Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים,קשישה שנהגה בקלנועית פגעה בדלת הנהג אצלי באוטו שנהגתי בו וגרמה לרכב נזק.בדקתי בשני מוסכים,עלות התיקון היא 2000-2400 ש"ח (לא כולל מע"מ).

בבדיקה באינטרנט, מצאתי את התקנה הזו:

39 יא'. תנועת הקלנועית:

(א). לא ינהג אדם בקלנועית בכביש אלא לשם חצייתו.

כלומר, הגברת נהגה בניגוד לחוק.

היא מסרבת לשלם את הנזק בטענה שמותר לה לנהוג בכביש.

השאלה היא האם להגיש ישר תביעה, או שאני צריך לעשות צעד לפני כן.

כמו כן,אני הייתי הנהג, אבל הרכב שייך לאבא שלי.אם צריך להגיש תביעה, בשם מי?

ועוד שאלה.האם את סכום התביעה ניתן לכתוב על סמך הצעת מחיר כתובה ממוסך,או שיש צורך בהערכה של שמאי? אין לי אפשרות לתקן את המכה לפני קבלת הכסף.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התקנה המלאה היא

 

 

תנועת הקלנועית



 

. (א) לא ינהג אדם בקלנועית בכביש אלא לשם חצייתו

(ב) על אף האמור בתקנת משנה (א), מותר לנהוג בקלנועית בכביש שהוא בתחומי מושב או קיבוץ, או אם התקיים אחד מאלה

 

(1) אין לצד הכביש מדרכה

(2)[לא ניתן לנסוע על המדרכה מפאת מידותיה, מצבה או מכשולים המצויים עליה;

(3) לא ניתן בנסיעה בקלנועית, לעלות על המדרכה או לרדת ממנה.

 

לכן בתנאים מסויימים מותר לה לנסוע בכביש , עדיין זה לא פוטר אותה מלשאת בתוצאות , אם היא גרמה לתאונה עם נזק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אוקיי.אז זה המקום.יש מדרכה רחבה, ורק פה בתמונה יש 3 מקומות לעלות בצורה בטוחה.

תמונה 107.jpg

תמונה 108.JPG

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אולי תוכל לצלם את הנזק כדי שנדע להזהר מקלנועיות עושות נזק של 2000-2400 ש"ח לפני מע"מ

 

עריכה: הניסוח לא כל כך מוצלח, למען האמת... אני פשוט סקרן לראות את הנזק ולדעת באיזה רכב מדובר.

ארז רונן

פורסם

הנזק מופיע בתמונה,ונרכב בתמונה הקודמת.

האמת שגם אני הופתעתי מהמחיר.זה חצי ממה שעולה האוטו.

תמונה 112.jpg

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אביך שולח מכתב לגברת ודורש ממנה את הנזק על פי הצעת המחיר מהמוסך.

 

לא משלמת תוך X ימים , תבע אותה בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

רצוי אז הערכת שמאי שתוסיף לךלנזק כמה מאות ש"ח אותם אתה גם כן מוסיף לתביעה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני ניסיתי לא להגיב , אך לאחר שהצעת לו איך להוציא מקשישה שנוסעת בקלנועית עוד כמה מאות שקלים ע"י הערכת שמאי .

אתה הולך לתבוע מקשישה שעיקמה לך את הדלת באוטו שכולו עיקומים לפי התמונות שהעלת, 2000-2500 שקל ,שזה חצי מערך הרכב שלך. זה נראה לי פשוט חמדנות , שחיכית שמישהו יתקע בך כדי לחלוב אותו ואפילו לא לתקן את המכה .

 

לפי דעתי , מאחר ולא מדובר בנזק גדול ולא באוטו יקר ,ולבעלים שלו לא חשובה הקוסמטיקה לפי התמונות , תבקש ממנה סכום סימלי ותוותר על העניין . אבל שוב זו רק דעתי .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
אני ניסיתי לא להגיב , אך לאחר שהצעת לו איך להוציא מקשישה שנוסעת בקלנועית עוד כמה מאות שקלים ע"י הערכת שמאי .

אתה הולך לתבוע מקשישה שעיקמה לך את הדלת באוטו שכולו עיקומים לפי התמונות שהעלת, 2000-2500 שקל ,שזה חצי מערך הרכב שלך. זה נראה לי פשוט חמדנות , שחיכית שמישהו יתקע בך כדי לחלוב אותו ואפילו לא לתקן את המכה .

 

לפי דעתי , מאחר ולא מדובר בנזק גדול ולא באוטו יקר ,ולבעלים שלו לא חשובה הקוסמטיקה לפי התמונות , תבקש ממנה סכום סימלי ותוותר על העניין . אבל שוב זו רק דעתי .

אני לא מסכים לדבריך כלל וכלל .

נכון שהאוטו לא נראה הכי טוב ויש כמה עיקומים , אבל הקשישים שנוסעים בכביש הם פשוט אסון ! וחייב שזה יגיע יותר

ויותר לבתי משפט כדי שיעיפו אותם כבר מהכביש , אני נתקל כל יום בקלנועיות נוסעות בכביש ללא דין ודיין

וזאת למרות שיש מדרכה פנויה, פשוט מכה!

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

בטח ישה יצא מנקודת הנחה שאם לזקנה יש קלנועית בטח יש לה גם איך לשלם על הנזק.

אבל כמו שהציעו קודם לתקן סקודה ב 2500 ש"ח זה המון.

לך לפחח ותקן ב 700 ש"ח ודרוש ממנה סכום הגיוני.

פורסם

XperT היקר

זה מה שיש לי לומר לך:

את המחיר שציינתי קיבלתי משני מוסכים ולא המצאתי.יש נזק לדלת ולכנף ונכנסים מים לאוטו בגלל שהדלת זזה ממקומה.אין כאן לאף אחד כוונה להתעשר על חשבון מישהו אחר.

קוסמטיקה אולי לא חשובה.אבל אני בטוח שלך לא מתחשק להפעיל כח כדי לפתוח את הדלת, או לגלות שהכסא שלך רטוב כי הגשם חדר לתוך האוטו.

וחוץ מזה.זה שהאוטו ישן, לא נותן לאף אחד את הזכות לגרום לו נזק ולא לשלם את עלותו.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
אני לא מסכים לדבריך כלל וכלל .

נכון שהאוטו לא נראה הכי טוב ויש כמה עיקומים , אבל הקשישים שנוסעים בכביש הם פשוט אסון ! וחייב שזה יגיע יותר

ויותר לבתי משפט כדי שיעיפו אותם כבר מהכביש , אני נתקל כל יום בקלנועיות נוסעות בכביש ללא דין ודיין

וזאת למרות שיש מדרכה פנויה, פשוט מכה!

כמה עיקומים? אין חלק ברכב ללא מכה , דלת אחורית דלת קידמית כנף קידמית וטמבון לא במקום וכנף אחורית . להמשיך? כי בטח רק המכה הזו מענינת אותו והוא לא ישן בלילה בגללה .

 

ממש מכה הקשישים האלה עם הקלנועית עוקפים אותך על 150 ומתפרצים לכיכרות לא?!!?!?

תתעסק עם הנהגי מוניות ועם הערבים שנוהגים כמו *** ***** , ולא עם הקשישים שנוסעים על קלנועית שלא עוברת את ה-20 קמ"ש . היום נותנים לילדים קורקינט על מנוע מהיר יותר .

 

אני מאחל לך שאלו יהיו סבתא או סבא שלך שיתבעו אותם כאלה אנשים חמדנים על חצי משווי הרכב בגלל מכה קטנה , כשאין להם כסף להשלים את סל התרופות שלהם , ואז יבוא עוד בחור חכם ויציא איך לעקוץ מהם עוד כמה מאות שקלים על הדרך .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
תוכל לתאר איך זה קרה?

נכנסה לי בדלת בזמן שניסיתי לצאת מהאוטו.בגלל שחניתי אחרון בשורת כלי רכב, היא יצאה לעקיפה כך שאי אפשר היה לראות אותה במראה,ולא הספיקה לעצור.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

בעלת הקולנועית הזו עשירה כקורח.

 

מכיר אותה אישית. :-D

 

http://www.scooterz.co.il/4wheels_6.html

 

ואילו בעל הרכב תפרן :shock: שאין לו גרוש על התחת.

 

מה לעשות והפחחים עושקים אותו ב2000 ש"ח ולא ב 700 ש"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
XperT היקר

זה מה שיש לי לומר לך:

את המחיר שציינתי קיבלתי משני מוסכים ולא המצאתי.יש נזק לדלת ולכנף ונכנסים מים לאוטו בגלל שהדלת זזה ממקומה.אין כאן לאף אחד כוונה להתעשר על חשבון מישהו אחר.

קוסמטיקה אולי לא חשובה.אבל אני בטוח שלך לא מתחשק להפעיל כח כדי לפתוח את הדלת, או לגלות שהכסא שלך רטוב כי הגשם חדר לתוך האוטו.

וחוץ מזה.זה שהאוטו ישן, לא נותן לאף אחד את הזכות לגרום לו נזק ולא לשלם את עלותו.

הבנתי אותך , תהיה בריא .

תלך תסדר את הכניסה של המיים אצל כל פחח במאה שקלים ותתקדם הלאה . אתה הרי לא תחליף דלת ?!?! היא תעלה יותר מהאוטו.

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:


×
×
  • תוכן חדש...