Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדור איתור "קרובות"


A110
שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המכונית הראשונה שקניתי... אשמח לדעת מה עלה בגורלה, זו מכונית שארצה לרכוש בחזרה אם תצלח הדרך :)

 

327-154

 

NSU_Prinz_1000_73_01.jpg

 

תודה! אתה עושה עבודת קודש באתר שלך וכאן :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבר'ה רק לבהרה, זה מכוניות עם רישוי בתוקף זה לא אומר שהן לא קיימות אלא פשוט לא עברו טסט בשנים האחרונות אז עדיין יש תקווה :wink:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוחאי, פתחת פה תיבת פנדורה... :-D

 

סקירה של הנתונים, מעלה כמה סוגיות מעניינות:

 

1. ממוצע גיל המכוניות היורדות מהכביש: 20 שנים.

2. מכוניות שנודעו כפחות אמינות - קצת פחות מזה.

3. מכוניות אמינות יותר - קצת יותר מזה.

 

וסתם רעיון: למה דווקא 20 שנים? אולי כי זה הגיל בו כבר לא משתלם לתקן מכונית כזו אם היא מתקלקלת, כי שוויה כה נמוך? לדוגמא, אם מכונית חדשה עולה 100,000 שקלים היום, בעוד 20 שנה (מבלי להתאים עליית מחירים ואינפלציה), שוויה בכסף של היום כ-3,000 שקלים. במכונית ששוויה סכום זה, כל קלקול שלתקן אותו יעלה יותר מאשר כמה מאות בודדות של שקלים - לא שווה להשקיע. כך היה אז וכך גם היום. ועוד היום יש גם את תוכנית הגריטה, אז בכלל "שווה" להשבית אוטו נוסע ולקבל עבורו 3,000 שקלים. בקיצור, בעוד לא הרבה שנים, מעטות המכוניות הישנות שיסתובבו בכבישים, אלא אם הן מיוחדות/קלאסיות/ספורטיביות/בעלות ערך לבעליהן.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה הלארק 61 היה של סבא שלי ונמכר אחר כך לבחור דתי מצפון לירושלים

הלארק 63 היה של חבר קרוב של אבי הם היו נוסעים יחדיו למילואים

ההנרי גיי נקנה על ידי אבי לפני הלארק

מעיין שהרכבים נרשמו אז הלארק 61 עלה בשנת 62 וה63 בסוף שנת 62

עופר בן צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן לבדוק גם כלי רכב דו גלגליים?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

סקירה של הנתונים, מעלה כמה סוגיות מעניינות:

 

1. ממוצע גיל המכוניות היורדות מהכביש: 20 שנים.

2. מכוניות שנודעו כפחות אמינות - קצת פחות מזה.

3. מכוניות אמינות יותר - קצת יותר מזה.

 

וסתם רעיון: למה דווקא 20 שנים? אולי כי זה הגיל בו כבר לא משתלם לתקן מכונית כזו אם היא מתקלקלת, כי שוויה כה נמוך? לדוגמא, אם מכונית חדשה עולה 100,000 שקלים היום, בעוד 20 שנה (מבלי להתאים עליית מחירים ואינפלציה), שוויה בכסף של היום כ-3,000 שקלים. במכונית ששוויה סכום זה, כל קלקול שלתקן אותו יעלה יותר מאשר כמה מאות בודדות של שקלים - לא שווה להשקיע. כך היה אז וכך גם היום. ועוד היום יש גם את תוכנית הגריטה, אז בכלל "שווה" להשבית אוטו נוסע ולקבל עבורו 3,000 שקלים. בקיצור, בעוד לא הרבה שנים, מעטות המכוניות הישנות שיסתובבו בכבישים, אלא אם הן מיוחדות/קלאסיות/ספורטיביות/בעלות ערך לבעליהן.

נכון, וזה טבע העולם.

אגב, אני מכיר לא מעט יצרני רכב שחיים לא רע מההשערה המדוייקת שלך.

אני עדיין זוכר מצויין כילד את כל מכוניות שנות ה 50' נטושות, ובשנות ה 80' את מכוניות שנות ה 60' וכך הלאה.

כמעט תמיד גיל המכונית שמושלכת נע סביב 20 שנה, ושמתי לב שחיפושיות, לדוגמא, מאריכות עד גיל 22-23, בעיקר בשל אמינותן ופשטות תיקונן.

אני מניח מן הסתם שבתואר מאריכת הימים של זמננו מחזיקה הסובארו ליאונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, וזה טבע העולם.

אגב, אני מכיר לא מעט יצרני רכב שחיים לא רע מההשערה המדוייקת שלך.

אני עדיין זוכר מצויין כילד את כל מכוניות שנות ה 50' נטושות, ובשנות ה 80' את מכוניות שנות ה 60' וכך הלאה.

כמעט תמיד גיל המכונית שמושלכת נע סביב 20 שנה, ושמתי לב שחיפושיות, לדוגמא, מאריכות עד גיל 22-23, בעיקר בשל אמינותן ופשטות תיקונן.

אני מניח מן הסתם שבתואר מאריכת הימים של זמננו מחזיקה הסובארו ליאונה.

 

אותה סובארו מפורסמת נמצאת הן בשטחים והן בשכונות רבות בירושלים (רמות בעיקר).

שאלה מאתגרת: מי תהיה המחליפה של הסובארו לתואר הנכסף בעוד מספר שנים, ניסיתי לחשוב על כך קצת ולא מצאתי תשובה.

 

עריכה: הרהרתי עוד קצת בעניין ולהערכתי מאזדה 3 (ששנת 2006 כבר מתקרב ל35 אלף שקלים) או פורד פוקוס 2001~ שמתחילה להראות סימנים בשטח.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לענות בוודאות על השאלה.

הסובארו שרדה שנים רבות בשל היותה מכונית אמינה להפליא והחשוב מכל - פשוטה וזולה לתיקון.

לסובארו התפתח שוק חלפים עצום, שחלקו יוצר בארץ, ולא היה בה אף מכלול רגיש במיוחד או יקר לתיקון.

גם היום, עדיין כדאי לתקן סובארו, אם לא מדובר במנוע ששבק חיים, כמובן.

על פניו, הגיוני שהמאזדה 3 תחליף את הליאונה, אבל בניגוד לליאונה, המאזדה 3 לא פשוטה וזולה לתיקונים, בייחוד לא גדולים ומקיפים, ולכן נראה על פניו שסופן יהיה בטווח המקובל של 20 שנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי יוחאי

אשמח לעזרתך בנוגע לרכב הבא:

סימקה 1100, כתומה, מ.ר 377-258, נמכרה ב91

תודה מראש!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותה סובארו מפורסמת נמצאת הן בשטחים והן בשכונות רבות בירושלים (רמות בעיקר).

שאלה מאתגרת: מי תהיה המחליפה של הסובארו לתואר הנכסף בעוד מספר שנים, ניסיתי לחשוב על כך קצת ולא מצאתי תשובה.

 

עריכה: הרהרתי עוד קצת בעניין ולהערכתי מאזדה 3 (ששנת 2006 כבר מתקרב ל35 אלף שקלים) או פורד פוקוס 2001~ שמתחילה להראות סימנים בשטח.

 

אני מהמר על טויוטה קורולה של סוף שנות התשעים. מכונית פשוטה, אמינה ויותר מהכל - בנויה היטב. זכורה לי נסיעה על איזו קורולה ״ביטחוניסטית״ לשעבר שבשלב ההוא כבר הייתה על תקן ״מזרן קבוצתי״. עם יותר מ-300 אלף ק״מ על השעון הכל באוטו הזה עבד כמו שעון.

עוד מועמדת היא סובארו אימפרזה 1.6 ליטר. גם מכונית מאוד פשוטה ואמינה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, וזה טבע העולם.

אגב, אני מכיר לא מעט יצרני רכב שחיים לא רע מההשערה המדוייקת שלך.

אני עדיין זוכר מצויין כילד את כל מכוניות שנות ה 50' נטושות, ובשנות ה 80' את מכוניות שנות ה 60' וכך הלאה.

כמעט תמיד גיל המכונית שמושלכת נע סביב 20 שנה, ושמתי לב שחיפושיות, לדוגמא, מאריכות עד גיל 22-23, בעיקר בשל אמינותן ופשטות תיקונן.

אני מניח מן הסתם שבתואר מאריכת הימים של זמננו מחזיקה הסובארו ליאונה.

גם סובארו, אסקורט ופולקווגנים חיים בין 20 ל25 שנה.

 

ותשימו לב למשהו מוזר הרבה כאן מכוניות עלו לכביש שנה, שנתיים וגם לשלוש שנים משנת היצור!

לדוגמא הפורד אסקורט האחורנה מודל 82 ועלת לכביש בסוף 85 וככה מכוניות רבות כאן!

האם זה מכוניות שעמדו בנמל שנים?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...