Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמפרטורת עבודה מרצדס SL 450


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעת נסיעה מד המעלות מראה כ-85-90 וזה בסדר.

בעת עמידה בפקק או סתם שיעבוד לצורך בדיקה למשך כ-15-20 דקות לא דקות בודדות,

הטמפרטורה מגיעה לדעתי לכ-100-105 מעלות

לא מגיע בשום מקרה ל-110 מעלות לפני האדום - בעלי מרצדס מכירים את השעון ומבינים את הכוונה

חוץ מזה יש מאורר חשמלי (לא הקבוע של הרכב) והוא לא נכנס לעבודה!

אם היה נכנס לא היתה לדעתי בעיה,

הייתי שמח לעצתכם כמובן למי שיש מרצדס

בתודה

תמיר

פורסם

למרצדס SL יש מאוורר מכאני בעל מצמד תרמי שאמור למנוע ממנו להכנס לפעולה כשהמנוע קר.

מטבע הדברים, בעמידה ממושכת טמפרטורת נוזל הקירור עולה, הן בשל מהירות הסיבוב הנמוכה של המנוע והן בשל חוסר זרימת אוויר חיצוני.

על פניו, הכל תקין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בעת נסיעה מד המעלות מראה כ-85-90 וזה בסדר.

בעת עמידה בפקק או סתם שיעבוד לצורך בדיקה למשך כ-15-20 דקות לא דקות בודדות,

הטמפרטורה מגיעה לדעתי לכ-100-105 מעלות

לא מגיע בשום מקרה ל-110 מעלות לפני האדום - בעלי מרצדס מכירים את השעון ומבינים את הכוונה

חוץ מזה יש מאורר חשמלי (לא הקבוע של הרכב) והוא לא נכנס לעבודה!

אם היה נכנס לא היתה לדעתי בעיה,

הייתי שמח לעצתכם כמובן למי שיש מרצדס

בתודה

תמיר

היי

 

 

אכן הרכב מתחמם .לי יש כזו והמאוורר החשמלי נכנס לעבודה בכ100 מעלות.

פורסם

במרצדסים ישנות טמפרטורת עבודה היא בסביבות 80, עם עלייה עד 90-95 בפקקים עם מזגן.

 

בחדשות יותר סביב 85-87 בנסיעה (בנסיעה מחוץ לעיר אמור לרדת מזה) עד 100 גג.

 

מעבר לזה לא תקין לדעתי.

 

שאלה ראשונה וחשובה ביותר האם בנסיעה בכביש פתוח יורד לאיזור ה 80 ואף למטה מזה. אם לא, בעיית רדיאטור או (חלילה...) ראש מנוע.

 

שווה לבדוק את הקלאץ הויסקוזי, אם הוא לא מתחבר כראוי תהיה התחממות. בנוסף לזה, האם המאוורר הנוסף מקורי ובגודל מתאים. מן הסתם לא תדע כמה הוא משפיע עד שלא תחבר אותו...הוא שם בשביל לפעול, ובכל מקרה בלי זה אל תפעיל מזגן אחרת תעלה את הדחיסה לרמה גבוהה מידי והמדחס יתקלקל.

 

בהצלחה

 

אגב, נוזל קירור לא מתאים משפיע גם הוא. אם תרצה לבדוק סע עם מים רגילים (ממזגן!) ותראה מה קורה

×
×
  • תוכן חדש...