Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה החלטת להפוך אותו לג'י אם סי? לא תהיה בעיה עם הרישוי?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
רענן, אתה אותו הרענן עם הויטרה?

 

בזמן השיפוץ של הרדיאטור הראשי הוצאתי את הקולר של הגיר, בדיעבד זו אולי לא היתה ההחלטה הכי נכונה, אבל כשקניתי

את הרכב הקולר של הגיר שנמצא בתוך הרדיאטור הראשי לא היה מחובר.

כרגע מחובר הגיר רק לרדיאטור החיצוני.

 

 

עוד כמה תמונות מההתקדמות של היום.

אכן זה אני (גם "האריה" זהה בכול הפורמים), ויטארה לשעבר, היום טרופר בנזין.

יחסית לא פעיל/כותב כאן (אני לא מצליח לעקוב אחרי כמות השרשורים והמידע שרץ כאן) אבל, חולה על פורום האספנות

(אולי תהיה לי ביום מן הימים מאך 1 ...)

 

לעצם עניין הקולר, אני מניח שקראת את המחקר/מאמר שלי בנושא קירור גיר אוטומט בג'יפולוג (אם לא, זה הזמן).

התובנה העיקרית שם, שרק כאן בארץ "חכמים" יותר מאלה שהמציאו את הגלגל ומתקינים קולר ישירות לגיר (מהפחד של פריצת החליל).

העניין הוא שהחליל שנראה כחתיכת צינור נחושת עושה עבודה (הסעת חום משמן הגיר למיי הקירור) יותר טוב מכול קולר מופרד קובנצוינאלי.

פה טועים בהבנת הקטלוג של יצרני הקולרים .

בקטלוג מצויין ליד קולר לאיזה רכב מתאים ובאיזה תצורת עומס (רגיל, בינוני ו HD ). אבל, היצרנים מגדירים זאת

כשהקולר מחובר בטור לחליל !

אפשר להתגבר על הבעיה (כשיש הפרדה) בהתקנת קולר "בהמה". אבל,

אז עלולים לחטוף בעיה הפוכה, הלם טרמי לגיר בעיקר בחורף (שמן רותח יוצא וחוזר בהפרש טמפ' גדול ).

 

בכול מקרה,

ממליץ לך להוסיף יוניט (בעזרת T על יציאת הגיר) ומחוון ולנתר את הטמפרטורה (דווקא בכביש ובעליות ארוכות מאוד).

 

בהצלחה

רענן

פורסם

סדר העדיפויות כרגע זה להעביר את הרכב טסט ולהחזיר אותו לכביש.

אחכ יש עוד רשימה ארוכה של דברים שאסדר ובינהם גם הקולר גיר.

 

לגבי הממסרים של האורות, מיקמתי אותם ליד הפנסים.

מחר אצלם ואפרסם.

 

ודבר אחרון המעבר משברולט לגי.אם.סי

הרכב שלי מופיע ברשיונות כגי.אם.סי

עם השנים הוא עבר תהפוכות וכשקניתי אותו הוא היה במשבר זהות

ודיי בטוח שהוא שברולט.

פורסם

באמת בודקים את זה?לא נראה לי שהבוחנים ישימו לב לזה זה נראה מקורי לחלוטין!

לא ענית מאיפה השגת גריל במצב כל כך חדש , כבר שנים שאני מחפש כזה ולא מוצא.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

העדכון היומי

הבאתי היום זגג שיתקין לי את השמשה הקידמית

הבחור היה סופר מקצוען וסבלני למרות החום הנורא שהיה בחוץ

בסופו של דבר אחרי לא מעט מלחמות השמשה נכנסה בדיוק למקומה ומהיום לג'ימי שוב יש שמשה.

Blazer_134.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הגיעו עוד כמה חלקים חדשים ואיתם הגיעה מוטיבציה גבוהה להתקדמות.

 

ההספק מהימים האחרונים כולל:

בידוד למכסה מנוע

הרכבת מנעול חדש למכסה המנוע

הרכבה של ידית חדשה לחלון המשולש בדלת ליד הנהג

הרכבת הדלת האחורית

וינקרים צדדים

 

וחלון דלת ליד נהג הרכבה כולל כל המסילות חדשות

ועם המסילות החדשות הגיעו גם הצרות

החלון עולה לאט מאוד ולא מצליח להסגר (לעלות עד הסוף) נשאר לו איזה 5ממ

 

אני תולה את האשמה במסילות החדשות בגלל שגם לפני הרכבת המנוע של החלון, ז"א רק עם היד העלתי והורדתי

ואפשר היה להרגיש את ההתנגדות

 

מה הפתרון?

Blazer_135.jpg

Blazer_136.jpg

Blazer_136a.jpg

Blazer_137.jpg

Blazer_138.jpg

Blazer_139.jpg

Blazer_140.jpg

Blazer_141.jpg

פורסם

אין מילים!:-D :-D :-D

 

תגיד אצלי הידית של החלון המשולש תפוסה בקומבינה מגעילה יש לך קישור לידית ששמת? איך מחליפים?

תאמין האוטו שלך הוא הכי מושקע בארץ ! לא ראיתי שיפוץ כזה הרבה זמן!!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה מפלצת מדהימה! כל הכבוד!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עבודה מדהימה, נראה מעולה!

לא חבל אחרי השקעה כזאת להכניס אותו לשטח?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
×
×
  • תוכן חדש...