Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוניות קטנות – ניתוח מגמות בשוק


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זהו רוני, זכרתי שניסית, לא זכרתי הלאה, כעת הבנתי שאין הלאה.

יש הבדל בין בלתי אפשרי לביצוע לקשה לביצוע.ודאי ליבואנים אין אינטרס ויתכנו גם לחצים שונים[איני טוען שיש, טוען שזה יתכן]

מי אשם? היבואנים, נכון אך גם הרגולטור והבירוקרטיה , המקילים ידם על יבואנים בעלי הון ומכבידים ידם על האזרח הקטן שרכש חלק באי ביי.

אני מעריך את עצם הרצון והנסיון לתחקיר זה. אם יבוצע, זהו אחד הדברים שיתנו ערך מוסף למגזין מקומי על מגזין בריטי, למשל.

יותר מזה, זה אחד ההבדלים בין עיתונאי רכב בלבד[לגיטימי]לעיתונאי. נקודה.

זה מבטא תופעה רחבה יותר החורגת מרכב גרידא. אני אוהב מכוניות אבל, מבחינתי הן מהוות צוהר לעולם רחב יותר, של דימויים אך גם ידע, וביטוי לתחומים נוספים.

בהצלחה לך או לאחרים שיעשו זאת, זה יהיה סימן לצעד חשוב קדימה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צרף את זה למצב כלכלי קשה יחסית ותגלה מוסכים ריקים ואנשים שנוסעים במכוניות במצב תחזוקתי רעוע.

רוני,

פה אתה כבר נוגע בבעיה קשה אחרת שרק מחמירה לאחרונה.

 

הייתי השבוע בפגישה באזור התעשיה בנימינה במשך כמה שעות.

 

מול המשרדים היה מוסך (שלא נפרט את שמו) שמשעה 9 בבוקר ועד 2 כשעזבתי, לא נכנס אליו ולו רכב אחד.

 

בעלבית יושב במשרד, 2 פועלים יושבים מעשנים משועממים בחוץ וזה המצב.

 

בכלל, כל אזור התעשיה נראה קפוא, העסקים פעילים אבל לא רואים תנועת אנשים, תנועת רכבים ואפילו לא משאיות.

 

עצוב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שחן כתב, אתם שוכחים שחלק גדול מ"השוק", עדיין רוצה אוטו', ולכן יש דרישה לזה.

עד לא מזמן לא היתה אפשרות אחרת למי שרצה ידני, ואכן המיני, ובעקבותיהן הסופר מיני,

פתחו את השוק הזה לאותו קהל.

מי שקונה מיני אוטו', לא יקנה ידני, גם אם ההפרש מול סופר מיני יהיה זעום, כי הוא רוצה אוטו'.

אני יכול לתת דוגמאות מהמשפחה הקרובה שלי. ההורים של אשתי, וגם אמא שלי, חיפשו רכב,

בהתחלה משומש, ורצו רק אוטו'. למה? ככה. כי לא רוצים ידני. ואז הגיעה האלטו האוטו',

חדשה במחיר סופר מיני משומשת, 3-4 שנים על הכביש. הם לא חשבו יותר מידי וקנו.

ואני מניח שכך התנהגו רוב רוכשי המיני האוטומטיות. ואני מכיר לא מעט אנשים שזה מה שהם

עשו, או יעשו בעתיד.

ורוני, העוד תוספת של 10-15 אלף כדי לקבל רכב מרווח ומאובזר יותר, זה לא משהו שיש לכל

אחד, ובדרך כלל בקניית רכב חדש, אנשים גם ככה מגרדים מכל מקום אפשרי כסף לקניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורוני, העוד תוספת של 10-15 אלף כדי לקבל רכב מרווח ומאובזר יותר, זה לא משהו שיש לכל

אחד, ובדרך כלל בקניית רכב חדש, אנשים גם ככה מגרדים מכל מקום אפשרי כסף לקניה.

 

אנשים שמגרדים כסף מכל מקום אפשרי, יתפשרו על ידני ולא יוציאו עוד עשרות אלפי שקלים על אוטומט.

בכל מקרה, כיום יש במקרים רבים מימון שעוזר מאוד לרכוש רכב. אם גירדת 65000 שקלים, אתה יכול להוסיף עוד 10000 בעזרת מימון ולא להפסיד יותר מדי בסופו של דבר (=במכירה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אין להם את ה 10-15 והם רוצים/צריכים/חייבים אוטו'.

יש לא מעט כאלה, האמן לי. ואת המימון הם סחטו עד הסוף, או לחלופין לא רוצים להכנס להרפתקאות.

לדעתי, רוב הקונים של הרכבים האלה הם כאלה שבכלל בהתחלה חיפשו משומשת ב 45-55, ואז

הבינו שעם עוד קצת "מתיחה" הם מגיעים לרכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק חווה שינויים משני הקצוות

האחד זה מה שנכתב כאן השני הוא היבוא האישי שכיווץ את מחירי מכוניות היוקרה שבשרשור כיווץ את שאר המחירים.

 

כך נוצרה תנועת מלקחיים ששינתה את השוק.

 

אם יצא משהו מהמלצות זליכה נראה עוד שינויים נוספים.

 

יהיה מעניין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה אחת לזכותו של אושרי; שני שכנים שלי קנו לאחרונה פיקנטו אוטומטיות.

הם התייעצו איתי לפני-כן (כי ראו שהייתה לי פיקנטו ועכשיו אני על פאביה), ואפילו שאמרתי להם שהפאביה הרבה יותר , בכל זאת הלכו על הפיקנטו כי אין דוושה שלישית.

אחד מהם אמר לי "אני כבר לא בגיל שהקלאץ' מרגש אותי, כשאתה תגיע ל50 אתה תדע על מה אני מדבר"

 

אני יכול איכשהו להבין אותו, אני בעצמי מדי פעם עושה מסלול קצת יותר ארוך העיקר לא להיתקע בפקק, ואם זה בעלייה אז בכלל בא למות, אלו רגשות שבסיוויק האוטומטית בכלל לא הכרתי..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים שמגרדים כסף מכל מקום אפשרי, יתפשרו על ידני ולא יוציאו עוד עשרות אלפי שקלים על אוטומט.

בכל מקרה, כיום יש במקרים רבים מימון שעוזר מאוד לרכוש רכב. אם גירדת 65000 שקלים, אתה יכול להוסיף עוד 10000 בעזרת מימון ולא להפסיד יותר מדי בסופו של דבר (=במכירה).

 

רוני

זהו, שאתה טועה.

אישתי לדוגמא, לעולם לא תנהג במכונית ידנית, וכמוה גם אימי וחמותי ועוד עשרות אנשים שאני מכיר.

75K הוא רף המחיר העליון שבו אפשר למכור מיני\סופר מיני ידנית.

ביותר מזה, חבל על המקום באוניה.

שכנה שלי קנתה שברולט ספארק, ולאחר חודש מכרה אותה; היא פשוט לא הסתדרה עם ההילוכים והמצמד, ורכשה במקומה פיקנטו אוטומטית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בהכרח רק מבוגרים, גם יש הרבה צעירים שבשלב מסויים פשוט נמאס להם מידני.

 

אני חושב שבעתיד הקרוב, תהיה יבואנית שתוזיל לרמה יותר הגיונית דגם של מיני/סופרמיני אוטומט, וזה לצערי(ולשמחתי) עוד יותר יפיל את מחירי המשומשות הידניות. אני אפילו יהמר שזאת תהיה הרנו קליאו שתרד למחיר סביבות ה-75-80 אלף.

 

פשוט חבל שסמל"ת לא מבינים איזה פוטנציאל יש להם, ואם הם יתמחרו את הפנדה החדשה הרובוטית במחיר כזה, הם יקפיצו את המכירות שלהם פי כמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מאיר וצ'מפיון עדיין חיים במגדל השן שלהם ומוכרים את הפחיות העלק-פרמיום שלהם, ג'אז ופולו, במחיר של פורד פוקוס מאובזרת.

 

דוקא, אצל צ'מפיון הפולו הידנית נמכרת עכשיו ב-80K.

דוקא המחיר המופקע הוא לפולו 1.4DSG שעולה 100K ואמורה לעלות פחות, בגלל זה רוב הלקוחות רוכשים פולו TSI.

אגב, בנתיים זה מתברר כמצליח, בשנה שעברה הפולו מכרה מעל 2000 יחידות.

חוץ מזה פולקסוואגן ממותגת יותר כפרימיום, מי שרוצה סופר מיני מוזלת ירכוש את הפאביה או את האיביזה.

 

לגבי הג'אז, חבל באמת שהתמחור הבסיסי שלה הוא 100K (מנוע 1.2 ותיבה ידנית), אבל מצד שני הם התחילו למכור את ההיברידית במחיר יחסית אטרקטיבי שהקפיצה את המכירות של הג'אז פי 3.

 

משהו מעניין לסיום, כיום הקליאו האוטומטית נמכרת ב-95K, מעניין שלפני כמה שנים דיברו להביא את הלוגאן במחיר של 90K, אז אם היו מייבאים אותה היום מעניין מה היה המחיר.

חוץ מזה במקרה של הקליאו נמכרות רק שני גרסאות הקיצון (1.6 אוטומטי ו-1.2 ידני), לדעתי קרסו צריך למלא את החלל בין שתי הגרסות (1.4, 1.6 ידנית...)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, שאתה טועה.

אישתי לדוגמא, לעולם לא תנהג במכונית ידנית, וכמוה גם אימי וחמותי ועוד עשרות אנשים שאני מכיר.

75K הוא רף המחיר העליון שבו אפשר למכור מיני\סופר מיני ידנית.

ביותר מזה, חבל על המקום באוניה.

שכנה שלי קנתה שברולט ספארק, ולאחר חודש מכרה אותה; היא פשוט לא הסתדרה עם ההילוכים והמצמד, ורכשה במקומה פיקנטו אוטומטית.

 

כמו שיש הרבה אנשים שלעולם לא יקנו ידני, יש הרבה אנשים שנסעו על אוטומט בשנים האחרונות ועוברים לידני כי הם מבינים את היתרונות הכלכליים.

 

בנוגע לשכנה שלך - זה כבר סתם טמטום, לקנות אוטו שלא מתאים לך בלי לנסות אותו קודם. אגב, במאמר מוסגר, עד לפני 20 שנה כל המדינה הסתדרה מצוין עם ידני. פתאום אנשים החליטו שהם איבדו את הקואורדינציה בין רגל שמאל ליד ימין...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה אפשרות לגמרי אחרת להתפתחות השוק - תדירות החלפת המכוניות תרד. אם כיום מקובל לחשב את אבדן הערך על פני 3 שנים הרי שבעצם לרוב האנשים אין כל סיבה הגיונית להחליף מכונית לאחר פחות מ-5-7 שנים (כמובן יש אנשים שנוסעים 50,000 ק"מ בשנה ויש משפחות שגדלות ומצריכות רכב יותר גדול, אבל אלה אחוז קטן מהשוק). אם בעבר מכונית היתה מתחילה לעשות צרות אחרי 80,000-100,000 ק"מ הרי שבמכוניות מודרניות אורך חיים כפול מזה ויותר הוא עניין שגרתי. במצב כזה אבדן הערך יתחלק על פני יותר שנים, כך שלמעשה הסכום שיש לחסוך מדי שנה לקראת החלפת הרכב יצטמצם מד שני השוק יגיע לנקודת איזון עם אורך חי רכב יותר ארוכים, כלומר פחות ביקוש לחדשות ופחות היצע למשומשות

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התפתחות השוק לגיר האוטומטי בארץ נבעה מחמש סיבות

 

הראשונה - מכוניות אמריקאיות באו עם גירים אוטומאטיים , והקנאה של העם לשאוף להגיע לגיר אוטומאטי.

 

השניה - השיפור הטכנולוגי של הגירים ועמידותם לאורך השנים .

 

השלישית - הגודש בדרכים .

 

הרביעית - האופציה המועדפת על בנות המין החזק .

 

החמישית - שוק הליסינג , למי איכפת ממחירי הדלק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והסיבה השישית - גיר אוטומטי פשוט נוח, אין מה לעשות.

עבור 90% המאנשים נהיגה הינה טורח ומטרת המכונית היא להעביר אותם ממקום למקום ותו לא.

השיפור שחל בשנים האחרונות בתיבות האוטומטיות הפך אותן לנעימות בהרבה לשימוש ואת המכוניות שצויידו בהן לחסכוניות יחסית.

גם באירופה הביקוש למכוניות אוטומטיות מצוי בקו עליה מתמיד, ולראייה, רוב היצרנים משקיעים משאבים רבים בפיתוח תיבות אוטומטיות מרובות הילוכים או רובוטיות כפולות מצמדים כדוגמת ה DSG.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שיש הרבה אנשים שלעולם לא יקנו ידני, יש הרבה אנשים שנסעו על אוטומט בשנים האחרונות ועוברים לידני כי הם מבינים את היתרונות הכלכליים.

 

בנוגע לשכנה שלך - זה כבר סתם טמטום, לקנות אוטו שלא מתאים לך בלי לנסות אותו קודם. אגב, במאמר מוסגר, עד לפני 20 שנה כל המדינה הסתדרה מצוין עם ידני. פתאום אנשים החליטו שהם איבדו את הקואורדינציה בין רגל שמאל ליד ימין...

 

וסבתא שלך הסתדרה מצויין בכיבוס בגדים בגיגית. הסיבה היחידה לקנות רכב ידני במאה ה-21 היא הפער המשמעותי (בשנים האחרונות) במחיר הרכישה. טיעונים של צריכת דלק ועלויות אחזקה עדיפות לידני היו רלוונטיות בשנות ה-80. במאה ה-21 גיר אוטומט מציג צריכת דלק כמעט זהה לידני ולא חסר מכוניות אוטומטיות שעברו 300,000 קילומטר בלי להזדקק לשיפוץ גיר. מצד שני לך תמצא מכונית ידנית שנסעה 300,000 על קלאץ' מקורי. נתפשר על 150,000. במחשבה שנייה גם 100,000 יהיה קשה למצוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...