Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

מסתבר שבטר פלייס ממש השקיעה פה בפורום, שכן רואים שיש הרבה תגובות בתשלום...

 

אין ספק שכל הנושא הזה הוא דוגמא מובהקת לשיטת השקשוקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מסתבר שבטר פלייס ממש השקיעה פה בפורום, שכן רואים שיש הרבה תגובות בתשלום...

 

אין ספק שכל הנושא הזה הוא דוגמא מובהקת לשיטת השקשוקה.

 

מי הם התגובות בתשלום כדי שנדע להיזהר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה תגובות של אנשים חסרי User ירוק שרואים בעיות במודל הטעינה הביתית המצריכות פתרון שקיים, אבל אינו טריויאלי, לבעיות של בטיחות, גניבת חשמל וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה כבר היום להתקע במיזם עם גלגלי עץ שהיו בשימוש עוד בימי הכרכרות.

 

שוב אתה מבלבל את הציבור בשם שולחיך (אלה שרמזו שאתה מקבל מהם משכורת), אין פה שום מיזם!

 

בסה"כ בדיוק כמו שאני יכול היום לנסוע על רכב שמונע בעזרת גפ"מ, ככה אני רוצה שאוכל גם לרכוש רכב שנטען במתח רשת.

 

אתה תעשה את הפרויקט של הבעלבתים שלך, שיהיה לכם לבריאות.

 

בו זמנית, אני רוצה שכל מי שרוצה יוכל לקנות רכב בנזין או רכב דיזל או רכב בנזין-גפ"מ או רכב היברידי או רכב חשמלי במיזם אגסי וגם שתהיה לכולנו את האפשרות לרכוש רכב חשמלי בטעינת רשת.

 

אז עכשיו מצידי תהפוך את העולם 20 פעמים, אחרי שמנפים את כל התרוצים המגוחכים שלכם על שריפות וסכנה לציבור נשאר אך ורק טיעון אחד בלבד שהוא האמת הצרופה והוא "רכב בטעינת רשת ידפוק לנו את כל התמחור השערורייתי של הפרויקט ההזוי שלנו וככה נפסיד מלא כסף אבל מאחר והשלטון פה מושחת ומאחר ואנחנו תופסים אותו בביצים, העברנו חוק שאוסר עליך להביא את האוטו הזה".

 

אם הייתם גברים גם הייתם מרימים לי אצבע משולשת מול הפרצוף אבל אתם מתחבאים מאחורי ממבו-ג'מבו קשקושי שרק מציג אתכם באור מגוחך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הייתי שמח לדעת את שמות הח"כים שהעלו/הצביעו בעד החוק הזה שאוסר על ייבוא כלי רכב חשמליים שנטענים בטעינת רשת, כדי שאוכל לדעת למי לא לתת את קולי בבחירות הבאות. כמו כן את שמות כל הפקידים הממשלתיים שנתנו יד לתקינה המושחתת הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונופול המדובר כאן דומה מאוד גם לעמדה גורפת של מישרדי הממשלה לעשות את המקסימום בנוגע למכוניות הדיזל!

נוסחת הזיהום המגוחכת שנוגדת את העולם!

 

למה שיתנו לנו ליקנות מכוניות דיזל מיתקדמות שנוסעות מעל ל25 ק"מ לליטר ? (כמעט פי 3! מרכב ממוצע)

כי הם מקבלים מעל ל50% מס לליטר! אז מה פיתאום יפסידו מיליארדים ??

ככה גם מביאים פרוייקט חשמלי שיעלה מעל 50% לשימוש בהשוואה לגירסת הדיזל הנימכרת באותו המחיר!!!(פלואנס דיזל)

בלי שום אפשרות לתחרות

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4160090,00.html

אין שום כוונה לאנשי ההון לעשות רפורמות שמטיבות עם האזרחים! והפוליטיקאים בכיס הקטן שלהם! הם נותנים להם הצעות חוק כתובות למטרות שלהם והם רק צריכים לחתום! (לפי תחקיר עובדה!)

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה כהדיוט מן המניין שלא ממש בקיא בכל הנושא: ממה שאני קראתי והבנתי כל נושא הרכבים ההיברידים/חשמלי עם סוללות הן רק שלב ביניים וכי במילא בעוד כעשור,2,אפילו 3,רכבים בעלי תא הדלק הם העתיד האמיתי ברכבים בעלי הנעה חשמלית. למיטב הבנתי כל היצרניות בעולם גם פונות בפיתוח עתידי לכיוון זה. האם משהו השתנה? האם מנסים למכור לנו כרכרה עם סוס כשידוע שבעוד עשור או שניים תומצא המכונית מחדש? למיטב הבנתי בקליפורניה בארה"ב כבר פועלות תחנות דלק לתדלוק מימן וכי רכבים אלו כבר נמכרים שם ונוסעים על הכביש עם אותו טווח נסיעה כשל רכבי בנזין. אז למה להשקיע כ"כ הרבה בטכנולוגיה שידועה שהיא זמנית בלבד? מתנצל אם העובדות שנרשמו אינן נכונות,הן נרשמו מזכרוני בלבד.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם על טעינת רשת הם שולחים לוביסטים עם תיאורים של רומא עולה בלהבות , על תאי מימן הם יעלו לפה סרטונים של נגסקי! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוף, תבחין בין יצירת מונופול על ידי חיוב המשתמשים לרכוש את החשמל מספק יחיד, לבין קביעת תקן מחייב לנקודות טעינה. אם תקרא קצת על הנושא, גם ברמה העממית ביותר, תבין שנושא טעינה משקע חשמלי היא בעיה לא פשוטה, ולא רק מבחינת בטיחות. יש בעיות של העמסה על רשת החשמל (הן הארצית והן המקומית), תקני הגודל הפיזי של רכיבי החיבור, תקני טאמצעי בטיחות, בקרי טעינה שימנעו נזקים לסוללות ועוד ועוד ועוד. מתברר שלטעון מכונית מהשקע זה לא כמו לחבר מנורת לילה, מדובר בצרכן כבד, חשוף לפגעי מזג האיור וכו'. יש בעולם עבודה על כתיבת התקנים. העניין הוא שהטכנולוגיה הקדימה את התקן ופעילות Better Place בארץ היא ממובילות הטכנולוגיה ולכן היא צריכה להתמודד עם יצירת התקן. לא מן הנמנע שבעתיד, עם יצירת תקנים בין לאומיים, Better Place תאלץ להתאים עצמה לתקנים אלה. זה חלק מהסיכון ביצירת טכנולוגיה פורצת דרך.

 

בגירה, אני לא מבין למה אתה מציג אותי כחוזה שחורות לרכב החשמלי. נהפוך הוא, אין לי ספק בחשיבותו בשנים הקרובות, אבל רק לאחר שייווצרו התקנים המתאימים. בדיוק כפי שיש תקן לייצור הובלת, אחסנת ומכירת בנזין צריכים להכתב התקנים לאספקת חשמל לרכב, וכל מי שידע לעמוד בהם יוכל לספק את החשמל.

 

לגבי תאי דלק הבעיה הינה עקרונית - נכון להיום מדובר בטכנולוגיה שדווקא גורמת לזיהום הסביבה. העלות האנרגטית של ייצור המימן גורמת לטכנולוגיה זו להיות פחות יעילה ויותר מזהמת ממנוע בעירה פנימית עכשוי. וזאת בלי לדבר על הקשיים הטכנולוגיים והלוגיסטיים של אחסנת, שינוע ואספקת המימן. נכון לשנים אלה תא הדלק מתאים לחלליות, לא למכוניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוף,

אחרי שקראת מה ש SPERIAL כתב לך, אני אגיד לך שכל מדינות אירופה וכל מדינות ארה"ב מאשרות מכירת רכבים חשמליים כמוצר מדף לכל מי שמעוניין וזאת לאחר שמכון התקנים בכל מדינה בחן ואישר את המכירה.

 

עשרות אלפי רכבים כאלה נוסעים על כבישי העולם ונטענים מידי יום בטעינת רשת.

 

עכשיו תעשה את החושבים שלך ותאמין למה שאתה רוצה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה, מה היתרון של רכב חשמלי לעומת רכב בנזין רגיל מבחינת זיהום אויר, ואני מדבר על יצור, שימוש ומיחזור של שניהם. ממה שאני קראתי וגם לדעת כמה מהמרצים שלי בלימודים, היתרון של רכב חשמלי הוא אפסי או שולי (במיוחד בארץ ללא מקורות אנרגיה מתחדשת) מבחינת הההשפעה על הסביבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה, מה היתרון של רכב חשמלי לעומת רכב בנזין רגיל מבחינת זיהום אויר, ואני מדבר על יצור, שימוש ומיחזור של שניהם. ממה שאני קראתי וגם לדעת כמה מהמרצים שלי בלימודים, היתרון של רכב חשמלי הוא אפסי או שולי (במיוחד בארץ ללא מקורות אנרגיה מתחדשת) מבחינת הההשפעה על הסביבה.

 

גם אם זה נכון בתחנת הכוח יכולים לטפל במזהמים באופן הרבה יותר יעיל מאשר סתם לפלוט לרחוב את מוצא האגזוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוף,

אחרי שקראת מה ש SPERIAL כתב לך, אני אגיד לך שכל מדינות אירופה וכל מדינות ארה"ב מאשרות מכירת רכבים חשמליים כמוצר מדף לכל מי שמעוניין וזאת לאחר שמכון התקנים בכל מדינה בחן ואישר את המכירה.

 

עשרות אלפי רכבים כאלה נוסעים על כבישי העולם ונטענים מידי יום בטעינת רשת.

 

עכשיו תעשה את החושבים שלך ותאמין למה שאתה רוצה.

 

כן כן ממש אלפי רכבים.

עובדה שבכל העולם אפשר לטעון דרך הרשת ועדיין אתה ושכתמותך לא רצים לסוכנויות הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה - כל מה שכתבת נכון באופן זמני, עד שהתקנים יהפכו מחייבים. בזה יגמר הסיפור שכל אחד יוכל לחבר את הרכב לכל שקע. בדיוק כפי שלפני 100 שנה כל חברת חשמל סיפקה מתח, תדר וחיבורים שונים, ועם השנים נוצר תקן המחייב את כולם.

 

לגבי יתרונות הרכב החשמלי - שאלתו של בורקה נכונה. בארץ כמו ישראל היתרון הוא הרחקת מוקד הזיהום מהתושבים (הארובות בחדרה מפזרות זיהום רחוק ממרכז ת"א, בעוד שהמפלטים צמודים לאפנו), יעילות הייצור בתחנת הכוח הרבה יותר גבוהה מאשר במנוע הקטן במכונית (כלומר, אחוז הרבה יותר גבוה מהאנרגיה האצורה בדלק יהפוך לאנרגיה שימושית ופחות ייפלט כחום מבוזבז). במדינה כמו דנמרק - שהיא היעד הבא של Better Place - אחוז גבוה מהחשמל מיוצר ממקור "ירוק" - במקרה זה רוח - ואז הרכב החשמלי מצמצם משמעותית את זיהום הסביבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא טעינה משקע חשמלי היא בעיה לא פשוטה, ולא רק מבחינת בטיחות. יש בעיות של העמסה על רשת החשמל (הן הארצית והן המקומית), תקני הגודל הפיזי של רכיבי החיבור, תקני טאמצעי בטיחות, בקרי טעינה שימנעו נזקים לסוללות ועוד ועוד ועוד.

 

כל זה נכון גם לגבי מטענים למחשבים ניידים (בקרי טעינה) ומזגנים (עומס, רכיבי חיבור, אמצעי בטיחות).

 

ולמרות זאת, אפשר לקנות מטען למחשב נייד בכל חנות, וכל חשמלאי יודע לחבר מזגן, כולל מזגנים חזקים של 3-4KW, וגם להתקין מכשיר "אטמור" שצורך 10KW, אם צריך. זה נכון שיש בעיות בנושא הזה, אבל אלו בעיות שנפתרו מזמן.

 

באגירה צודק: ההתנגדות לטעינה הביתית אינה עניינית, אלא היא נדרשת לשם הגנה על צורת השיווק של "בטר פלייס" שאינה יכולה להתחרות בשוק החופשי.

 

מה, אם לא זה, הקשר בין חברה מסחרית כדוגמת "בטר פלייס" לבין תקנות החשמל? האם חברת "טורנדו" מנסה לשנות את החוקים כך שיהיה אסור לקנות מזגן מתוצרת אחרת?

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...