Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שךום חברים

חברה שלי הוציאה רישיון אנחנו מחפשים רכב קטן עד 20K שיהיה אמין ויפה מבחינה חיצונית

חשבנו על מזדה לנטיס או יונדאי אקסנט בין השנין 2001-2003

עם יש עוד מכוניות בתקציב ותוכלו לעזור תודה מראש!

פורסם
שךום חברים

חברה שלי הוציאה רישיון אנחנו מחפשים רכב קטן עד 20K שיהיה אמין ויפה מבחינה חיצונית

חשבנו על מזדה לנטיס או יונדאי אקסנט בין השנין 2001-2003

עם יש עוד מכוניות בתקציב ותוכלו לעזור תודה מראש!

קודם כל:

האם יש אופציה לידני?

אם כן, זה פותח מלא אופציות טובות.

 

אני לא חושב שיש טעם לקנות מכוניות כאלו,

אפשר ללכת על סופר מיני 5 דלתות סטייל גטס וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שךום חברים

חברה שלי הוציאה רישיון אנחנו מחפשים רכב קטן עד 20K שיהיה אמין ויפה מבחינה חיצונית

חשבנו על מזדה לנטיס או יונדאי אקסנט בין השנין 2001-2003

עם יש עוד מכוניות בתקציב ותוכלו לעזור תודה מראש!

א. מזל טוב,,

ב. מעניין אותי למה לחפש רכב משפחתי לצעיר (לא בטוח ?) שרק עכשיו קיבל ת'רשיון, הייתי מחפש משהו קטן בסגנון, פיאט פונטו, סיאט איביזה, או סקודה פביה משומשות, רוב הסיכויים גם שתקבל רכבים יותר חדשים ויותר קלים לאחזקה !

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מסכים עם מה שנכתב קודם.

 

לנהג צעיר עדיף רכב קטן, לא משהו משפחתי.

גם מבחינת דלק, נוחות וכו'

 

הייתי ממליץ על פיאט פונטו, פג'ו 206 (רק לשים לב לגיר האוטומטי).

פורסם

קודם תודה על התגובות

האוטו צריך להיות אוטומט

 

ופג'ו פיאט היא לא רוצה {אתם יודעים מזה ראש קשה של אישה}

עם יש לם כיון אחר לרב כזה ותוכלו לעזור תודה!

פורסם

היא יכולה לבדוק דייהטסו YRV אמין,אולי לא הכי יפה אך יכול להתאים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לנטיס זה לא קטן ולא יפה.

אקסנט זה קטן אך לא יפה.

 

פונטו ו 206 זה אופציות טובות מאוד וחבל שהולכים עם הראש בקיר.

אבל אפשר בתקציב הזה לחפש גם איביזה או פולו שהן אופציות טובות בפני עצמן ונותנות יותר מכל סופרמיני יפנית מהשנים האלה.

V5

פורסם

לפעמים אין מה לעשות - ראש בכיר..

 

יונדאי אקסנט זאת לא אפוציה רעה - בסך הכל רכב אמין ולא יקר להחזקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתור בעל פיג'ו לא מציע למשהו שמחפש רכב חסכוני לקחת, החלפים שלה די יקרים.

מציע ללכת לכיוון היונדאי מכונית מאוד אמינה וקלה לתחזוקה

ומי שמדבר על יופי, יופי זה עניין של טעם אישי כל אחד והטעם האישי שלו

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

×
×
  • תוכן חדש...