Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור בעל רכב עם חישוקי סגסוגת, תהיתי איזה רכבים מועדים יותר לפורענות.

אני יודע שלמאזדות 3 גונבים הרבה (לפי התגובות בעבר בפורום).

 

האם יש עוד חישוקים גניבים או שהכל הולך?

לפי הזמנה....כמו שניגנבים רכבים.. באותה שיטה.תסכים איתי שלא יגנבו גאנטים 2 מידות של קורבט סתם ככה..

פורסם

מאוד נחמד היה לפגוש אנשים נחמדים מהפורום. בעצם אחד.

בסוף הלכתי על MCGARD מקורי לפי המלצתכם אצל המוכר באנגליה. אפילו דברתי איתו באופן אישי, בחור נחמד (אבל לא מהפורום...)

חג שמח ותודה לכולם.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
מאוד נחמד היה לפגוש אנשים נחמדים מהפורום. בעצם אחד.

בסוף הלכתי על MCGARD מקורי לפי המלצתכם אצל המוכר באנגליה. אפילו דברתי איתו באופן אישי, בחור נחמד (אבל לא מהפורום...)

חג שמח ותודה לכולם.

כמה עלה לך? ותוך כמה זמן אספקה?

פורסם

בסדר, גם ניתן לגנוב כל רכב ולפרוץ לכל בית. השאלה היא האם הגנב ירצה להתעסק עם רכב שהג'אנטים שלו נעולים, במקום לעבור לרכב הבא, והאם הרעש המוסף לשבירה / פריצה של המנעולים שווה את הסיכון המוסף

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
סודות המקצוע לא מגלים.מצטערת.אבל לא נשאיר אדם עם פנצ'ר

 

האם ניתן להבין מכך, ולו ברמיזה, כי אומים מיוחדים אינם בעלי ערך רב בכל הנוגע לשמירה על החישוקים מפני גניבה?

 

עד כמה יעיל פתרון כמו זה המוצג בתמונה (נעילה מרכזית)?

detail_m422_99745.jpg?ts=1278663421

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז זהו שלא.

לאומים של McGard יש טבעת חופשית מסביב כך שאין במה "לתפוס". השיטה בוידאו לא תעבוד.

ונגיד שכן אפשר לפתוח אותם אחרי 3 עבודה על כל ג'אנט. איזה גנב יתעסק עם זה כשיש את השכן ליד בלי נועלים?!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום ,

מצטער להקפיץ דיון ישן.

אני רוצה לקנות סט כזה של mcgard למאזדה 3 שנת 2014 (חדשה)

 

האם מאז ועד היום כבר מוכרים אותם בארץ?

אם כן , איפה ומה העלות?

אם יש מקום מומלץ ומהיר להזמין מאיביי אשמח לקבל עליו המלצה.

 

תודה רבה.

פורסם

גם אני שמתי את הmcgaurd יום אחרי שקיבלתי את המאזדה 2014 שלי. לי הביאו את הסט במזוודה אבל בדקתי ולקנות באמאזון כולל משלוח לארץ יעלה לך 130 שקל. אגב הדגם שאתה צריך זה את ה24157. איזה מאזדה 3 קנית?

×
×
  • תוכן חדש...