Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ללא ספק אחד הדברים המטומטמים ששמעתי לאחרונה.

חשבת אולי שהבחור עם השירוקו פשוט דואג לרכב שלו?

חשבת אולי שהוא החנה את רכבו באותה צורה בשביל שכשתצא מהחניה תצא באופן חלק מבלי לפגוע לו ברכב.

מה לעזאזל מעניין בקטע שקרה לך?

סך הכל עוד רכב עם אותו הסמלון שלך החנה לידך כי הוא שומר על רכבו החדש.

אתה יודע יש המון רכבי wv על הכביש.

יש לי עוד מה להגיב אבל זה חסר טעם.

בהצלחה בלימודים, זה יותר חשוב.

 

עמרי קדם כל ברוך הבא לפורום!

זה כיף שאתה איתנו.

רק רציתי להביא לידיעתך שכל תגובה, חריפה ככל שתהיה, ניתן לנסח בצורה נעימה ומסוגננת.

לצערי תגובתך הכתובה מעלה לא הייתה כזו.

זמין 8)

פורסם

אה! שרשור על דאגותיו של הסטודנט הנהג. חבל כל כך שסיימתי כבר את ה-B.A...:cry:

 

אני חושב שההכללה כאן צריכה להיות של נהגים שבאמת אכפת להם מהרכב. אני גם תמיד חושב על התוצאות של מיקום החניה שלי. האם אני יוצר מקום צר שרכב אחר עלול לנסות להידחס לתוכו ולתת לי "כאפה"? האם המכונית פגיעה למכוניות נוסעות (במצב של חניה לצד המדרכה)? כל נהג שאכפת לו חושב על כך...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
עמרי קדם כל ברוך הבא לפורום!

זה כיף שאתה איתנו.

רק רציתי להביא לידיעתך שכל תגובה, חריפה ככל שתהיה, ניתן לנסח בצורה נעימה ומסוגננת.

לצערי תגובתך הכתובה מעלה לא הייתה כזו.

 

אגן, וגם לא רוב התגובות הקודמות שלו.

לרוב הן נגמרות ב"אני לא אגיב אפילו".

 

לא טוב סתם להגיע ולשחרר עצבים. לא שורדים הרבה בפורום ככה.

 

עצה ידידותית: קודם כל, דבר חלש... :lol:

פורסם

אם ככה, אני יכול לטעון ככה גם לגבי נהגי טויוטה בפרט :lol:

אני לומד במכון הטכנולוגי בחולון, ויש שם 2 חניות: אחת מול השער הראשי ואחת קצת יותר קטנה לכיוון קניון חולון. יוצא לי לחנות בחנייה הקטנה יותר מדי פעם, וכשאני חוזר אני מוצא לידי יאריס שחורה יפהפייה או אחת כסופה-שחונות חנייה מדוייקת.

 

גם בפעמים הנדירות כשאני מגיע לעבודה ברכב, אני אוהב לחנות בחניון-במקום די רחוק, שבצד אחד עמוד. חוסך פגיעה ב 50 אחוז :wink:

פורסם

גם את השירוקו שלי אני מחנה במקום הכי אסטרטגי מבחינת תחלופת מכוניות שמחנות לידי.

 

אני מנסה לתפוס את בעל החניון כדי לעשות חניה פרטית עם סוכה.

 
 

 

 
 
פורסם

קוד הבנה בין נהגים שאכפת להם מהרכבים שלהם :lol:

 

אני לא מחנה בכל מקום,אם יש חניות שנראות לי מועדות לפורענות וצפופות מידי אני תמיד מחפש פינה שקטה ומרוחקת גם אם זה ללכת עוד 3-4 דקות ברגל,מקפל מראות ושלום על ישראל.

וכן,יש אנשים שיגידו לך ללכת לפסיכולוג-אותם אנשים שנכנסים לחניה,טורקים את הדלת בלי אכפתיות ואז שהם יוצאים מהחנייה משאירים לך פס נחמד על הטמבון ונעלמים.

פורסם

אותם אנשים שנכנסים לחניה,טורקים את הדלת בלי אכפתיות ואז שהם יוצאים מהחנייה משאירים לך פס נחמד על הטמבון ונעלמים.

 

לאנשים כאלה יש רק פתרון אחד יעיל ונוח...הוצאה מיידית להורג!!! :twisted:

זמין 8)

פורסם

הממהרים לשיעור לעיטים

עד כאן, קורה- סתם שגיאת כתיב.

אתה לומד במקרה באקדמי פרס?

 

ROFLCOPTER...:lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

האמת שזה היה לי ככה לאורך כל התואר הראשון.

החניתי את הפולו + גולף (כל אחת בזמנה) בסוף העולם ובכל פעם חנתה לידי אאודי TT.

בסוף הסתבר שזה של חבר טוב מהלימודים (ומהפורום מסתבר) שלא ידעתי במה נוהג בכלל.

 

התחלתי עם כל זה לאחר שג'יפ עשה לי ממש חור בדלת בחניון של האוניברסיטה ברמה שצריך לקחת את הרכב לפחח, אני זוכר שראיתי את זה קורה LIVE ואת האוטו זז כאילו נכנסו בו .

 

דווקא עכשיו עם ה GTI באוניברסיטה חונים לידי בדרך כלל ג'נקיות לא משנה כמה רחוק אני הולך :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני תמיד מנסה לחנות באחת הפינות בחניון, ולפעמים אני מגיע ממש מוקדם כדי לתפוס את החניה הפינתית שקרובה למדרכה.

אם אין מקום שם אז תמיד ליד מכוניות שניכר בהן שהבעלים מודע לנושא פתיחת הדלתות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...