Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המיאטה החדשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

האם מישהו יודע לשפוך מעט אור על הנושא?

מפרסומים קצרים ברשת ניתן להבין כי בסוף 2012 היא תוצג ,ותשווק בתחילת 2013.

מנוע טורבו.?

משקל?

אולי שווה להמתין ולא לרכוש רכב עכשיו?8)

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

בגדול,

 

מאזדה מעוניינת לחזור למשקל ולמימדים של ה-NA. לפי ספקולציות שרצות ברשת, המנוע יהיה מנוע בעל נפח קטן אך מוגדש.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הנה קונספט נחמד עפ"י התיאור של הדור הבא:

 

Next-Mazda-MX-5-Miata-illustration.jpg

 

וקצת פרטים:

 

an insider tells us Yamamoto achieved a curb weight of around 2100 pounds, thanks to the car's new lightweight construction made possible in large part through the use of Mazda's new weight-efficient Skyactiv chassis, powertrain, and body.

And with a lighter car, "you can downsize the powertrain," says a source close to Mazda. The new MX-5 will be fitted with a 1.5-liter Skyactiv-G engine generating around 125 hp with mileage north of 50 mpg in Japanese measurements, mated to a six-speed manual transmission. Meanwhile, the U.S.-spec model will continue to employ a 2.0-liter engine producing upwards of 145 hp.

Slated for a March 2013 debut at the Geneva Motor Show, the new production model is expected to land in showrooms in the fall of 2013.

 

נלקח מתוך: לינק

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

הקונספט הזה נראה כאילו מאזדה התבעסו על זה שלמיאטה אין פרטנר לחיים , אז הם יצרו מיאטה ממין נקבה...אתם יודעים- שהמיאטה זכר לא ירגיש בודד ויכנס לדיכאון.

אני כמעט יכול לראות את המייק-אפ, הסומק והצלליות על המיאטה הזאת...מה נסגר ?:-(

זמין 8)

פורסם

125 כ"ס?! מה זה הפייל הזה.

 

 

טוב נו BRZ \ GT86...

 

ובלי קשר אני מאוד מקווה שיעשו משהו עם הפרונט הדבילי הזה של ה-NC.

הקו הזה של המכסה מנוע פגוש קידמי ופנסים ממש מכוער. היו צריכים פשוט להשאיר את העיצוב של ה-NB.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
איזה רכב הייתה רוכש עכשיו? אין מיאטה וגם לא מתחרות שנמכרות בארץ...

 

לא חשבתי על רודסטר לכביש...

אלא על קופר S (ברור לי שהם מכוניות שונות)

אם הפרסומים נכונים אז פחות משנה החדשה אמורה להיות משווקת בארץ?

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

אל תתייחסו לשום עיבוד תמונה שצץ ברשת - הסיכויים שהם שזה לא יהיה דומה בכלל לתוצאה הסופית.

בכל מקרה, ה-1.5 ליטר כנראה יהיה המנוע הבסיסי, בעוד המנוע המעניין עבורנו יהיה 1.3 טורבו מסדרת הסקייאקטיב החדשה. לא ברור ההספק וגם לא ברור אם כל מה שאמרתי עכשיו נכון :lol:

 

בכל מקרה, הטענה היא שהיא תוצג ב-2013 ותצא לשוק כמודל 2014 (שזה אומר אמצע 2013 בארה"ב), תהיה קצרה יותר מה-NC וקלה יותר בכ-100 ק"ג בזכות שלדת הסקייאקטיב. בואו נקווה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מאוד מקווה שאתה צודק רוני.

 

כי שתי התמונות שלעיל מאוד מדאיגות.

 

שאלה אחרת,

 

למה לא משתילים לה מנוע 2 ליטר טורבו עם 200 + כ"ס ?!$@ :evil:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

כי אז היא תהיה יקרה יותר משמעותית וגם כבדה יותר. כל הרעיון במיאטה הוא מכונית ספורט קלה להמונים. יכול להיות שהשוק האמריקאי יקבל מנוע 2.0 ל' כמו היום, אבל המגמה כיום היא לעבור למנועי טורבו קטנים וככל הנראה זה מה שיקרה גם כאן. אני רק מקווה שתגובת הדוושה תישמר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ברור לי שזהו הרעיון - והרי הוא מבורך.

 

יחד עם זאת, לא חסרים רכבים עם מנועים מנופחים מעט יותר ועם תג מחר ריאלי...

 

ואם רוצים לשמור על משקל נמוך - אפשר גם מנוע בסגנון ה-1.4tsi של VAG או הטויין אייר של פיאט -

אני בטוח שגם למאזדה יש איזה משהו בסגנון בשרוול (אני לא מכיר את היצע המנועים שלהם אז קטונתי)...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

×
×
  • תוכן חדש...