Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז מה,באה לפה הרבה? או.....התינשאי לי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא,אני לא עומד להתחתן,אבל מכיוון שיש כאן בפורום לא מעט זוגות נשואים ובכלל זוגות,

חשבתי שיהיה נחמד אם כל אחד יספר איך הוא הכיר את בת זוגתו , ואלה שהתחתנו - איך הצעתם נישואים?

שוב, גם כאלה שעדיין לא נשואים מוזמנים לספר איך הכירו את בת הזוג הנוכחית. שוט !

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו כאן בפורום בשביל לשכוח דברים כאלה, לא בשביל להיזכר.

 

אתה יודע איך הופכים חתלתולה לכלבה? - מתחתנים איתה.

איך הופכים כלבה לנחש? - מתגרשים ממנה.

 

סוגר מהר, לפני שאישתי תשאל "מה אתה כבר רושם שם, חכה אני באה..."

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אנחנו כאן בפורום בשביל לשכוח דברים כאלה, לא בשביל להיזכר.

...

ח"ח

אם אני מנהל הפורום היתי נועל את הנושא הזה מידית עם התשובה שלך בלבד כמייצגת.

:-) :-) :-)

ועוד אישתי קוראת כל מילה שאני כותב פה, הלך עלי...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

קראתי את התגובות שהולכות פה, ואני בתור בחור צעיר שעוד לא חווה זוגיות ארוכת טווח תוהה, מאיפה כל הציניות הזאת? זה באמת כל כך גרוע?:-)

פורסם

ועוד אישתי קוראת כל מילה שאני כותב פה, הלך עלי...

 

אני מקווה שמתוך אהבה למוטוריקה ולא כי היא עוקבת אחרי כל תזוזה ושעל שלך.. :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

יש לי חבר שהסביר לי שאירוסין הם מאסר על תנאי, שבמקרה של התנהגות טובה הופך למאסר עולם.

הבחור נשוי באושר למעלה מ-30 שנה.

 

ושכל הגיבורים כאן יספרו את האמת. אני בטוח שלפחות 90% מהנשואים לא ירצו לחזור לרווקותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש לי חבר שהסביר לי שאירוסין הם מאסר על תנאי, שבמקרה של התנהגות טובה הופך למאסר עולם.

הבחור נשוי באושר למעלה מ-30 שנה.

 

ושכל הגיבורים כאן יספרו את האמת. אני בטוח שלפחות 90% מהנשואים לא ירצו לחזור לרווקותם.

 

תלוי מתי,יש פעמים שהמחשבה עוברת בין האוזניים:-D

אבל לא לי!!(למקרה שאשתי תקרא את התגובה).

פורסם

כולם פה פחדנים בני פחדנים, אני מסתובב בבית שלי כמו נמר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על ארבע ובשקט :oops:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שביט, כולנו...הולכים על ארבע ובשקט בשקט.

גם אתה אומר את המילה האחרונה בבית...?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בוא נגיד שאישתי לא מתרברבת על הצעת הנישואין שקיבלה ממני בפני החברות שלה...בוא נגיד שגם אני לא בדיוק מעלה את הנושא במפגשים חברתיים...אפשר גם להוסיף ולומר שגם יום החתונה עצמו הוא לא הקלף החזק שלנו ואפשר לומר שכן-זה בגללי...

בבוקר יום החתונה התעוררתי ולא הצלחתי להתאפס על עצמי מההתרגשות ( באמת ) אז אמרתי לעצמי שאולי כוסית שיבס קטנה תסדר את העיניינים זה נגמר בפעמיים כי טוב ואכן הצלחתי להגיע לגן האירועים בערב שמח וטוב לב,אמממה,ששם העיניינים התחילו להסתבך כשחבר מושיט לי כוסית לחיים ועוד חבר ועוד חבר וכך הגעתי למצב שאני שיכור מת ואני זוכר רק סצינות מהחתונה למשל : תכננתי בתור הפתעה לאישתי ביצוע לשיר CANT HELP FALLIN LOVE WITH YOU של אלויס על גיטרת הנפח שלי אני זוכר רק סצינה שבה הסאונד מן מלביש עליי את הגיטרה (כי לא הצלחתי בעצמי...) ובסוף השיר הוא בא לקחת אותה ממני -אין לי מושג מה קרה באמצע... החבר'ה מהעבודה דואגים לחקות אותי כל יום שיכור שמנסה לשיר למקרה ששכחתי..

למזלי אישתי לא לקחה את כל האירוע הזה קשה ולמעשה היא התחילה לצחוק לאחרונה (עברו שנתיים מאז)כשהיא נזכרת אבל עד היום לא העזתי לצפות בדיוידי של החתונה .

Gn'f'R

פורסם
שביט, כולנו...הולכים על ארבע ובשקט בשקט.

גם אתה אומר את המילה האחרונה בבית...?

 

כן הרס"ר(ית)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא לשכוח שהמילה האחרונה בבית היא שלי!

"(כן, אשתי)"

 

או כמו שאמר מישהו, הגבר הוא ראש המשפחה, ואילו האישה היא הצוואר.

 

- - - - -

 

אבל תכל'ס, ברצינות גמורה:

לא חייבים להאמין לכל שטות ויחסים בין בני זוג ממש לא אמורים להיות ככה.

זה כמו הבדיחות על היחסים עם החמות - זאת שטות

שעדיף להשאיר בגדר שטות, במציאות אנחנו מסתדרים מעולה

עם כל החמו(יות?) למיניהן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...