Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה קונה רכב לפי התאמה לפלאפון שלך?

קנה דיסק און קי, תעביר אליו מה שאתה רוצה, חבר ל-USB וסע לשלום.

מה הבעיה לחבר את האייפון עם כבל? כל כך מסובך?

טוב, אולי אני לא כל כך מבין, לי אין אייפון, גם לא גלאקסי. לי יש מירס :oops:.

 

לא קונה לפי ההאתמה לפלאפון, אבל סתם מעצבן שאם כבר עשו מערכת מושקעת שכזו, אז למה לא לאפשר את האופציה הזו שכ"כ תקל על החיים ותעניק חווית שימוש טובה יותר..?

 

למה להגביל את זה רק לשיחות, מה הקטע?

 

אלן, זה אפשרי בגולף (או רכבי VAG אחרים עם 510), אבל זה באמת לא חייב להיות הקריטריון הקובע...

 

זה בהחלט לא קריטריון קובע, אבל כמו שרשמתי למעלה, סתם מציק שלא הלכו עם זה עד הסוף..

 

לא נראה לי שזה כ"כ סיפור בשביל מהנדסי פורד לאפשר שמיעת שירים דרך בלוטוס

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מן הסתם ההתרשמות האישית שלי מקורה בגרסא האמריקאית, אבל לפי התמונות היא לא כ"כ שונה, לא מצאתי שום בעיה לכוון את המזגן בצורה נוחה, ההגה בהשוואה לפוקוס המקורית (זה מה שנהגתי עליו בארץ ופה היא הוחלפה רק עכשיו בחדשה) לא משהו.

איכות הנסיעה הייתה טובה, מערכת השמע לא רעה בווליום נמוך, כשמתקרבים למקסימום מבינים שלא מדובר במערכת פרימיום, למרות שזאת הייתה הSEL, הגרסא הכי מאובזרת בנמצא.

אהבתי את המושבים ואפילו היה לי נוח לישון לילה אחד במושב הנהג.

הרכב נראה טוב ללא ספק, לא נפלתי מהעברת ההילוכים הידנית, לא נהנתי ממיקום הכפתור וזה ממש עצבן אותי.

בכללית הרכב לא רע בכלל, אני מסתכל עליו בתור משפחתית קטנה וככזה הוא עושה עבודה מצויינת.

מבט חטוף על הקטגוריה ואני מבין שהיום הן כמעט כולן אותו הדבר, בתור רוכש אתה לא עושה טעות אם אתה רוכש פוקוס, סיוויק או אלנטרה, כולן עושות את העבודה לשמה הן תוככנו בצורה טובה מאוד.

 

ואני לא מבין איך מוכרים מכוניות עם טאסות, זאת פשוט בדיחה.

haters will hate

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה שהתכאזבתי ממנו מאוד זה שהנציג אמר לי שאי אפשר לחבר את האייפון ולשמוע שירים ולהעביר שירים כאשר הוא מחובר דרך הבלוטוס..

 

הנציג טעה!

 

בהחלט ניתן לשמוע מוסיקה מהאייפון ולשלוט על האייפוד דרך הבלוטוס המובנה.

קוראים לזה BT Audio ובדקתי במהלך נסיעת מבחן שזה אכן עובד.

 

חבל שנציגי מכירות לא מכירים את הרכבים שהם מנסים למכור...

פורסם
מן הסתם ההתרשמות האישית שלי מקורה בגרסא האמריקאית, אבל לפי התמונות היא לא כ"כ שונה, לא מצאתי שום בעיה לכוון את המזגן בצורה נוחה, ההגה בהשוואה לפוקוס המקורית (זה מה שנהגתי עליו בארץ ופה היא הוחלפה רק עכשיו בחדשה) לא משהו.

איכות הנסיעה הייתה טובה, מערכת השמע לא רעה בווליום נמוך, כשמתקרבים למקסימום מבינים שלא מדובר במערכת פרימיום, למרות שזאת הייתה הSEL, הגרסא הכי מאובזרת בנמצא.

אהבתי את המושבים ואפילו היה לי נוח לישון לילה אחד במושב הנהג.

הרכב נראה טוב ללא ספק, לא נפלתי מהעברת ההילוכים הידנית, לא נהנתי ממיקום הכפתור וזה ממש עצבן אותי.

בכללית הרכב לא רע בכלל, אני מסתכל עליו בתור משפחתית קטנה וככזה הוא עושה עבודה מצויינת.

מבט חטוף על הקטגוריה ואני מבין שהיום הן כמעט כולן אותו הדבר, בתור רוכש אתה לא עושה טעות אם אתה רוכש פוקוס, סיוויק או אלנטרה, כולן עושות את העבודה לשמה הן תוככנו בצורה טובה מאוד.

 

ואני לא מבין איך מוכרים מכוניות עם טאסות, זאת פשוט בדיחה.

 

בנצי, אצלך גם הגרסא הכי פשוטה מגיעה עם מגנזיום?

פורסם
הנציג טעה!

 

בהחלט ניתן לשמוע מוסיקה מהאייפון ולשלוט על האייפוד דרך הבלוטוס המובנה.

קוראים לזה BT Audio ובדקתי במהלך נסיעת מבחן שזה אכן עובד.

 

חבל שנציגי מכירות לא מכירים את הרכבים שהם מנסים למכור...

 

 

 

כן, ביררתי גם וזה פשוט הרתיח אותי..

 

אני שונא אנשים לא מקצועיים..

 

ראבק, אתה לא יודע מה אתה מוכר? זה לא בזוקה במכולת, זה מכונית!

פורסם

היי,

 

אני צריך לבחור רכב ליסינג חדש. אני יכול לבחור בין פוקוס טורר החדשה (סטיישן) ויונדאי i35 לבין רנו פלואנס.

היום התרשמתי לחיוב מהפוקוס ולשלילה קצת מהיונדאי.

 

אני עומד להיות אבא לתאומים וזה נראה לי השיקול הכי עיקרי לבחירת הרכב.

האם בפורד אוכל למקם עגלת תאומים בקלות?

ומה לגבי המושב האחורי? הוא נראה לי היום קצת קטן ולא מרווח דיו לזוג תאומים ואולי גם אדם מבוגר נוסף שישב לידם.

 

אשמח לדעות בנושא.

 

תודה

 

עודד


×
×
  • תוכן חדש...