Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מאט את תהליך היצירה, כמו שמתכנתים בצוותים קטנים ועם לחץ פיתוח גדול לא נוהגים להשקיע בתיעוד הקוד.

 

לא הבנתי את הניסוח, האם זה טוב או לא טוב?

 

הנדריקס הוא בדיוק היוצא מהכלל שמעיד על הכלל, מכל מובן,

מספיק להזכיר את האחיזה ההפוכה.

 

99.9999~ אחוז מבני האדם אינם הנדריקס, ולהם דווקא יעזור מאוד להכיר תווים.

כל המוסיקאים המוכשרים אך "תקועים" שאני מכיר תקועים בדיוק בגלל העניין הזה,

שהם לא טרחו ללמוד כלי חיוני לעבודה עצמית/עצמאית.

 

איחולי הצלחה לבביים לנהג המתחיל. :)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור מורה לגיטרה וגיטריסט מזה קרוב ל20 שנים שאיננו יודע תווים אני יכול לומר לכם שעיניין זה לא היווה עבורי מגבלה.

אני מפתח את התלמידים בשיטת הלימוד שבה אני התחלתי ללמוד לפני שנים רבות ואני יכול לומר שכל תלמיד שלי הוא גרזן ולי בעצמי יש רקורד לא מבייש בכלל בתחום המוזיקה.

מה שבטוח שתקוע אני לא.

נהג מתחיל :

אשמח לעזור לך גם דרך הרשת בכל זמן שתרצה ללא תמורה !

 

עריכה : סיפור קטן..

כשהייתי בן 16 הקמתי את להקת הרוק הראשונה שלי -כסף לא הרווחנו אבל חיפשתי דרכים להתפרנס ממוזיקה.

יום אחד נפגשתי במקרה עם אחד שהייתה לו להקה חסידית שמופיעה באירועים שחיפש גיטריסט,כשהוא שמע שאני לא יודע תווים הוא מיהר לשלול אותי אך הייתי עקשן (ורעב) והסברתי לו שיש לי שמיעה טובה ואין לי בעיה להוריד את העגילים שלי להתלבש צנוע ולאסוף את השיער בהופעות,אז הוא הביא לי דיסק עם 40 שירים ו 3 ימים להוכיח את עצמי.

חזרתי לאחר 3 ימים והתחלתי לעבוד איתם - 4 הופעות בשבוע 300$ להופעה.

Gn'f'R

פורסם

מה כבר אפשר להגיד על "כל תלמיד שלי הוא גרזן"? :roll:

רוב התלמידים בכל כלי נגינה שהוא הם בינוניים ועצלנים,

זאת עובדה.

 

אם אצלך כולם יוצאים גרזנים, אז או שהם מנגנים כמו חוטבי עצים

או ש*טיפה* הגזמת והם בעצם לא כולם איי-איי-איי.

 

רוצים הכול עכשיו, מיד ומהר, בלי לדעת באמת

או להתעמק חס וחלילה. כ"כ אופייני.

 

- - - -

 

סתם שיהיה ברור: שמיעה טובה זה נהדר ואפשר להסתדר אתה מצוין

בחומר קל (למשל, מוסיקה חסידית). מה שכן, רק שמיעה לא תקדם אותך

מעבר לסגנונות מסוימים.

לא בא להתחרות אתך או משהו, אבל אצלי גילו שמיעה אבסולוטית עוד לפני שלמדתי לנגן, בערך בגיל 4,

ועדיין אני חושב שידיעת תווים חשובה יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לא הבנתי את הניסוח, האם זה טוב או לא טוב?

 

הנדריקס הוא בדיוק היוצא מהכלל שמעיד על הכלל, מכל מובן,

מספיק להזכיר את האחיזה ההפוכה.

 

99.9999~ אחוז מבני האדם אינם הנדריקס, ולהם דווקא יעזור מאוד להכיר תווים.

כל המוסיקאים המוכשרים אך "תקועים" שאני מכיר תקועים בדיוק בגלל העניין הזה,

שהם לא טרחו ללמוד כלי חיוני לעבודה עצמית/עצמאית.

 

איחולי הצלחה לבביים לנהג המתחיל. :)

היה לי ויכוח על זה עם חבר, מנהל פיתוח ותיק דוקטור בקרוב, ומהיכרות רבת שנים הבנאדם גאון.

הוא הסביר לי שמנסיון רב שהצטבר בחברה הכל תלוי באיכות המפתחים, אם אתה יודע מה אתה עושה ויש X ימים קצרים מידי לפיתוח ותיעוד, נחש על יוותרו?

אחרי הרבה פרוייקטים מוצלחים בתנאים הנ"ל אני נוטה להסכים עם ממצאיו.

 

הנדריקס הוא לא היחיד, ג'ימי פייג', ריצ'י בלקמור, דייויד גילמור, פול מקרטני ועוד רבים אחרים.

גם אם הם יודעים תווים הם לא השתמשו בהם.

זה לא היוצא מן הכלל, זה הכלל.

ועד היום לא שמעתי מישהו שמסוגל לנגן בדיוק את הנדריקס או לתוות אותו,

אפילו סנטנה ביחד עם באדי מיילס לא הצליח לנגן (הייתי בהופעה ) את 'Them Changes' בדיוק

http://www.youtube.com/watch?v=jdsQu99XLrw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jc5cwnTV92g&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
מה כבר אפשר להגיד על "כל תלמיד שלי הוא גרזן"? :roll:

רוב התלמידים בכל כלי נגינה שהוא הם בינוניים ועצלנים,

זאת עובדה.

 

אם אצלך כולם יוצאים גרזנים, אז או שהם מנגנים כמו חוטבי עצים

או ש*טיפה* הגזמת והם בעצם לא כולם איי-איי-איי.

 

רוצים הכול עכשיו, מיד ומהר, בלי לדעת באמת

או להתעמק חס וחלילה. כ"כ אופייני.

 

- - - -

 

סתם שיהיה ברור: שמיעה טובה זה נהדר ואפשר להסתדר אתה מצוין

בחומר קל (למשל, מוסיקה חסידית). מה שכן, רק שמיעה לא תקדם אותך

מעבר לסגנונות מסוימים.

לא בא להתחרות אתך או משהו, אבל אצלי גילו שמיעה אבסולוטית עוד לפני שלמדתי לנגן, בערך בגיל 4,

ועדיין אני חושב שידיעת תווים חשובה יותר.

 

אני יכול להבין את הסלידה שלך ,וזה בסדר גמור.

אין פה עיניין של תחרות ,אני את שלי כבר הוכחתי בחיי בין אם בהישגים בתחום תעשיית המוזיקה ובין אם ביצירה העצמית.

אני בוחר את מי ללמד -וזה לא כל אחד -אני לא עושה את זה עבור כסף (אני גובה סכום סימלי מאוד) זה נטו עבור הנשמה והסיפוק.

יש לי את הידע לו אני זקוק : ידיעת שמות התווים אותם אני אוחז על גריף הגיטרה,הרמוניות,מקצבים,איצבועים,טכניקות,ידיעת סולמות והלאה. אך קריאת שפת התווים מהנייר לא.

לא כולם רוצים להתעמק וזה לא פסול בכלל.אני גם יכול לתת משפט בהפוכה ולומר שככל שמתעמקים בתאוריה היצירתיות מתה,כי פתאום אתה יודע מה מותר ומה אסור.

Gn'f'R

פורסם
היה לי ויכוח על זה עם חבר, מנהל פיתוח ותיק דוקטור בקרוב, ומהיכרות רבת שנים הבנאדם גאון.

הוא הסביר לי שמנסיון רב שהצטבר בחברה הכל תלוי באיכות המפתחים, אם אתה יודע מה אתה עושה ויש X ימים קצרים מידי לפיתוח ותיעוד, נחש על יוותרו?

אחרי הרבה פרוייקטים מוצלחים בתנאים הנ"ל אני נוטה להסכים עם ממצאיו.

 

זה שמתודולוגית זה לא רצוי זה ניחא, העניין הוא שזה הופך את המכירה, התמיכה ובכלל ניהול הלייף סייקל של המוצר אחר כך לקשים ויקרים יותר ממה שנחוץ. כסף שנחסך מכאן יוצא משם. אבל עזוב, זה ממש לא נושא השרשור.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
ככל שמתעמקים בתאוריה היצירתיות מתה,כי פתאום אתה יודע מה מותר ומה אסור.

שים לב שאני מדבר על תווים ואתה פתאום מזכיר תיאוריה.

מכיוון שציינת סולמות ושמות תווים, אז אתה כן יודע תווים בעצם,

אבל סתם החלטת לוותר על עוד צעד קדימה שישלים לך את התמונה,

והיא הקריאה. מה יקרה אם מישהו יבוא אליך, לא גיטריסט, עם משהו שהוא כתב?

ישיר לך עד שתקלוט? מה יקרה אם פתאום יבוא אליך תלמיד עם קטע קלאסי,

סתם כי הוא רוצה להרחיב אופקים?

 

בקיצור, נישאר באי-הסכמה.

 

אגב, בהערת שוליים קצת גדולה, בלהקות רוק יש מערכת שלמה

שבה תמיד, אבל תמיד יהיה אחד שכן מבין בתווים ובתיאוריה,

שעוזר לחבר'ה מסביב במה שצריך, מתי שצריך.

במקרה הזה לא כולם חייבים לדעת תווים.

 

- - - -

פרוקסימה: אני לא מדבר על תיווי של הנדריקס, זה אידיוטי מכיוון שהשפה (כתיב התווים)

מפגרת כמה עשרות שנים מאחור ולא מסוגלת להעביר כמו שצריך סלייד בגיטרה, למשל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
שים לב שאני מדבר על תווים ואתה פתאום מזכיר תיאוריה.

 

בקיצור, נישאר באי-הסכמה.

 

אגב, בהערת שוליים קצת גדולה, בלהקות רוק יש מערכת שלמה

שבה תמיד, אבל תמיד יהיה אחד שכן מבין בתווים ובתיאוריה,

שעוזר לחבר'ה מסביב במה שצריך, מתי שצריך.

במקרה הזה לא כולם חייבים לדעת תווים.

.

 

פה אני מסכים איתך .

Gn'f'R

פורסם

רכשתי בינתיים כיסוי מרופד של פנדר במחיר 80 ש'ח...

 

אני יכול להסתפק במיתרים בסיסיים בשלושים שח בשלב זה, נכון?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ככל שאני קורא יותר, אני מבין שסט אפ נכון יכול מאד לעזור גם למתחילים. האם אפשר לסמוך על העובדים בחנות כמו כלי זמר? כמה זה אמור לעלות?

 

בירושלים...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בגדול, יש מוכרים מקצועיים בכלי זמר ירושלים.

כדאי לך לברר אם אדמונד גילמור עדיין עובד שם (לפי האתר כנראה שכן) -

אמנם בסיסט :wink: אבל יודע כל דבר בעולם על גיטרות, בערך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה רבה. כמה אמור לעלות סשן של סט אפ סביר - הרכבת מיתרים, קירוב מיתרים לגשר אם צריך וכדומה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...