Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי במזל השיגו שתי ידיות, כשאחת תקינה ולשניה חסר המוט שמחזיר את הידית למקום אחרי פניה ב160 מפירוקיה כלשהי באזור ת"א.

 

ברשותכם אני אתעלק על השירשור, מאחר ויש לי גם בעיה במראה צד נהג, כמובן היא ידנית.

את המראה אפשר לסגור ולפתוח (לקפל לכיוון הדלת). בצד הנהג המנגון ש"נועל" את המראה במקום כשפותחים או סוגרים אותה לא תקין, והמראה נעה בחופשיות יחסית, ואפשר לשים אותה בכל זווית בין 0 - 180 מעלות. עד עכשיו היא היתה תפוסה ע"י אזיקון, אבל מישהו חכם חתך לי אותו, כנראה כדי לסגור אותה.

עכשיו השאלה האם אפשר לתקן את זה ללא החלפה, כי עדיף שזה יהיה תקין.

במידה ואי אפשר לתקן ואשים פשוט אזיקון מחדש, האם מתייחסים לנושא הזה בטסט?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מניח שמדובר במראה לא מתכוונת חשמלית.

יתכן שיש הבדל בגימור של המראות (יש שחורות ויש הצבועות בצבע הרכב).

יש גם מראה חליפית חדשה ל- 306. החלפה היא פשוטה ואפשר לבצע אותה לבד.

בכל מקרה ניתן להתקין אותן ברכבך.

 

ידית איתות - המלצתי היא לקנות חליפית או מקורית חדשה.

 

כרטיס רכבת הלוך ושוב משולב יומי עולה 60 ש"ח.

כנראה שנסיעה לתל אביב תחסוך לך בעלות החלפים.

 

האמת שדווקא זאת מראה כן חשמלית.

אני ינסה לחפש מפירוק, אולי מאיבי כמו שאמרו לי פה ואולי כמו שהמליץ לי מוסכניק פשוט להדביק אותה עם דבק טוב!

פורסם
מהיכרות עם המכון (ובמיוחד הבעלים שלו שהוא חבר פורום מוערך) אני מאמין שרוב הבדיקה נכונה.

הבעיות שציינת (שהם בהחלט לא כסת"ח) מצריכות טיפול ולכן אני ממליץ לך להיכנס למוסך מרכז רכב דרום כדי לקבל הצעת מחיר לתיקון הליקויים.

 

ובכן הלכתי למוסך אלי טיפל בי שם מצויין עם יחס אדיב.

לגבי הנזילה הוא אמר לי לא לעשות איתה כלום בינתיים.

ובכן ככה עשיתי אצלו טיפול שעלה לי 420 ש"ח. (מסנן שמן+אוויר+שמן מנוע)

עשיתי אצלו עוד כמה דברים:

פירוק והרכבה ציריה ימין והחלפת בוקסה לתושבת מנוע תחתונה.

פירוק והרכבה משלושים ןהחלפת בוקסות +כוון ושיפור.

שיפוץ בלמיים אחוריים.

החלפת צינור בלם אחורי.

 

הכל(ביחד עם הטיפול) עלה לי עם עבודה וכולל מע"מ 1650 מה דעתכם על המחיר?

פורסם

לדעתי מחיר מעולה. כמה שעות עבדו על הרכב?

יש לך קבלה עם פירוט כמה עלה כל חלק?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לדעתי מחיר מעולה. כמה שעות עבדו על הרכב?

יש לך קבלה עם פירוט כמה עלה כל חלק?

 

 

בערך 4 שעות.

 

צינור בלם אחורי = 85 ש"ח

בוקסה למשולש = 80 ש"ח כפול 2 זה 160 ש"ח

בוקסה לתושבת = 90 ש"ח

פורסם

יפה שהחליפו את הבוקסה ולא את כל המשולש.

מה זה שיפור ב"פירוק והרכבה משולשים והחלפת בוקסות +כוון ושיפור"?

מה עשו ב- "שיפוץ בלמיים אחוריים"? החליפו רפידות או שזה בסה"כ פירוק והרכבה לצורך בדיקה.

פורסם
יפה שהחליפו את הבוקסה ולא את כל המשולש.

מה זה שיפור ב"פירוק והרכבה משולשים והחלפת בוקסות +כוון ושיפור"?

מה עשו ב- "שיפוץ בלמיים אחוריים"? החליפו רפידות או שזה בסה"כ פירוק והרכבה לצורך בדיקה.

 

 

האמת לא יודע מה זה שיפור. החליפו פשוט את הבוקסות.

בבלמים החליפו את הרפידות.

  • ספונסר פורום
פורסם

כפי שרשמתי לך, אתה בידיים טובות אצל אלי עשור.

רק בשביל שתכנס לפורפורציות, שעת עבודה במוסך רגיל (אחרי מע"מ) מתקרבת ל-300 ש"ח.

כלומר אם היית נכנס למוסך ועבדו לך על הרכב 4 שעות היית משלם 1200 ש"ח וזה עוד לפני ששלמת אפילו שקל אחד על החלפים.

עכשיו אתה חייב להכנס לפורום חוות דעת כדי להמליץ על המוסך כדי שאנשים אחרייך ידעו לאן להגיע כשיחפשו מוסך מומלץ בבירת הדרום.


×
×
  • תוכן חדש...