Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכשיר סלולרי שמקורו מ- T MOBILE, משמעות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דורקי אני ממליץ לך בחום להיכנס לפורום שנתתי למעלה ולבדוק מה אפשר לעשות עם המכשיר הנוכחי שלך מבחינת אנדרואיד.

 

דבר ראשון תתחיל להתרגל למערכת הזאת עם המכשיר הנוכחי, ומעבר לזה יפתחו לך אפשרויות נוספות ומי יודע אולי המכשיר לא יעשה בעיות ותהיה לך אפשרות להמשיך איתו. לפעמים מערכות הפעלה יכולות לגרום לתקלות לא ברורות, אולי הנוכחית שלך כבר צריכה ריענון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר - רב תודות, אפעל לפי עצתך, לחפש את הפורום בגוגל תחת השם פורום אנדרואיד?

 

עוד שאלה - האם האנדרואיד מסתנכרנת עם רשימת אנשי הקשר שבאוטלוק ?

פורסם

http://iandroid.co.il/

 

למעלה תיכנס לפורום ואם בא לך תקרא קצת כתבות בעמוד הראשון

 

 

לגבי האווטלוק, ממה שידוע לי אין אפשרות בצורה ישירה כי מדובר בתוכנה של מיקרוסופט ורק החלונות (מה שיש לך כרגע) יכול לעבוד מולה. אבל אני מניח שיש אפליקציות שפותרות את הבעיה, וממה שידוע לי ל-HTC יש תוכנת סנכרון שכן עובדת מול האוטלוק. קצת ישן אבל שווה לחפש עדכונים בנושא http://iandroid.co.il/hero-nexus/?p=3859

 

יש את הפיתרון הזה http://iandroid.co.il/forum/topic3053.html

 

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לאנדרויד יש הרבה יותר כשלי חומרה מאשר לאייפון ובלקברי ביחד

נחמד לשמוע, במיוחד לאור בעובדה שגוגל לא יצרנית חומרה. זה כמו להגיד שמייקרוסופט אחראית לכשלי חומרת PC למיניה.

 

אני לא מכיר את אנדרואיד, ואין לי חיבה לגוגל, אבל לזכותה יש להגיד, שהיא רצה על ערב רב של חומרה, החל ממכשירי היי אנד, כמו SGS2 ומוטורולה אטריקס, ועד ל-NO NAME סיני של ממש (וזה רק סמארטפונים).

 

אז מספיק קשה לבנות מערכת הפעלה שתרוץ על חומרה שאותה תכננו מהנדסים שיושבים במרחק של מסדרון ממך (עצם העובדה שלאייפון ובלאקברי לא חסר תקלות). תחשבו מה זה לבנות מערכת הפעלה שתרוץ על מכשירים מהקצה השני של הגלובוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תומר, אתה לא מחדש כלום - הכל ברור וכתוב בכתבה. זה לא משנה כמה יצרנים יש לאייפון או לאנדרויד. 90% מהאנשים לא מתעניינים בדקויות כאלו. מה שמעניין אותם זה שהטלפון שלהם יעבוד טוב.

אם נשווה את התחרות של אנדרויד ואייפון לעולם המחשבים, אז אנדרויד הוא הלינוקס ואייפון זה המאק. ולינוקס כמו שלינוקס תמיד היתה, היא מערכת מאוד פתוחה ומאוד לא מלוטשת. האידיאולוגיה חביבה, אבל הצרכן הסופי לא מעוניין להתעסק בזה.

לאורך השנים ראיתי הרבה אמיצים וטובים מתקינים לינוקס ושוברים את ראשם ימים ולילות בשביל להפעיל דברים בסיסיים כמו סאונד.

 

 

מכשירים מבוססים אנדרויד שהם HIGH END לא עובדים טוב הם עובדים מעולה,לא פחות טוב מאייפון.

אל תשווה את לינוקס למחשב ואנדרויד לסלולרי אומנם אנדרויד מבוססת על לינוקס אבל פה השילוב נגמר,אני לא חסיד של לינוקס ולא היה לי בזמנו כח להתעסק במערכת ו"לתכנת" אותה לצרכיי.באנדרויד זה שונה לחלוטין את ההתאמה עושה היצרנית או מפתח מקצועי ואני מקבל מוצר מוגמר שעובד מצויין,בלי שום התעסקות.

באמת שאני לא מבין מאיפה אנשים מביאים את הדעות שמכשיר אנדרואיד מצריך ידע,זמן וסבלנות כדי להפעיל דברים בסיסים והם מחוייבים לתכנת אותו לטעמם,אין פה שום קשר למציאות,התאמת רומים וקרנלים באנדרואיד זה יתרון ענק וממש לא חובה.

אם לדבר על דברים בסיסיים,אז איך בדיוק אני שולח קבצים לחברים דרך בלוטוט באייפון? איך אני מוחק שיחה אחת מהרשימת השיחות בלי למחוק הכל? ויש עוד המון דברים בסיסים שאנשים בעלי אייפון שאלו אותי איך עושים זאת ולי זה תמיד היה נשמע מוזר שכאלה דברים לא ניתן לעשות בסלולרי בשנת 2011.

תקרא להם טיפשים? יכול להיות אבל גם הטיפשים ביותר הסתדרו יותר טוב באנדרויד מאשר בIOS.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

DORKI תבדוק מכשיר שנקרא Samsung Galaxy Note.

זהוא ייצור כלאיים בין טלפון לטאבלט בגודל של דרכון עם מסך 5.3" וסוללה של 2500 MAH.

מצוייד במעבד ליבה כפולה 1.4 ג'יגהרץ ונראה לי בול עונה לדרישות שלך. נוח לנווט איתו, לראות מסמכים ולגלוש.

אני לא בטוח לגבי מערכת הפעלה שהוא מצוייד בה.

אתה בהחלט יכול לבצע ייצוא של אנשי קשר מאוטלוק לגוגל ומשם לסנכרן עם הטלפון.

דומני גם תוכנות של סמסונג, HTC וסוני אריקסון יודעות לעשות זאת.

גם My Phone Explorer תוכנה טובה למשימה, אבל אני מודה שהפסקתי לנהל את אנשי הקשר באוטלוק עם מעבר לאנדרויד.

אם חשקה נפשך במכשיר עם מסך כמו HD2 אני ממליץ בחום על XPERIA ARC של סוני אריקסון.

אומנם הוא חד ליבה אבל בסדר גמור ומסך בגודל 4.2". כמובן תמיד ניתן גם לקחת את הSGS2 של סמסונג שהוא גם מעולה.

ICS הידוע בשמו אנדרוייד 4 רק הוצג. גוגל עוד לא שחררו קוד. ייקח עוד חצי שנה עד שנראה אותה על מכשירים.

פורסם

כמה הערות:

1. הייתי משווה את האנדרואיד לא ללינוקס אלא ל"חלונות" - שצריכה להתמודד עם אין סוף תצורות חומרה בידיים של הדיוטות.

2. כבר ראיתי את ה-ICS בפעולה - גרסת ביתא על נקסוס S שפעלה יפה חוץ מחוסר תמיכה ברדיו דור 3. בעל הנקסוס מחכה בכליון עיניים לגרסה סופית.

3. לאנדרואיד הרבה "טעמים" גם בגרסה אחת (האחרונה היא 2.3.7, ולא 2.7, כפי שנכתב קודם בטעות). צריך למצוא את הגרסה וה-luncher המתאימים למכשיר ולבעליו. בני הבכור התאים את שלושת מכשירי האנדרואיד שבמשפחה לבעליהם - לכל אחד גרסה קצת שונה.

4. מכשיר עם מסך "5.3 נראה לי יצור כלאיים בעייתי כלשהו - מחד כבר לא נכנס לכיס, מאידך המסך לא מספיק גדול בשביל היתרונות של טאבלט. בבעיות ראיה צריך לטפל בלי קשר למסך הטלפון, העיניים הן דבר יותר מדי יקר, אבל זה נושא לשרשור נפרד (וחשוב מאד לכשעצמו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מכשירים מבוססים אנדרויד שהם HIGH END לא עובדים טוב הם עובדים מעולה,לא פחות טוב מאייפון.

אל תשווה את לינוקס למחשב ואנדרויד לסלולרי אומנם אנדרויד מבוססת על לינוקס אבל פה השילוב נגמר,אני לא חסיד של לינוקס ולא היה לי בזמנו כח להתעסק במערכת ו"לתכנת" אותה לצרכיי.באנדרויד זה שונה לחלוטין את ההתאמה עושה היצרנית או מפתח מקצועי ואני מקבל מוצר מוגמר שעובד מצויין,בלי שום התעסקות.

באמת שאני לא מבין מאיפה אנשים מביאים את הדעות שמכשיר אנדרואיד מצריך ידע,זמן וסבלנות כדי להפעיל דברים בסיסים והם מחוייבים לתכנת אותו לטעמם,אין פה שום קשר למציאות,התאמת רומים וקרנלים באנדרואיד זה יתרון ענק וממש לא חובה.

אם לדבר על דברים בסיסיים,אז איך בדיוק אני שולח קבצים לחברים דרך בלוטוט באייפון? איך אני מוחק שיחה אחת מהרשימת השיחות בלי למחוק הכל? ויש עוד המון דברים בסיסים שאנשים בעלי אייפון שאלו אותי איך עושים זאת ולי זה תמיד היה נשמע מוזר שכאלה דברים לא ניתן לעשות בסלולרי בשנת 2011.

תקרא להם טיפשים? יכול להיות אבל גם הטיפשים ביותר הסתדרו יותר טוב באנדרויד מאשר בIOS.

 

קודם כל אני לא קורא לאף אחד טיפש, מזה יכול להשתמע שאני טיפש בעצמי שאני משתמש ב iPhone. זה היה Figure of speech ולא צריך להפוך את זה לדמגוגיה.

על Bump שמעת? תבדוק. אמנם לא בלוטוט אבל עושה את העבודה יופי.

 

ההשוואה היא מאוד נכונה לא בגלל שאנדרויד מבוססת על לינוקס (iOS אגב מבוססת על Darwin שהיא נצר למערכת ה BSD, שהיא נצר ליוניקס - ההשראה שהובילה ללינוקס) אלא בגלל שאנדרויד לא מלוטשת כמו iOS ואני לא רואה שום סיבה להתווכח עם זה. גם פריקי האנדרויד סביבי לא מתווכחים בנושא הזה.

 

מעולם אגב לא חשתי צורך למחוק שיחה מרשימת השיחות, לא ברור לי מה הצורך אבל כל הכבוד שיש את זה באנדרויד. האם זה מעניין את רוב האנשים? אני בספק.

 

לא התיחסת לשאר הטקסט ובחרת להתיחס רק לפסקה אחת מכל ההודעה שלי.

פורסם

אני גם לא חושב שמי שמשתמש באייפון הוא טיפש,כל אחד מה שהוא בוחר לעצמו.

בצהרות כגון שאנדרואיד הינה מערכת שהמשתמש בה זקוק לידע והבנה אינה נכונה,הוא פשוט לא מכיר ולא התנסה באנדרואיד.

על BUMP שמעתי,אבל איני יודע כיצד היא עובדת? אינטרנט?

בכל מיקרה התכוונתי שלא ניתן לשלוח דרך בלוטוט קבצים מאייפון לשום מכשיר אחר שאינו אייפון וזה חיסרון ענק,גם להתשמש באייפון כDOK לא ניתן.

מה זה מבחינתך לא מלוטש?

לגבי מחיקת שיחה אחת,האפשרות קיימת לא רק באנדרואיד אלה גם בסימביאן וכל מערכת הפעלה שראיתי עד היום,אפילו בטלפון הקווי הדיגיטלי בבית יש אפשרות כזאת,למה בIOS אין? וצריך לחפש אפלקציות באייפון פרוץ לשם כך?

לגבי הפיסקה האחרונה שלך לא התייחסתי מהסיבה שאין לה שום קשר למציאות,אני אישית לפחות לא נתקלתי מעולם במה שאתה מתאר וגם לא שמעתי ממישהו אחר מעולם על זה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מכל הדיון בחרת להגיב רק לזה?:?

התכוונתי להגיד שלא רק שאני אישית לא נתקלתי בו אלה גם לא שמעתי מאנשים גם פנים מול פנים וגם לא ברחבי האינטרנט תופעות כמו שאתה מתאר.

תוכנות שהם וירוסים נמחקים מאוד מהר מהמרקט,האפלקציות הרציניות מקבלות המון הורדות ותגובות ממשתמשים ורק כאלה אני מוריד.

אתה מציג את זה כאילו חצי מהאפלקציות שיש במרקט נגועות בוירוסים,טרויינים ורוגלות שדופקות לך את המכשיר.

מה שכמובן תלוש מהמציאות.:-o

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אנדרויד הוא הלינוקס ואייפון זה המאק.

 

מצחיק מה שאתה כותב.

במיוחד לאור העובדה שגם אפל וגם אנדרואיד מבוססות במקור על UNIX.

 

ההבדל היחידי הוא תמיכת חומרה, באפל יש אחד. באנדרואיד יש בלי סוף.

ועדיין אפל כושלים פעם אחרי פעם.

פורסם
מצחיק מה שאתה כותב.

במיוחד לאור העובדה שגם אפל וגם אנדרואיד מבוססות במקור על UNIX.

 

ההבדל היחידי הוא תמיכת חומרה, באפל יש אחד. באנדרואיד יש בלי סוף.

ועדיין אפל כושלים פעם אחרי פעם.

 

אתה טועה ומטעה.

אנדרויד מבוססת על לינוקס שנולדה על מערכת ששמה Minix. לינוקס היא לא צאצה ישיר של UNIX. היא דומה בחלק מתכונותיה ושונה לחלוטין מתכונות אחרות.

אפל מאז Mac OS X מבוססת על מערכת ששמה Darwin שנולדה מ FreeBSD - שהיא כן צאצה של יוניקס בסוף השרשרת.

בניגוד למה שאתה אומר, ההבדלים בין שתי מערכות ההפעלה עמוקים יותר משתוכל לדמיין.

בכל אופן, זה ממש לא רלוונטי. לצורך העניין מאק יכלו להיות מבוססים גם על דוס וזה לא היה משנה. מה שכן משנה זה התפקיד שכל פלטפורמה משחקת כאן וזו היתה אנלוגיה ולא השוואה ישירה.

 

אתה בחרת להגיד שאפל "כושלים פעם אחרי פעם".

אפל היא החברה השווה ביותר בעולם כרגע במונחי שווי שוק.

לאפל יש 82 מליארד דולר מזומנים בקופה שמחכים להשקעה.

ב 2007 כשאתה התלהבת מסליידרים של נוקיה, אפל הוציאה מכשיר שהפך את עולם הסלולר ב 180 מעלות.

על חברה כזו אתה אומר שהיא כושלת פעם אחרי פעם? על בסיס מה אתה אומר כזה דבר?

 

עולם הסלולר עבר מהפך עצום מאז 2007 בזכות החברה ה"כושלת" הזו שהממשק הסלולרי שלה היווה השראה למה שאתה רואה ומרגיש באנדרויד שלך. מישהו זוכר איך נראה אנדרויד 1.0 שיצא ב 2008? כשנה לאחר האייפון.

זה לקח הרבה מאוד עבודה ומספר לא מבוטל של גרסאות עד שיצאה גרסא 2.2 של אנדרויד שהצליחה בפעם הראשונה לגרום לי להרגיש שהדבר הזה בעל פוטנציאל אמיתי.

 

אין לי שום בעיה עם אנדרויד, ואף פיתחתי לאנדרויד בכל מיני קונסטלציות אבל אני לא מבין למה זה כל כך קשה להודות שהממשק של האייפון הוא אינטואיטיבי יותר, נוח יותר, "פשוט עובד" - וזה מה שמעניין את הצרכן הסופי.

להזכירכם, האייפון הראשון שיצא יצא בדור 2 כשכל הטלפונים היו דור 3. לא היתה לו מצלמה מקדימה כשלכולם היתה. הרבה מאוד דברים לא היו באייפון הזה ובכל זאת זה היה הטלפון הטוב ביותר.

 

לא יקרה לך כלום אם תכיר גם בהישגים של החברה ה"כושלת" שהינדסה את הבסיס לכל ממשקי הטאץ' שקיימים היום.

פורסם
מכל הדיון בחרת להגיב רק לזה?:?

התכוונתי להגיד שלא רק שאני אישית לא נתקלתי בו אלה גם לא שמעתי מאנשים גם פנים מול פנים וגם לא ברחבי האינטרנט תופעות כמו שאתה מתאר.

תוכנות שהם וירוסים נמחקים מאוד מהר מהמרקט,האפלקציות הרציניות מקבלות המון הורדות ותגובות ממשתמשים ורק כאלה אני מוריד.

אתה מציג את זה כאילו חצי מהאפלקציות שיש במרקט נגועות בוירוסים,טרויינים ורוגלות שדופקות לך את המכשיר.

מה שכמובן תלוש מהמציאות.:-o

 

אני לא טוען שחצי מהאפליקציות שיש במרקט נגועות בוירוסים.

מה שכן אני טוען, זה שאתה יודע להוריד אפליקציות שמקבלות המון הורדות ותגובות. סבא שלי, לא יודע שצריך לעשות את זה.

הדברים שאני מתאר הם דברים שנתקלתי בהם כמות לא מבוטלת של פעמים מאנשים שעברו מאייפון לאנדרויד וגם מאנשים שפשוט התחילו את חווית הסמרטפון שלהם על אנדרויד.

פורסם

תודה לכל המגיבים!

 

1. האינטרנט הוא עולם גדול ומופלא, מצאתי הוראות מדויקות איך להעביר את הטלפון שלי על דתו ולהפוך אותו לאנדרואידי. כמו כן מצאתי ערימת רומים שאמורים לרוץ עליו.

אם מישהו יכול לעזור בבחירת רום מתאים - בכיף.

 

2. ישנה גרסת רום רשמית למכשיר שלי, מתקדמת מזו שמותקנת עליו - ואני תוהה אם עדכון הרום יכול לסייע בבעיות התקיעה (מזכיר שכשהמכשיר רץ באופן תקין הוא מבצע בעבורי היטב את המטלות הלא כבדות במיוחד שנדרשות ממנו).

מה דעתם?

 

3. בחנתי את ה- SGS2 המכשיר נראה גדול ביחס ל- HD2 שלי למרות שגודל המסך בשניהם זהה, בשל סרחי עודף בשולי המכשיר.

ה- NOTE נשמע לי כבר מפלצתי ולטעמי מסך שנע סביב ה- 4.5 יהיה אידאלי בעבורי, גם נראה לי שזה מסך בגודל מקסימום שניתן לקבל במכשיר שניתן עדיין לקרוא לו טלפון.

 

4. אחרון חביב - לכל המודאגים, בסה"כ רמזתי לירידה בראיה לטווח קצר שאופיינית לקבוצת הגיל שאני נמנה עליה. מה שנקרא היום בקלות ב- HD2 דורש מאמץ באיפון ובהמשך ידרוש גם הרכבת משקפי קריאה - וזה מיותר.

×
×
  • תוכן חדש...