Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 150000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 150000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

138 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 150000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • יונדאי קופה 2.0
    • מאזדה 6 2.0
    • סובארו B4 2.0
    • סיאט לאון טורבו ספורט
    • סיטרואן C5 2.0
    • פולקסווגן גולף 1.6
    • פורד מונדיאו
    • פז'ו 206 GTI
    • פז'ו 307 2.0 (גם SW)
    • רנו מגאן 2 2.0 (גם סניק 2)


פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו חולמים מה נעשה ומה נקנה כאשר נהיה מיליונרים. אצל רובנו (לפחות אצל רוב משתתפי הפורום) החלום הרחוק הזה כולל בתוכו מכונית, אשר מייצגת את פסגת השאיפות שלנו, הרכב אשר מהווה בשבילנו את חווית הנהיגה האולטימטיבית.

אך המציאות טופחת על פנינו, ורק אחוזים מעטים מאוד מאתנו יצליחו להגשים את חלומם. (כולם לעשות אווווו...) לכן אנו נאלצים להסתפק במה שיש, ולנסות להוציא ממנו את המיטב. (כולם למחות דמעה של התרגשות)

 

הסקרים הבאים (אחד בכל שבוע, לערך) יכללו מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד עד 10000 ¤. (ובסכומים גבוהים, אף יותר). שימו לב – באם לא מצוין אחרת, רמת הגימור של הרכב היא הבסיסית – ללא תוספות. אבל אם גרסה יותר מפוארת/חזקה של אותו הרכב נכנסת לתקציב – אפשר לקנות גם אותה.

 

והנה הסקר השלישי:

 

שימו לב - התמונות להמחשה בלבד!!

 

 

אילו היו לך כ- 150000¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. יונדאי קופה 2.0

 

hyundaicoupea.jpg

 

ב. מאזדה 6 2.0

 

mazda6.jpg

 

ג. סובארו B4 2.0

 

B4.jpg

 

ד. סיאט לאון טורבו ספורט

 

leon.jpg

 

ה. סיטרואן C5 2.0

 

c5.jpg

 

ו. פולקסווגן גולף 1.6

 

golf16.jpg

 

ז. פורד מונדיאו

 

mondeo.jpg

 

ח. פז'ו 206 GTI

 

206gti.jpg

 

ט. פז'ו 307 2.0 (גם SW)

 

307sw.jpg

 

י. רנו מגאן 2 2.0 (גם סניק 2)

 

scenic2.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרי אם אפשר להוסיף עד 10000 זה מגיע למחיר שלה

 

 

לי היא היתה הכי מועדפת !!!

 

בקטגוריה הבאה היא תהיה זולה משמעותית מהשאר

פורסם
הרי אם אפשר להוסיף עד 10000 זה מגיע למחיר שלה

 

 

לי היא היתה הכי מועדפת !!!

 

בקטגוריה הבאה היא תהיה זולה משמעותית מהשאר

 

המאיטה עולה כ-165 אלף שח לא 160

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

אני הצבעתי ל- B4. למה ? הנעה כפולה, לפי ביקורות, ההתנהגות כביש מצויינת (מת לנהוג על אחת), עיצוב מתקדם.

 

לא הצבעתי לשאר כי :

יונדאי קופה : סתם מכונית פוזאיסטית. ביקורות לא מהללים אותה.

מזדה 6 : נמאס לי מהרכב הזה. והוא סתם עגלה.

סיאט לאון : מחירי חלפים של הקונצרן יקרים לאחזקה. (כמעט חתמתי להם בסוכנות ובסוף התחרטתי).

C-5 : לא אוהב את העיצוב. למרות שלרכב יש אחיזה טובה בכביש לא הייתי בוחר בו.

גולף החדשה : לא נמאס כבר ?

מונדאו : כאן הבחירה הייתה קשה. העדפתי יפנית (SORRY FORD).

פיזו' 206 GTI : מה הקשר ? רובן מכוניות מנהלים/משפחתיות. גם לא הייתי בוחר בה כי העיצוב מיושן וכבר דיי נמאס.

פיזו 307 : רכב חמוד. גם כאן הייתה בחירה קשה. העדפתי אמינות (שלום לך פיזו)

רנו מגאן : לא מיועד לאנשים כמוני :wink:

 

הבחירה שלי היא B4.

 

אחלה רוני שבעולם :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הצבעתי ל-C5 כי התמונה שלה הכי יפה :shock:

:wink:

 

מאוד חשובה לי הנוחות של הרכב ופחות הביצועים (חריג בפורום! להורג הוציאוהו!). הבעייה היא האמינות, לאחר שנכבתה לי ה-C5 מהעבודה בזמן נסיעה אני קצת חושש מזה, אבל פעם הבאה לא אדליק אורות ערפל ללא צורך (הרכב נכבה מיד לאחר ההדלקה. אולי זה החיישן ערפל? :wink: ).

בכל מקרה, כשיהיו לי 150K להוציא על רכב, אני מאמין שיהיה לי מספיק כסף לטיפולי מוסך וזו בחירתי.

פורסם

הצבעתי ללאון ספורט :)

 

האוטו הזה הוא האוטו ספורט היחידי פה (למעט ה206), ובגלל העדיפות של מנועו על פניי מנוע ה206 בחרתי בלאון. חוץ מזה שלטעמי הוא נראה מאוד יפה :)

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

סיאט לאון - מאז ומתמיד יש לי חיבה לרכב הזה.

 

ספורטיבית, יפה, גדולה (יחסית) ואיכותית. אחלה בחירה בסכום הזה. בשביל הצרכים שלי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני הצבעתי סיאט לאון ספורט.

 

לדעתי היא מהממת ומושכת, מעבר לזה שהיא ספורטיבית ומהנה לנהיגה היא גם בנויה על סטייל האיכות הגרמני המובהק של פולקסוואגן.. אני פשוט מת על איכות ההרכבה ועל העיצוב הפנימי.

 

היא גם מגיעה מאובזרת מאוד עם הג'נטים הגדולים והצמיגים הרחבים.

 

רק מה? אני זוכר שהיא עולה 156000 ש"ח :?::?::!:

רוני :?::roll::shock:

פורסם
שימו לב - התמונות להמחשה בלבד!!

 

רוני

 

:lol::lol:

 

אני בחרתי ב-B4 כי-

אמינות,יופי,נוחות,הנע(א)ה כפולה...

למרות שהביצועים שלה לא משהו...אבל ה-4X4 גורם לך לשכוח את זה...

 

התלבטתי בין הסובארו לליאון.

פורסם

סוף סוף ניכנסים הכלים הכבדים

 

אני בחרתי לאון כי:

זה גם השם שלי

 

אבל אם באמת יש לה מנוע ספורט חזק המכונית מרווחת ובנויה (תנו לי להזכיר) על השלדה של WV גולף משמע רחב בעל הרבה מקום

וגם העיצוב שלה עושה לי את זה מת עליו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני בחרתי בלאון :!:

 

מכונית ספורטיבית מהנה,יפה,בעלת מנוע מצוין ופוטנציאל גבוה ביותר לשיפור..(כמו שאני אוהב :evil: )

השאר סתם משעממות..טוב,אולי ה206 GTI לא משעממת אבל היא צרפתיה..וצרפתיות זה פויה.. :lol: (נא לא לסקול אותי באבנים. :oops: )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

שנת 99, עולה כ 100K, נשארים 50K כעירבון במוסך המרכזי, סוגרים מחיר מראש עבור טיפולים ובעיות לשנתיים פלוס, ונהנים! :D

 

וברצינות רגע...

 

אני פשוט חולה על הרכב הזה... (שהקליאו ספורט לא תשמע, אני בוגד בה בלב, כל פעם שאני רואה פיאט קופה, הנשימה שלי ממש נעצרת!)

 

תיקון. ברור לי שזה לא המקום להצהיר על אהבתי, אבל לאור מה שהותרתם כברירות, אני עדיין אבחר בפיאט קופה, אם יש לי כסף לתחזק אותה.

01.jpg

רון

פורסם

ההתלבטות שלי הייתה בין הלאון ל206

ה206 לקחה

 

צרפתייה = נוחה יותר , יותר מהנה לנהיגה (כנראה :roll: )

 

(ויש לה ג'אנטים פשוט מהממים במקור :shock: )

וואלק אתתתתה


×
×
  • תוכן חדש...