Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים מה שלומכם וערב טוב!:-D

היום קרה לי מקרה מעניין.

בנוסף לעבודתי, הנני סטודנט לתואר שני במנהל עסקים.

חניות חצץ של המוסדות להשכלה גבוהה בארץ ידועות בחוסר הסדר שלהן; סטודנטים (וגם סטודנטיות) הממהרים לשיעור לעיטים מחנים את רכביהם בצורה אנארכית, חוסמים ובמקרים הגרועים יותר מחנים בתוך הפגוש האחורי או הקדמי של הרכב לידם או לחילופין משאירים סימן עסיסי בצידי הרכב בעקבות פתיחות דלת בלתי מתחשבות.

מכיוון שאני ידוע בקנאיות שלי כלפי רכבי היקר :evil: (פולו TSI), אני מחנה אותו רחוק רחוק מהעדר הדוהר, ואף מקפל לו את המראות במטרה לשלול אי נעימויות כלשיהן (כמובן שבקיץ הקטן זוכה לכיסוי מלא של הרכב).

מכיוון שאני מחנה בפינה הכי רחוקה של החניון הדבר מוסיף לי עוד 2 דקות הליכה למכללה, אם תשאלו אותי זה מחיר זול לשלם על חנייה במינימום דאגות.

לצערי אין לי תמונות, אך התמונה במבט על מהקומה החמישית של המכללה בהחלט הייתה משעשעת; גוש של 300 כלי רכב שונים צמודים כמו סרדינים ופולו TSI לבן בודד אחד המחנה לבד כ- 200 מטר מהעדר.

עד היום בערב אני הייתי הדוגל היחיד בריטואל אובססיבי זה בחניית המוסד האקדמי.

היום בערב כאשר יצאתי מהמכללה לכיוון הרכב, פתאום ראיתי שלפולו שלי יש חבר חדש- שירוקו R לבנה מדהימה :shock: !

השירוקו חנתה ליד הפולו, אך במרחק נכון ומתחשב ממנה, עם מראות מקופלות כאשר החרתום של שתי המכוניות נמצאות בפלס מושלם- כמו בבית מרקחת ! :-D

אני לא יודע למה...ואולי זה דיי דבילי מצידי, אבל התמונה הזאת עשתה לי טוב על הלב.

ממש יכולתי לשמוע בראש את נהג השירוקו אומר "תשמע אחינו מבין אותך לגמריי, באמת צריך להחנות את המכוניות שלנו רחוק מכולם".

אז מה אתם אומרים?

אחוות אחים לנשק :lol: או טלפון לפסיכולוג?:screwy:

זמין 8)

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותו מקרה במכללה שאני לומד עם האיביזה החדשה שלי שהייתי מחנה בכוונה רחוק מכולם לבד כדי שבטעות

לא יתנו מכות.

אחרי כמה ימים אני מוצא באופן יום יומי לידי שירוקו לבנה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם
אותו מקרה במכללה שאני לומד עם האיביזה החדשה שלי שהייתי מחנה בכוונה רחוק מכולם לבד כדי שבטעות

לא יתנו מכות.

אחרי כמה ימים אני מוצא באופן יום יומי לידי שירוקו לבנה.

 

אתה לומד במקרה באקדמי פרס?

זמין 8)

פורסם

זה לא "נהגי VW", זה כל אדם שאכפת לו מרכבו וחניה בשבילו זה לא סתם לזרוק את הרכב בין 2 קוים. גם אני לא חונה בכל מקום, וכשאני חונה אני לוקח בחשבון תרחישי אימה אפשריים. אם הייתי מגיע לחניה הזו, כנראה שהיית מוצא את רכבי חונה כמו שלך רחוק מהעדר.

פורסם

ואם תבוא פיאט? תגרשו אותה?

אני גם רוצה ממה שאתה מעשן.

עוד בנאדם השכיל לעשות ולהחנות רחוק רכב חדש , גם אני מחנה כל יום ברכבת באשדוד טיפה רחוק או בחנייה מרווחת , היית אומר שנחספת קצת "קוד בין בעלי VW"

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני כול כך מבין אותכם,אני גם מחפש את חור הנידח,בקניון חונה הכי רחוק שאפשר,עצים גדולים נהיו החברים הכי טובים שלי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חברים מאוד ברור לי שתגובתי הייתה אמוציונאלית לחלוטין, אין אני שולל או מזלזל חלילה באוהבי רכב של יצרנים אחרים.

כל אוהב רכב מבחינתי ראוי לכבוד והערכה.

פשוט החלטתי לחלוק איתכם קטע מעניין שקרה לי היום.

אולי הכותרת של השרשור באמת לא הייתה ממוקדת או מדויקת מספיק- מתנצל על כך.

 

ולא פיאט לא הייתי מגרש :lol:

זמין 8)

פורסם

לפחות אני נכנס לרכב נעים ולא סאונה :wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני כול כך מבין אותכם,אני גם מחפש את חור הנידח,בקניון חונה הכי רחוק שאפשר,עצים גדולים נהיו החברים הכי טובים שלי.

 

איתך לאורך כל הדרך :-D

חוץ מעצי הפיקוס שפשוט אוהבים להפיל את הפירות הדביקים שלהם דווקא על הרכב שלי...:mad:

וכן אני בטוח שהעץ יושב לו נטוע ופשוט מחכה לו בקוצר רוח שאני אחזור הבייתה, וטרם הספקתי לכסות את הרכב במהירות האפשרית, מפיל 6 פצצות דביקות על הרכב 2 על הגג, 2 על מכסה המנוע ועוד 2 אשר נמרחות להן על השמשה הקדמית...:x

זמין 8)

פורסם

ללא ספק אחד הדברים המטומטמים ששמעתי לאחרונה.

חשבת אולי שהבחור עם השירוקו פשוט דואג לרכב שלו?

חשבת אולי שהוא החנה את רכבו באותה צורה בשביל שכשתצא מהחניה תצא באופן חלק מבלי לפגוע לו ברכב.

מה לעזאזל מעניין בקטע שקרה לך?

סך הכל עוד רכב עם אותו הסמלון שלך החנה לידך כי הוא שומר על רכבו החדש.

אתה יודע יש המון רכבי wv על הכביש.

יש לי עוד מה להגיב אבל זה חסר טעם.

בהצלחה בלימודים, זה יותר חשוב.

פורסם

אין קשר לVW, פשוט אנשים שאכפת להם מהרכב שלהם תמיד ינסו להחנות ליד הרכב הכי יקר בחניה.

 

פעם אחת לפני די הרבה זמן, כשעוד הייתה לי הפיקנטו, החניתי אותה אחרי חיפוש של רבע שעה בחניון של המרכז המסחרי גן שמואל (למי שלא מכיר - חניה ענקית, אני מעריך כמה מאות טובות של מקומות, אולי יותר מאלף) בנקודה יחסית רחוקה ונטושה באותה שעה.

כשחזרתי; חנה לידי מאזדה 2 חדשה פרטית (גם אני הייתי בשוק שמישהו קנה כזו, כל המדבקות של הסוכנות היו שם, וניילונים על הכיסאות והכל.. מפתיע מאוד) והיה מודבק post-it קטן על השמשה שלי שהיה רשום בו "אל תדאג, לא פתחתי עליך את הדלת, אנא תחזיר את הטובה -בעל המאזדה" (לא זוכר את הניסוח המדויק)

 

אני עדיין משתדל להחנות כמה שיותר רחוק ומבודד מכולם, אבל אם אני כבר מוצא את עצמי חונה מקביל למישהו אני תמיד משאיר פתק כמו שהבחור ההוא השאיר לי, נהג-נהג נשנה את העולם לטובה :-D

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חברים מה שלומכם וערב טוב!:-D

היום קרה לי מקרה מעניין.

בנוסף לעבודתי, הנני סטודנט לתואר שני במנהל עסקים.

חניות חצץ של המוסדות להשכלה גבוהה בארץ ידועות בחוסר הסדר שלהן; סטודנטים (וגם סטודנטיות) הממהרים לשיעור לעיטים מחנים את רכביהם בצורה אנארכית, חוסמים ובמקרים הגרועים יותר מחנים בתוך הפגוש האחורי או הקדמי של הרכב לידם או לחילופין משאירים סימן עסיסי בצידי הרכב בעקבות פתיחות דלת בלתי מתחשבות.

מכיוון שאני ידוע בקנאיות שלי כלפי רכבי היקר :evil: (פולו TSI), אני מחנה אותו רחוק רחוק מהעדר הדוהר, ואף מקפל לו את המראות במטרה לשלול אי נעימויות כלשיהן (כמובן שבקיץ הקטן זוכה לכיסוי מלא של הרכב).

מכיוון שאני מחנה בפינה הכי רחוקה של החניון הדבר מוסיף לי עוד 2 דקות הליכה למכללה, אם תשאלו אותי זה מחיר זול לשלם על חנייה במינימום דאגות.

לצערי אין לי תמונות, אך התמונה במבט על מהקומה החמישית של המכללה בהחלט הייתה משעשעת; גוש של 300 כלי רכב שונים צמודים כמו סרדינים ופולו TSI לבן בודד אחד המחנה לבד כ- 200 מטר מהעדר.

עד היום בערב אני הייתי הדוגל היחיד בריטואל אובססיבי זה בחניית המוסד האקדמי.

היום בערב כאשר יצאתי מהמכללה לכיוון הרכב, פתאום ראיתי שלפולו שלי יש חבר חדש- שירוקו R לבנה מדהימה :shock: !

השירוקו חנתה ליד הפולו, אך במרחק נכון ומתחשב ממנה, עם מראות מקופלות כאשר החרתום של שתי המכוניות נמצאות בפלס מושלם- כמו בבית מרקחת ! :-D

אני לא יודע למה...ואולי זה דיי דבילי מצידי, אבל התמונה הזאת עשתה לי טוב על הלב.

ממש יכולתי לשמוע בראש את נהג השירוקו אומר "תשמע אחינו מבין אותך לגמריי, באמת צריך להחנות את המכוניות שלנו רחוק מכולם".

אז מה אתם אומרים?

אחוות אחים לנשק :lol: או טלפון לפסיכולוג?:screwy:

 

אתה מדבר על הבינתחומי?

ובלי קשר 1800-פרויד.

פורסם
אתה מדבר על הבינתחומי?

ובלי קשר 1800-פרויד.

 

אקדמי פרס ברחובות :-)

למרות שבבין תחומי אכן קיימת אותה בעיה...פשוט חנייה מזעזעת

זמין 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...