Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדור איתור "קרובות"


A110
שימו לב! השרשור הזה בן 709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על התקווה , אבל במקרה שלי

רכב שללא טסט משנת 1991 זה אומר יותר מ 20 שנה.

 

:cry:

יש כאן מישהו ששיפץ רכב ללא טסט 37 שנה, אז מי יודע? אולי יש תקווה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם סובארו, אסקורט ופולקווגנים חיים בין 20 ל25 שנה

רובן המוחלט של החיפושיות עברו לסטטוס אספנות, מה שאומר שצפויות להן עוד שנים ארוכות וטובות.

האסקורטים מזמן לא איתנו, למעט אלו ששרדו ועברו לסטטוס אספנות.

אני מהמר על טויוטה קורולה של סוף שנות התשעים. מכונית פשוטה, אמינה ויותר מהכל - בנויה היטב. זכורה לי נסיעה על איזו קורולה ״ביטחוניסטית״ לשעבר שבשלב ההוא כבר הייתה על תקן ״מזרן קבוצתי״. עם יותר מ-300 אלף ק״מ על השעון הכל באוטו הזה עבד כמו שעון.

עוד מועמדת היא סובארו אימפרזה 1.6 ליטר. גם מכונית מאוד פשוטה ואמינה.

ללא ספק, הן ישרדו שנים רבות יותר מסיטרואן C5 למשל, אבל אני מעריך שגם במקרים הללו תיקון גדול ישלח אותן לעולם שכולו טוב.

כנראה שבאמת לא יוותרו עוד 20 שנה הרבה אופציות לאספן המתחיל..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סובארו, אסקורט ופולקווגנים חיים בין 20 ל25 שנה.

 

ותשימו לב למשהו מוזר הרבה כאן מכוניות עלו לכביש שנה, שנתיים וגם לשלוש שנים משנת היצור!

לדוגמא הפורד אסקורט האחורנה מודל 82 ועלת לכביש בסוף 85 וככה מכוניות רבות כאן!

האם זה מכוניות שעמדו בנמל שנים?

 

 

האם מדובר במכוניות שהורכבו בארץ? ייתכן שה CKD שכבו כאן תקופה עד שמכרו אותן.

או שאולי זה היה רכב דיפלומטי

הקייזר פרייזר מנהטן 1954 שהיתה שלי והיום היא במוזיאון של איתן ורטהיימר, עלתה לכביש ב 1958...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לענות בוודאות על השאלה.

הסובארו שרדה שנים רבות בשל היותה מכונית אמינה להפליא והחשוב מכל - פשוטה וזולה לתיקון.

לסובארו התפתח שוק חלפים עצום, שחלקו יוצר בארץ, ולא היה בה אף מכלול רגיש במיוחד או יקר לתיקון.

גם היום, עדיין כדאי לתקן סובארו, אם לא מדובר במנוע ששבק חיים, כמובן.

על פניו, הגיוני שהמאזדה 3 תחליף את הליאונה, אבל בניגוד לליאונה, המאזדה 3 לא פשוטה וזולה לתיקונים, בייחוד לא גדולים ומקיפים, ולכן נראה על פניו שסופן יהיה בטווח המקובל של 20 שנה.

לפי איך שזה נראה עכשיו המחליפה של הליאונה בתור הרכב הישן הנפוץ ביותר הוא מיצובישי לנסר 1989-1993.

יש המון כאלו שעדיין שורדות בעיקר מהשנים 1991-1993.

דווקא הסופר לנסר נעלמות הרבה יותר מהר מהלנסר למרות שגם שורדות לא רע יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב למשהו מוזר הרבה כאן מכוניות עלו לכביש שנה, שנתיים וגם שלוש שנים משנת היצור!

לדוגמא הפורד אסקורט האחרונה מודל 82 ועלתה לכביש בסוף 85

 

האם מדובר במכוניות שהורכבו בארץ? ייתכן שה CKD שכבו כאן תקופה עד שמכרו אותן.

או שאולי זה היה רכב דיפלומטי

הקייזר פרייזר מנהטן 1954 שהיתה שלי והיום היא במוזיאון של איתן ורטהיימר, עלתה לכביש ב 1958...

 

האסקורט הזו מעניינת: יוצרה בגרמניה, לא הגיעה ע"י היבואן הישראלי, ומכאן שלא שימשה את כוחות הבטחון. האופציות הן בין השאר רכב דיפלומאטי/עולה חדש.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמא למה שנכתב אני משפץ אלפא גוליה שהטסט האחרון שלה היה לפני 10 שנים ומאז אוכסנה ויוחאי אף הוציא לי "תעודת זהות" עבורה ,ישנם בוודאי עוד מכוניות כאלו כך שאין להרים ידיים בחיפוש אחר רכב שאין לו טסט זמן רב .

בברכה,רפי

נהג מתחיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שרכב עממי שאין לו רישוי בתוקף מעל 10 שנים אכן ירד מהכביש.

כדאי לזכור שעשרות אלפי מכוניות עשו דרכם לרשות הפלסטינית, מה שאומר שהן נגרעו סופית ממצבת כלי הרכב בארץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי יוחאי

תודה עבור השירות אם אפשר בבקשה . קונטסה 1300 רישוי 740012:mm_yeah: :mm_yeah:

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שרכב עממי שאין לו רישוי בתוקף מעל 10 שנים אכן ירד מהכביש.

כדאי לזכור שעשרות אלפי מכוניות עשו דרכם לרשות הפלסטינית, מה שאומר שהן נגרעו סופית ממצבת כלי הרכב בארץ.

למשל לחיפושית 73 שאין לה טסט מ91, אני מאמין שהלכה לפירוק\גריטה

 

אבל לעומת זאת הייתה כאן ויליס ללא טסט משנת 2000 וגם פרינס 73 שעברה טסט אחרון 2002 אז אני מאמין שהם מאוחסנות באיזה מקום!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי יוחאי,

אודה לעזרתך באיתור:

שברולט מס' רישוי 83-046

פיאט מס' רישוי86-457

אופל מס' רישוי 745-531

אופל מס' רישוי 757-202

טריומך מס' רישוי 750-071

סובארו מס' רישוי 83-476-80

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...