Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז מה,באה לפה הרבה? או.....התינשאי לי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז כנראה שמיציתי את הקטע של המשחקים כי האסיאתיות זורמות מהר יותר....:lol:

 

.

 

לא רוצה להסיט את נושא השרשור, אבל סקרן לדעת איך הן... האסיאתיות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא רוצה להסיט את נושא השרשור, אבל סקרן לדעת איך הן... האסיאתיות.

זורמות יותר מהר, וכנראה שלא שואלות אותך: "שומר כשרות...? סתם, כי ההורים שלי כן!"

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לא רוצה להסיט את נושא השרשור, אבל סקרן לדעת איך הן... האסיאתיות.

 

 

בקצרה- גוף פגז ואין להן מושג מה לעשות איתו, בערך כמו לעשות את זה עם קרש גיהוץ יפה...אבל הן זורמות.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אז אתה רומז שאין להן קמטים. אוקיי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

את אשתי הכרתי בחתונה של השותף.שלי במעונות. אנחנו הגענו מצד החתן והיא הגיעה עם החברות שלה מהצד של הכלה. הימים היו ימי סיום הסימסטר אחרי שביתת המרצים הגדולה ובסוף החתונה הצענו להן להצטרף לפאב.

 

היא ועוד אחת נענו להזמנה ומכאן התחיל הכל.

 

הצעת הנישואין היתה עוד יותר מוזרה. היא התחילה תואר שני בחיפה וקצת לפני תחילת הסימסטר היא נאלצה לעזוב את הבית אז הלכנו יחד לאחראי על המעונות שם לנסות לסדר לה מקום במעונות. כנראה שעשינו עליו רושם טוב כי יומיים אחר כך אני מקבל טלפון (השארנו את הטלפון בדירה שלי) מהאחראי עם שאלה אם אנחנו מתכוונים להתחתן. אני שאלתי למה ואז הוא הסביר שאם כן אז שנפתח תיק ברבנות והוא יסדר לנו מקום יחד במעונות הנשואים (הוא אדם חובש כיפה אז בכלל הופתעתי). ביקשתי ממנו שנייה ושאלתי אותה מהדעתה על להתחתן.

 

אחרי שהיא הרימה את הלסת מהרצפה היא אמרה שכן אבל מה הקשר באמצע שיחת טלפון. הסברתי לה במה מדובר ותוך כמה שעות כבר גייסנו כמה חברים ופתחנו תיק ברבנות. שנה אחר כך התחתנו (אחרי ויכוח עם הרבנות שדרשה תוספת תשלום כי המחירים עלו למרות שכבר שילמנו הכל. רק הודעה לי שמצידי אם אלה התנאים אז אני הולך לרפורמים הם התקפלו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

החלטתי לחזור לאשכול ולהעמיק קצת יותר בנוגע ההיכרות עם אישתי,

בחודש אחד במהלך 2003 החיים שלי השתנו מקצה לקצה:

ההורים שלי התגרשו

פיטרו אותי מהעבודה

החברה שהייתה לי בזמנו נפרדה ממני לאחר 5 שנים

ההוצאה לפועל התחילה לדפוק על הדלת שלי בגין חובות

נכנסתי מהר מאוד למצב נפשי של דיכאון וצרכתי כמויות גדולות של משככי כאבים בין היתר.

הברירה הטבעית הייתה לברוח רחוק ומהר,ארזתי תיק קטן ועליתי על אוטובוס לערד -לעולם לא הייתי בערד לפני כן ואין לי מושג מה גרם לי לעשות את זה אבל זה היה נראה לי מספיק רחוק ומבודד במקום שאף אחד לא מכיר אותי.

שכרתי בית ומצאתי עבודה זמנית באחד מבתי המלון בים המלח כברמן.

התחלתי לעבוד ושמרתי על פרופיל נמוך ככול האפשר כדי לא להתחבר לאף אחד ,כעבור שבועיים נגשה אליי מלצרית ואמרה לי שמלצרית אחרת הייתה מעוניינת להכיר אותי והצביעה עלייה. חשבתי שמדובר בבלוף כי הרי היא הצביעה על הבחורה הכי יפה שאפילו אני שעובד שם רק שבועיים הספקתי לראות שכל הבחורים בסביבה מחזרים אחרייה ללא הצלחה.

הבאתי את מס' הטלפון שתמסור לה במחשבה שזה הולך להיות אחלה סטוצ עם בחורה מהסרטים.

באותו ערב קיבלתי טלפון מאותה מהממת ולאחר שיחה קצרה היא כבר הייתה בדרך אליי .ישבנו,אכלנו דיברנו צחקנו וכעבור יומיים היא עברה לגור איתי ומשם הכל היסטוריה.

כל התהליך שסיפרתי התפרס על חודש וחצי בלבד,התחתנו רק לפני שנתיים כי מעולם לא ראינו סיבה לרוץ עם זה.

עזבנו מהר את העבודה בבית המלון ומשם התחלנו את החיים שלנו ביחד.הייתה גם תקופה בה עזבנו את הארץ וחיינו תקופה בחו"ל.אני נמצא בערד מאז ועד היום.

היא הנסיכה שלי,היא השטן הפרטי שלי,היא ההשראה שלי.

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...