Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רענן, אתה אותו הרענן עם הויטרה?

 

בזמן השיפוץ של הרדיאטור הראשי הוצאתי את הקולר של הגיר, בדיעבד זו אולי לא היתה ההחלטה הכי נכונה, אבל כשקניתי

את הרכב הקולר של הגיר שנמצא בתוך הרדיאטור הראשי לא היה מחובר.

כרגע מחובר הגיר רק לרדיאטור החיצוני.

 

 

עוד כמה תמונות מההתקדמות של היום.

אכן זה אני (גם "האריה" זהה בכול הפורמים), ויטארה לשעבר, היום טרופר בנזין.

יחסית לא פעיל/כותב כאן (אני לא מצליח לעקוב אחרי כמות השרשורים והמידע שרץ כאן) אבל, חולה על פורום האספנות

(אולי תהיה לי ביום מן הימים מאך 1 ...)

 

לעצם עניין הקולר, אני מניח שקראת את המחקר/מאמר שלי בנושא קירור גיר אוטומט בג'יפולוג (אם לא, זה הזמן).

התובנה העיקרית שם, שרק כאן בארץ "חכמים" יותר מאלה שהמציאו את הגלגל ומתקינים קולר ישירות לגיר (מהפחד של פריצת החליל).

העניין הוא שהחליל שנראה כחתיכת צינור נחושת עושה עבודה (הסעת חום משמן הגיר למיי הקירור) יותר טוב מכול קולר מופרד קובנצוינאלי.

פה טועים בהבנת הקטלוג של יצרני הקולרים .

בקטלוג מצויין ליד קולר לאיזה רכב מתאים ובאיזה תצורת עומס (רגיל, בינוני ו HD ). אבל, היצרנים מגדירים זאת

כשהקולר מחובר בטור לחליל !

אפשר להתגבר על הבעיה (כשיש הפרדה) בהתקנת קולר "בהמה". אבל,

אז עלולים לחטוף בעיה הפוכה, הלם טרמי לגיר בעיקר בחורף (שמן רותח יוצא וחוזר בהפרש טמפ' גדול ).

 

בכול מקרה,

ממליץ לך להוסיף יוניט (בעזרת T על יציאת הגיר) ומחוון ולנתר את הטמפרטורה (דווקא בכביש ובעליות ארוכות מאוד).

 

בהצלחה

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדר העדיפויות כרגע זה להעביר את הרכב טסט ולהחזיר אותו לכביש.

אחכ יש עוד רשימה ארוכה של דברים שאסדר ובינהם גם הקולר גיר.

 

לגבי הממסרים של האורות, מיקמתי אותם ליד הפנסים.

מחר אצלם ואפרסם.

 

ודבר אחרון המעבר משברולט לגי.אם.סי

הרכב שלי מופיע ברשיונות כגי.אם.סי

עם השנים הוא עבר תהפוכות וכשקניתי אותו הוא היה במשבר זהות

ודיי בטוח שהוא שברולט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת בודקים את זה?לא נראה לי שהבוחנים ישימו לב לזה זה נראה מקורי לחלוטין!

לא ענית מאיפה השגת גריל במצב כל כך חדש , כבר שנים שאני מחפש כזה ולא מוצא.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגריל קיבלתי עם הרכב כשקניתי אותו.

 

מצורפות 2 תמונות מהיום האחת חוב מאתמול לגבי מיקום הממסרים של התאורה

והשניה היא לאחר הרכבת הפגוש הקדמי

Blazer_133.jpg

Blazer_132.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העדכון היומי

הבאתי היום זגג שיתקין לי את השמשה הקידמית

הבחור היה סופר מקצוען וסבלני למרות החום הנורא שהיה בחוץ

בסופו של דבר אחרי לא מעט מלחמות השמשה נכנסה בדיוק למקומה ומהיום לג'ימי שוב יש שמשה.

Blazer_134.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הגיעו עוד כמה חלקים חדשים ואיתם הגיעה מוטיבציה גבוהה להתקדמות.

 

ההספק מהימים האחרונים כולל:

בידוד למכסה מנוע

הרכבת מנעול חדש למכסה המנוע

הרכבה של ידית חדשה לחלון המשולש בדלת ליד הנהג

הרכבת הדלת האחורית

וינקרים צדדים

 

וחלון דלת ליד נהג הרכבה כולל כל המסילות חדשות

ועם המסילות החדשות הגיעו גם הצרות

החלון עולה לאט מאוד ולא מצליח להסגר (לעלות עד הסוף) נשאר לו איזה 5ממ

 

אני תולה את האשמה במסילות החדשות בגלל שגם לפני הרכבת המנוע של החלון, ז"א רק עם היד העלתי והורדתי

ואפשר היה להרגיש את ההתנגדות

 

מה הפתרון?

Blazer_135.jpg

Blazer_136.jpg

Blazer_136a.jpg

Blazer_137.jpg

Blazer_138.jpg

Blazer_139.jpg

Blazer_140.jpg

Blazer_141.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מילים!:-D :-D :-D

 

תגיד אצלי הידית של החלון המשולש תפוסה בקומבינה מגעילה יש לך קישור לידית ששמת? איך מחליפים?

תאמין האוטו שלך הוא הכי מושקע בארץ ! לא ראיתי שיפוץ כזה הרבה זמן!!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איזה מפלצת מדהימה! כל הכבוד!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...