Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו סוטים מהנושא שהוא תיקון הרכב.

גם אם זו אשמתה של הקשישה לא צריך להוציא ממנה סכומים מופרזים כאילו היא חברת ביטוח.

אף אחד לא מזלזל בבחור וברכבו ואומר לו לא לתקן.

אבל יש לתקן ויש להגזים.

ברור לכולם שהצעת מחיר לתיקון יכולה ליהיות בקלות גם יותר ממה שהביאו לפנינו.

אני ראיתי רכבים שעברו פחחות וצבע כללי ברמה טובה בסכום הזה.

אז תרים את הכפפה שהציעו לך ותקן את הרכב ב כ 500 ש"ח לשביעות רצונך.

חכה ל 28 לחודש שהקשישה תקבל את הקצבה ואז תוכל לגבות את הנזק.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם בא לך לקפוץ לטייבה בשבת הקרובה, אני מבטיח לפגוש אותך ולדאוג שרכבך יתוקן לשביעות רצונך בהרבה פחות כסף ממה שנדרש ממך.

ארז,אני מודה לך על העזרה,אבל כמו שכתבתי בהתחלה,אין לי אפשרות לתקן את הרכב לפני קבלת הכסף.

קשה לי להאמין שתיקון כזה יסתכם ב500 ש"ח כמו שכתב elkamino.

הדיון לגבי היכולת הכלכלית של בעלת הקלנועית מיותר.באותה מידה היא יכלה לפגוע ברכב יקר יותר,או גרוע מזה, בהולך רגל, ואז ההוצאה הייתה גבוהה הרבה יותר (בהיעדר ביטוח).

עדכון בקרוב.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

  • ספונסר פורום
פורסם

כגי להגיש תביעה לבית משפט חייב חוות דעת שמאי רכב, צור איתי קשר אנסה לעזור לך

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
אני חושב שאתה עושה מישמש בין המגיבים, אין לי ולא כלום על הרכב של הבחור, להפך, הצעתי לו לפנות לחבר טוב שלי שהוא גם פחח כדי לתקן את הנחוץ תיקון בעלות נמוכה. כל מה שאני אומר זה שלדעתי הבחור יתקשה, אם בכלל, להוכיח את צידקתו מהטעמים שמניתי. אם זה גורם לך להתרתח, שתה מים קרים.

 

נ.ב.

אני רואה שערכת קצת את ההודעה שלך אז אולי אנשים לא יבינו בדיוק למה אני מתכוון.

אבל אתה תבין...

 

הסיבה היא שערכתי את ההודעה היא כדי שלא תתבלבל (חלילה) ותחשוב שעשיתי "מישמש" (?!) בין המגיבים.

אך כנראה שלא הבנת זאת, לא נורא. :wink:

 

ובהחלט מים קרים עוזרים, שתה קצת, קרא שוב את מה שכתבתי בבקשה.

פורסם
ארז,אני מודה לך על העזרה,אבל כמו שכתבתי בהתחלה,אין לי אפשרות לתקן את הרכב לפני קבלת הכסף.

קשה לי להאמין שתיקון כזה יסתכם ב500 ש"ח כמו שכתב elkamino.

הדיון לגבי היכולת הכלכלית של בעלת הקלנועית מיותר.באותה מידה היא יכלה לפגוע ברכב יקר יותר,או גרוע מזה, בהולך רגל, ואז ההוצאה הייתה גבוהה הרבה יותר (בהיעדר ביטוח).

עדכון בקרוב.

דיברתי עם חבר שלי, שלחתי לו את התמונה של הדלת. הוא מוכן לתקן את הדלת והכנף כולל צביעה ב-500 ש"ח. (לא מדובר בפחח מדרכות)

ארז רונן

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:

אחרי שניסיתי לדבר עם הגברת עוד פעם,קיבלתי פתאום טלפון מעורך דין שאמר שהוא קרוב משפחה שלה.הוא שלח אותי לפחח בנתניה שהוא מכיר,ואמר לי לקבל ממנו הצעת מחיר ולהתקשר אליו.נסעתי אחרי כמה ימים וקיבלתי הצעה.ניסיתי לתפוס את אותו עורך דין במשרד במשך כמה ימים, השארתי לו הודעות, ובסוף התייאשתי.אחרי שבועיים הוא חזר אלי, שמע את ההצעה (שהייתה נמוכה יותר בכמה מאות שקלים מההצעות הקודמות), ואמר שידבר עם הגברת ויחזור אלי.אמרתי לו שאני מחכה עד סוף השבוע הזה, והוא לא התקשר.לכן השבוע אני מגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון-סוף הסיפור.

בדיון היום בבית המשפט לתביעות קטנות,השופט קבע חלוקת אחריות של 70/30 אחוז.

הנזק על פי הערכת שמאי הסתכם ב-2200 ש"ח, וביחד עם התשלום לשמאי יצא 2750 ש"ח.השופט פסק שעל הנתבעת לשלם 1900 ש"ח.

אני מרגיש שהצדק נעשה.חבל שהסיפור נמרח על פני חצי שנה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
עדכון-סוף הסיפור.

בדיון היום בבית המשפט לתביעות קטנות,השופט קבע חלוקת אחריות של 70/30 אחוז.

הנזק על פי הערכת שמאי הסתכם ב-2200 ש"ח, וביחד עם התשלום לשמאי יצא 2750 ש"ח.השופט פסק שעל הנתבעת לשלם 1900 ש"ח.

אני מרגיש שהצדק נעשה.חבל שהסיפור נמרח על פני חצי שנה.

 

סחתן על הצדק. עכשיו אתה מוזמן לבוא לפחח שלי ולתקן את הדלת. אפילו יישאר לך כסף לבזבוזים...

ארז רונן

  • ספונסר פורום
פורסם
אני ניסיתי לא להגיב , אך לאחר שהצעת לו איך להוציא מקשישה שנוסעת בקלנועית עוד כמה מאות שקלים ע"י הערכת שמאי .

אתה הולך לתבוע מקשישה שעיקמה לך את הדלת באוטו שכולו עיקומים לפי התמונות שהעלת, 2000-2500 שקל ,שזה חצי מערך הרכב שלך. זה נראה לי פשוט חמדנות , שחיכית שמישהו יתקע בך כדי לחלוב אותו ואפילו לא לתקן את המכה .

 

לפי דעתי , מאחר ולא מדובר בנזק גדול ולא באוטו יקר ,ולבעלים שלו לא חשובה הקוסמטיקה לפי התמונות , תבקש ממנה סכום סימלי ותוותר על העניין . אבל שוב זו רק דעתי .

אני לא חושב שאתה צודק.

1 יכול להיות מצב שהקלנועית שווה יותר מהרכב שנפגע ,וקלנועית זה כלי תחבורה

2 הקשישה גרמה לנזק כלשהוא ,צריכה לשאת בעלותו .

3 אני לא חושב שיש מקום להגדיל את הנזק ואפשר להגיע לפחח טוב שיתקן את הרכב במחיר סביר ,2000 ש"ח יכול להיות שזה

מחיר קצת גבוהה ,אבל כמה כבר אפשר להוריד סהכ מדובר בסך 2000 ש"ח .

4 הקשישה צריכה לשלם לך ,נסה להגיע להסדר תשלום הוגן ,היה ותנסה לחמוק תבע בבית דין לתביעות קטנות .

5 אם תרצה אנסה לעזור לך בתיקון הרכב ,צור איתי קשר טלפוני .0546999223

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

טוב שיש תקדים. בדיוק לפני יומיים קשיש על קלנועית חצה רחוב די סואן ללא כל קשר לצמתים או למעברי חצייה. רק במזל והודות לעירנותי נמנעה תאונה. בטוחני, שעם נהיגה כזו, הקלנועיסט הנ"ל יהיה מעורב בתאונה בזמן הקרוב (באשמתו, רוב הסיכויים).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אם בפורום זה יש לא מעט ויכוחים על התנהגות הקטנוענים, הרי שהקלנועיות מהוות בעיה קשה בהרבה, ולא משום גודלן ונראותן המוגבלת, אלא בשל אופי מרבית המשתמשים בהן" קשישים בעלי מוגבלויות פיזיות , שרבים מהם אינם מודעים לסכנות שבכביש (אם כיון שמעולם לא נהגו ברכב מנועי ואם בשל הדרדרות יכולותיהם הקוגניטיביות.

יתכן שיש צורך בשינוי החוק או תקינת הקלנועיות על מנת שיבלטו יותר בכביש, כיון שאת הנוהגים בהן יקשה לשנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

4 הקשישה צריכה לשלם לך ,נסה להגיע להסדר תשלום הוגן ,היה ותנסה לחמוק תבע בבית דין לתביעות קטנות .

 

הוא כבר תבע בביהמ"ש ויש בידו פס"ד על סך 1900 ש"ח.

אני מניח שהנתבעת תשלם ללא בעיות נוספות.

אם לא - יש הוצל"פ, אבל קשה לי להאמין שזה יגיע לשם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בסופו של דבר, עלות המקרה עבורך היא כזו:

1. 850 ש"ח נזק ישיר לכיס.

2. חצי שנה המתנה.

3. טרחה על מנת להגיש תביעה.

4. הוצאות משפט.

 

ארז הציע לך לתקן ב 500 ש"ח. לדעתי היית צריך לקפוץ על המציאה. בטוחני שעורך הדין של הקשישה היה גם הוא קופץ על ההזדמנות לגמור את הסיפור בסכום כזה.

 

דבר נוסף: האשמים העיקריים בסיפור הן רשויות החוק שלא דואגות למגר את התופעה המסוכנת של קלנועיות בכבישים. אבל מה כבר אפשר לצפות מרשויות החוק? בטח לא שיעשו את עבודתן.


×
×
  • תוכן חדש...