Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו הלוואי, אני תדלקתי היום בתפוז בעפולב ב-7.22 לליטר במזומן, לפי דעתי אנחנו צריכים פשוט להחרים את החברות הגדולות ואולי הן יצליחו להפעיל מספיק לחץ כדי להוריד את המסים ולקבל את הלקוחות חזרה. האמת המרה היא שהצרכן הפרטי לא מעניין אותם והלקוחות המוסדיים הם מקור ההכנסה העיקרי שלהם (כמו בכל תחום כמעט בענף הרכב) ולכן לצערי הרב כנראה ששום דבר לא יעזור והלקוח הפרטי ימשיך לקחת את כולם על הגב.

אני כבר יומיים מנסה לחשוב על רעיון שאפשר ליישם כאקט מחאתי אבל לא מצאתי כי בניגוד לקוטג׳ ופסק זמן דלק אי אפשר להפסיק לקנות.

מה שבטוח הרכב הבא שלי יהיה היברידי כדי לחסוך בדלק אבל לא ״להתחתן״ עם שי אגסי.

אני אגב עובד על הסבה לתדלוק בקולה, כבר יוצא יותר זול :-( .

 

מדינת ישראל אוכלת את יושביה והשכבות הנמוכות והבינוניות אוכלות את הקש. חמישים אחוז מההוצאות שלנו הולכים ישירות למדינה כמסים ישירים או עקיפים והמצב כבר בלתי נסבל וכמו שזה נראה גם אין שום פתרון באופק, עצוב.

פורסם

אני כבר מזמן מודע למדינה הזאת והשטויות שיש בה, אבל אני לעולם לא אצליח להבין מי הטיפש שהגה את הרעיון ואיך הגענו למצב שאנחנו משלמים מס על המס...

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

ועוד אומרים שחברי כנסת לא קוראים בCARSFOURM.:type:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני כבר מזמן מודע למדינה הזאת והשטויות שיש בה, אבל אני לעולם לא אצליח להבין מי הטיפש שהגה את הרעיון ואיך הגענו למצב שאנחנו משלמים מס על המס...

 

למה טיפש? גאון. אני מדמיין את השיחה בין הפקידים:

 

פקיד א': טוב חבר'ה, בואו נסגור עניינים. לפי מה החלטנו שמחיר הדלק בפיקוח יהיה החודש?

פקיד ב': לפי הנוסחה של יובל, משהו עם היום האחרון בחודש בנמל שקר כלשהו בצפון אפריקה

פקיד ג': לא טמבל, זה ממוצע של 4 ימים אחרונים בנמלים בדרום אירופה.

פקיד ב': עזוב, אל תסבך עניינים. כמה היה חודש שעבר? תוסיף 10 אגורות וסגור עניין.

פקיד א': חבר'ה, באמת. תהיו מקצועיים. תנו לי מספר אמיתי של מחיר הדלק ואני כבר אחשב.

פקיד ב': (מסתכל ברשימות שלו) אה... 2.9 שקל לליטר.

פקיד א': סבבה (מכניס את המספר למחשבון). בואו נוסיף בלו... בשביל שיהיה פשוט לחשב נעשה פשוט כפול 2. זה 5.8. עכשיו נוסיף מע"מ על הכל...

פקיד ב': קורע אותי כל פעם מחדש איך הם לא שמים לב שאנחנו דופקים להם את המע"מ גם על הבלו. זה אדיר.

פקיד ג': כן אה? רגע, חכה שניה. מע"מ שמים בסוף. שכחת מרווח שיווק וגם... דלף ופחת. אין לי שמץ של מושג מה זה, אבל זה בטח שווה איזה חצי שקל לליטר.

פקיד א': צודק אחי. אז אני מוסיף ככה שקל וחצי ועל הכל מוסיף את המע"מ

פקידים ב' וג': (מצחקקים ביניהם) חיחיחי

פקיד א': סה"כ יצא... שיט, מעל 8 שקלים. שוב זה מגיע. קרה לנו אותו דבר עם 7 שקלים. כל עוד הספרה הראשונה זהה הציבור אוכל את זה כמו טמבל. אבל כשזה קופץ ספרה הם מתחילים עם השטויות שלהם.

פקיד ב': שים את זה על 7.99, בוא נדאג לזה חודש הבא. מקסימום נוריד קצת מהמרווח שיווק של חברות הדלק. שיזכרו מי כאן הבוס.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל קשר בין השיחה הזאת למציאות איננו מקרי בהחלט!:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אנחנו בוכים עכשיו על מחירי הדלק, אני מקווה שהם יבכו בבחירות הממשלת מיסים הזאת.

יש 30 שרים לכל אחד יש נהג,רכב הוצאות משפחה, הוצאות כלליות , קשר עם הבוחר.

שכל שר או ח"כ ינצל את הקשר עם הבוחר לטובת הבוחר.

 

אפשר לקצץ במליון מקומות בתקציב וכך להוריד את הדלק.

אבל "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" מה שבאותה קלות מגיע ממשאבות הדלק באותה הקלות יעלם (הייתי יצרתי)

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

מזכיר קצת את הבדיחה על מס הארנונה מהסרט ''זוהי סדום''.

 

ולענייננו, עד יום חמישי החוק לא יעבור על אפינו וחמתינו.

פורסם
למה טיפש? גאון. אני מדמיין את השיחה בין הפקידים:

 

פקיד א': טוב חבר'ה, בואו נסגור עניינים. לפי מה החלטנו שמחיר הדלק בפיקוח יהיה החודש?

פקיד ב': לפי הנוסחה של יובל, משהו עם היום האחרון בחודש בנמל שקר כלשהו בצפון אפריקה

פקיד ג': לא טמבל, זה ממוצע של 4 ימים אחרונים בנמלים בדרום אירופה.

פקיד ב': עזוב, אל תסבך עניינים. כמה היה חודש שעבר? תוסיף 10 אגורות וסגור עניין.

פקיד א': חבר'ה, באמת. תהיו מקצועיים. תנו לי מספר אמיתי של מחיר הדלק ואני כבר אחשב.

פקיד ב': (מסתכל ברשימות שלו) אה... 2.9 שקל לליטר.

פקיד א': סבבה (מכניס את המספר למחשבון). בואו נוסיף בלו... בשביל שיהיה פשוט לחשב נעשה פשוט כפול 2. זה 5.8. עכשיו נוסיף מע"מ על הכל...

פקיד ב': קורע אותי כל פעם מחדש איך הם לא שמים לב שאנחנו דופקים להם את המע"מ גם על הבלו. זה אדיר.

פקיד ג': כן אה? רגע, חכה שניה. מע"מ שמים בסוף. שכחת מרווח שיווק וגם... דלף ופחת. אין לי שמץ של מושג מה זה, אבל זה בטח שווה איזה חצי שקל לליטר.

פקיד א': צודק אחי. אז אני מוסיף ככה שקל וחצי ועל הכל מוסיף את המע"מ

פקידים ב' וג': (מצחקקים ביניהם) חיחיחי

פקיד א': סה"כ יצא... שיט, מעל 8 שקלים. שוב זה מגיע. קרה לנו אותו דבר עם 7 שקלים. כל עוד הספרה הראשונה זהה הציבור אוכל את זה כמו טמבל. אבל כשזה קופץ ספרה הם מתחילים עם השטויות שלהם.

פקיד ב': שים את זה על 7.99, בוא נדאג לזה חודש הבא. מקסימום נוריד קצת מהמרווח שיווק של חברות הדלק. שיזכרו מי כאן הבוס.

 

חזק אתה :)

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

רוני, הרגת אותי :roflmao:

 

ומקס,

אם הממשלה תצביע על העניין בקריאה טרומית מחר זה אומר שזה רחוק מלהיות מיושם בפועל...

 

הלוואי.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
נו הלוואי, אני תדלקתי היום בתפוז בעפולב ב-7.22 לליטר במזומן, לפי דעתי אנחנו צריכים פשוט להחרים את החברות הגדולות

 

אני דווקא נטשתי את "טן" לטובת תחנה של סונול - אתמול מילאתי ב-7.10 ש"ח לליטר במפרץ חיפה. אני ממלא שם כל שבוע ותמיד חונה שם נקניק דלק - כנראה צריכים למלא את המיכלים ברציפות בגלל הביקוש העצום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...