Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניסיתי לפגוע בך,פשוט זה נשמע קצת מוזר זה הכל.

אין שום קוד בין נהגים על רכב מסוג כלשהו,אנשים לא רוצים שיפגעו להם ברכב וישתדלו שלא לפגוע ברכבים אחרים תוך הבנה שזה מן הסתם יכול לעשות נזק.

זהלא משנה איזה רכב יש לך,יקר,לא יקר,אם אכפת לך ממנו ומהכיס שלך אתה פשוט תעשה מה שאתה יכול בשביל לחסוך פגיעות כאלה ואחרות אם זה בעצמך או במישהו אחר.

אני למשל כל החיים בחניונים צמודים פותח את הדלת לאט לאט בשביל לא לדפוק לעצמי את הדלת קודם כל ומן הסתם אני לא רוצה לפגוע גם לבן אדם שחונה לידי, לעומת זאת לא חסר פעמים שאני שם לב לסימני מעיכה קטנים בדלת בגלל פרזיטים כאלה ואחרים שפתחו עליי את הדלת,או כמה פעמים היו לי שנכנסו בי בטמבונים אם זה הקדמי או האחורי ונאלצתי לתקן את זה עד שהתייאשתי.

יש המון פרזיטים שלא שמים על שומדבר אבל יבוא יום ואני אתפוס אחד כזה ואז נראה מה יהיה לו לומר.

ד"א אני לא משתמש חדש בפורום,במקור אני משתמש בשם VIPER אבל חסמו אותי המנהלים עקב שפה לא נאותה(אתה בטח חושב כמה "מפתיע) שפה שדווקא הייתה במקום לאחר שמשתמש מסויים השתלח בי וקילל אותי באיזשהו שרשור בפורום.

מאז יוצא לי להגיב פה ושם משם משתמש של חבר שרצה חוות דעת על כמה רכבים.

בכל אופן לא ניסיתי לפגוע בך או משהו כזה.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ניסיתי לפגוע בך,פשוט זה נשמע קצת מוזר זה הכל.

אין שום קוד בין נהגים על רכב מסוג כלשהו,אנשים לא רוצים שיפגעו להם ברכב וישתדלו שלא לפגוע ברכבים אחרים תוך הבנה שזה מן הסתם יכול לעשות נזק.

זהלא משנה איזה רכב יש לך,יקר,לא יקר,אם אכפת לך ממנו ומהכיס שלך אתה פשוט תעשה מה שאתה יכול בשביל לחסוך פגיעות כאלה ואחרות אם זה בעצמך או במישהו אחר.

אני למשל כל החיים בחניונים צמודים פותח את הדלת לאט לאט בשביל לא לדפוק לעצמי את הדלת קודם כל ומן הסתם אני לא רוצה לפגוע גם לבן אדם שחונה לידי, לעומת זאת לא חסר פעמים שאני שם לב לסימני מעיכה קטנים בדלת בגלל פרזיטים כאלה ואחרים שפתחו עליי את הדלת,או כמה פעמים היו לי שנכנסו בי בטמבונים אם זה הקדמי או האחורי ונאלצתי לתקן את זה עד שהתייאשתי.

יש המון פרזיטים שלא שמים על שומדבר אבל יבוא יום ואני אתפוס אחד כזה ואז נראה מה יהיה לו לומר.

ד"א אני לא משתמש חדש בפורום,במקור אני משתמש בשם VIPER אבל חסמו אותי המנהלים עקב שפה לא נאותה(אתה בטח חושב כמה "מפתיע) שפה שדווקא הייתה במקום לאחר שמשתמש מסויים השתלח בי וקילל אותי באיזשהו שרשור בפורום.

מאז יוצא לי להגיב פה ושם משם משתמש של חבר שרצה חוות דעת על כמה רכבים.

בכל אופן לא ניסיתי לפגוע בך או משהו כזה.

 

אני מבין לגמרי את עמדתך...:-D

פשוט לא ממש מסכים איתה.

לדעתי רוב האנשים באופן פסיכוסומטי בוחרים לנהל מערכת יחסים סמויה עם בעלי רכב מאותו המותג.

מכאן גם המחקרים אודות זהות מותג והתפתחות מותגים מודרניים לאומת מותגים גינריים כמו שהיו קיימים בעבר הרחוק וסימניהם נשארו צל בלבד בעולם הצרכני.

זמין 8)

פורסם
איתך לאורך כל הדרך :-D

חוץ מעצי הפיקוס שפשוט אוהבים להפיל את הפירות הדביקים שלהם דווקא על הרכב שלי...:mad:

וכן אני בטוח שהעץ יושב לו נטוע ופשוט מחכה לו בקוצר רוח שאני אחזור הבייתה, וטרם הספקתי לכסות את הרכב במהירות האפשרית, מפיל 6 פצצות דביקות על הרכב 2 על הגג, 2 על מכסה המנוע ועוד 2 אשר נמרחות להן על השמשה הקדמית...:x

 

מה?? לא שמעתי על העץ הזה,אך אריץ חיפוש בגוגל איך הוא ניראה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מה?? לא שמעתי על העץ הזה,אך אריץ חיפוש בגוגל איך הוא ניראה.

 

הסיפור המעניין הוא שזן ומין של העץ אשר הובא לארץ לא נשא פירות כלל.

בגלל זה עיריות הערים בארץ כל כך התלהבו ממנו ושתלו אותו בכל פינה בעיר למטרות צל ללא הלכלוך.

אחרי מספר שנים בארץ הזן עבר מוטציה והחל לשאת פרי צהוב דביק ומגעיל אשר מלכלך את המדרכות, רכבים ומושך עטלפים מסוג עטלפי פירות.

זמין 8)

פורסם

לא רק זה, הפירות של הפיקוס הזה מאוד חלקים! בעיקר לרוכבי דו"ג שרוכבים בחורף ברחובות שעוברים תחת שדרות של עצי פיקוס (בתל אביב).

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

בפעם האחרונה שבחרתי חניה איכותית ,רחוקה מהעדר ופינתית.

זה הסתיים בצינור ברזל באורך חמש מטר ,שנפל דווקא על הגג של הרכב שלי.

לא כל הנוצץ זהב.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם
בפעם האחרונה שבחרתי חניה איכותית ,רחוקה מהעדר ופינתית.

זה הסתיים בצינור ברזל באורך חמש מטר ,שנפל דווקא על הגג של הרכב שלי.

לא כל הנוצץ זהב.

 

:shock:

צינור ברזל באורך חמש מטר?

מאיפה הוא הגיע?

נפל ממשאית או שסתם לא הקדשת לו יותר מדי מחשבה במהלך ביצוע החנייה?

זמין 8)

פורסם

ספר לי על זה החנתי את האוטו אז כשהיה בן יומיים רחוק מהכביש בחניה פנימית מסויימת ונפל עליו מסוק בשלט רחוק

יחסית גדול.

 

האוטו היה בן יומיים עוד עם הניילונים.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

זה לא אתה עם האיביזה? בתקופה שזה היה ניראה כאילו יש קללה עליה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא רק זה, הפירות של הפיקוס הזה מאוד חלקים! בעיקר לרוכבי דו"ג שרוכבים בחורף ברחובות שעוברים תחת שדרות של עצי פיקוס (בתל אביב).

 

 

זו מכה של כל תל אביבי :(

אם אתה לא מוריש את זה בזמן (מהר מאד ובאותו היום) כתם יופיע כל הצבע ואז רק שימוש בתכשירים יוריד את הכתם וכמובן אחרי זה ווקס

 

צריך סככה ניידת מעל הרכב נגד הפיקוסים הללו :roll:

 

לגבי אחוות הרכבים - אני מאמין שיש כזו אפילו אם לא באופן מוצהר כיוון שגם בזמן שהייתי באוניברסיטה תמיד חיפשתי מקום שלא יפתחו עלי דלתות ולאחר זמן מצטרפת "חבורה" של בעלי רכב בדרך כלל מאותה החברה שאיכפת להם מרכבם וכולם יחד חונים במרוחק ומהניסיון שלי באוניברסיטת תל אביב זה הראה את זה.

קובי

:-)

פורסם

תקנה אופנוע,גם יחסוך לך שעה לקום מוקדם יותר מוקדם ללימודים וגם פקקים.

 

 

נ.ב

 

הכי חשוב אף אחד לא יפתח עלייך דלחות :lol:

ההגה הוא עגול!

פורסם

לפני יומיים עמדתי ברמזור, מולי נעמדה עוד GTI לבנה בידיוק כמו שלי עם נהג מבוגר ונחמד מאחורי ההגה:-o

דיברנו אחד עם השני בעזרת האורות ונפרדנו עם חיוך וקריצה כשחלפנו אחד על פני השני, אז כן בהחלט, האחווה קיימת:-D

פורסם
לפני יומיים עמדתי ברמזור, מולי נעמדה עוד GTI לבנה בידיוק כמו שלי עם נהג מבוגר ונחמד מאחורי ההגה:-o

דיברנו אחד עם השני בעזרת האורות ונפרדנו עם חיוך וקריצה כשחלפנו אחד על פני השני, אז כן בהחלט, האחווה קיימת:-D

 

הנה...בדיוק על מה שדיברתי ! :-D

מסתבר שאני לא משוגע/מטומטם אחרי הכל !

רן תודה רבה על החיזוק, כי נראה לי שהחברים כבר עמדו להזמין לי מיטה במחלקה הפסיכיאטרית !:lol:

זמין 8)

פורסם
לא ממש הבנתי את הנקודה בהודעה הזאת...

 

שניהם, בניגוד לברווז, עופות דורסים.

 

ואני ממש מבין אותך. אצלנו בחנייה בעבודה, יש המון רכבי ליסינג, ככה שאנשים פחות שמים לב, מה שכן, רובם מגיעים לעבודה לבד, ולכן אם כבר אני נאלץ לחנות ליד רכב, אני תמיד חונה ליד הצד של הנוסע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...