Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ויש עוד דבר שאני לא הבנתי אותו:

מה זה "שווי שימוש 0" ?

ומה זה " החזר בלו"?

ובקיצור ראיתי שמגיע לי החזר מע"מ על טיפולים ודלק אני רוצה להבין מה זה בכלל?

 

קח עצה קטנה, בחינם: לפי השאלות שלך, אתה עוד רחוק מלהיות מוכן לפתוח עסק. לפתוח עסק, אם אתה גם רוצה להצליח ולעשות כסף, זה קצת יותר מלשאול בפורום על מחפרונים ועל טנדרים, וזה אפילו יותר מאשר לקנות מחפרון וטנדר ולהתחיל לעבוד. בתור בעלים של עסק, או ליתר דיוק בתור מי שרוצה להיות בעלים של עסק, הדברים שאתה צריך להתעסק איתם כרגע הרבה יותר עמוקים מאשר "איפה אני קונה": אתה צריך להבין את המשמעויות של להיות בעל עסק, ונראה לי שכרגע (גם לפי השאלות שלך למעלה) אתה רחוק מלהבין אותם.

 

ואל תקבל את זה לא נכון, אני לא מנסה לרדת עליך, פשוט נראה לי שאתה לא לגמרי מבין למה אתה נכנס.

פורסם

fazer ,

אני מבין אותך, אבל אני לא אהיה בעל העסק, אבא שלי הוא בעל העסק והוא מטפל בכל הדברים האלה,

כרגע יש לנו עסק אחר ואנחנו יודעים לנהל אותו ,אבל אני לא מתמצא הרבה בדברים האלה של ניהול עסק וניירת וחשבונות,

אני באתי לפה לשאול ולקבל יעוץ על הכלים לעבודה עצמה כי זה לא קשור לניהול עסק.

 

אז בקשר לעסק אין מה לדאוג הכל מטופל ע"י אבא שלי .

אני רק מבין בתחום העבודה עצמה ולא בניהול.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
תיקון קטן,

 

לא חייב חברה בע"מ, מספיק כל עוסק מורשה

 

נ.ב. רכב מדהים לטעמי

 

בהצלחה

בוקר טוב , יש לי שתי שאלות: 1. יש לי טויוטה היאס 97 שהחלפתי לה מנוע לפני 9 חודשים ומאז הספקתי לעשות מעל 40000 ק"מ .

אבל לפני חודש הלך הגלגל תנופה ומאז החלפתי כבר 3 פעמים את הגלגל תנופה כשבכל פעם הרכב עשה כ 1000 ק"מ עד שהתקלה חזרה ,אולי מישהו מכיר מקרה דומה?. 2.אם אני נוסע כ4000 ק"מ בחודש ואני עוסק מורשה אטולי כדאי לי לעבור לרכב כמו סילברדו,סוואנה ,בוקסר...?

×
×
  • תוכן חדש...