Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

100 ק"מ זה מעט מאוד, ולא מתאים לרוב הנהגים.

 

 

 

 

עבור רוב הנהגים, מרבית הטעינה תתבצע בבית או בעבודה, שכן רוב הנסיעות היומיות אינן עולות על טווח של 100 ק"מ (נתונים יותר עדכניים על הרגלי נסיעה יומית). יחד עם זאת, במקרים בהם נדרשת נסיעה למרחקים ארוכים יותר, רשת תחנות החלפת הסוללה, תאפשר את הנסיעה ללא מגבלת טווח. החברה עתידה לפרוס בשנה הקרובה 40 תחנות החלפה ברחבי הארץ מצפון לדרום. כבר עתה החברה נמצאת בשלבי הקמה של 34 תחנות ברחבי הארץ . מצורפת מפת הפריסה לנוחיותך

מפת פריסה BSS Better Place 012012.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

החל בעוד כשנתיים רוב החשמל ייוצר מגז טבעי ולא מפחם. יצור החשמל מניצול אנרגית השמש או הרוח יקר ביותר ולא הגיוני כלל. בכל מקרה אין קשר בינו ובין מיזם בטר פלייס.

 

 

 

יהודה,

 

הפקת חשמל מגז נקייה מהפקת חשמל מפחם ובוודאי מהפקת מנוע המונע ע"י בנזין כך שגם כאן את מציין יתרון. מעבר לכך ניתן לראות במדינות אירופאית דוגמת דנמרק שם התחלנו לפעול שיצור חשמל מיוצר בהיקפים גדולים ע"י גז וע"י מקורות אנרגיה טבעיים





 

 

 

צוות Better Place Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא שמתם לב לשאלותי אז הנה הן שוב:

 

 

1. רוצים לעשות את אותה השוואה מול הפלואנס דיזל?

 

אני מהמר על חיסכון של כ 3000 ש"ח לטובת הפלואנס הדיזלית מבלי בכלל להכנס לחוסר הנוחות של טעינות והחלפת מצברים.

 

2. אגסי עצמו צוטט שהפלואנס החשמלית זולה לייצור בצורה משמעותית מהפלואנס הרגילה אז למה המחיר פתאום קפץ בעשרות אחוזים?

 

3. לסיום, הפרט שהכי מטריד, למה תנאי יסוד של אגסי היה למנוע יבוא של רכבים חשמליים נטעני רשת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן מכוניות רבות על כבישי ישראל להן 4 כוכבי בטיחות חלקן מהפופולאריות והנרכשות ביותר בישראל

3. אפשר להשוות לכל כלי רכב, לאופנוע ואפילו לאופניים אבל בסופו של דבר צריך להשוות תפוחים לתפוחים וכשאנחנו משווים לרכב במהירות הזאת, במומנט הזה, באיכות הזאת, בתאוצה הזאת, ההשוואה הכי הוגנת זה לפחות לקחת רכב במדרגה אחת מתחת לזה ולא להשוות לא לג'יפים מצד אחד ולא למכונית קטנטנה שלא יכולה לעשות את העליות לירושלים. במעטפת הזאת, ב-20,000 ק"מ אנחנו חוסכים 20%.

צוות Better Place Israel

 

אם נשווה תפוחים לתפוחים, נצטרך להשוות שני רכבים משפחתיים מוכווני חיסכון. דיזל תואם באופן מושלם את ההגדרה. על כן המתחרה הישירה ביותר היא הפלואנס דיזל - משפחתית מרווחת, חזקה דיה, נוחה ובעלת תא מטען גדול וחסכונית ביותר. לא מאזדה3 - שאינה ידועה בחסכנות יתר וסובלת מנוחות לקויה יותר ואף פחות מרווחת. אז אשמח לקרוא את התשובה שלכם להשוואה ישירה למול אותה פלואנס דיזל (למקרה שזה לא מובן - וריאציית חסכון אחרת על אותו הבסיס).

 

לגבי 4 כוכבים - מוטב לולא היה נכתב מה שכתבתם. זה לא נראה טוב. בדיוק כמו המשפט שהיה נכון אולי ל-30 שנה אחורה על עליות לירושלים. גם פיקאנטו לא תידרדר אחורה בעליות האלה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטריק של חבילות קילומטרים באמת מלוכלך הרי כל החישובים הם למספרים עגולים של 20000 ק״מ וכו ובפועל המספר תמיד יהיה שונה כלומר עלות נוספת.

נכון יותר היה לגבות פר ק״מ.

 

עוד משהו - לפני מספר חודשים היה כאן דיון דומה וגם על הטווח של 160 ק״מ שנראה אופטימי ואז נציג רשמי של בטר פלייס קבע נחרצות שהטווח הוא למעשה 180 ק״מ ועכשיו רואים שיכול להגיע גם ל-100...

 

 

baer שלום

 

 

טווח הנסיעה של הסוללה עומד על כ-185 ק"מ וזאת בהתאם לבדיקה בלתי תלויה של ה-NEDC. חשוב לציין, כי טווח הסוללה בפועל תלוי בכל הגורמים הסביבתיים למכונית החשמלית (אופי הנהיגה, תוואי הנהיגה, טמפרטורה)טווח הנהיגה תלוי כמובן גם באופי הנהיגה. נהיגה חכמה ברכב חשמלי של נהג מיומן לנהיגה ברכב חשמלי תאפשר להגיע לטווחים ארוכים במיוחד, אפילו מעבר ל 185 ק"מ. במהלך הניסויים של החברה ביצענו נהיגה בתנאים שונים אשר מעידים על טווח סוללה שלבין 100- 200 ק"מ.

חבילות השירות שהחברה מציעה נבחנו והותאמו לנהג הישראלי, ויש בהן חסכון של כ- 20% בהוצאות השנתיות של משפחה על מכונית ומחיר קבוע ומובטח לארבע שנים.

 

 

צוות Better Place Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברת בטר פלייס שלום ,

אשמח עם תענו על השאלות הבאות שפורסמו בעיתונים

א.האם נכון שמכון התקנים מסרב לתת לכם תקן על עמדות הטעינה?

ב.המשרד הממשלתי היחידי שתומך במיזם שלכם הוא רק משרד התשתיות, הן משרד התחבורה והן משרד הגנת הסביבה מסרב לתמוך בפרוייקטים שלכם ?

 

ג.בתוכנית 5GEAR בוצע נסיעה על ידי בוחן רכב בפורטוגל על רנו Z.E, הגלה כי הרכב עושה הרבה פחות בנסיעה רגילה וזה עוד ללא מזגן מדוע הנתונים שלכם מראים אחרת ?

 

וכמו כן בניגוד אליכם ניתן לרכוש את עמדת הטעינה הביתית ישירות מרנו בעלות זולה יותר וללא כל תלות מחברה זו או אחרת ? מדוע רק בארץ יש מונופול של חברה אחת לעניין ?

 

 

prince_77 שלום

 

לעמדת הטעינה יש תקן ישראלי שמספרו 61851



יש הנחיות של משרד התשתיות הלאומיות לעמדת טעינה תיקני, על פי חוק החשמל

 

משרד התחבורה הנפיק לבטר פלייס רישיון יבוא כחוק וכדין, ושר להגנת הוא אחד מתומכיו הבולטים של הרכב החשמלי



טווח הנסיעה של הסוללה עומד על כ-185 ק"מ וזאת בהתאם לבדיקה בלתי תלויה של ה-NEDC. חשוב לציין, כי טווח הסוללה בפועל תלוי בכל הגורמים הסביבתיים למכונית החשמלית (אופי הנהיגה, תוואי הנהיגה, טמפרטורה) ולכן ייתכן שב- 5gear הגיעו לתוצאה שונהטווח הנהיגה תלוי כאמור גם באופי הנהיגה. נהיגה חכמה ברכב חשמלי של נהג מיומן לנהיגה ברכב חשמלי תאפשר להגיע לטווחים ארוכים במיוחד, אפילו מעבר ל 185 ק"מ. במהלך הניסויים של החברה ביצענו נהיגה בתנאים שונים אשר מעידים על טווח סוללה שלבין 100- 200 ק"מ



כמו שכבר כתבנו בתשובתנו הראשונה בטר פלייס לא מגבילה ותשמח לכניסתם של שחקנים חדשים לשוק.



 

 

 

צוות Better Place Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטווח כבר היו מספיק בדיקות ומבחני דרכים שהוכיחו ש-185 ק"מ מושגים רק עם ביצה בין הרגל לדוושה, בהכללה גסה.

 

ועדיין אין תשובה לעניין הדיזל...

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין אין תשובה לעניין הדיזל...

 

כמו שאמר בנימין נתניהו "ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם! ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם!, ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם!"

 

מה יגידו לך, "וואללה, הפלואנס דיזל קורעת לנו את התחשיבים ועושה מכל הפרויקט שלנו בדיחה אחת גדולה?",

"פראייר מי שקונה פלואנס חשמלית בזמן שהוא יכול לקבל את כל היתרונות של הפלואנס בזול יותר בפלואנס דיזל"

 

 

במקום זה שולחים יח"צנים שיצרו מצג שווא כאילו הרכב שלהם יסע 200 ק"מ בין טעינות.

 

כשתגלה שקנית והוא עושה רק 120 ק"מ ותנסה להתלונן הם יגידו "אמרנו עד 200 ק"מ".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

prince_77 שלום

 

לעמדת הטעינה יש תקן ישראלי שמספרו 61851



יש הנחיות של משרד התשתיות הלאומיות לעמדת טעינה תיקני, על פי חוק החשמל

 

משרד התחבורה הנפיק לבטר פלייס רישיון יבוא כחוק וכדין, ושר להגנת הוא אחד מתומכיו הבולטים של הרכב החשמלי



טווח הנסיעה של הסוללה עומד על כ-185 ק"מ וזאת בהתאם לבדיקה בלתי תלויה של ה-NEDC. חשוב לציין, כי טווח הסוללה בפועל תלוי בכל הגורמים הסביבתיים למכונית החשמלית (אופי הנהיגה, תוואי הנהיגה, טמפרטורה) ולכן ייתכן שב- 5gear הגיעו לתוצאה שונהטווח הנהיגה תלוי כאמור גם באופי הנהיגה. נהיגה חכמה ברכב חשמלי של נהג מיומן לנהיגה ברכב חשמלי תאפשר להגיע לטווחים ארוכים במיוחד, אפילו מעבר ל 185 ק"מ. במהלך הניסויים של החברה ביצענו נהיגה בתנאים שונים אשר מעידים על טווח סוללה שלבין 100- 200 ק"מ



כמו שכבר כתבנו בתשובתנו הראשונה בטר פלייס לא מגבילה ותשמח לכניסתם של שחקנים חדשים לשוק.



 

צוות Better Place Israel

תקן1 61851 הוא תקן על בסיס אירופאי עם התאמה לשאר הרכבים החשמלאים, הדבר לא מנע ממשרד התשתיות לנסות ולמנוע משאר היבואנים את האופציה של טעינה מהבית כאשר השאיר אתכם בלעדים בעניין, עכשיו שמכון התקנים פרסם תקן אחיד ופתח את הדלת לשאר היבואנים, עדיין נשאלת השאלה, מדוע רנו מוכרת את העמדות באופן פרטי בעולם שבעוד בארץ לא ניתן לרכוש אותם !.

 

 

5GEAR היא אחת תוכניות הרכב המוכרות בעולם והמוערכות באירופה, אני לא חושב שיש מישהו אחר כולל ארגונים כמו ה NEDC שיהיו יותר אובייקטיבים לרכב מאשר אנשים שאינם תלויים כמו 5GEAR, התירוץ של נהיגה חכמה איננו מתקבל בשיקול של נהיגה רגילה ובטח שלא במדינת ישראל ולכן אי אפשר לטעון כי 170 ק"מ הם עניין בטוח, אלא לאורך זמן יש חישוב של נסיעה בלילה+מזגן+עליה שונים לגמרי מאשר בכביש פתוח ללא תנועה ואולי ב 5 לפנות בוקר ולכן כל חישוב אובייקטיבי של כל נהג רגיל שנוסע בנסיעה רגילה לא יגיע לטווח שציינתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, כולם מנסים למצוא רכב שימלא את כל הפונקציות. בעצם הרבה אנשים יכלו להשתמש לרוב הנסיעות שלהם בתוך העיר במכוניות חשמליות עם טווח זעיר אבל גם מחיר זעיר. בכל פעם שהם ירצו לצאת מהעיר יהיו "תחנות השכרה" ובהן הם יקחו רכב בנזין וימשיכו איתו. קחו את זה עוד צעד קדימה ובכלל אין צורך ברכב פרטי. תפזרו כמות אדירה של רכבים קהילתיים בסגנון car to go , ופשוט תרדו לרחוב, קחו רכב חשמלי, תעבירו כרטיס אשראי, סעו 10 או 20 קילומטרים וזהו. רוצים לנסוע יותר אז מחנים אותו ביציאה מהעיר וממשיכים ברכב אחר.

נכון שלא יהיה לכם רכב פרטי אבל ככה כל רכב יעשה את המשימה שהוא טוב בה. חשמלי עם מצבר קטן יהיה זול וללא זיהום בתוך העיר. הבנזין יהיה מתאים לנסיעות ארוכות חסרות דאגות לטווח אינסופי. ומכיוון שלכל רכב יהיו כמה נהגים העלויות יהיו קטנות בהרבה.

 

ולעניין הפנלים הסולריים- כנראה לא משתלם כלכלית. מי ישלם אלפי שקלים על פנל שמייצר לו חשמל בשווי שקל ביום.

נתעלם לרגע משיקולים כלכליים ושיקולי איכות בסביבה. מה שאתה מתאר פה זה מצב שלאף אחד אין רכב פרטי שהוא דבר בעייתי מכל כך הרבה סיבות, להלן חלקן:

- רכבים כאלו יחזירו נשמתם לבורא מהר יותר, יהיו בעלי בלאי מהיר יותר ומצאו תקלות בגלל אופי נהיגה שאתה לא יכול לעקוב אחריו (עובדה שגם היום הצירוף ״נהג יחיד״ מקובל כדי להעלות יוקרה של רכב בעיני רוכש פוטנציאלי).

- רכב פרטי הוא גם נוחות לבעליו, מאפשר טעינה של חפצים אישיים שנשארים ברכב לעיתים, אני צופה בעיה בלקחת את כל הדברים שלי מהאוטו לאחר כל נסיעה.

אני בטוח שניתן יהיה למנות לאחר מחשבה עוד כמה סיבות. סה״כ רעיון לא ריאלי

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום Better Place Israel,

יש לי מספר שאלות והייתי שמח אם תוכלו לענות לי עליהם-

1) מדוע לא שיווקתם רכב חשמלי סטיישן (טורר)? הרי זה היה מכפר על תא המטען הממש קטן(שזו הסיבה העיקרית שבגללה פסלתי את הרכב הזה כרכב הבא שלי מהליסינג), אני כל שבוע נוסע עם המון תיקים, כיום אני נוסע בשברולט קרוז ואני ממלא את התא מטען, אם הייתי נוסע ברנו הזו לא הייתי אפילו מצליח להכניס חצי מהדברים, אז מדוע לא בחרתם לייבא את הרכב במרחב סטיישן שהיה נותר נפח תא מטען יותר סביר?

 

2) הייתי רוצה לדעת מהי רמת הקרינה של הרכב(נתונים מספריים, לא בהשוואה לרכבים אחרים)

 

ודרך אגב, טווח הנסיעה שלכם ממש קטן(לא מאמין שחידשתי לכם משהו אבל-), אני צריך כל שבוע לנסוע מהמרכז לחיפה, ועם המכונית שלכם אני רק צריך לחשוש האם אני יגיע או האם יגמרו לי הסוללות, וזו גם אחת הסיבות שבגללה ביטלתי את לקיחת הרכב הזה.

 

אשמח לתשובות הוגנות(עד כמה שניתן ממיצגים של חברה), תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mejok- אני אתייחס ברשותך ל2 ו-3.

2. הקרינה המקסימלית שנמדדה הייתה 1.8 מיליגאוס.

3. ביום חמישי שעבר נסעתי מביתי בהוד השרון לטכניון, דרך כביש 4, ואז דרך העליות של בית-אורן (ותהיה בטוח שלא נהגתי "חסכוני" בסיבובים הללו :)) והגעתי לטכניון עם 15 אחוזים. אני מאמין שבנהיגה יותר רגועה הייתי מגיע עם לפחות 10% יותר מכך. אז הנה, הסרתי דאגה אחת מליבך, אני מקווה.

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mejok- אני אתייחס ברשותך ל2 ו-3.

2. הקרינה המקסימלית שנמדדה הייתה 1.8 מיליגאוס.

3. ביום חמישי שעבר נסעתי מביתי בהוד השרון לטכניון, דרך כביש 4, ואז דרך העליות של בית-אורן (ותהיה בטוח שלא נהגתי "חסכוני" בסיבובים הללו :)) והגעתי לטכניון עם 15 אחוזים. אני מאמין שבנהיגה יותר רגועה הייתי מגיע עם לפחות 10% יותר מכך. אז הנה, הסרתי דאגה אחת מליבך, אני מקווה.

אורן

 

לגבי 3

ואז הייתה צריך לחפש את התחנה הכי קרובה לטכניון ולהתפלל לאלוהים כי הבטריה לא תגמר עד שתגיע לעמדת ההחלפה.

ונגיד באת לצאת ואתה דחוף דחוף צריך לנסוע הביתה, שעה 5 בערב, שיא הפקקים בכרמל, שיא בהדר, ירידות פריוד מלאות, מה אז ?

מנסה לנצל את הירידות של הכרמל לטעינה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis שלום



1. אתה מוזמן להגיע ולהתנסות בנהיגת מבחן, ולשפוט בעצמך ...

2.בדומה למה שכתב "נהג רגוע" למכונית החשמלית יתרון גדול בקלות שבה הנהג יכול להשתמש בתאוצה המרבית- בלי "לקרוע" את המנוע, בלי רעש ובתגובתיות מהירה

ישנן מכוניות רבות על כבישי ישראל להן 4 כוכבי בטיחות חלקן מהפופולאריות והנרכשות ביותר בישראל

3. אפשר להשוות לכל כלי רכב, לאופנוע ואפילו לאופניים אבל בסופו של דבר צריך להשוות תפוחים לתפוחים וכשאנחנו משווים לרכב במהירות הזאת, במומנט הזה, באיכות הזאת, בתאוצה הזאת, ההשוואה הכי הוגנת זה לפחות לקחת רכב במדרגה אחת מתחת לזה ולא להשוות לא לג'יפים מצד אחד ולא למכונית קטנטנה שלא יכולה לעשות את העליות לירושלים. במעטפת הזאת, ב-20,000 ק"מ אנחנו חוסכים 20%.

4.המעבר משתלם מהיבטים שונים: כלכלי-הנפט מתייקר סביבתי-הנפט מזהם, פוליטי-הנפט ממן מדינות אויבות., כל זה מביא למחירי הדלק התנודתיים

5.אנחנו ערוכים לספק שירותים טעינה לכל המכוניות החשמליות, וכבר עושים את זה בחברת האחות שלנו באוסטרליה.

 

צוות Better Place Israel

 

1. 2. אני אשמח. אם כי כדאי שאציין שלא כתבתי את דבריי סתם. אני אמנם לא נהגתי אבל קולגות שלי שדעתם אמונה עלי כן נהגו. בנוסף, נהגתי על מקבילתה של השברולט וולט - האופל אמפרה, שלה יש 150 כ"ס ונתון 0-100 של 9 שניות, ומה אני אגיד לכם - היא זריזה. לא יותר. מעל 100 קמ"ש היא כבר מאבדת כוח משמעותית. בהתחשב בכך שלכם יש שני שליש מההספק ונתון אפס-מאה גרוע משמעותית, אני בספק בנוגע ל"יתרון הביצועים" שאתם מציגים. יש מספיק מכוניות בנזין שמאיצות באופן דומה ועם חסרון אחד בלבד - רעש המנוע...

3. אני יכול לתת לך רשימה של מכוניות שעולות אותו סדר גודל ומציעות אותה רמת פרקטיות וגם אותה רמת ביצועים. יודע מה - אני מאמין שאם נחשב נגלה גם שאתה לא חוסך 20% אם תעדיף את הפלואנס על פניהן. ואגב, כל מכונית עושה היום את העליות לירושלים, זו סתם אמירה אומללה.

4. היבט כלכלי הוא אכן חשוב, אבל אם הוא לא וודאי, אז החסרונות עולים על היתרונות נכון להיום. סביבתי ופוליטי - טוב ויפה, אבל הצרכן הממוצע קודם כל דואג לכיס שלו.

5. מצוין, טוב לדעת. כולי תקווה רק שניתן יהיה לקנות מכוניות חשמליות אחרות גם מבלי להשתמש ברשת הטעינה שלכם. שוק חופשי, אתם יודעים...

 

יהודה,

 

הביטוח משמעותית יותר זול, וכבר היום ניתן לקבל הצעת ביטוח מחברת מדנס אצלנו באולם תצוגה

בגדול חברות הביטוח מתמחרות את הביטוח של הרכב החשמלי כנמוך יותר בגלל סיכון נמוך יותר לגניבה ( מצריך עמדת טעינה, כבל, כרטיס מנוי)

לגבי ההשוואה למאזדה 3 כמו שענינו לsnoris צריך לבצע השוואה נכונה, תפוח לתפוח......

לגבי הטענה כי תהיה ירידת ערך גדולה-אנו מאמינים שבשל הביקוש הרב שישנו כבר היום למכונית החשמלית, ייווצר גם שוק יד שניה יציב.



כמו כן, הצמצום בבלאי המתאפשר תודות למעבר להנעה חשמלית יפחית גם את ירידת הערך של המכונית



 

צוות Better Place Israel

 

אם הביטוח זול משל כל רכב מקביל ובאופן משמעותי - דיינו. אם לא - זה חסר משמעות. אני הרי לא חייב לקנות מאזדה 3 בזבזנית ויקרה לביטוח. יש מכוניות אחרות בשוק...

ירידת ערך - "הביקוש הרב"? אני מעדיף לחכות ולראות כמה אתם מוכרים לפרטיים לפני שאני ממהר להצהיר כזה דבר. אין דין ביקוש בקרב ציי רכב (שגם אותו אני לא יודע להעריך. יש מספרים?) כדין ביקוש אצל לקוחות פרטיים, שהם בעצם יהוו את קהל היד שנייה שלכם...

 

baer שלום

 

טווח הנסיעה של הסוללה עומד על כ-185 ק"מ וזאת בהתאם לבדיקה בלתי תלויה של ה-NEDC. חשוב לציין, כי טווח הסוללה בפועל תלוי בכל הגורמים הסביבתיים למכונית החשמלית (אופי הנהיגה, תוואי הנהיגה, טמפרטורה)טווח הנהיגה תלוי כמובן גם באופי הנהיגה. נהיגה חכמה ברכב חשמלי של נהג מיומן לנהיגה ברכב חשמלי תאפשר להגיע לטווחים ארוכים במיוחד, אפילו מעבר ל 185 ק"מ. במהלך הניסויים של החברה ביצענו נהיגה בתנאים שונים אשר מעידים על טווח סוללה שלבין 100- 200 ק"מ.

חבילות השירות שהחברה מציעה נבחנו והותאמו לנהג הישראלי, ויש בהן חסכון של כ- 20% בהוצאות השנתיות של משפחה על מכונית ומחיר קבוע ומובטח לארבע שנים.

 

 

צוות Better Place Israel

 

אני מסכים שהטווח מאוד משתנה לפי סגנון נהיגה. אישית, הגעתי לקצה העליון של הצהרת היצרן עם האמפרה (80 ק"מ), אבל זה היה בנהיגה מאוד עדינה. אני מעריך שאותו הדבר אפשר לעשות גם אצלכם, אבל באותה המידה מעריך שהנהג הממוצע לא ינהג כך, ועל כן אפשר לשער שטווח ריאלי יותר יהיה 120-150 ק"מ, כתלות בתנאי הסביבה והדרך.

"חסכון של כ-20% בהוצאות השנתיות" - מצטער, עשיתי חישוב כזה בשרשור אחר עבור כמה וכמה מכוניות, ולא רק שלא ראיתי 20%, לא ראיתי אפילו חסכון... מה שכן - אם תורידו את עלות החבילות ב-20%, החסכון יצוץ לו פתאום... סתם הצעה.

 

שלום Better Place Israel,

יש לי מספר שאלות והייתי שמח אם תוכלו לענות לי עליהם-

1) מדוע לא שיווקתם רכב חשמלי סטיישן (טורר)? הרי זה היה מכפר על תא המטען הממש קטן(שזו הסיבה העיקרית שבגללה פסלתי את הרכב הזה כרכב הבא שלי מהליסינג), אני כל שבוע נוסע עם המון תיקים, כיום אני נוסע בשברולט קרוז ואני ממלא את התא מטען, אם הייתי נוסע ברנו הזו לא הייתי אפילו מצליח להכניס חצי מהדברים, אז מדוע לא בחרתם לייבא את הרכב במרחב סטיישן שהיה נותר נפח תא מטען יותר סביר?

 

2) הייתי רוצה לדעת מהי רמת הקרינה של הרכב(נתונים מספריים, לא בהשוואה לרכבים אחרים)

 

ודרך אגב, טווח הנסיעה שלכם ממש קטן(לא מאמין שחידשתי לכם משהו אבל-), אני צריך כל שבוע לנסוע מהמרכז לחיפה, ועם המכונית שלכם אני רק צריך לחשוש האם אני יגיע או האם יגמרו לי הסוללות, וזו גם אחת הסיבות שבגללה ביטלתי את לקיחת הרכב הזה.

 

אשמח לתשובות הוגנות(עד כמה שניתן ממיצגים של חברה), תודה רבה.

 

אני אענה לך, אפילו שאני לא נציג החברה:

1. כרגע יש להם רק את הפלואנס ואין לה מרכב סטיישן. בחו"ל יש גם קנגו שעשוי להתאים לצרכים שלך יותר. אולי גם הוא יגיע ארצה.

 

בנוגע לטווח הנסיעה - אם אתה נוסע על בסיס שבועי מהמרכז לחיפה, כנראה שהמכונית הזו לא בשבילך. היא מיועדת לאנשים שהיומיום שלהם הוא נסיעות קצרות יחסית, ושרק פעם בחודש נוסעים רחוק יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה.

גם אני נוסע לטכניון, אני צריך כל שבוע להוריד שם מישהו, אבל אני חוזר למרכז ואז(לצערי) הדאגה הזאת חוזרת לי. בכל מקרה אם אני יקח את האוטו זה יהיה דרך ליסינג בחברה(בוא נגיד שהחברה שאני עובד בה התחייבה לרכוש מספר רכבים כאלה) ואני לא הולך לנהוג "רגוע" אז ישארו לי אותם מספר האחוזים שנשארו לך בערך, ואיך אני חוזר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...