Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

כרגע יש לי סוזוקי סוויפט GLX אוט' 2010 בליסינג, ואני מרוצה ממנה לגמרי (עם מנוע של 1500 סמ"ק היא מאיצה כמו שצריך).

 

אני עובר דירה ומתכוון ללכת ברגל או באופניים לעבודה, ככה שאני מוותר על הליסינג וצריך לקנות רכב שישמש אותי בעיקר לשעות הערב ושבתות. אני רוצה רכב קטן (סופר מיני?) אבל חזק שעושה 0-100 בכמה שפחות. תיבת הילוכים ידנית. המראה לא חשוב לי בכלל, ובגלל הנסיעות המועטות אני גם לא צריך שהוא יהיה חסכני מדי.

 

התקציב שלי הוא בסביבות ה-40-50 אלף, אבל גמיש אם יש סיבה ממש טובה להוציא יותר.

 

תודה

פורסם

איביזה טורבו 01

קלאו ספורט 01

אלפא 147 2.0 01-03

 

כולן קטנות, חזקות וישאירו לך עודף יפה מ50K.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ב-50K אפשר כבר לגרד איביזה FR 2005.

האלפא לא ממש חזקה בטח לא עם הגיר הרובוטי,והידנית מאוד נדירה.

 

בקיצור חפש רכב שמור עם מנוע 20VT וגיר ידני.(איביזה,לאון,גולף,a3)

turboy

פורסם

צודק,

 

למרות שב2005 נמכרו מעט אקזמפלרים.

אם ימצא זה יכול להיות בינגו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה לכולם.

 

אני מעדיף רכב לא ותיק כל כך, גם אם זה אומר שאני מתפשר על דברים אחרים.

 

חוץ מזה חשוב לי להבהיר שאני לא מבין שום דבר בנושא, בטח לא אחרי שהרכב הראשון שלי הוא ליסינג ולא דרש ממני אפילו לדבר עם מוסכניק פעם אחת. אני כמובן אצטרך ללמוד על הנושא אבל לא מתאים לי עכשיו רכב שצריך לתחזק ולהשקיע בו בטירוף.

 

איך זה?

yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=2183940

פורסם

היאריס אם אני אתנסח בעדינות "עגלה מתה" בהשוואה לאיביזה לקליאו ולשאר ה-20VT.

סה"כ רכב חמוד אמין וזול לאחזקה עם התנהגות כביש חביבה.

אבל ממש לא הרכב למי שמחפש מהירות.

 

איך שלא תהפוך את זה 20VT+גיר ידני זאת האופציה הכדאית ביותר למי שמחפש כח בתקציב של 50,000 ש"ח.

 

I rest my case

שיהיה בהצלחה.

turboy

×
×
  • תוכן חדש...