Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דבר ראשון שלום לכולם

פעם ראשונה שלי בפורום הזה, בשנים האחרונות "טייליתי" רבות בג'יפולוג ובג'יפ טריפ (כן יש לי שריטה לרכבי שטח)

הספקתי לעבור לא מעט רכבים מאז שהוצאתי את הרשיון ובחודש האחרון הצלחתי להגשים חלום אישי שלי ולקנות בלייזר לשיפוץ

את תלאות השיפוץ עד היום תוכלו לראות בג'יפולוג בקישור הבא:

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=60688

 

תמונה לאחר הקניה

attachment.php?attachmentid=52075&d=1320324527

 

 

תמונה מהיום

attachment.php?attachmentid=52777&d=1322329484

 

 

ועכשיו לשאלה

הרכב הוא כמובן רכב מיושן

ובשנה הבאה אשנה לו סטטוס לאספנות

הרכב נקנה עם טסט בתוקף ובמצב נסיעה סביר ביותר

בעוד חודש מסתיים הטסט אבל לא יסתיים השיפוץ

ז"א שלא אוכל לסוע ולהעביר את הרכב טסט

האם כדי להקפיא רשיונות? או להעביר טסט באיחור של כמה חודשים?

 

מה חוקי?

מה מותר?

 

איזה אופציה עוברת דרך מסלול 1 בחולון?

ובכלל מה יותר פשוט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם השיפוץ הולך להיות זריז אין צורך להקפיא או לבצע פעולות אחרות, טסט מאוחר וסע לשלום.

 

אם השיפוץ ארוך ואתה רוצה לחסוך מעט שקלים של אגרה תקפיא רישיונות עכשיו כשיש טסט ותפשיר בבוא הזמן.

 

אם השיפוץ ארוך מהרגיל אל תעשה כלום 2013 אספנות אין חובות טסט מוזל וסע לשלום.

 

באף אחד מהמיקרים אתה לא מגיע לא למעבדה מוסמכת ולא לעמדה 1 בחולון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באף אחד מהמיקרים אתה לא מגיע לא למעבדה מוסמכת ולא לעמדה 1 בחולון.

 

 

יש אולי איזה קישור לדף רשמי של משרד הרישוי, לא הייתי רוצה למצא את עצמי בעוד שלושה חודשים מסיים שיפוץ

עם רכב שצריך ביקור במעבדה מוסמכת שתוציא לי את המיץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד מתפלא איך מתחת לחזות האימתנית, שוכנת שלדת סולם פשוטה, ממש כמו משאית קטנה.

 

איך הרמתם את הבודי? יש לך הרבה חברים אני מניח...:lol:

 

שיהיה בהצלחה!

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי את המסמך אבל מניסיון ובוודאות צריך שנתיים ללא טסט לרכב מיושן בשביל להגיע למעבדה מוסמכת.

 

האופציה הנוספת אם מקבלים הפניה ממשטרה לאחר הורדה מהכביש והתנאי לחזרה הוא מעבדה מוסמכת.

 

לך אין מה לדאוג בטח אם השיפוץ ימשך 3 חודשים.

 

מה שכן תידאג לנו להרבה תמונות עדיף עם הסברים.

 

אם אתה צריך חלקי GM לאו דווקה לבלייזר קוסמטיים כי אם מכני ותוספות נעזור לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

לא עדכנתי כבר דיי הרבה זמן למרות שיש התקדמות קלה כל יום.

מאז שחזרו החלקים מניקוי חול, אני עסוק בתיקון רקבונות ובפחחות בסיסית.

את החלקים אחרי התיקונים אני מעביר לפחח שעושה את הפיניש הדרוש וכמובן הצבע.

עד היום סיימתי סופית 2 כנפיים ו-2 בתי גלגל.

הבודי נמצא אצלי בשלבים דיי מתקדמים ואני מקווה שבקרוב אצליח לשדך אותו חזרה לשלדה ומשם לפחח.

 

בתמונות אפשר לראות

את השלדה לאחר ניקוי וצביעה עם זפת

את מפתן הדלת שליד הנהג לאחר הניקוי בחול, רק אז באמת הבנתי מה גודל הרקבונות שקיימים

שתי תמונות נוספות של תיקון המפתן.

בהמשך עוד חסרה השחזה, מרק וצבע כמובן.

ותמונה אחרונה - הכנפיים לאחר צבע (תאמינו לי שהתמונות עושות לכנפיים רק רע, אני ממש התרגשתי לראות אותם)

 

ולשאלת היום!

יש לי ארוז ומחכה בארה"ב משלוח לארץ, כמעט כולו מכיל חלקי גומי כפי שמופיע בהוראות הנוהל בנוהל שחרור מהיר.

ממש השתדלתי לא לחרוג מאותם חלקים שמופיעים ברשימה.

אבל...

חרגתי קצת, ויש כמה חלקים בודדים שנמצאים על הגבול האפור

כיצד כדאי להביא את החבילה לארץ?

יש לי שתי אופציות:

1. דרך החברה בה הזמנתי את החלקים - הם שולחים עד לארץ

2. בעזרת עמיל מכס מקומי שיטפל בתיק וישנע משם ועד כאן

Blazer_34.JPG

Blazer_33.JPG

Blazer_32.JPG

Blazer_22.JPG

Blazer_29.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שהרגשתי שאני חייב לשתף

לפני כמה ימים נפגשתי עם חבר עם בלייזר משופצר מכף רגל ועד פרוג'קטור :wink:

והוא שאל אותי את השאלה המתבקשת:

"למה?"

למה אני משפץ ולא קונה בחול איזו בהמה משופצרת במצב חדש אחרי שיפוץ במדינה בה החלפים זמינים זולים וחוקיים.

הרי המחיר יהיה אותו הדבר (או אפילו זול יותר) ואין מה להשוות רכב עם שכבות פחחות ומרק לפחים חדשים שנצבעו בפעם הראשונה.

 

היייתי דיי מופתע, לא חשבתי שיש מישהו שלא מבין אותי, מישהו שלא היה רוצה להתחלף איתי.

מאז תחילת השיפוץ ועם השעות לבד מאחורי מסיכת הריתוך כשרק הזמזום של הרתכת ומדי פעם דפיקות הפטיש, יצא לחשוב על זה לא מעט.

והתשובה הגיעה לבד, ביום שהגעתי לקחת את הכנפיים אחרי הצבע

זה היה שווה הכל!

וכנראה שמהות השיפוץ היא לא הנסיעה אח"כ עם רכב חדש ונוצץ

אלא הנסיעה אח"כ עם רכב שאני בניתי.

 

האם אני המוזר?

האם כל העולם באמת היה מעדיף לקנות אחרי השיפוץ?

האם השיפוץ זה עול ולא חוויה?

 

בקיצור אומנם לא ממש קשור לפורום אספנות, אולי יותר לפורום תמיכה נפשית, אבל בהוא של התמיכה הנפשית עדיין אין לי יוזר :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה אומרים.

 

זר לא יבין

 

הכי כיף זה לשפץ לבד ולהתעסק עם הרכב כשיש זמן.

בגלל זה אספתי "גורטאות" ולאט לאט מסדר אחת אחת.

אף פעם לא מקבלים את ההשקעה ברכב אספנות או מיושן אבל הכיף שבנסיעה אחרי שווה את הכל.

 

תמשיך בשלך שפץ בזמנך החופשי ותהנה מיציר כפיך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך , עבודה יפה ורצינית , כל הכבוד!!!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיימתי את תיקון הרקבונות בכל המקומות שהיו נגישים ועכשיו הגיע הזמן לתקן את הרצפה אבל מהצד התחתון

במקום לעלות את הרכב על ליפט ולשבור את הידיים והצוואר, בניתי תושבת שמתחברת לרכב ב-4 נקודות ומהיום הוא עומד על האף.

 

המשך יבוא...

blazer_100.jpg

blazer_101.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואווו,

מעלף :shock:

 

בהצלחה בהמשך.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל מי עשית ניקוי חול???

יש לי כמה חלקים שלא בא לי לעשות לבד

אשמח להמלצה

תודה

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקוי חול עשיתי במפעלי ידידים בדרך בן צבי 77 ת"א

 

לפני שאתה עושה ניקוי חול תוודא שלא הורסים לך את הפח

אצלי המכסה מנוע היה במצב מעולה לפני הניקוי חול והיום אפשר לזרוק אותו לפח בגלל שכולו גלים גלים...

מלבד זה, כל יתר החלקים יצאו נהדר ואני מרוצה.

 

דרך אגב אם מישהו מכיר בלייזר לפירוק עם מכסה מנוע תקין אני מחפש לקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...