Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הגולף:

 

חשוב מאוד לבדוק הסטוריית טיפולים ומתי הורכב הקולר גיר (סביב ה120,000 ק"מ הגיר כבר אמור להתחיל לעשות בעיות אם לא לפני). חשוב לבדוק גם אם עשו לרכב טיפול טיימינג (בגדול הטיפול כולל רצועת טיימינג, משאבת מים, מותחן ובוכנה הידראולית)

את הטיפול הזה אמורים לעשות כל 3-5 שנים או 90,000 ק"מ.

זאת אולי ההוצאה הכי גדולה שיכולה להיות לך במידה והגיר במצב תקין. (שוב תלוי מאוד איך הרכב טופל)

כדאי מאוד גם לבדוק את הרכב במוסך רון לפני הקנייה, הוא מתמצא מאוד ברכבים האלה וסביר להניח שימצא לך את כל הריג'קטים שיש ברכב (הבדיקה ללא עלות).

אגב, החלפים לא כאלה יקרים, אל תשכח ששאר המכלולים נמצאים גם בסיאט, אאודי, וסקודה ואם אתה לא מטפל במוסכים של צ'מפיון (מוסך רון לדוגמא) אז הטיפולים והחלפים לא צריכים להיות יקרים בהשוואה לרכבים אחרים.

 

כדאי לך גם לשקול את הסיאט לאון 1.8 20V (מגיעה בגיר רגיל ואוטומט) משנת 2003 עד 2005, לדעתי עדיפה בהרבה על הגולף וגם יותר חזקה.

 

בהצלחה

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה כבר בא מירושלים להוד השרון, אני ממליץ לך מאוד לקחת את הרכב לבדיקה במוסך רון, הוא יאבחן את הרכב יותר טוב מכל מכון בדיקה אחר והוא גם מכיר את הרכבים האלו יותר טוב מכל מכון בדיקה.

ולשאלתך, אני ממליץ על מבדק בהרצליה פיתוח.

פורסם

לא הבנתי- קודם לקחת את האוטו למכון בדיקה ואז ללכת למוסך רון?

ומה עם המוסך שבוא טופל הרכב לא צריך לעבור שם? (הרכב טופל רק במורשה)

פורסם

אני לא בטוח שהמוסך ייתן לך הסטוריית טיפולים, יכול להיות שתצטרך לבקש מהמוכר שיבקש מהמוסך או לבקש בנוכחותו

(כבר נתקלתי בתופעה הזאת כמה פעמים). ואל תסמוך כל כך על הסטוריית הטיפולים שיש לו..

לגבי הבדיקה, ההוצאה היא עליך אבל במוסך רון לא תצטרך לשלם על בדיקה.

פורסם

אז לפי מה שאתה אומר זה ללכת לבדוק שילדה, ללכת למוסך רון לבדיקה מכונית וללכת להוציא ספר טיפולים מהמוסך שבוא הוא טיפל ברכב? או לעשות את בבדיקת שילדה במוסך שהוא טיפל/ מוסך רון?

סליחה על השאלות אבל אני רוצה להיות בטוח לפני שאני הולך לבדוק את האוטו

פורסם

1. לבדוק שילדה

2. לבדוק את הרכב במוסך רון

3. לבדוק במוסך שטיפל הסטוריית טיפולים (פחות קריטי, אם לא יתגלה משהו מיוחד בבדיקות אפשר לדלג על השלב הזה ולבדוק הסטוריית טיפולים אחרי שקנית את הרכב כדי לדעת איזה יישור קו תצטרך לעשות ומה להחליף)

 

מקווה שעכשיו יותר ברור :-)

פורסם
1. לבדוק שילדה

2. לבדוק את הרכב במוסך רון

3. לבדוק במוסך שטיפל הסטוריית טיפולים (פחות קריטי, אם לא יתגלה משהו מיוחד בבדיקות אפשר לדלג על השלב הזה ולבדוק הסטוריית טיפולים אחרי שקנית את הרכב כדי לדעת איזה יישור קו תצטרך לעשות ומה להחליף)

 

מקווה שעכשיו יותר ברור :-)

 

ברור ותודה על העזרה.

עוד כמה שאלות שאחרי שקראתי וביררתי על הגולף עלו לי (אני כבר די נעול על גולף 2.0 )

 

הבנתי שיש הרבה בעיות שכיחות בגולף כמו:

בעיות ברדאיטור חימום

מחשבים שונים קורסים (ABS וכו')

ממירים קטלטיים אחרי 10 שנים

כל מיני חיישנים (טמפ', סל''ד וכו')

ועוד כל מיני שקראתי, אלה באמת בעיות נפוצות או שעם רכב שמור ומטופל לא אמורות להיות לי בעיות כאלה?

פורסם

אין לי כל כך נסיון עם הגולף אז אני לא יכול להגיד לך בוודאות אם יהיה לך בעיות או לא, אל תשכח שמדובר ברכב שעשה 160,000 ק"מ ועוד מעט חוגג יומהולדת 10, חוץ מזה בכל רכב יש תקלות (גם ברכבים חדשים וגם ברכבים בני 3-4 שנים).

אם הרכב שמור וטופל כראוי, סיכוי טוב שכל הבעיות האלה כבר טופלו אבל אל תשכח שיש גם בלאי טבעי לרכב וחלקים לא מחזיקים לנצח. תמיד טוב להשאיר קצת כסף בצד לתיקונים.

בגדול, לא נראה לי שיש לך ממה לחשוש כי הגיר הוחלף + קולר, טיימינג אתה אומר שעשו לרכב וזה בעצם הדברים לדעתי שהכי חשוב לבדוק.

ולדעתי תנסה למצוא גלוף 2.0 ברמת גימור ג'נריישן כי ההבדלים בין הרמות גימור ממש זניח וכמו שאמרתי מקודם, גם הלאון 1.8 מאותן שנים אופציה טובה.

 

אגב, בפורום שהפניתי אותך אליו, יש משתמש שיש לו גולף 2.0 ידנית כבר די הרבה זמן והוא מרוצה מאוד מהרכב, כדאי לך לשאול.

פורסם

יש משהו שכן יש לו ניסיון עם הגולף ויכול לתת קצת פרטים על הבעיות שציינתי?

ולגבי הלאון לא ראיתי בתקציב של 30K אולי אתה יכול לתת לי כיוון?

פורסם
ברור ותודה על העזרה.

עוד כמה שאלות שאחרי שקראתי וביררתי על הגולף עלו לי (אני כבר די נעול על גולף 2.0 )

 

הבנתי שיש הרבה בעיות שכיחות בגולף כמו:

בעיות ברדאיטור חימום

מחשבים שונים קורסים (ABS וכו')

ממירים קטלטיים אחרי 10 שנים

כל מיני חיישנים (טמפ', סל''ד וכו')

ועוד כל מיני שקראתי, אלה באמת בעיות נפוצות או שעם רכב שמור ומטופל לא אמורות להיות לי בעיות כאלה?

 

יש משהו עם ניסיון לגבי הגולף שיכול לתת חוות דעת בנושא הבעיות האלו? האם הן נפוצות בגולף או שבאחת שמורה בעיות כאלו לא יהיו?


×
×
  • תוכן חדש...