Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עבודה מרשימה, אני מאוהב בK5 ואני יודע שאני ארכוש אחד, אני אנסה לכוון למודל 74, ככה כל הגג ירד, אבל מה, יש קיטים להפוך את הבודי המאוחר לקבריולט מלא, ואם ברישיון הרכב מופיע שהרכב פתוח אז אולי השינוי יתאפשר.

פעם אהבתי את הסקאוט, עברתי לברונקו אבל בלייזר כתום שינה את התמונה.

 

שיהיה רק בהצלחה ותהנה מהשיפוץ, הידיעה שזה משהו שלך, שנבנה בזיעתך ולפעמים גם נשפך קצת דם (מבחינתי אם אני לא נחתך אני לא נהנה) זה איך אומרים.... PRICELESS . תהנה ותמשיך לעדכן.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, היום סיימתי לרתך את כל התלאים

מחר, אני מקווה שיהיה לי קצת זמן לסיים את ההשחזות של כל הריתוכים

 

בשלושת התמונות הראשונות אפשר לראות את האזור של הדלת של הנהג (לא לשכוח הרכב עומד על האף)

לפני , תוך כדי, ואחרי

 

בשתי התמונות האחרונות ניתן לראות את הכנף האחורית מתחת לפתח מילוי הדלק

לפני, ואחרי

Blazer_35.JPG

Blazer_36.JPG

Blazer_37.JPG

Blazer_38.JPG

Blazer_39.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החדשה המסעירה מהיום זה שסוף סוף הגיע הסט של התושבות לבודי.

8 תושבות עבור הבודי ועוד 2 תושבות עבור החזית

הכל ארוז בשקיות קטנות ויפות עם מקטים מוטבעים על כל חלק

בקיצור כבר הרבה זמן לא התלהבתי ככה מגומי.

על הדרך אם כבר מביאים, אז הזמנתי גם מנוע לחלון החשמלי שהיה חסר אצלי בדלת.

 

שתי התמונות הראשונות הם של הרצפה של הנהג,

התמונה הראשונה אחרי ניקוי חול

התמונה השניה מהיום אחרי הבוסטיל ולפני הזפת

 

דרך אגב הקטע של להגיד בוסטיל ולא בודי סיל זה כמו וינקר/בלינקר המברקס/הנד ברקס?

Blazer_41.JPG

Blazer_40.JPG

Blazer_42.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החדשה המסעירה מהיום זה שסוף סוף הגיע הסט של התושבות לבודי.

8 תושבות עבור הבודי ועוד 2 תושבות עבור החזית

הכל ארוז בשקיות קטנות ויפות עם מקטים מוטבעים על כל חלק

בקיצור כבר הרבה זמן לא התלהבתי ככה מגומי.

על הדרך אם כבר מביאים, אז הזמנתי גם מנוע לחלון החשמלי שהיה חסר אצלי בדלת.

 

שתי התמונות הראשונות הם של הרצפה של הנהג,

התמונה הראשונה אחרי ניקוי חול

התמונה השניה מהיום אחרי הבוסטיל ולפני הזפת

 

דרך אגב הקטע של להגיד בוסטיל ולא בודי סיל זה כמו וינקר/בלינקר המברקס/הנד ברקס?

 

עבודה יפה מאוד!!!! ריתוכים יפים !!! איזה יופי ( אני גומר חחחחחח)

עד כמה שאני יודע אומרים בוסטיק ולא בוסטיל :-D

אה ,והמלצה קטנה : אחרי הניקוי חול תשפשף את המקום עם סקוטצ' כי יש שכבה שהחול יוצר שהצבע לא תופס עלייה

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד התפתחויות

הגיע חבילה דרך UPS הכל חוקי למהדרין, הזמנתי דרך אתר בארה"ב החבילה נשלחה עם UPS

בכניסה לארץ עברה דרך המסווג שאילץ אותי לוותר על הפילטר של השמן גיר (9.9$) אבל כל יתר החבילה

הצליחה לעבור והיום נחתה אצלי.

בין אריזות הפלסטיק ניתן למצא:

מסילות לחלונות

כל גומיות האטימה שישנם ברכב

קיט לשיפוץ משאבת שפריצר

ברגים למינהם

קיט של ידיות משיכה (פנימי) לדלתות

ועוד כל מני חלקים קטנים כמו סטופרים לדלתות ולמכסה המנוע

 

את הבודי סיימתי היום!

הכל לאחר צבע יסוד וזפת לבנה בפנים/ומתחת לרכב

 

השלב הבא הוא להפגיש מחדש בין הבודי לשלדה ולשלוח את כל הכבודה לפחחות

Blazer_43.JPG

Blazer_44.JPG

Blazer_45.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

בשבועות האחרונים העסק דיי תקוע,

על פי התוכנית הייתי כבר אמור לצאת מפחחות אבל הפחח שלי נטש ואני מחפש פחח חדש.

 

מקווה שבקרוב אוכל להמשיך ולעדכן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שהורדתי את הבודי וראיתי את המצב האמיתי של האגזוזים, היה לי ברור שהם הולכים...

לכל אגזוז היה דוד שונה במקום שונה ועם צנרת בקטרים משתנים - בקיצור סלט!

 

היום הצלחתי להגיע לזה והחלפתי את האגזוז הראשון.

 

מצורפות תמונות של לפני ואחרי.

Blazer_46.jpg

Blazer_47.jpg

Blazer_48.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה מאוד!!! נירוסטה?

 

אבל את החיבור הגמיש עדיף לשים כמה שיותר קרוב למנוע כי כל המטרה שלו זה לנטרל את כל הרעידות של המנוע שלא יעברו לצנרת.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירגון :-D

הצנרת מנירוסטה, הריתוכים ארגון (TIG) וכל הכיפופים בצנרת נעשו בעזרת קשתות ככה שהקוטר נשאר קבוע לאורך כל האגזוז ואין שבירות חדות.

המחבר הגמיש נכנס הכי קרוב למנוע שיכולתי.

עשיתי את התווי בצורה כזו שכל האגזוז נמצא מעל קו השילדה ולפחות שני ס"מ מכל הפרעה על מנת שלא יגע וירעיש

לכן לא היה יותר מדי מקום פנוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שהורדתי את הבודי וראיתי את המצב האמיתי של האגזוזים, היה לי ברור שהם הולכים...

לכל אגזוז היה דוד שונה במקום שונה ועם צנרת בקטרים משתנים - בקיצור סלט!

 

היום הצלחתי להגיע לזה והחלפתי את האגזוז הראשון.

 

מצורפות תמונות של לפני ואחרי.

 

 

בכוונה אתה משאיר אותנו במתח לתמונות המנוע?

שברולט קפריס 350, 88

פסח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכוונה אתה משאיר אותנו במתח לתמונות המנוע?

 

 

את הפורנו הכבד אני שומר להמשך :twisted:

חוץ מזה שבמנוע עדיין לא נגעתי ותמונות הלפני תמיד נראות טוב יותר כשהן צמודות לתמונות האחרי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...