Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכנסה לי בדלת בזמן שניסיתי לצאת מהאוטו.בגלל שחניתי אחרון בשורת כלי רכב, היא יצאה לעקיפה כך שאי אפשר היה לראות אותה במראה,ולא הספיקה לעצור.

 

לדעתי זו אשמתך , היית אמור לבדוק שהכביש פנוי לפני פתיחת דלת .

היא לא יכלה להגיע במהירות ולצאת לעקיפה , זו ק ל נ ו ע י ת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

XperT.אני רואה שאתה חבר באגודה למען הקשיש שהחלטת לצאת נגדי.

היא עקפה אותי כשהדלת כבר הייתה פתוחה.לא שמה לב ונכנסה בדלת.

דבר שני,מאיפה אתה מביא את המחירים האלו.איפה אני יכול לתקן ב 700 ש"ח אבל עם קבלה.?

אין לי כוונה לקבל יותר כסף מעלות התיקון,אבל אם היא לא תסכים לשלם, יהיו הוצאות נוספות.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
כמה עיקומים? אין חלק ברכב ללא מכה , דלת אחורית דלת קידמית כנף קידמית וטמבון לא במקום וכנף אחורית . להמשיך? כי בטח רק המכה הזו מענינת אותו והוא לא ישן בלילה בגללה . מסכים

 

ממש מכה הקשישים האלה עם הקלנועית עוקפים אותך על 150 ומתפרצים לכיכרות לא?!!?!?

תתעסק עם הנהגי מוניות ועם הערבים שנוהגים כמו *** ***** , ולא עם הקשישים שנוסעים על קלנועית שלא עוברת את ה-20 קמ"ש . היום נותנים לילדים קורקינט על מנוע מהיר יותר .

 

אני מאחל לך שאלו יהיו סבתא או סבא שלך שיתבעו אותם כאלה אנשים חמדנים על חצי משווי הרכב בגלל מכה קטנה , כשאין להם כסף להשלים את סל התרופות שלהם , ואז יבוא עוד בחור חכם ויציא איך לעקוץ מהם עוד כמה מאות שקלים על הדרך .

הקשישים לא צריכים לעקוף ,הם פשוט נוסעים 10 קמש בכביש ותופסות נתיב אחד מכביש עם שני נתיבים לכיוון ,שכל תושבי חדרה נוסעים דרכו כדי לצאת מהעיר !! ובוקר אחרי בוקר אני נתקל באותו "נהגי" קלנועית והבית זקנים שיש לי ליד הבית.

גילוי נאות

סבתא שלי "נוהגת" על קלנועית , היא לא יודעת לנהוג בקושי רואה נוהגת על הכביש ולא מקשיבה לנו לזרוק את הכלי הזה לפח, בכל מקרה, עם ובלי קשר היא לא צריכה לנסוע בכביש(במקומות

שיש ברירה אחרת )

ואין שום קשר לכל שאר המטומטמים שצריך לטפל בהם בכביש, לא חסר.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אנחנו לא עוזרים לקשישים סתם.

רק כשמאשימים אותם סתם.

גם אני חושב שאתה אשם, היית צריך לראות אותה ולא לפתוח דלת.

אם רכב היה פוגע בך הרי זה היה אשמתך.

תירוץ שרכב היית רואה ואת הקשישה אי אפשר, לא תופס כאן.

 

(אם הבנתי נכון היא ניכנסה בך מהחזית של הדלת כשפתחת, באה מולך?)

פורסם

היא לא באה מולי,היא באה מאחורי,נסעה צמוד למדרכה בזמן שפתחתי את הדלת, וכיצאה שמאלה נכנסה בדלת.אני תמיד מסתכל במראה לפני שאני פותח את הדלת,אבל אחרי שהדלת פתוחה, אין לי כבר מה לעשות.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

מהתחושות שלי, יש לך חלק לא מבוטל כתורם לתאונה. אולי לא מלוא האשמה אבל ללא ספק אחריות חלקית. להערכתי, גם בית המשפט יחשוב כך. מאין אתה בארץ? יש לי חבר, פחח/צבעי במקצועו, שיחזיר את המצב לקדמותו במחיר נמוך בהרבה מההצעות שקבלת. כך גם ניתן יהיה להוציא, לפחות השתתפות חלקית, מאותה הגברת.

ארז רונן

פורסם
הקשישים לא צריכים לעקוף ,הם פשוט נוסעים 10 קמש בכביש ותופסות נתיב אחד מכביש עם שני נתיבים לכיוון ,שכל תושבי חדרה נוסעים דרכו כדי לצאת מהעיר !! ובוקר אחרי בוקר אני נתקל באותו "נהגי" קלנועית והבית זקנים שיש לי ליד הבית.

גילוי נאות

סבתא שלי "נוהגת" על קלנועית , היא לא יודעת לנהוג בקושי רואה נוהגת על הכביש ולא מקשיבה לנו לזרוק את הכלי הזה לפח, בכל מקרה, עם ובלי קשר היא לא צריכה לנסוע בכביש(במקומות

שיש ברירה אחרת )

ואין שום קשר לכל שאר המטומטמים שצריך לטפל בהם בכביש, לא חסר.

 

יום אחד גם אתה תהיה זקן, גם לך יהיה קשה להזיז את התחת שלך ממקום למקום וגם לך יהיו נכדים שיציעו לך לזרוק את כלי התחבורה שיאפשר לך לנשום אויר, לצאת לסידורים, לבקר חברים ולהיות תלוי פחות בטובתם של נכדים חסרי סבלנות וזמן. גם אתה תנהג בכביש בקלנועית ההיברידית שלך ותשים קצוץ, מחוסר הבנה או מתובנות שבגילך המופלג, כולם יכולים לקפוץ לך, על שאר הנהגים, ברחפות הגרעיניות שלהם, שיחלפו על פניך בחוסר סבלנות, תוך כדי מלמול על שאר המטומטמים שצריך לטפל בהם בכביש...

ארז רונן

פורסם
אביך שולח מכתב לגברת ודורש ממנה את הנזק על פי הצעת המחיר מהמוסך.

 

לא משלמת תוך X ימים , תבע אותה בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

רצוי אז הערכת שמאי שתוסיף לךלנזק כמה מאות ש"ח אותם אתה גם כן מוסיף לתביעה

 

ישה, האקר השתלט לך על המחשב וכתב בשמך תגובה לוחמנית כנגד גברת קשישה חסרת ישע. תריץ תוכנת "אנטי-האקר" לפני שיווצר הרושם המוטעה שאתה כתבת את זה...

ארז רונן

פורסם
יום אחד גם אתה תהיה זקן, גם לך יהיה קשה להזיז את התחת שלך ממקום למקום וגם לך יהיו נכדים שיציעו לך לזרוק את כלי התחבורה שיאפשר לך לנשום אויר, לצאת לסידורים, לבקר חברים ולהיות תלוי פחות בטובתם של נכדים חסרי סבלנות וזמן. גם אתה תנהג בכביש בקלנועית ההיברידית שלך ותשים קצוץ, מחוסר הבנה או מתובנות שבגילך המופלג, כולם יכולים לקפוץ לך, על שאר הנהגים, ברחפות הגרעיניות שלהם, שיחלפו על פניך בחוסר סבלנות, תוך כדי מלמול על שאר המטומטמים שצריך לטפל בהם בכביש...
583

כל כך סרקסטי שזה אמור להצחיק?

הכביש שציינתי שהקלנועיות נוסעות בו ותופסות נתיב זה בדיוק כמו הכביש שחוצה את כפר סבא (כתוב שאתה מכפר סבא)

ככה כדי שתוכל לקבל קצת פרופורציות, במקודם לנסות להיות מצחיק ..

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
מאין אתה בארץ? יש לי חבר, פחח/צבעי במקצועו, שיחזיר את המצב לקדמותו במחיר נמוך בהרבה מההצעות שקבלת. כך גם ניתן יהיה להוציא, לפחות השתתפות חלקית, מאותה הגברת.

אני מחדרה.

לגבי הצעות המחיר שקיבלתי,הם כוללות צבע.הייתי מוותר על צביעה כדי להוזיל עלויות,אבל גם בלי צבע מדובר בלמעלה מאלף ש"ח.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
583

כל כך סרקסטי שזה אמור להצחיק?

הכביש שציינתי שהקלנועיות נוסעות בו ותופסות נתיב זה בדיוק כמו הכביש שחוצה את כפר סבא (כתוב שאתה מכפר סבא)

ככה כדי שתוכל לקבל קצת פרופורציות, במקודם לנסות להיות מצחיק ..

 

בדקתי בראי ולא ראיתי חיוך על פני.

עד כמה שזה נשמע מוזר, ראש העין הותיקה מאופיינת בקשישים המתניידים על קלנועיות. הזוי לגמרי. ראש העין הותיקה, מאופיינת גם בכבישים ישנים וצרים. רצה הגורל ועקב היותי נהג אוטובוס, קבלתי לבצע נסיעה קבועה בראש העין, בכל יום מימות החול של השבוע. כשאתה משלב אוטובוס, קלנועית, רחוב צר, אתה מקבל פחות או יותר קטסטרופה תחבורתית אבל כשאתה מוסיף לזה חוסר סבלנות וחוסר הבנה שגם אנחנו נהיה שם יום אחד, אתה מקבל אותך.

לא הייתה לי כוונה לצחוק עליך או על חשבונך ואני מצטער אם נפגעת. אני חושב שגם אתה תרגיש יותר טוב ופחות עצבני אם רק קצת תרפה.

ארז רונן

פורסם
אני מחדרה.

לגבי הצעות המחיר שקיבלתי,הם כוללות צבע.הייתי מוותר על צביעה כדי להוזיל עלויות,אבל גם בלי צבע מדובר בלמעלה מאלף ש"ח.

 

אם בא לך לקפוץ לטייבה בשבת הקרובה, אני מבטיח לפגוש אותך ולדאוג שרכבך יתוקן לשביעות רצונך בהרבה פחות כסף ממה שנדרש ממך.

ארז רונן

פורסם

רעיון מצויין. עכשיו כל מה שנשאר לו לעשות, זה לנסוע לטייבה...

 

בסופו של דבר, ומבלי לשלול לזקנים את הזכות להתנייד בקלנועית, הם צריכים להבין שאם הם יורדים לכביש, אז הם צריכים להתנהג בהתאם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

התגובות פה שאומרות שהוא צריך לותר לה כי היא קשישה וכי הרכב שלו כבר דפוק ממילא פשוט מקוממות.

 

לא חסר קשישים שהיחס שלהם לחיים (שלהם ואחרים) הוא כשל פזמניקים בצבא - אני אוטוטו עף מפה אז כולכם יכולים לקפוץ לי.

אם הגברת הנכבדה לא מסוגלת לשלוט על הכלי שלא תנהג, אם היא עושה זאת בכל זאת שתשא בנזק שגרמה ותגיד תודה שלא פגעה בעגלת תינוק והרגה תינוק.

 

ובכלל איך הגעתם לזה שקשיש פירושו אדם עני?! אדם שהיה עני יהיה קשיש עני ואדם שהיה אמיד יהיה קשיש אמיד. הפנסיה לאנשים בגילה אינה מבוססת על תנודות הבורסה, אלא קבועה ביחס לשכר הממוצע שלה בהתאם שנות העבודה שלה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מחזק את דבריו של B.D.B

1.זה שהרכב ישן לא אומר שהוא לא חשוב וניתן לזלזל בו.

זה הרכב שבעליו יכול להרשות לעצמו,והרכב הזה משרת אותו.לדוגמא,הרכב שלי הוא שנת 99.בעזרתו אני מגיע לעבודה ומשתמש בו לצרכי העבודה,נוסע למשפחה וחברים ועוד.ללא הרכב הייתי בבעיה גדולה.הלוואי שהייתי יכול להרשות לעצמי רכב חדש ויקר יותר,אבל אני לא ומכאן לנק' הבאה.

2. עלות תיקון(ע"פ הסכומים שרשם פותח השרשור) למי שהפרוטה לא נמצאת בכיסו היא בהחלט משמעותית.למי שיש רכב ישן כנראה שאין הרבה מדי כסף ולכן מבחינתו הנזק הוא משמעותי,ובצדק הוא רוצה שהפוגעת תיסע באחריות.

3. אני מניח שלאותה קשישה זו בהחלט מצב לא נעים ואולי אפילו מלחיץ,אבל עדיין אין לפתור אותה מהאחריות,ואני מניח שיש לה משפחה שתוכל לנהל את העניין מול הנפגע והביטוח.

4. קלנועית עולה לא מעט כסף ומישהו (משפחה,חברים) עזרו לה להשיג אותה ולטפל בה,כך שאני מניח שהיא לא לבד בעולם ולא רעבה ללחם.

 

עם כל הצער עליה לשאת באחריות וכמובן שהפניה וההתנהלות מולה צריכים להיעשות באופן הולם (מה שלצערי לא קורה בהרבה מקרים ביננו הישראלים) ולו רק מפאת גילה המתקדם.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."


×
×
  • תוכן חדש...