Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ללא ספק, השרשור(ים) המקצועיים, המקצועניים והרציניים ביותר בפורום זה.

ללא עקיצות, ללא גימיקים, ללא התנשאות, ללא רהבתנות.

אינפורמציה טהורה מתוך עבודה עצמית, לימוד עצמי ואשרינו שזכינו לחלוק זאת.

העברת מידע נהיר, כתוב בצורה תחבירית ורהוטה ובליווי תמונות פרטניות ומדויקות בסינכרון מושלם לכתוב.

כל הכבוד !

  • אהבתי 1

שברולט קפריס 350, 88

פסח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על האומץ והנחישות שלך להתמודד עם מערכת מורכבת כמו תיבת הילוכים אוטומטית.

ישר כח על ההצלחה!

תודה ששיתפת אותנו בתהליך.

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, זה כיף לראות שהשטויות שלי מעניינות גם אנשים נוספים.

 

ישראל, השיפוץ של הגיר כל כך מורכב שהפעם אני באמת לא חושב שמידע טכני שאשפוך כאן יועיל למישהו.

אבל, הפוסט הזה כן נותן לאנשים להבין שגם את הגיר האוטומט אפשר לשפץ לבד בבית.

מי שספרות טכנית וקליבר לא מפחידים אותו, יוכל לבצע את המשימה ואני מאחל לו הצלחה לפחות בנסיון השני :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אתה פשוט תותח - שיפוץ מרשים ביותר.

לגבי נושא לחץ השמן וכמות השמן: בכמה פרקים בתוכנית wheeler dealers אמרו שאחרי שממלאים שמן עד הסוף, צריך להניע ולתת לגיר להתחמם, להעביר את הבורר על כל ההילוכים (וכנראה לתת לגלגלים להסתובב) ואז להוסיף עוד שמן.

בצורה זאת השמן מגיע לכל המקומות הנדרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

קראתי את כל השרשור בעיון רב!

ראיתי שאתה בונה מעמדים ממש יפים לכל דבר שאתה עובד איתו.

רציתי לשאול מהו הציוד שיש לך?

זה נראה כאילו אתה עובד מתוך מסגריה.

ואיזה ציוד מכונאות יש לך?

תודה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל השרשור בעיון רב!

ראיתי שאתה בונה מעמדים ממש יפים לכל דבר שאתה עובד איתו.

רציתי לשאול מהו הציוד שיש לך?

זה נראה כאילו אתה עובד מתוך מסגריה.

ואיזה ציוד מכונאות יש לך?

תודה!

 

תודה על ההתעניינות,

הרכב חונה בבית ואת רוב העבודה אני עושה מהחניה בבית.

לגבי הציוד, אני כנראה מהמשוגעים שאוהבים לעבוד לפי הספר ולכן דואג להכין או לקנות את הכלים הדרושים לכל עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עושה המוצר?

 

המוצר משמש כאביר המגן על המנוע והגיר.

קופסה קטנה שיש למקם בתא המנוע (או בתא הנוסעים) ומתחברת אל 2 חיישני טמפרטורה.

חיישן אחד יש לחבר למנוע וחיישן שני אל הגיר (המגן יעבוד גם אם יחובר רק חיישן אחד).

ישנם שני סוגים שונים של חיישנים לבחירה, האחד חיישן GM סטנדרטי שמתחבר אל תוך הבלוק והשני חיישן שמתחבר אל נעל כבל.

למגן יש יחידת bluetooth פנימית שמתחברת אל כל מכשיר נייד של אנדרואיד.

אחרי שמורידים את האפליקציה של "המגן" אפשר להתחיל.

 

באפליקציה תצוגה של שני מדי טמפרטורה, תצוגה דיגיטלית ואנלוגית.

במסך ההגדרות של האפליקציה ניתן להגדיר באופן נפרד לכל חיישן:

 

1. טמפרטורה עבור התראת "heating" - הנייד משמיע התראה קולית ומופיע אייקון בתוך מד הטמפ

2. טמפרטורה עבור התראת "overheating" - הנייד משמיע התראה קולית ומופיע אייקון בתוך מד הטמפ

3. טמפרטורה עבור הפעלת מאוורר - למגן 2 יציאות 12V עבור הפעלת ממסר מאוורר מנוע ומאוורר גיר. אייקון יופיע בתוך המד עם הפעלת כל מאוורר.

4. טמפרטורה עבור כיבוי מאוורר - המגן מפעיל ומכבה 2 מאווררים לפי 4 נק' טמפרטורה שהוגדרו מראש.

5. תצוגה בפרנהייט ובצלסיוס

 

כל ההתראות נשמעות דרך הנייד גם אם המסך מחושך (כבוי).

למגן יש גם יציאת audio לחיבור של רמקול חיצוני, במידה ומחובר רמקול ישמעו כל ההתראות דרך הרמקול וגם דרך הנייד (אם הופעלה האפליקציה).

ההתקנה של המגן היא נקייה ולא מצריכה חירור של הדש בורד והוספה של כל מני מכשירים שלא ברור איפה כדאי לתקוע אותם.

 

מאז שהרכבתי את המגן אצלי ברכב, הפכתי למכור.

הידיעה שיש מישהו שכל הזמן מסתכל על מד הטמפרטורה וידאג ליידע אותי אם יש משהו חריג, מרגיעה ביותר.

אני כבר לא נוהג עם עין אחת על הכביש ועין שניה מחוברת למד הטמפרטורה.

אני לא דואג שאולי המנוע התחמם ופיספתי את השניה שבה המחוג הרקיע שחקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה להגיד לי שכל פעם שאתה רוצה להכין מעמד כלשהו אתה הולך וקונה את כל הרכיבים?

כמו שזה נראה אתה עובד מתוך מסגריה עם אספקה בלתי נגמרת של ברזלים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני מנסה לנקז אוויר מהקליפר הקידמי, אבל לא מצליח לפתוח את הניפל.

 

זה הגיע למצב שהתחלתי לחשוב שאולי אני בכלל לא בניפל הנכון (מצד שני אין אף ניפל אחר).

 

מישהו כבר נתקל פעם בתופעה שהניפל לניקוז האוויר תקוע עד למצב שאין אפשרות לפתוח אותו?

Bleed_02.jpg

Bleed_01.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה לנקז אוויר מהקליפר הקידמי, אבל לא מצליח לפתוח את הניפל.

 

זה הגיע למצב שהתחלתי לחשוב שאולי אני בכלל לא בניפל הנכון (מצד שני אין אף ניפל אחר).

 

מישהו כבר נתקל פעם בתופעה שהניפל לניקוז האוויר תקוע עד למצב שאין אפשרות לפתוח אותו?

 

אתה מנסה לפתוח את הניפל עם מפתח רינג, או מפתח ניפלים ייעודי?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The Shield

 

אחרי חודשים של פיתוח, סוף סוף יש מוצר

 

שאפו על הרעיון , אני ממזמן שמתי יוניט שמחוברת לזמזם התראה .

הייתי מנסה להקטין מידות ליצר בקופסה קצת יותר אלגנטית וקדימה לאיבאי .

במידה ותצליח להגיע למחיר מכירה של 50 דולר וישאר לך רווח יפה אני חושב שהמוצר הזה יכול ללכת לא רע .

 

בהצלחה .

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור מדהים! כל הכבוד לך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מנסה לפתוח את הניפל עם מפתח רינג, או מפתח ניפלים ייעודי?

 

אין צינור שמחובר לניפל ובגלל זה אין חובה להשתמש ברינג, לא רגיל ולא ייעודי.

 

ניסיתי לפתוח עם בוקסה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...