Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה גם שמדובר במכה כזו שמכניסה לו מים לאוטו - כלומר לא סתם 'מכת פח'.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא צריך להיות בוחן מומחה, כדי להבין, שלא משנה איך הוא מציג את הארוע, רוב ואולי אפילו כל האשמה תלויה בו. (גם אם אסור היה לה לנסוע בכביש).

ארז רונן

פורסם

באמת שאני מנסה להבין איך הוא אשם.

לפי דבריו, הדלת הייתה פתוחה. הגברת הנכבדה ניסתה לעקוף את הרכב אבל משום מה לא הצליחה ונכנסה בדלת, כך שגרמה לעיקם הפח עד למצב שהוא נמצא בו.

 

עכשיו, אם זה היה כל רכב אחר, אני לא חושב שזו אשמתו.

פורסם
באמת שאני מנסה להבין איך הוא אשם.

לפי דבריו, הדלת הייתה פתוחה. הגברת הנכבדה ניסתה לעקוף את הרכב אבל משום מה לא הצליחה ונכנסה בדלת, כך שגרמה לעיקם הפח עד למצב שהוא נמצא בו.

 

עכשיו, אם זה היה כל רכב אחר, אני לא חושב שזו אשמתו.

 

יש מילה שלו (הסתכלתי 80 פעם לא ראיתי אף אחד, פתחתי את הדלת, היא לא ראתה את הדלת ונכנסה בה).

יש מילה שלה (עקפתי את האוטו, פתאום נפתחה הדלת ולא הספקתי לעצור).

מאחר ונניח שאין עדים, יושב השופט ומנסה להפעיל את ההיגיון: אני מניח שהקשישה כשירה לנהוג בקלנועית. את האוטו היא ראתה מאחר ועובדה היא שיצאה לעקיפה. אני מסיק מזה שראייתה תקינה. אם כך, איך לא ראתה את הדלת הפתוחה? אני מסיק מזה שהדלת נפתחה בפתאומיות ולכן היא לא הספיקה לעצור ונכנסה בדלת. עכשיו מנסה השופט להסתכל דרך עיניו של הנהג וזה על סמך הניסיון האישי של עצמו. אך מאחר והוא שופט, יש לו את היכולת לביקורת עצמית גבוהה ואין לו סיבה לומר חצי אמת או להאמין באמת שלו ומניסיונו הוא יודע, שרוב או חלק מהנהגים, נוהגים לפתוח את הדלת ובמקביל להציץ במראה, אך לא תמיד זה עובד מאחר והמראה מחוברת לדלת ושדה הראיה משתנה בהתאם לפתיחתה. יש גם נהגים שפותחים את הדלת מבלי להסתכל וגם בהם נתקל השופט כמה פעמים בכל נסיעה. מאחר ואין עדים השופט עושה חשבון כמה פעמים הוא ראה נהגים פותחים דלת מבלי להסתכל וכמה פעמים הוא ראה קשישים נתקלים בעצמים סטטיים תוך כדי תנועה ומחליט להאשים את הנהג ומחייב אותו לשלם פיצויים לקשישה וכן את הוצאות המשפט.

ארז רונן

פורסם
כשההנחות לא מגובשות, שלא לומר מוטעות סטטיסטית, לא פלא שהמסקנות שגויות.

 

יש לך נתונים סטטיסטיים שאתה יכול לשתף אותנו בהם?

ארז רונן

פורסם

B.D.B.

 

שופט לא מבין בסטטיסטיקה!!

 

יש לו את נסיון החיים והוא יכול להגיע לאחת משתי ההחלטות שארז מנה.

 

וכאשר הוא לא יודע להחליט הוא מחליט כל צד יישא בהוצאותיו.!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
B.D.B.

 

שופט לא מבין בסטטיסטיקה!!

 

יש לו את נסיון החיים והוא יכול להגיע לאחת משתי ההחלטות שארז מנה.

 

וכאשר הוא לא יודע להחליט הוא מחליט כל צד יישא בהוצאותיו.!!

 

מחזק..

 

ארז,

אמנם אני מסכים איתך שמבחינת ה"חוק" המילה שלו היא נגד שלה, מעבר לכך, אינני רואה בתאונה כזו כאשמה של הנהג, אלא ההפך (B.D.B פירט זאת טוב יותר ממני), אבל - את זה השופט קובע כפי שישה ציין, לא אנחנו.

 

ומה אלה התגובות המט!מטמ!ת האלה של "הרכב גם כך מלא בפגיעות אז תבליג"? (ועוד ניסחתי את זה קצת יותר מעודן)

הדבר הוא לשיקולו של הנפגע ולא שלכם, הוא לא שאל אותכם (ויש לו את הזכות לכך) ולא ראיתי ששאל בתחילת הת'ראד, זקנה חסרת ישע או לא חסרת ישע, מה הופך אותו לעשיר ולאחד שיכול להרשות לעצמו להוציא סכום כזה של כסף? האוטו? או עצם זה שהוא צעיר אז אתם "מניחים" שהוא יכול? אתם מכירים אותו בכלל? כי אני לא, לכן לא יכול לשפוט.

פורסם
מחזק..

 

ארז,

אמנם אני מסכים איתך שמבחינת ה"חוק" המילה שלו היא נגד שלה, מעבר לכך, אינני רואה בתאונה כזו כאשמה של הנהג, אלא ההפך (B.D.B פירט זאת טוב יותר ממני), אבל - את זה השופט קובע כפי שישה ציין, לא אנחנו.

 

ומה אלה התגובות המט!מטמ!ת האלה של "הרכב גם כך מלא בפגיעות אז תבליג"? (ועוד ניסחתי את זה קצת יותר מעודן)

הדבר הוא לשיקולו של הנפגע ולא שלכם, הוא לא שאל אותכם (ויש לו את הזכות לכך) ולא ראיתי ששאל בתחילת הת'ראד, זקנה חסרת ישע או לא חסרת ישע, מה הופך אותו לעשיר ולאחד שיכול להרשות לעצמו להוציא סכום כזה של כסף? האוטו? או עצם זה שהוא צעיר אז אתם "מניחים" שהוא יכול? אתם מכירים אותו בכלל? כי אני לא, לכן לא יכול לשפוט.

 

אני חושב שאתה עושה מישמש בין המגיבים, אין לי ולא כלום על הרכב של הבחור, להפך, הצעתי לו לפנות לחבר טוב שלי שהוא גם פחח כדי לתקן את הנחוץ תיקון בעלות נמוכה. כל מה שאני אומר זה שלדעתי הבחור יתקשה, אם בכלל, להוכיח את צידקתו מהטעמים שמניתי. אם זה גורם לך להתרתח, שתה מים קרים.

 

נ.ב.

אני רואה שערכת קצת את ההודעה שלך אז אולי אנשים לא יבינו בדיוק למה אני מתכוון.

אבל אתה תבין...

ארז רונן

פורסם
יש לך נתונים סטטיסטיים שאתה יכול לשתף אותנו בהם?

 

כאילו הגיון בריא לא מספיק.

 

 

בדיקה של מספר הנהגים הקשישים שנהרגו בתאונות דרכים מראה כי שיעור זה דומה לחלקם באוכלוסיה, אולם מדובר במצב של קטלניות יתר - מאחר שרבים מהקשישים אינם נוהגים ואלו שנוהגים לא מבצעים זאת הרבה, הרי שמספר התאונות בהן כל נהג מעורב הינו גבוה יחסית.

 

מקור

 

תוצאה של שילוב של תגובות איטיות עם ראיה וקורדינצאיה לקויים מפאת הגיל.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
כאילו הגיון בריא לא מספיק.

 

 

 

 

מקור

 

תוצאה של שילוב של תגובות איטיות עם ראיה וקורדינצאיה לקויים מפאת הגיל.

 

אני מניח שמדובר על נהגי קלנועיות המוגבלות ב 12 קמ"ש.

ארז רונן

פורסם
התגובות פה שאומרות שהוא צריך לותר לה כי היא קשישה וכי הרכב שלו כבר דפוק ממילא פשוט מקוממות.

 

לא חסר קשישים שהיחס שלהם לחיים (שלהם ואחרים) הוא כשל פזמניקים בצבא - אני אוטוטו עף מפה אז כולכם יכולים לקפוץ לי.

אם הגברת הנכבדה לא מסוגלת לשלוט על הכלי שלא תנהג, אם היא עושה זאת בכל זאת שתשא בנזק שגרמה ותגיד תודה שלא פגעה בעגלת תינוק והרגה תינוק.

 

ובכלל איך הגעתם לזה שקשיש פירושו אדם עני?! אדם שהיה עני יהיה קשיש עני ואדם שהיה אמיד יהיה קשיש אמיד. הפנסיה לאנשים בגילה אינה מבוססת על תנודות הבורסה, אלא קבועה ביחס לשכר הממוצע שלה בהתאם שנות העבודה שלה.

 

 

לא אכנס לכל הנושא, אבל בהחלט ניתן להגיד שקשיש פירושו אדם עני, כי תחולת העוני בקרב קשישים בישראל גבוהה משמעותית מחלקם באוכלוסיה. (25% מתחת לקו העוני)

פורסם
אני מניח שמדובר על נהגי קלנועיות המוגבלות ב 12 קמ"ש.

 

ברור שבציטוט דובר על רכבים ופה מדובר על קולנועית. המקור לא הובא בתור הוכחה אלא בתור סטטיסטיקה לנושא דומה (תאונות רכב) שהגורמים לה (תגובות אטיות וכדומה) מחזקים את טעונותי (שזה לא ברור מאליו שהוא פתח את הדלת מבלי להסתכל ואם כבר ההפך הוא הנכון).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מה שברור הוא שמצבו הכלכלי של פותח השרשור הוא לא מהמשובחים. מצבה הכלכלי של הקשישה לא ידוע , אנחנו רק משערים אותו מתוך שקשיש הוא עני.

 

אני מניח שיולי עופר לא היה מסכים להגדרה הזו.

 

והסטטיסטיקה כרגיל משק(כ)רת .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...