Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החום והלחות לא ממש עוזרים עם ההתקדמות של הפרויקט.

כל פעם שאני חושב שיש לי קצת זמן החום והלחות משכנעים אותי שעדיף להשאר במזגן.

היום החלטתי שמספיק! חייבים להתקדם!

 

התחלתי בניקוי של הפלסטיקים (אלא שבאים מתחת לדש בורד ליד הרגליים) שאני מתכוון להשאיר.

היו לא מעט פלסטיקים שבורים ופשוט הזמנתי חדשים, אבל אלא שרק היו מלוכלכים ובצבע לא מתאים החלטתי לשפץ.

 

התמונה הראשונה היא לפני הניקוי, הרטבתי את הפלסטיק ואז החלטתי שאולי עדיף שאצלם גם תמונות לפני ולכן הפלסטיק רטוב

התמונה השניה היא אחרי השטיפה

התמונה השלישית אחרי צבע, השתמשתי בצבע טפ לפגושים אני מקווה שהצבע לא יקלף

התמונה שלישית היא של הפלסטיק אחרי הרכבה (חדי העין יבחינו שהפלסטיק בתמונה הזו הוא לא זה שצולם ביתר התמונות, אלא הצד הנגדי)

Blazer_147.jpg

Blazer_148.jpg

Blazer_149.jpg

Blazer_150.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה טובthumbsup2.gif

 

אגב, מה כ"כ מיוחד בצבע הזה לפגושים?

 

מיועד לפגושים מפלסטיק והגימור שלו יוצא מחוספס.

אני אצלם תמונה מקרוב של הדש בורד שם הפח היה חלק לפני הצביעה ועכשיו יש לו גימור מחוספס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שלושים שנה כשהרכב נולד, אחת מהאופציות לתוספת היתה פנסי סימון בגג.

גם בתוכניות החשמל שיש לי עבור השנתון הזה מצויין בדף התוספות את הפנסים בגג וצורת החיווט.

 

אז הזמנתי מחברה בארהב את סט הפנסים והיום סוף סוף סיימתי התקנה.

מעכשיו כשמפעילים את האורות נדלקים גם הפנסים בגג.

Blazer_151.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרסמתי בג'יפולוג אז גם לשרשור כאן מגיע

היי ערן rob אז נתחיל בזה שראיתי בהתחלה את השרשור על השיפוץ של הגי'מי (אני מעדיף להגיד בלייזר חח) ולא ממש יצא לי לכתוב ובהמשך לא ממש עקבתי ורק עכשיו עברתי על כל השיפוץ שעברתעד עכשיו.

תשמע באמת אבל באמת כל הכבוד לך! שאפו אני מוריד את הכובע ושמח שבחרת מכל הג'יפים את היצור הזה מבית היוצר של GM יש ויגידו אנשים שנוהגים על (היילקסים,דיפנדרים ו 4x4 למיניהם) שזה רכב ישן עייף ויותר גרוע מזה בית שימוש אבל מי שנוהג על הרכבים האלה יודע אזה בהמהות! הם.

מאחל לך המון בהצלחה עם הג'ימי הזה! טוב נו אם ברישיונות רשום ג'ימי והרכבת גריל של GMC אז נגיד ג'ימי smile.png

עברתי וראיתי את כל תהליך השיפוץ ואחרי שראיתי איזה עבודה נעשת על היצור הזה אין לי מילים, מהדברים הקטנים שאתה משקיע בהם ועד לגדולים שזה אומר להפריד את כל הבודי מהשסי, אני שמח שעוד אחד הצטרף לחבורה של הבהמות האלה מקווה להכיר אותך יותר טוב בהמשך smile.png

 

בטח כבר ראית את שרשור השיפוץ של שחר עם הבלייזר 85' שלו... (הוא בשלבים ממש ממש אחרונים)

אני מחכה שגם אתה תסיים את השיפוץ (ופה אני רוצה להגיד לך אל תשבר! ואל תתייאש! זה קורה בזמן שיפוץ של רכב אבל תמיד תחשוב קדימה ותראה את התמונה הסופית של סיום השיפוץ), בעיקר אין לך מושג כמה לטייל ביחד, מילים יותר מדוייקות להיות חבורה של אלכוהוליסטים smile.png

אני אוהב להגיד לאנשים כמוך שבאמת עושה לי טוב בלב לראות שיש עוד אנשים שלא רוצים לנסוע על ביצות קינדר (כל הליסינג ובכללי כל הרכבים החדשים של ימינו העשויים מפלסטיק).

 

ממשיך לעקוב ולהתרשם מהעבודה שלך

תמשיך לעדכן ולהעלות תמונות שעושות טוב בלב!

דייב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בשבוע האחרון אין הרבה התקדמות, אבל כחלק מההכנה לטסט החלטתי לסדר את סוככי השמש.

האמת היא שלא באמת התכוונתי לסדר אותם, הרכב צריך לעבור אצל רפד ובשביל זה אני צריך להיות מסוגל לנהוג לרפד.

אז בינתיים עד שהרכב יסע וכדי שבדרך לטסט הצורה המזעזעת של הסוככים לא תעשה לי רע על הלב, החלטתי על תיקון זמני.

 

כמו כל דבר ברכב הזה גם הסוככים סבלו מהזנחה פושעת.

וכשהגיעו אלי היו עם ריפוד שמודבק על הסוכך (אפשר לראות בתמונה הראשונה אחרי שהחלתי את תהליך הקילוף).

מלבד הכיסויים/ריפודים שהיו והקנו לסוכך עובי של כמה ס"מ טובים, גם החלק הפנימי היה שבור ובגלל זה הסוככים אף פעם לא הצליחו להצמד לתקרה.

אז פירקתי אותם, הכנתי ממזונית חלק פנימי חדש, את החלק הזה מיסמרתי בצורה דיי קרובה למה שהיה במקור.

על זה הרכבתי את הבטנה המקורית שדווקא השתמרה במצב טוב ומעליה תפרתי בד לבד כאשר את השוליים חתכתי בחום כדי שלא יהיו סיבים מעצבנים.

 

סך הכל יצא נחמד, הסוכך כבר לא נופל, הוא צמוד יפה לגג, אחרי השימון שהעברתי אותו אז גם אפשר להזיז אותו מבלי לשבור את הסוכך.

ועד שאגיע לרפד הוא יעשה את העבודה.

 

מצורפות 2 תמונות של הלפני ותמונה אחת של המחודש אחרי ההרכבה

Blazer_152.jpg

Blazer_153.jpg

Blazer_154.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי! את הפחחות ביצע לך אלי מי מוסך גוונים. איך העבודה?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיימתי לעבור על כל השרשור.

 

שיפוץ מדהים, כל הכבוד על תשומת הלב לפרטים הקטנים ברכב כזה גדול.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אלי עשה את העבודה על הרכב שלי.

אני יצאתי מרוצה.

עלות/תועלת הגבוהה ביותר שאני הצלחתי למצא

גם את ה131 שלי אני משפץ אצלו. אתה יכול לראות בשרשור שלי.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמה שבועות חמים בלי שום התקדמות, היום השקעתי אומנם מעט זמן אבל ההתקדמות ניכרת.

זה התחיל אתמול עם ההשחלה של חוטי החשמל בדלת של הנהג ובכך בעצם מסתיים סיפור החשמל שקשור לדש בורד.

לרגע הזה בדיוק חיכיתי!

דבר ראשון סגרתי את הפנל משמאל לדוושות (מצורפות תמונות לפני ואחרי)

אח"כ המשכתי וחיברתי את לוח השעוניים אחריו את הדש בורד ולבסוף את הפנל מעל לוח השעונים.

את הצופר וכל המנגנון שקשור בו אני ארכיב בהמשך בינתיים זה מחכה אצלי במחסן.

 

אז נכון, שהרכב עדיין לפני ריפוד, ז"א שהדש בורד עוד ירד לריפוד מחדש, אבל בשביל טסט זה מספיק טוב.

השלב הבא - בידוד הרצפה עם פלציב והחזרת הכסאות.

Blazer_155.jpg

Blazer_156.jpg

Blazer_157.jpg

Blazer_158.jpg

Blazer_159.jpg

Blazer_160.jpg

Blazer_161.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזג האוויר שהתחיל להתקרר נותן את אותותיו גם בהתקדמות עם הג'ימי.

גם היום עם לא הרבה השקעה ופחות מליטר זיעה הודבק הפלציב בצד של הנוסע.

 

והיום אחרי שהדש בורד כבר מורכב אז בזמן הנסיעה היומית (4 מטר) הפעלתי גם את המזגן (זה שאין בו טיפה של גז מאז הפירוק) ואומנם האויר לא קר אבל זורם בספיקה נהדרת דרך כל הפתחים הנכונים.

Blazer_162.jpg

Blazer_163.jpg

Blazer_164.jpg

Blazer_165.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהליך הבידוד המשיך גם היום, ובעצם כאן מסתיים הבידוד של הקומה הראשונה (ספסל אחורי כבר יושב על מדרגה בקומה השנייה).

 

בשביל לשמור על הבידוד עד אחרי הטסט והריפוד, חשבתי להחזיר את השטיח שהגיע עם הרכב.

הוצאתי אותו מהמחסן, פתחתי, התלכלכתי והבנתי שאצלי לרכב זה לא נכנס גם לא באופן זמני ל-10 דקות.

אז השלב הבא הוא לעשות איזה נסיון בריפוד רצפה רק כדי שיחזיק מעמד עד לביקור אצל הרפד.

Blazer_166.jpg

Blazer_167.jpg

Blazer_168.jpg

Blazer_169.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...