Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של ה-MTEC SUPER WHITE על אוקטביה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שראיתי כמות גדולה של נושאים בקשר למנורות הלבנות ואת כול הסוגים שיש החלטתי לקנות דרך חבר שקיים פה בפורום (יקיר מכלוף) את הסוגי מנורות האלה

MTEC SUPER WHITE

האור ממש ממש לבן הוא מאיר את הדרך בצורה טובה יותר מאור רגיל במיוחד את השילוטים. הגוון שיש הוא לבן מאוד עם קצת נגיעות של כחול עדין בסוף המנורה כמו שאפשר לראות בתמונות

1jyvtwmzaklm.jpg

ifjtn2m42imm.jpg

tz0iimgjmiwy.jpg

dwmvfgdinykl.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל תתחדש,

דבר שני, אני רואה תמונות כאלה ואני מתוסכל חבל על הזמן,

אצלי הMTEC SUPERWHITE יצאו צהובות ורגילות , לצערי נאלצתי לרכוש דיאמונד ויז'ן ולנסות אותם.

אני רואה אצל המון רכבים את הנורה הזאת שהיא נותנת גוון לבן ולצערי אצלי יצא צהוב רגיל.

 

ניסיתי כל מיני נורות כחולות ואף נורה לא נתנה לי גוון לבן.

חבל שהפנסים אצלי הן מזכוכית אז הסיפור זה הרבה יותר גדול מרפלקטור שמכוסה בפלסטיק.

 

נורה איכותית, תהנה.

הנורה הזאת מאירה לא רע בכלל לשוליים אבל לכיוון ישר היא נופלת בעוצמה, אבל אני חושב שזה כל נורה שצבועה בכחול.

פורסם

למי אכפת מהמנורות תביא תמונות של האוקטביה.

(אני אחד המעריצים הגדולים ביותר של סקודה אוקטביה 2009+) :-)

לטעמי הרכב המשפחתי? הטוב ביותר בישראל.

 

יצא יפה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אושריקו תודה רבה אחי וכן להרבה רכבים יצא צהוב זה תלוי בסוג הפנס והאופטיקה כמו שאתה יודע או שלא יודע באוקטביה שלי יש עדשה אופטית מאוד מאוד איכותית הרכבתי עליה גם את הדיימונד וויזן של חבר שלי והאור יצא מדהים אבל פחות חזק משמעותית מה MTEC

נכון האור לגבי הרוחק לא חזק כמו מנורה רגילה אבל הוא מפצה בשולים וכמו שאמרתי מאיר יותר טוב שילוט ועצמים שאני לא ראיתי במנורה הרגילה שבאה עם האוקטביה ( למרות שהאור הרגיל היה פשוט מדהים יותר טוב מהמנורות הרגילות שאני מכיר ברכבים כנראה היה שם מנורה איכותית)

 

avizaz

הרכב פשוט מטורף זה האוקטביה שנת 2012 מנוע 1.8 TSI הוא פשוט טיל בליסטי מפיל המון המון רכבים בלי להתאמץ בכלל ובתור רכב משפחתי הוא מדהים יש מקום התא מטען ענק והאמת זה שינוי ענק מהמאזדה 6 שלנו שנת 2010 שעדין אצלנו למכירה

אני יעלה תמונות בהמשך של הרכב בלילה עשיתי לו כמה שינוים קטנים במיוחד אורות לד וכד'

פורסם

יש לחבר את ה2011, בעיות תקציביות (אני סך הכל בן 21 :-) ) מונעות ממני לקנות אותה כמו כן, וגם אין ממש סיבה.

אבל כל רגע ב"מכונית שרד" הזאת זה פשוט הנאה, אני חושב שמול טנק היא אפילו עמידה.

אחיזת כביש, טורבו (גם לו מנוע 1.8 TSI) שמדביק אותך למושב, בגז' ענקי (אפשר לדחוס לשם עוד איזה 3 איש).

 

בקיצור, בעוד כמה שנים אני בהחלט רואה אותי קונה אותה, באמת שהיא לא רואה אף רכב אחר.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

חברים אל תוכלו סרטים, באמת שלא רואים טוב יותר...

 

אחרי תקופה של שנה וקצת אם DIAMOND VISION אני חייב לציין כי החלפה לנורות רגילות שיפרה את טווח הראיה לגמרי.

 

גם אני בהתחלה חשבתי שיש שינוי לטובה בראייה של השלטים וכו', הכל פסיכולוגי.

 

לצורך העניין יש לי איביזה 2009 SC.

 

אין מה לעשות נורות שצבועות ב כחול (זכוכית צבועה) חוסמות חלק ניכר מהכמות של האור שנפלט מהנורה.

 

רוצים שיפור ראות? תעברו לקסנון איכותי.

פורסם

evgeni432

תאמין לי שאם היה אפשר להשים קסנון הייתי עושה את זה..גם בחברה שקניתי את הרכב הקסנון בעיקרון עולה כתוספת של 8000 וקצת אלף שקל עם פנסים עוקבי פניה אבל גם זה לא יכול היה לבוא עם הרכב גם בדגם הכי מפואר של האוקטביה.

קסנון אחר שלא בא דרך החברה לא אפשרי ולא חוקי אז אין מה לעשות.

פורסם

אבל כל רגע ב"מכונית שרד" הזאת זה פשוט הנאה, אני חושב שמול טנק היא אפילו עמידה.

 

תנוח, כולה אוקטביה :lol:

יש לה רק 4 כוכבי בטיחות, ובשביל מכונית מודרנית - זה מבייש. אל תנסה אותה מול טנק.. חבל עליך :-)

פורסם
תנוח, כולה אוקטביה :lol:

יש לה רק 4 כוכבי בטיחות, ובשביל מכונית מודרנית - זה מבייש. אל תנסה אותה מול טנק.. חבל עליך :-)

 

חחחחח מבחינת בטיחות יכול להיות שאתה צודק אבל מהרגע שנסעתי עליה ועברתי מהמאזדה 6 שנת 2010 לאוקטביה משום מה ההרגשה שהאוטו יותר חזק ויותר "טנק" לעומת המאזדה מה שכן היציבות שלה יותר טובה משל המאזדה בהרבה

פורסם

חבל שלא העלית תמונות של עוצמות האור על הכביש עצמו,מול הנורות המקוריות.

 

אך אם אתה רואה שינוי תתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאוקטביה ולפאביה יש עדשות אופטיות מה שמשנה את כיוון האור וכן באם שמים קסנון בעל גוון עדין אז לא שמים לב לכך מבחינת החוקיות.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
למי אכפת מהמנורות תביא תמונות של האוקטביה.

(אני אחד המעריצים הגדולים ביותר של סקודה אוקטביה 2009+) :-)

לטעמי הרכב המשפחתי? הטוב ביותר בישראל.

 

יצא יפה.

 

 

במיוחד בשבילך... כי אני רוצה לעזור...

s180427193.jpg054.jpg657706-18.jpgdscf9051.jpg

 

 

 

 

האמת מרשימה... יש מועדון מעריצים?

Confidence In Motion

פורסם
לאוקטביה ולפאביה יש עדשות אופטיות מה שמשנה את כיוון האור וכן באם שמים קסנון בעל גוון עדין אז לא שמים לב לכך מבחינת החוקיות.

 

בזה אתה צודק אחי העדשות עושות את ההבדל..ראיתי סקודה כמו שלי עם הקסנון שרץ היום חזק בשוק של הבוש המזויף שעולה 500-700 שקל והם פשוט נראות מדהים על האוטו וממש ממש נותן תחושה של קסנון איכותי מאוד אבל מי שמכיר ויודע שזה זיוף סיני לא ירצה להתעסק עם זה

 

באמת חבל שאי אפשר להשים קסנון טוב על האוטו יש לו את כול הדברים שצריך אני לא מבין איך בהונדה סיווק למשל מגיע קסנון ויש שם מנורה רגילה בלי אופטיקה ובלי כלום ואצלי ברכב ובעוד הרבה רכבים עם עדשה אופטית איכותית לא חוקי להרכיב.

אני מאמין שאף שוטר/בוחן תנועה ישים לב או יעיר לי אם אני ירכיב קסנון ברכב כמו שלא העירו לי על המנורות שיש לי עכשיו.

 

 

ועידן עם כול הכבוד רק בארץ יש סטיגמה כזאת על הסקודות לך תראה באירופה כמה האוטו הזה מצליח..אני מאמין שאחד כמוך יש עוד רכב מהעדר של המאזדה טויטה וכול "האוטומתיות" למיניהם

פורסם

אני באמת לא מבין מה הקטע על מנורות ממש לבנות,

אצלי בסופר לנסר שנת 97, שמתי מנורות מחוזקות של OSRAM שמעבר להיותן הרבה יותר חזקות מהרגילות ומחיר של 140 ש"ח לזוג הראו לי אור לבן יותר מהצהוב, לא לבן לגמרי אבל לבן הרבה יותר מהצהוב הרגיל והמכוער, נגיד שיותר לבן מאשר צהוב זה בטוח.

 

צבע יפה ואחלה תאורה, שיחזיקו כמה נגיד..שנה +-

גם טוב, לבנתיים אצלי חודשיים ועדיין הצבע אצלי אותו הדבר ולא השתנה.

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...