Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד אין תמונות (יהיו), אבל יש עוד כמה תובנות. נתחיל בחדשות הרעות:

חסרים תאי אכסון! (...)

פעמיים כבר שכחתי להדליק אורות, זה קורה בגלל שהתאורה של הלוח שעונים נדלקת ברגע שפותחים את הדלת. אולי יש

דרך לקנפג את זה אחרת, עוד לא בדקתי. (...)

התיבה הרובוטית יכולה ממש לעצבן במצבים מסויימים. למשל, אתמול חניתי ברברס ברחוב עם ירידה די תלולה.

2 הסנט שלי - לטעמי יש מספיק תאי אחסון, אבל אני לא מאלה שמפוצצים את האוטו בשטויות בכל מקרה.

התרשמות מנסיעות נוספות:

יש תא כפפות ע-צ-ו-ם אבל בלתי נגיש בעליל. אתה מכניס את היד עד הסוף פנימה ויש עוד מקום,

אבל זה רק בתנאי שאתה מתכוון להכניס לשם מקלות גולף. לא מובן.

את האורות אפשר להשאיר במצב אוטומטי, זאת אומרת, דלוק תמיד. מאוד נוח.

לא נתקלתי בשום בעיה עם המערכת למניעת הידרדרות, לדעתי היא עובדת יופי.

כמו שכתבת, השיכוך טוב, המערכת טובה יחסית ובידוד הרעשים מעולה.

התיבה הרובוטית עצלה ומפוהקת בדיוק כמו תיבה אוטומטית רגילה,

לחובבי נהיגה עדיף כצפוי תיבה ידנית. גם מצב הספורט לא מי-יודע-מה נמרץ.

כדי לגרום לידית האיתות לאותת 3 פעמים ולהפסיק לבד צריך רגישות של פסנתרן קונצרטים, זה כמעט בלתי אפשרי.

מאחור המרווח טוב במפתיע, אבל לא כולם יאהבו את קו החלונות הגבוה, ואני כנהג מתעב שמשות מושחרות.

אפשר לגשת לכל מיני תפריטים דרך ההגה, גימיק חביב שמן הסתם יימאס בהמשך. בקרת אקלים עובדת יופי.

בניגוד לכל מיני מתחדשי-אלטו-ספארק-106-וכיו"ב אני אצבור עוד כמה ק"מ לפני הגשת מדידה אמינה של צריכת דלק

(א'-ב' של גישה מדעית - חזרה על הניסוי).

 

בקיצור, משפחתומטית מעט משעממת אך נוחה ומפנקת.

ועדיין יש אנשים שקונים קורולה, בררר... מצמרר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האם ניתן להשתמש בבלוטוש (איך כותבים את זה בעברית)הקיים כדיבורית רגילה לטלפון ולא צריך להתקין דיבורית ברכב?

האם ניתן לחייג מהמקשים המופיעים במרכז הדשבורד?

האם שמקבלים שיחה ניתן לענות מהרכב והאם רואים את המספר שהתקשר מהצג ברכב?

פורסם

לפי התמונה, הנוסעים מאחור יכולים להרגיש מאוד בנוח, עם כזה מרווח לרגליים. הטאסות קצת הורסות, אבל כמובן שזה עניין סופר שולי.

 

האמת? יותר מדי כפתורים :).

פורסם
לפי התמונה, הנוסעים מאחור יכולים להרגיש מאוד בנוח, עם כזה מרווח לרגליים. הטאסות קצת הורסות, אבל כמובן שזה עניין סופר שולי.

 

האמת? יותר מדי כפתורים :).

 

 

איזה סידור כפתורים אתה היית מציע בכדי לשלוט שליטה מלאה על הטלפון הנייד?!

יש לזכור כי הכפתורים של הקונסולה המרכזית צריכים לכלול 10 ספרות, כפתור send ו end, כפתורי גישה לזיכרון ועוד..

זאת בנוסף לכפתורים ייעודיים של המערכת.

אולי היו יכולים "לחסוך" כפתור פה ושם אבל זה לא היה משנה מהותית את התמונה.

לדעתי סידור הכפתורים לא רע, בהתחשב בפונקציונאליות.

כמובן שמסך מגע חוסך את כל הכפתורים הנ"ל אך השימוש בו הרבה פחות נוח (מניסיון).

 

אם כבר מה שמפריע הוא מיקום פתחי המיזוג, הכל בשביל העיצוב..

פורסם

אני, היום, מסתפק בספיריט וממש לא אוהב בלוטוס, אבל זו כמובן הדעה שלי בלבד.

 

אגב, במבט שני, אין כ"כ הרבה כפתורים והכל לא ממש "מבולגן", אבל משום מה, אני מסתכל על פתחי האיוורור ופשוט לא מוכן לקבל את הצורה שלהם, אבל כמובן שהכל זה עניין של הרגל.

 

אגב, לגבי מערכת השמע - בזכות שני כפתורים להעברת השירים + שני כפתורים לווליום, המוצמדים להגה, אני לא נגעתי בקונסולה המרכזית, כבר המון זמן :).

פורסם

האמת למה כל הקונסולות האלה מזכירות לי קרוז?

 

קרוז התחילה עם המחלה הזאת,

האוטו נראה טוב אכן אבל הפתח אורר שקרוב להגה באמת יחמם יקרר כנראה רק את היד של הנהג וזה מקפיא פצצות בקיץ.. :)

מניסיון בקרוז אותה מחלה.

נשמע כאילו גם העתיקו את הגיר מהקרוז גם לו אותם מחלות.

 

בסה"כ נראה עסקה טובה,שחכת לציין שאין ב פוקוס סאן רוף :) אצלי ב I30 ליסינג לא סטיישן דווקא יש.

פורסם

הקונסולה פשוט נראית נורא, באמת מזכירה את הקרוז. המזגן באמת יקפיא את הידיים לנהג. מבחוץ הרכב נראה טוב, גם עם טאסות.

למי שתהה איך "פותרים" את זה, תסתכל בוולבו וב- VW. הם לקחו כיוונים שונים, אבל שניהם פתרו זאת בצורה שנראית עדיפה.

אגב, באאודי למשל אני פחות מתחבר לפתרון, שמזכיר את זה של BMW ושל לקסוס. בכל מקרה, זה לא ש"גרסת הקרוז" היא היחידה בשוק...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הייתי היום בנסיעת מבחן בסוכנות פורד בתל אביב, מהתרשמות שלי (עד כמה שאפשר להתרשם מנסיעה של כמעט חצי שעה) האוטו טוב, החלפות הילוכים חלקות (חוץ ממעבר בין ראשון לשני, אבל לא כ"כ נורא), שקט בפנים, הייתי שמח למנוע יותר נמרץ (1.6), החומרים מרגישים איכותיים והכל טוב

 

מה שהתכאזבתי ממנו מאוד זה שהנציג אמר לי שאי אפשר לחבר את האייפון ולשמוע שירים ולהעביר שירים כאשר הוא מחובר דרך הבלוטוס..

 

מה הטעם? זה מקשה על החיים, להתחיל לחבר אותו עם AUX או דרך ה- USB מהתא כפפות ועוד כשאי אפשר להעביר שירים מההגה

 

 

מה הופך את המערכת פה לשונה מרכבים אחרים?

 

זה מה שתמיד רציתי, רכב שיתממשק מושלם עם האייפון ויהיה אפשר להעביר שירים דרך ההגה

פורסם

אתה קונה רכב לפי התאמה לפלאפון שלך?

קנה דיסק און קי, תעביר אליו מה שאתה רוצה, חבר ל-USB וסע לשלום.

מה הבעיה לחבר את האייפון עם כבל? כל כך מסובך?

טוב, אולי אני לא כל כך מבין, לי אין אייפון, גם לא גלאקסי. לי יש מירס :oops:.

פורסם

אלן, זה אפשרי בגולף (או רכבי VAG אחרים עם 510), אבל זה באמת לא חייב להיות הקריטריון הקובע...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...