Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 200000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

167 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A3 2.0
    • אלפא 156 2.0
    • ב.מ.וו 120i 2.0
    • הונדה אקורד 2.4 TYPE S
    • מיני קופר S
    • סובארו אימפרזה WRX
    • סובארו פורסטר טורבו
    • סקודה סופרב TDI
    • פז'ו 407 2.2
    • פז'ו 307 CC 2.0


פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו חולמים מה נעשה ומה נקנה כאשר נהיה מיליונרים. אצל רובנו (לפחות אצל רוב משתתפי הפורום) החלום הרחוק הזה כולל בתוכו מכונית, אשר מייצגת את פסגת השאיפות שלנו, הרכב אשר מהווה בשבילנו את חווית הנהיגה האולטימטיבית.

אך המציאות טופחת על פנינו, ורק אחוזים מעטים מאוד מאתנו יצליחו להגשים את חלומם. (כולם לעשות אווווו...) לכן אנו נאלצים להסתפק במה שיש, ולנסות להוציא ממנו את המיטב. (כולם למחות דמעה של התרגשות)

 

הסקרים הבאים (אחד בכל שבוע, לערך) יכללו מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד עד 10000 ¤. (ובסכומים גבוהים, אף יותר). שימו לב – באם לא מצוין אחרת, רמת הגימור של הרכב היא הבסיסית – ללא תוספות. אבל אם גרסה יותר מפוארת/חזקה של אותו הרכב נכנסת לתקציב – אפשר לקנות גם אותה.

 

והנה הסקר החמישי:

 

שימו לב - התמונות להמחשה בלבד

 

 

אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. אאודי A3 2.0

 

a3a.jpg

 

ב. אלפא 156 2.0

 

alfa156.jpg

 

ג. ב.מ.וו 120i 2.0

 

120i.jpg

 

ד. הונדה אקורד 2.4 type S

 

accordtypes.jpg

 

ה. מיני קופר S

 

coopers.jpg

 

ו. סובארו אימפרזה WRX

 

wrx.jpg

 

ז. סובארו פורסטר טורבו

 

foresterturbo.jpg

 

ח. סקודה סופרב TDI

 

superb.jpg

 

ט. פז'ו 407 2.2

 

407a.jpg

 

י. פז'ו 307 CC 2.0

 

307cc.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבחירה הקשה ביותר עד עכשיו ...

המיאטה היתה בחירה קלה, מבחינתי גם ה 206 בסקר הקודם.

 

עכשיו להתלבט כין סידרה 1 ל COOPER S .

יאללה, אם ייבנו פה יום אחד רכבת תחתית, שיהיה אפשר לברוח במנהרות שלה.

1 COOPER S בשבילי.

פורסם
אין ספק שרב האנשים יבחרו בסובארו אימפרזה WRX. מכונית מדהימה המביאה את יכולות הראלי לכביש הציבורי.

 

אני דווקא לא כל כך בטוח. הסובארו אולי נותנת פה הכי הרבה ספורט לשקל, אבל היא בהחלט לא בעלת מקדם המשיכה הגדול ביותר בין המתחרות הראויות הללו. אני מאמין שרוב האנשים ילכו על קצת פחות ספורט וקצת יותר מהשאר, כמו שהאחרות מציגות.

 

המיני דוגמא מצוינת - לא פרקטית, יקרה באופן מוגזם, אבל מקדם המשיכה שלה פשוט אדיר. סדרה 1 של ב.מ.וו, אלפא 156 ואפילו האאודי A3 מציגות סטייל ואיכות ברמה גבוהה מאוד, וגם לאחרות אין במה להתבייש... אני עוד לא החלטתי מה אבחר (מוזר קצת, שכן אני זה שעשה את הסקר... :wink: ) אבל אני יודע שהאימפרזה לא תקבל את הקול שלי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין ספק שרב האנשים יבחרו בסובארו אימפרזה WRX. מכונית מדהימה המביאה את יכולות הראלי לכביש הציבורי.

 

כבודה במקומה מונח, האימפרזה מכונת נהיגה טובה מאוד .

אבל היא גם מאוד ממוקדת, בשביל להנות ממנה אתה צריך לנהוג ממש מהר , בשביל לשחק עם המגבלות אתה צריך להגיע למהיריות גבוהות מאוד שלא משאירות לך הרבה מקום לספק.

חוץ מזה מקדם המשיכה של האימפרזה שואף ל 0 , לא הייתי רוצה שיהיה לי אוטו מכועא, בנוסף למרכב המשפחתי שלה.

ב COOPER S אפשר להנות גם כשלא נוהגים מהר או חזק, יודע מה, אפשר להנות ממנה גם כשלא נוהגים בכלל.

פורסם

את האמת

הסקר הזה לא מציג מכוניות כאלה מושכות...

כולם מכוניות מפוארות מדי , ופשוט קשה לי לדמיין את עצמי נוהג באחת מאלו (חוץ מב407 וב WRX :wink: )

 

אבל תכלס , אם חייבים (אבל רק ממש חייבים :roll: ) לבחור - ההתלבטות היא בין סדרה 1 , הונדה אקורד והאלפא 156.

 

BMW סדרה 1 מנצחת - כי היא הכי מגניבה (שיקולים מוזרים? :roll: )

 

וברצינות - כל השאר יותר מדי מפוארות כאלו , וחסרות משיכה צעירה שכזו.

הן כולן נראות גדולות וכבדות - חוץ ממנה.

(ואני לא מתחייס לWRX כי היא קיצונית מדי , ועל הקופר ו307CC פשוט לא בא לי :wink: )

 

 

לכן השילוב הנכון של ספורטיביות , פאר (אבל לא יותר מדי , אפילו שזאת בימר) ,וכמובן נראית צעירה ורעננה (גם האלפא למען האמת , אבל היא כבדה יותר) - זאת סדרה אחת.

 

 

נ.ב

לכל המתלבטים ולכל אלו שלא :

יש! הצלחתי לשים לינק במילים!

 

BMW 1

וואלק אתתתתה

פורסם

הייתה לי פה התלבטות קטנה:

אודי A3..(בגלל שאני חובב VAG-ים למינהם)

אימפרזה WRX..(בגלל הכיף!! בגלל המנוע!! בגלל ה4X4!!)

 

נאלצתי כמובן לבחור באימפרזה,היא פשוט מכונית הנאה.

למרות האחזקה היקרה בטירוף..היא פשוט שווה את זה! 8)

אבל לאור מצבי הכלכלי העגום לא נראה לי שהייתי יכול להחזיק אותה לאורך זמן. :?

 

נ.ב-לא רוצה שהיא תהיה כחולה,נמאס מאימפרזות כחולות.

תביאו לי שחורה. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

הקול שלי הלך למיני קופר S.

השילוב של מכונית ספורטיבית קטנה (טוב היא כבר לא ממש קטנה :oops: ) עם מקדם משיכה גבוה מאוד (כמו ששלומי אמר), לדעתי השילוב בשבילי 8)

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אני בחרתי באודי.

למה? ככה.

 

סיבה מצויינת .

 

תקשיבו, אם אין לכם דבר חכם להגיד או תוספת כלשהו מעבר לקול שלכם בסקר עצמו, אין ממש טעם שתגיבו, בשביל זה יש סקר.

פורסם

אני בחרתי בהונדה אקורד מכיוון שהתמונה שלה הכי יפה.

:?:?

סתם.

בחרתי בהונדה אקורד,כי קודם כל נהגתי בה.

אהבתי את ההתנהגות שלה,את היופי שלה,את תא הנוסעים שבגרסאות האלה כבר בא עם אבזור עשיר יותר ועל רמה מספקת בהחלט.

מנוע חזק מאוד,עם שפע כוח,תיבה הילוכים טובה שלא מסרסת את ביצועי המנוע כמו בפיז'ו...

פורסם

אהלן,

 

 

סופרב.

 

למה? כי אני מזדקן :lol: ....... סתם. בגלל מרווח הפנים האימתני , בגלל האיבזור.

גם מפוארת גם חסכונית ואומרים שאפילו די מהנה לנהיגה. בקיצור , מי צריך יותר.

:wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...