Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

התחדשתי בלנטרה 96...בבדיקה התגלה כי יש מים מהברז רגילים במיכל קירור,

איך אני מרוקן את המים הישנים???

אני כנראה אקנה מאוטו דיפו או איס את המים הירוקים..איזה חברה מומלצת ואיזה דגם בדיוק שאני יגיד למוכר שם להביא לי?

תודה מראש.

פורסם

אתה יכול לקנות את הנוזל קירור של פרסטון בבקבוק הצהוב,מתחת לרכב צריך להיות בורג ריקון(תזהר לא תתבלבל אם השמן) או שאתה יכול לפרק את הצינור רדיאטור התחתון.

אני מניח שיש גם גיפה רצינית לכן אחרי שאתה שופך את המים,תמלא שום פעם מים ותרוקן עוד פעם ככה עד המים שישפכו יצאו נקיים.

אחרי אתה ממלא את הנוזל,אל תשכח להוציא אוויר,תפתח את פקק של מיכל עיבוי תניע,אתה תיראה מידי פעם בועות,ברגע שהמים יהיו בגובה מסוים ולא יצאו יותר בועות תיסגור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מניסיון שלי במוסכים המורשים של יונדאי בארץ משתמשים בנוזל קירור ירוק 50/50 של פרסטון באריזה הצהובה.

פורסם

אוקי אז הבנתי שאני קונה את הנוזל קירור של פרסטון שנקרא 50\50 באריזה הצהובה .

הבנתי איך אני מחליף מים כמו שצריך.

תודה רבה לעזרה שלכם חברים

רק שאלה אחרונה במקום לפתוח שירשור חדש איזה שמן בדיוק אני צריך לקנות?

אם אני כבר הולך להום דיפו על נוזל קירור אני אקנה שמן מתאים לי על הדרך...

שוב בבקשה דגם מדויק ושל איזה חברה ??

שוב תודה רבותיי :-D

 

נ.ב

 

מים ירוקים צריך לדלל עם מים רגילים? או שפשוט שופכים את התכולה שלו כמו שהוא?

פורסם

אם אני זוכר נכון לא צריך לדלל את האריזה הגדולה,בכול מקרה מאחור צריך להיות רשום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוקי ומה עם השמן מה אתה חושב??

דרך אגב שאתה אמרת מיכל עיבוי התכוונת לאיפה שממלאים את המים נכון? במיכל הפלסטיק הלבן הזה??

אני מתכוון להפציץ בשאלות זה רכב ראשון שלי תבינו :wink:

תודה!

פורסם

כן זה המיכל הפלסטיק,לגבי שמן איני יודע באיזה צמיגות צריך,תנסה להריץ פה חיפוש או המתן,אם לא תקבל תשובה תבדוק בספר רכב אך אם לא קיים אפשר לברר במורשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מניסיון שלי במוסכים המורשים של יונדאי בארץ משתמשים בנוזל קירור ירוק 50/50 של פרסטון באריזה הצהובה.

משתמשים בנוזל קירור של יונדאי,

אולי הוא תוצרת פרסטון, אבל הוא לא מופיע כפרסטון,

לפחות במוסך טענו שזה נוזל מיוחד או משהו כזה עם הרכב מיוחד ליונדאי או אנערף מה הסיפורים שלהם...

 

אני אבדוק מה שיש לי בבית (יש לי את המקורי של יונדאי, נראה אם זה פרסטון)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
משתמשים בנוזל קירור של יונדאי,

אולי הוא תוצרת פרסטון, אבל הוא לא מופיע כפרסטון,

לפחות במוסך טענו שזה נוזל מיוחד או משהו כזה עם הרכב מיוחד ליונדאי או אנערף מה הסיפורים שלהם...

 

אני אבדוק מה שיש לי בבית (יש לי את המקורי של יונדאי, נראה אם זה פרסטון)

 

אני מחכה לתשובה שלך...

ובבקשה תגידו לי איזה שמן לשים? אני רוצה לקנות את השמן והמים ביחד

פורסם

אני תמיד מסתובב במוסך בזמן שהאוטו שלי (יונדא סונטה) או של אבא שלי (יונדאי אקסנט) בטיפול והנוזל קירור "הייעודי" של יונדאי בארץ הוא פרסטון 50/50 באריזה הצהובה, בדוק. אתה גם מוזמן לקפוץ לאחד ממוסכי השירות של יונדאי ולרכוש אותו ישירות מהם.

 

בנוגע לשמן מנוע הדרישה הכוללת למנועי בנזין יונדאי בארץ היא צמיגות 15W40 בתקן SJ לפחות. אך כדי שתהיה סגור על זה אני ממליץ לך -שוב- להתקשר לאחד ממוסכי השירות בארץ ולשאול.

פורסם
כן זה המיכל הפלסטיק

 

 

למה מיכל הפלסטיק?

 

כשאתה מרוקן ממיכל הפלסטיק, המים שברדיאטור נשארים בו.

 

אתה צריך לרוקן את המים מהרדיאטור, יש שסתום פרפרי לבן בתחתית הרדיאטור, פתח אותו ואת פתח המילוי.

 

הנע את הרכב לכמה רגעים, עד שכל המים יצאו.

 

ורק אח"כ מלא את המים הצבעוניים שלך ברדיאטור.

 

אם כבר החלפת מים שם, תוכל לרוקן גם את מיכל העודפים, ולמלא גם בו מים צבעוניים.

 

**חשוב מאוד** בצע את הפעולה רק אחרי שהמנוע התקרר לגמרי!

 

תוכל להזיק מאוד למנוע אם תרוקן את המים כשהמנוע עדיין זקוק לקירור.

 

 

בהצלחה.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

שים לב שכשהוא שאל אותי לגבי המיכל הוא ציין מאיפה ממלאים לא מרוקנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני תמיד מסתובב במוסך בזמן שהאוטו שלי (יונדא סונטה) או של אבא שלי (יונדאי אקסנט) בטיפול והנוזל קירור "הייעודי" של יונדאי בארץ הוא פרסטון 50/50 באריזה הצהובה, בדוק. אתה גם מוזמן לקפוץ לאחד ממוסכי השירות של יונדאי ולרכוש אותו ישירות מהם.

 

בנוגע לשמן מנוע הדרישה הכוללת למנועי בנזין יונדאי בארץ היא צמיגות 15W40 בתקן SJ לפחות. אך כדי שתהיה סגור על זה אני ממליץ לך -שוב- להתקשר לאחד ממוסכי השירות בארץ ולשאול.

אצלי המיכל בצבע אפור,

הנוזל כמובן בצבע ירוק...

 

יש לי אחד כזה בבית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מצטער אם אני מטעה בשאלות שלי..

העולם הזה חדש לי.

עכשיו הבנתי איזה מים לקנות איך אני מרוקן מים ושם מים חדשים.

רק איפה נמצא מיכל העודפים ואיך הוא נראה??

הבנתי איזה שמן לקנות.

תודה רבה לכם אנשים.

עוד טיפים לגבי תחזוקה שוטפת נכונה אשמח לשמוע :-D

פורסם
אני מצטער אם אני מטעה בשאלות שלי..

העולם הזה חדש לי.

עכשיו הבנתי איזה מים לקנות איך אני מרוקן מים ושם מים חדשים.

רק איפה נמצא מיכל העודפים ואיך הוא נראה??

הבנתי איזה שמן לקנות.

תודה רבה לכם אנשים.

עוד טיפים לגבי תחזוקה שוטפת נכונה אשמח לשמוע :-D

 

מישהו רק יכול להגיד לי איפה זה מיכל העודפים ואיך הוא נראה???\

והאם אני יכול להוסיף את השמן החדש שאני אקנה לשמן הקיים כבר ברכב?

או שצריך לרוקן את כל הרכב משמן ואז למלא חדש??

×
×
  • תוכן חדש...