Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 150000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 150000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

138 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 150000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • יונדאי קופה 2.0
    • מאזדה 6 2.0
    • סובארו B4 2.0
    • סיאט לאון טורבו ספורט
    • סיטרואן C5 2.0
    • פולקסווגן גולף 1.6
    • פורד מונדיאו
    • פז'ו 206 GTI
    • פז'ו 307 2.0 (גם SW)
    • רנו מגאן 2 2.0 (גם סניק 2)


פוסטים מומלצים

פורסם

תגובות לחלקכם:

 

קודם כל, אני שמח שהספורטיביות עדיין מובילות בפורום הזה. כמו שצריך.

 

ל-BMW - הלאון באמת יפה מאוד, אבל איכות הרכבה ועיצוב פנימי? לא ישבת בפנים, כנראה. היא בסדר ולא יותר. והיא אכן עולה קצת מעל 150000. אם היית קורא בהתחלה היית רואה שמותר 10000 למעלה או למטה...

 

nighthummer - הלאון באמת בנויה על אותה השלדה של הגולף הקודמת, אבל "רחב בעל הרבה מקום"??? הגולף לא בדיוק מצטיינת במרווח הפנים...

 

בזיק172 - קרציה, תבחר ותשתוק :wink:

 

ולכל מי שתהה בין הלאון ל-206 - הלאון אולי יותר חזקה ומרווחת, אבל פחות דינמית. בהפרש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב ,

 

 

 

אני בחרתי במונדיאו - תמיד אהבתי אותה , רכב מעולה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

למרות כל הטענות של רוני נגד הליאון , אני דווקא אהבתי כשנהגתי בה !

מבין כל המכוניות הנ"ל הביחרה שלי תהיה הליאון ספורט ...

 

למרות שאני עם בזיק בקשר לפיאט קופה :wink::twisted:

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

רבים לא מכירים את הרכב וזה הפסד שלכם. ה 206 היא חבילה שלמה של מכונית קטנה, זריזה, נוחה יחסית, ומאובזרת היטב. מבחינת ביצועים היא לא מהירה כלכך יחסית למתחרה הישירה שלה (אבל לא בהפרש גדול).

 

גם אחר 3 וחצי שנים בהם נסעתי מעל 75000 ק"מ היא לדעתי עדיין עדיפה כל כל מה שנמכר כאן במחיר הזה.

 

כמכונית למשפחה הייתי לוקח את ה 307SW

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

אני גם בחרתי בלאון, כשהשילוב של 2 דלתות נוספות (כזכור יש לי משפחה...) ומנוע בנזונה מציבים אותו לפני ה 206.

 

כמובן שזה בתנאי שמה שמוכרים היום זה הדגם עם הנעה קדמית. לא הייתי לוקח אותה עם הנעה כפולה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
רבים לא מכירים את הרכב וזה הפסד שלכם. ה 206 היא חבילה שלמה של מכונית קטנה, זריזה, נוחה יחסית, ומאובזרת היטב. מבחינת ביצועים היא לא מהירה כלכך יחסית למתחרה הישירה שלה (אבל לא בהפרש גדול).

 

גם אחר 3 וחצי שנים בהם נסעתי מעל 75000 ק"מ היא לדעתי עדיין עדיפה כל כל מה שנמכר כאן במחיר הזה.

 

כמכונית למשפחה הייתי לוקח את ה 307SW

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

אני מודה שהיססתי לגבי הלאון לכמה שניות. כח... :oops: בכל זאת.

אבל מה שבאמת חשוב זו השילדה וה-GTI פשוט לוקחת כאן בגדול.

חוץ מזה שלשפר את הGTI ולהוסיף לה את הסוסים החסרים לה (לא בהכרח ליישר קו עם הלאון) יעלה פחות מאשר לשפר את השלדה של הלאון למה שאני מגדיר כמספק ברכב ספורטיבי.

 

לגבי ה-307SW כרכב משפחתי אני מסכים בהחלט.

 

למי שהעדיף את ה-B4 על פני ה-6 או המונדאו כנראה לא התנסה מספיק עם הרכבים האלה.

עם כל הכבוד להנעה הכפולה אין לו מספיק כח להתמודד מול המתחרות הישירות שלו ודי חבל למען האמת. אני לא מדבר רק על קו ישר, גם בכבישים מפותלים ה-B4 מרגישה חלשה ולא מצליחה להביא את ייתרון ההנעה ליידי ביטוי.

פורסם
אני הצבעתי ל- B4. למה ? הנעה כפולה, לפי ביקורות, ההתנהגות כביש מצויינת (מת לנהוג על אחת), עיצוב מתקדם.

 

לא הצבעתי לשאר כי :

יונדאי קופה : סתם מכונית פוזאיסטית. ביקורות לא מהללים אותה.

מזדה 6 : נמאס לי מהרכב הזה. והוא סתם עגלה.

סיאט לאון : מחירי חלפים של הקונצרן יקרים לאחזקה. (כמעט חתמתי להם בסוכנות ובסוף התחרטתי).

C-5 : לא אוהב את העיצוב. למרות שלרכב יש אחיזה טובה בכביש לא הייתי בוחר בו.

גולף החדשה : לא נמאס כבר ?

מונדאו : כאן הבחירה הייתה קשה. העדפתי יפנית (SORRY FORD).

פיזו' 206 GTI : מה הקשר ? רובן מכוניות מנהלים/משפחתיות. גם לא הייתי בוחר בה כי העיצוב מיושן וכבר דיי נמאס.

פיזו 307 : רכב חמוד. גם כאן הייתה בחירה קשה. העדפתי אמינות (שלום לך פיזו)

רנו מגאן : לא מיועד לאנשים כמוני :wink:

 

הבחירה שלי היא B4.

 

אחלה רוני שבעולם :wink:

 

שמוליק

 

כנ"ל ! B4

פורסם

אני הצבעתי ללאון - גם בגלל המנוע וגם בגלל שאני ממש אוהב את המראה,עיצוב פשוט וממש לטעמי :lol:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

היום הייתי בסוכנות של פיז'ו, ונכנסתי ל-407.

למרות שמחירה חצה בהרבה את ה-150 אלף, הייתי לוקח הלוואה, מוסיף עשירייה ולוקח את ה-407 הזו.

 

מכונית פשוט מדהימה, יותר יפה מבפנים מכל אקורד, מונדיאו או 6.

ללא ספק הבחירה שלי.

פורסם

את האמת, הייתי נשאר עם הרכב שלי על פני כל אחד מהרכבים פה... 8)

:lol:

אבל אם בכל זאת חייבים, כנראה שהייתי לוקח את ה 206 GTI... לא נהגתי עליה אף פעם, אבל לפי מה שהבנתי עדיין נשאר לה משהו מחדוות הנהיגה של ה GTI שקדמו לה (ה306, 205, 106...), וזה עדיף על יתרון הכח של הלאון...

 

כל השאר לא מעניינות אותי בשלב זה של החיים... :wink:

מגאן 265

פורסם

נשבע לכם, זה לא פורום חובבי רכב, זה פורום י.כוכבי.

מתוך כל הרכבים שם, יש רק רכב אחד שנבנה בשביל הנהג.

 

לא מעניין אותי אם יש קצת פחות כוח (משום מה כוח לא מלהיב אותי).

לא מעניין אותי אם הוא קצת מיושן.

לא מעניין אותי אם הוא קצת קטן.

לא מעניין אותי אם הצבע לא יפה.

 

הכל נמחק בשניה שאני נכנס עם הרכב לנ.הרים/אשתאול.

פתאום כל הקישקושים ממקודם לא מעניינים.

 

שם רואים את ההבדל בין רכב לנהג.

לבין מכונת שינוע מ-A ל-B.

 

אם עד כאן לא הבנתם.

206.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הבחירה שלי היא כמובן גולף 1.6, רצוי בגירסת ליסינג (יש?).

 

אם להיות פוליטיקלי קורקט, אני מנוע מלהצביע בסקר הזה ...

ה-206 נפסלת אצלי מסיבות נוחות ופרקטיקה יומיומית.

כל מחלקת הסלון-2.0-אטמוספרית גורמת לי ל-yawn.gif

יונדאי ? קופה ?puke.gif

אני מקווה שברור שהמשפט על הגולף נאמר בציניות.

ה-307 והמגאן, שתיהן נחמדות, פרקטיות, לא משמימות, אבל זהו.

ומי נשאר ?

ומכיוון שאני אוסר על עצמי להצביע לעצמי, אז אני אוותר על הנוחות והפרקטיקה ואבחר בכל זאת ב-206.

 

ובאמת למי שחשב שהלאון מרווחת / מורכבת באיכות Audi, צר לי אבל רוני צודק. יש סיבה למה הרכב בא עם מפרט מכני של TT אבל עולה פחות מחצי (לא שאני חושב שההפרש אכן מוצדק). ועדיין זה יותר טוב מהצרפתייה הקטנה הממוצעת.

חוץ מזה שלשפר את הGTI ולהוסיף לה את הסוסים החסרים לה (לא בהכרח ליישר קו עם הלאון) יעלה פחות מאשר לשפר את השלדה של הלאון למה שאני מגדיר כמספק ברכב ספורטיבי.
אני ממש בספק לגבי ההצהרה הזו. שיפור מתלים לרמה טובה בלאון לא כל כך יקר (בקרוב אצלי), ואני בספק אם שיפורי מנוע מהותיים יהיו יותר זולים.

לרוני - נסעתי על לאון משופרת מתלים (לא שלי כמובן). ההבדל מרשים. לא להספיד מוקדם מדי.

 

למי שהעדיף את ה-B4 על פני ה-6 או המונדאו כנראה לא התנסה מספיק עם הרכבים האלה. ם כל הכבוד להנעה הכפולה אין לו מספיק כח להתמודד מול המתחרות הישירות שלו ודי חבל למען האמת. אני לא מדבר רק על קו ישר, גם בכבישים מפותלים ה-B4 מרגישה חלשה ולא מצליחה להביא את ייתרון ההנעה ליידי ביטוי.
לא יודע על המונדיאו, אבל אחרי חודש על ה-6 עם מנוע 2.0 (חודש נסעתי ולא ידעתי על מה אני נוסע, עכשיו דאגתי לברר), אני יכול להצהיר בלי שום חשש, בלב שלם ובסמכותיות מלאה שהאוטו ע-ג-ל-ה. נוסע פחות טוב מגולף 1.6 ישנה של ההורים שלי, ובטח ובטח פחות טוב מ-TDI של 110 סוסים. כמה אני שמח שלא בחרתי ב-6 (בחיים, לא בסקר), אפילו שהמועמדת שלי מול הלאון היתה הפרימיום ולא ה-2.0.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

לאון.

גם מנוע עצבני, וגם עיצוב ספורטיבי.

במקום השני רק B4 אני חושב שהאוטו הזה הוא החבילה הכי כדאית היום בפלח שוק הזה ובמחיר הזה.


×
×
  • תוכן חדש...