Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוטר חסר ידע!!

 

לרשות יש רשות לגרור רכב גם אם יש לו טסט בתוקף ביטוח בתוקף מספר וכו' אם הרכב מהווה מפגע תברואתי, לאחר שפנתה לבעל הרכב וזה לא עשה דבר לביטול המפגע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם,

 

קיבלתי מכתב מהמועצה האזורית שהרכב הוא רכב נטוש \ גרוטאה.

במכתב כתוב כך :

"ביקרות פיקוח שערכתי ביום : 11\10\30 בשעה : 14:40, ביחס לרכב נטוש \ גרוטאת רכב, נמצא כי הרכב חונה בשטח הציבורי

ומהווה מפגע תברואתי ובטיחותי. עליך לדאוג לפינוי הרכב הנ"ל תוך 14 יום מיום קבלת מכתב זה".

חשוב לציין שהרכב עם טסט!! רציתי לדעת אם זה הגיוני לקבל מכתב כזה על רכב שחונה מחוץ לבית שלי בחניה מסודרת??

ואם יש משהו לעשות נגד זה?

תודה ושבת שלום רעי..

 

אים יש לרכב טסט הבעיה היא שלהם.

לא היתי ממליץ לך לחקות לך לטפל בנושא ולדעתי מידי פעם תזיז את הרכב ממקום למקום או שתסובב אותו בחניה, שיראו שהוא בתנועה.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
שוטר חסר ידע!!

 

לרשות יש רשות לגרור רכב גם אם יש לו טסט בתוקף ביטוח בתוקף מספר וכו' אם הרכב מהווה מפגע תברואתי, לאחר שפנתה לבעל הרכב וזה לא עשה דבר לביטול המפגע.

 

 

לא מחצר בית פרטי!!!

 

השכנה התלוננה שיש לי בחצר גרוטאה.

 

לאחר שבוע התקשרתי לעיריה והתלוננתי שיש גם אצלה גרוטאה (תוצרת פולנייה). הגיעו פקח ושוטר, שוחחו איתה, הסתכלו על "הגרוטאה" בחצר, התעניינו מאיזו שנה ובקשו לא להטריד אותם יותר. בקשתי שזה יהיה הדדי ומאז....שקט בחזית!

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם
לא מחצר בית פרטי!!!

 

השכנה התלוננה שיש לי בחצר גרוטאה.

 

לאחר שבוע התקשרתי לעיריה והתלוננתי שיש גם אצלה גרוטאה (תוצרת פולנייה). הגיעו פקח ושוטר, שוחחו איתה, הסתכלו על "הגרוטאה" בחצר, התעניינו מאיזו שנה ובקשו לא להטריד אותם יותר. בקשתי שזה יהיה הדדי ומאז....שקט בחזית!

 

ג'ו בלי להיות גזעני, השכן שלי הוא אכן פולני..

vw 1302 super beetle

×
×
  • תוכן חדש...