Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

אתה ממשיך בססמאות.

תן דוגמא למדינה בעולם בה יש אחוז חדירה משמעותי של רכבים חשמליים.

 

את מי מעניין "אחוז חדירה משמעותי"?:shock:

 

מעניין שמותר למכור בכל העולם ופה אוסרים בכל מיני תירוצים הזויים שיצאו הישר מבית היוצר של בטר פלייס.

 

 

או שאתה מיתמם או שאתה מיטמטם אז אני אשאל אותך דוגרי:

 

האם אתה מכיר את הרכבים החשמליים של מיצובישי/פיג'ו/ סיטרואן/ניסן והאם אתה ער לעובדה שבכל העולם הם נמכרים ונטענים אך ורק בטעינת רשת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

wil - כמה הערות:

1. אולי יהיה קל להתקין שקע של 16AX3, אבל זה בתנאי שיש לל כבר חיבור 25X3, ואז תהיה לך בעיה גם לטעון את המכונית וגם למזג את הבית, שלא לדבר על כך שאולי תרצה גם לכבס או להדיח כללים באותו זמן. בשבוע שעבר הצלחתי להפיל את מפסק ה-25AX3 אצלי בבית עם עומס יתר, ובלי לטעון מכונית. מכאן - יהיה עליך להתקין בבית מערכת יותר חזקה, עם כל הדרישות וההוצאות

הנובעות מכך.

2. לובי של בניין אינו חניה פתוחה וחשופה לפגעי מזג האויר והבריון השכונתי. אתה לא יודע מי מסתובב בחניה, וזה שרוצה לגנוב דלק יהיה זה שירצה לגנוב חשמל ויעשה שטויות.

3. עד כה דובר בשרשור על שקעים סטנדרטייים. אני התכוונתי לכך שיהיה אותו שקע מאובטח לפי תתקן בין לאומי. שקע כזה חשוב מסיבה נוספת - אנחנו חיים במעין אי, אבל ההולנדי בעל רכב חשמלי זקוק לאפשרות "נדידה" וטעינה גם בצרפת או גרמניה, בדיוק כמו נדידה סלולרית וכמו שפתח המילוי לבנזין וסולר הוא סטנדרטי (ואף אחד מאיתנו לא טרח לחשוב למה הוא אחיד).

 

לגבי הנושא השולי שהוזכר: גז המזגנים הוחלף משיקולי איכות סביבה (החור באוזון), הדלק נטול העופרת הוכנס לשימוש בגלל נושא הרעלת עופרת והמכוניות הותאמו לדרישה זו, לא להפך,והמעבר לנורות לסכוניות הוא מגמה עולמית, לא גחמה ישראלית. חוק דומה נכנס לתוקף בארה"ב ב-1.1.12 וגם באירופה מתצרחש תהליך מקביל, אם כי איני זוכר את הלו"ז.

 

באגירה, אולי תביא את מספר כלי הרכב החשמליים שנמכרו ללקוחות פרטיים בעולם, מתוך כלל כלי הרכב? אם היברידיים הם אחוזים בודדים הרי שחשמליים טהורים בטלים בששים. אבל אין בידי המספרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מי מעניין "אחוז חדירה משמעותי"?:shock:

 

מעניין שמותר למכור בכל העולם ופה אוסרים בכל מיני תירוצים הזויים שיצאו הישר מבית היוצר של בטר פלייס.

 

 

או שאתה מיתמם או שאתה מיטמטם אז אני אשאל אותך דוגרי:

 

האם אתה מכיר את הרכבים החשמליים של מיצובישי/פיג'ו/ סיטרואן/ניסן והאם אתה ער לעובדה שבכל העולם הם נמכרים ונטענים אך ורק בטעינת רשת?

 

הטענה שלך היתה שהאיסור בטעינת רשת כדי לא לפגע במכירות בטר פלייס.

אני בסה"כ רציתי ללמוד ממדינות אחרות בהן האיסור אינו קיים על פוטנציאל הפגיעה.

 

הרי אם נראה שבמדינה מתוקנת לה אתה רוצה להידמות אחוז החדירה הוא X ואילו שי אגסי שואף לאחוז חדירה Y

נוכל להסיק עד כמה X אכן מאיים על Y

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אני צריך להביא מספרים?

מה המשמעות של המספרים?

 

 

אבל אם אתה מתעקש אז בחיפוש קצרצר מדברים פה על מכירות בארה"ב של 10,000 שברולט וולט ועוד 10,000 ניסן ליף (שתיהן 100% חשמליות בטעינת רשת) במהלך 2011 ואלה כמויות קטנות מאוד בעיקר כי זאת השנה הראשונה שבכלל מוכרים אותן.

 

פה זאת כתבה קצת יותר מאוחרת שסוגרת את שנת הכספים וכתוב שהליף והוולט מכרו ביחד 30K מכוניות.

 

בכתבה הם טוענים שהמכירות הן נמוכות בשל מחירים גבוהים אבל גם בהחלט עקב קצב ייצור שאינו מצליח לעמוד בדרישה.

 

 

שים לב שהנתונים מתעלמים מהפריוס החדשה שהיא היברידית נטענת רשת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לזכור שההתקנה של נקודת הטענה של ניסאן ליף עולה 2000 דולר(מתוך האתר של ניסאן) שלא נדבר שהרכב עצמו עולה 24000 דולר( קרוב לפי 2 מטויוטה יאריס מקבילה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין, הרכב יקר, ההתקנה יקרה אבל מותר לפחות לקנות אותו!

 

פה זה אסור!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התאוריה שלך, תדלוק עצמי זה סכנת נפשות וכל יום מאות צינורות תדלוק אמורים להתלש מהמקום ע"י אנשים בתדלוק עצמי.

איך בכלל נשארה עוד תחנת דלק שלמה שלא עלתה לשמיים בקול סערה מכל ההמונים שנוסעים עם פיית התדלוק עדיין בפתח מיכל הדלק.

:lol:

 

על צינור התדלוק יש מעין גליל מתכתי שמתנתק ( break away ) במידה והנהג נוסע עם הצינור מחובר ( drive off )

כך שאין נזק ואין סכנת שפיכת דלק, ורק צריך לחבר בחזרה את הגליל.

 

http://www.benfordfueling.com/shop/breakaways.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, נוולט היא plug in hybrid, לא חשמלית טהורה.

הליף ניתנת לטעינה ביתית המצריכה שקע מיוחד, כאשר שעת טעינה נותנת 8 ק"מ, והטווח המרבי הוא פחות מ-120 ק"מ. טעינה מהירה מצריכה עמדה מיוחדת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אתם כולכם מפספסים-

 

התשלום החודשי לבטר פלייס הוא בעיקר עבור הסוללה ולא החשמל.

להזכירכם מחיר הרכב אינו כולל את הסוללה, וזאת ניתנת לנהג על ידי בטר פלייס, שאחראית גם להחליף אותה בסוללה אחרת, טעונה ומוכנה לשימוש, כל פעם שהנהג עובר בתחנת החלפת סוללות.

הסוללה עולה 50,000 ש"ח שבטר פלייס הוציאה מכיסה, והנהג מחזיר את העלות הזאת בצורה הדרגתית במשך כ 8 שנים, שזה בערך אורך חיי הסוללה (שתלוי גם בקילומטרז' ולכן מי שנוסע יותר ישלם יותר כי הוא מגביר את קצב רכישת הסוללות).

התשלום החודשי צריך לכסות את עלות הסוללה כולל הריבית (התשלומים פרוסים להרבה שנים).

 

אני חושב שבטר פלייס לא תפסיד אם הכנסת תחליט שהרכב יוכל להתחבר לשקע חשמל ביתי ולא דרך עמודי הטעינה של בטר פלייס.

עלות החשמל החודשית היא בסדר גודל של כ 200 שקל לחודש. אז מה שבטר פלייס תוכל לעשות במצב כזה, זה להודיע על הוזלת החבילות ב 200 שקל, ולתת לכם לקנות את החשמל בעצמכם מחברת החשמל. לכם זה יוצא בדיוק אותו תשלום. לבטר פלייס זה חוסך אלפי שקלים על התקנת העמודי טעינה המיוחדים.

מי שנפגע פה זאת המדינה, שלא תוכל לגזור קופון בצורת "מס קילומטרים". כמו כן היא לא תוכל לנהל את הטעינה ממחשב מרכזי, אלא לתמרץ את האזרחים לטעון בשעות הלילה על ידי תעריף חשמל מוזל בסגנון "תעוז".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעולם של מחירי אנרגיה מאמירים הסכם המקבע את עלות השימוש ברכב הוא לטובת השוכר, שלא יושפע מעלית מחיר החשמל. כמובן שאם מחיר החשמל ירד המצב הפוך, אבל, נכון להיום, אנחנו על תואי של עלית מחירי החשמל.

בכל מקרה, קשה לי להאמין שיהיה אפשר להמנע מהתקנת נקודת טעינה ייעודית. ההבדל היחיד יהיה למי משלמים תמורת החשמל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אני צריך להביא מספרים?

מה המשמעות של המספרים?

 

 

אבל אם אתה מתעקש אז בחיפוש קצרצר מדברים פה על מכירות בארה"ב של 10,000 שברולט וולט ועוד 10,000 ניסן ליף (שתיהן 100% חשמליות בטעינת רשת) במהלך 2011 ואלה כמויות קטנות מאוד בעיקר כי זאת השנה הראשונה שבכלל מוכרים אותן.

 

פה זאת כתבה קצת יותר מאוחרת שסוגרת את שנת הכספים וכתוב שהליף והוולט מכרו ביחד 30K מכוניות.

 

בכתבה הם טוענים שהמכירות הן נמוכות בשל מחירים גבוהים אבל גם בהחלט עקב קצב ייצור שאינו מצליח לעמוד בדרישה.

 

 

שים לב שהנתונים מתעלמים מהפריוס החדשה שהיא היברידית נטענת רשת.

 

כל הכבוד

סוף סוף הבאת נתונים, רק מה הם של מכונית היברידית ושל מכונית אחרת עם שקע יעודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוללה עולה 50,000 ש"ח שבטר פלייס הוציאה מכיסה, והנהג מחזיר את העלות הזאת בצורה הדרגתית במשך כ 8 שנים, שזה בערך אורך חיי הסוללה (שתלוי גם בקילומטרז' ולכן מי שנוסע יותר ישלם יותר כי הוא מגביר את קצב רכישת הסוללות).

 

תמחור המכונית ב-120,000 ש"ח דואג לכך שהחברה תרויח גם את הסוללה (מס הקנייה "רק" 10% ולא כמו רכבים רגילים).

בשאר העולם (אני יודע על ארה"ב ואוסטרליה) אדם יכול לקחת את הרכב הישן שלו שאולי הלך לו המנוע ואולי לא, לקנות קיט חשמלי בכמה אלפי דולרים, לא סכום זול אבל עדיין לא מתקרב ל-120K ולהמיר אותו לחשמלי. ככה הוא יכול לשמש לנסיעות קצרות בתוך העיר בעלות נמוכה מאוד וכמעט ללא הוצאות אחזקה למעט החלפת סוללות פעם בכמה שנים (בהתאם לשימוש).

 

רוצים למכור רכב חדש בישראל? בבקשה. אבל במקרה של בטר פלייס הדחף להרוויח כמה שיותר העביר אותם על דעתם, הם ראו כמה עולה משפחתית רגילה והחליטו לתמחר בהתאם רק מה - התמורה שמההתחלה היתה צריכה להיות לנסיעות קצרות בתוך העיר צריכה עכשיו להתאים אז מרשתים את המדינה בתחנות החלפה. מילכוד.

 

ואני דווקא מאוד בעד רכבים חשמליים. רק שלא צריך להפוך אותם שמשהו שהם (עם טכנולוגית הסוללות העכשוית) לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארהב מוכרים בערך 10 מיליון רכבים בשנה

מתוכן 30 אלף חשמליות הוולט לא ממש קשורה לעניין וגם הפריוס פלאגאין אבל נכליל בכל זאת .

בישראל נמכרים בערך 200 אלף בשנה

 

נניח שמדובר ביחס דומה ולכן אם נמשיך בשיטה הנאורה הנהוגה בארהב נמכור מספר מדהים של 600 רכבים כשאולי 200 הם חשמליים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל תומכי BP, את עניין הזיהום סגרנו?

המחיר פר קילומטר נכון להיום, יקר יותר ברכב חשמלי או שווה תלוי לאיזה רכב משווים + האי נוחות של חיבור הרכב לרשת ותדלוקים תכופים.

אז מה היתרון של כל ה"מיזם" הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארהב מוכרים בערך 10 מיליון רכבים בשנה

מתוכן 30 אלף חשמליות הוולט לא ממש קשורה לעניין וגם הפריוס פלאגאין אבל נכליל בכל זאת .

בישראל נמכרים בערך 200 אלף בשנה

 

נניח שמדובר ביחס דומה ולכן אם נמשיך בשיטה הנאורה הנהוגה בארהב נמכור מספר מדהים של 600 רכבים כשאולי 200 הם חשמליים .

 

מה אתה לא מבין?

לבגירה (וגם לי לצורך העניין) אין בעיה שבטר פלייס תמכור איזה רכב שהיא רוצה ועם איזה שיטת הטענה שהיא רוצה. מי שירצה יקנה.

אבל שלא תשפיע דרך לוביסטים בכנסת כדי שיחוקקו חוקים שיהפכו אותה למונופול!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...