Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי עושה לך את העבודה?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

כל הכבוד לך, ממש כיף לראות שאני לא לבד, התחלתי בשיפוץ קמארו אחרי שריפה ואין יותר כיף מלראות את הרכב נבנה מחדש

 

שלב אחרי שלב.

 

מחזיק לך אצבעות.

פורסם

גיא, את העבודה עושה לי פחח מאשדוד, אם תרצה פרטים אעביר לך.

כבר כתבתי בכמה מקומות את ההתרשמות שלי מהבן אדם, ודבר ראשון הוא באמת בן אדם - איש טוב.

המחיר שהוא דרש היה הוגן ולא מופרז כמו במקומות אחרים אשר "מתמחים באספנות"

 

דודו, את הקמרו שלך ראיתי כשהיתה עוד למכירה (לפני יד 2) ובגלל השנתון המאוחר לא קניתי

אפילו הראתי את התמונות שלה לאישתי וקיבלתי ממנה ברכת "לך וקנה" וזה לא קורה כל יום (או כל שנה).

תהנה מהאוטו

קצת שרוף זה לא מפחיד :)

 

זאת תמונה של הרכב כבר אצל הפחח ביום שישי שעבר,

מחר אני אבקר את הרכב שוב, ובשבוע הבא מגיעים להתקין אצלו תנור צבע חדש והג'ימי הוא הראשון בתור :)

Blazer_95.jpg

פורסם

אחרי חודשים של המתנה, הג'ימי יצא היום מהתנור

לרגל המאורע אני מצרף כמה תמונות של התהליך הארוך שעברנו יחדיו מפח חלוד או רקוב או אין פח להיום!

חלק מהתמונות בהודעות הבאות צולמו כאשר הרכב עמד על האף ואז סובבתי את התמונות,

לכן לפעמים התמונה תראה כאילו צולמה מזוית לא ברורה.

Blazer_99B.jpg

Blazer_99A.jpg

Blazer_99.jpg

Blazer_100.jpg

Blazer_101.jpg

Blazer_102.jpg

פורסם

ותמונות אחרונות להפעם

 

בתמונה הראשונה הפיבר יוצא מהתנור והגימי מחליף אותו

בתמונה השניה, הפיבר אחרי צבע אבל הגוון לא יצא כמו שחשבתי שיצא ולכן ביום ראשון הוא חוזר לתנור לצביעה מחדש

בתמונה האחרונה הבנים שלי ליד הגימי בגמר הצבע

Blazer_109.jpg

Blazer_110.jpg

Blazer_108.jpg

פורסם

כל הכבוד!

בהצלחה בהרכבה!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

×
×
  • תוכן חדש...