Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים,

 

אני מצטער אם השאלה שלי קצת מעידה על חוסר הבנה אבל אני בשלבי רכישת רכב ראשון ונאלץ להתייעץ על דברים די בסיסיים...

אני מחפש לי ולאשתי (ולתינוק שבדרך) רכב. זה יהיה כאמור הרכב היחיד במשפחה, והוא צריך להיות בטיחותי, חסכוני יחסית, אמין. רצה הגורל ואשתי מסרבת לרכבים עם גיר רגיל ורכבים מתצורת סדאן, מה שמצמצם מאוד את היצע הרכבים האפשריים.

התקציב שלנו גם כן די מוגבל- כ-50,000 ש"ח.

בהתחלה הסתכלתי על רכבי סופר מיני, אבל החלטתי שבגלל שבקרוב יהיה לנו תינוק וזה הרכב היחיד במשפחה, עדיף למצוא רכב קצת יותר גדול ומרווח שלא יקשה על אשתי עם התינוק, העגלה, הציוד וכו'.

כרגע, אופציית הטויוטה קורולה RunX נראית לי כאופציה מאוד מושכת. הוא לא גדול מדי, רכב אמין ובטיחותי יחסית.

הבעיה היא שהרכב מאוד יקר וכדי להגיע לתקציב שלי, אני צריך להגיע לשנתונים יחסית מאוד ישנים, 2003-2004 שמלווים בד"כ גם עם קילומטראז' יחסית גבוה (גם אם אני הולך על רכב עם קילומטראז' ממוצע נמוך, זה עדיין מסתכם לכ-100,000 ק"מ), וזה אחרי שבהתחלה הסתכלתי על רכבים כמו סיריון, שם יכולתי בכיף להסתכל על רכבים משנתון 2008, עם בערך חצי מהקילומטראז' (אני גם בודק עכשיו אופציה של מאזדה 3 קומפורט 5 דלתות, אבל גם שם זה לא מעודד במיוחד- מקסימום יכול להגיע לשנתון 2005)

אני מודה, זה קצת מלחיץ אותי. רכב עם 100,000 ק"מ נשמע לי כמו משהו מאוד לא חכם לקנייה. אני יודע שרכבים מגיעים גם ל-200,000 ק"מ, אבל משום מה אני חושש שאני קונה רכב שכבר עבר את השנים היפות שלו (איך אומרים- אחרי 7 שנים רכב מתחיל להיות חולה) ואני הולך להסתבך עם הרבה בעיות במוסך.

מה דעתכם? האם צריך להסתכל על זה ש-100,000 לרכב בן 7 זה קילומטראז' יחסית נמוך, או שאכן מדובר בקילומטראז' גבוה ולא כדאי לרכוש כזה רכב?

 

תודה!!!

פורסם

שלום לכל המומחים,

 

אני מצטער אם השאלה שלי קצת מעידה על חוסר הבנה אבל אני בשלבי רכישת רכב ראשון ונאלץ להתייעץ על דברים די בסיסיים...

אני מחפש לי ולאשתי (ולתינוק שבדרך) רכב. זה יהיה כאמור הרכב היחיד במשפחה, והוא צריך להיות בטיחותי, חסכוני יחסית, אמין. רצה הגורל ואשתי מסרבת לרכבים עם גיר רגיל ורכבים מתצורת סדאן, מה שמצמצם מאוד את היצע הרכבים האפשריים.

התקציב שלנו גם כן די מוגבל- כ-50,000 ש"ח.

בהתחלה הסתכלתי על רכבי סופר מיני, אבל החלטתי שבגלל שבקרוב יהיה לנו תינוק וזה הרכב היחיד במשפחה, עדיף למצוא רכב קצת יותר גדול ומרווח שלא יקשה על אשתי עם התינוק, העגלה, הציוד וכו'.

כרגע, אופציית הטויוטה קורולה RunX נראית לי כאופציה מאוד מושכת. הוא לא גדול מדי, רכב אמין ובטיחותי יחסית.

הבעיה היא שהרכב מאוד יקר וכדי להגיע לתקציב שלי, אני צריך להגיע לשנתונים יחסית מאוד ישנים, 2003-2004 שמלווים בד"כ גם עם קילומטראז' יחסית גבוה (גם אם אני הולך על רכב עם קילומטראז' ממוצע נמוך, זה עדיין מסתכם לכ-100,000 ק"מ), וזה אחרי שבהתחלה הסתכלתי על רכבים כמו סיריון, שם יכולתי בכיף להסתכל על רכבים משנתון 2008, עם בערך חצי מהקילומטראז' (אני גם בודק עכשיו אופציה של מאזדה 3 קומפורט 5 דלתות, אבל גם שם זה לא מעודד במיוחד- מקסימום יכול להגיע לשנתון 2005)

אני מודה, זה קצת מלחיץ אותי. רכב עם 100,000 ק"מ נשמע לי כמו משהו מאוד לא חכם לקנייה. אני יודע שרכבים מגיעים גם ל-200,000 ק"מ, אבל משום מה אני חושש שאני קונה רכב שכבר עבר את השנים היפות שלו (איך אומרים- אחרי 7 שנים רכב מתחיל להיות חולה) ואני הולך להסתבך עם הרבה בעיות במוסך.

מה דעתכם? האם צריך להסתכל על זה ש-100,000 לרכב בן 7 זה קילומטראז' יחסית נמוך, או שאכן מדובר בקילומטראז' גבוה ולא כדאי לרכוש כזה רכב?

תודה!!!

ההתלבטות שכולם חווים אותה ..

לדעתי האישית , לשלם 50000 ש"ח על טויוטה 2003 לא כדאי.

בדקת את סיאט קורדובה ? לדוגמא מודל 2008 ( תבדוק ביד 2 ) יכולה לתת לך מענה מצויין.

פורסם

הממוצע בארץ הוא כ 17K,כך שרכב שנת 2003 עם 100K זה בסדר גמור,לשלם כזה מחיר זה אתה צריך להחליט לדעתי גבוהה מידי.

יש לכם גם אופצית ליסינג אתה תוכלו לרכוש רכב 2007,אם ק"מ כזה אולי קצת יותר נמוך אך רוב החברות יתנו לכם שנת אחריות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תחפש שרשור על קורולה מלפני כמה שבועות (אחד ארוך) ותראה דעות שונות לגבי כדאיות רכישת טויוטה משומשת.

 

לדעתי האישית בתקציב אתה יכול להשיג רכב 2007-2008 וזה מה שאתה צריך לחפש. המגאן II לדעתי אופציה טובה, אבל יש עוד. אני בפירוש לא ממליץ ללכת על טויוטה ישנה כ"כ ועוד עם 100K.

באופן כללי, ממליץ בחום - כמו תמיד בנוגע למשומש - להפעיל קשרים חברים וכו', ככה מוצאים את הדילים הכי טובים. אני למשל קניתי עכשיו משפחתית 2010 במצב דנדש במחיר 75K, אלו לא הדילים שתמצא בלוחות או במגרשי ליסינג.

פורסם

מי בדיוק אומר שרכב בן 7 מתחיל להיות חולה? :?

100k לרכב משנת 03 זה טוב מאוד ואם הוא מטופל כמו שצריך אין שום סיבה שהוא לא יעשה עוד 100k כאלה בשקט.

אין שום סיבה לחשוש מרכבים כאלה, רק צריך לבדוק אותם ולוודא שטופלו .

מה שיותר מטריד זה לשלם 50k על קורולה 03 כשבאותו מחיר אפשר לקנות למשל פוקוס 07 או מגאן 08 (שתיהן באות גם בצורת 5ד׳)

V5

פורסם

היום מרבית הרכבים המודרניים מגיעים גם ל400 אלף קמ. יש גם הבדל אם ה 100 אלף קמ נעשו בתוך העיר או מחוצה לה.אני קניתי בזמנו גם רכב שעבר 100 אלף קמ- בן 8 זה קמ סביר בהחלט.אם הרכב מטופל כמו שצריך ויש לך היסטוריית טיפולים הקמ לא צריך להדאיג אותך.

פורסם

אתה יכול להשיג קיה ריו אוטומטית, 5 דלתות - במחיר של פחות מ-50K לרכב משנת 2008.

 

ניתן למצוא כאלה עם פחות מ-100K, אבל כולן יהיו קרובות לשם (סביבות 70-80K מינימום). רובן המוחלט יוצאות ליסינג או השכרה.

 

מה שכן - מדובר באחד הרכבים הכי אמינים כיום בשוק ובמחיר די זנותי.

פורסם

לפי דעתי:

סיאט קורדובה=ממש קנייה חכמה......בעעעעע

הפוקוס עגלתית והמגאן בעייתית,קיה עם 100 אלף מליסינג או השכרה משול לפצצה מתקתקת עד שיגיע הבום.

המיצובישי אופציה טובה אך היא רמה מתחת וגם מליסינג!

יש סיבה שהמחיר של טויוטה 2003 עולה ככה.

תנהג על אחת ואח"כ על כל ההצעות המוזרות שהעלו כאן ותתרחק מהשכרות וליסינגים.

100 אלף זה ממש לא משמעותי כשמדבר על טויוטה! מיד פרטית כמובן!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני נוטה לא להסכים איתך,לחברה שלי יש 01,ונסעתי גם על הדגם שמחליף אותה,אז נכון אמינה מאוד,אבל זה לא שיש משהו מדהים בנסיעה שלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי דעתי: הטויוטה RUNX (פרטית), רחוקה מלהיות מדהימה,אל היא בטח ובטח טובה יותר מקורדובה בעעע, או מחלופות ליסינג מוזרות.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אין שום בום ברכישה של שום קיה, רכב אמין ומעולה, החל משנתון 2006-7 גם בעל פלסטיקה קשיחה, פשוטה ועמידה שתחזיק לעד גם בשמש הישראלית.

 

הרכבים האלה משרתים כמוניות בגירסת הדיזל ומגיעים לקילומטראז' מטורף ללא בעיות מיוחדות למעט מזרקי דיזל שנדפקים בסביבות 200 אלף ק"מ, בטח לא רלוונטי למי שלא קונה גירסת דיזל...

 

יש כאלה עם 150 אלף ק"מ, יוצאות צבא, שם הן נטחנות בטירוף ולא מדווח על אף בעייה מיוחדת. בהחלט אפשר להכתיר את ריו ואקסנט כמלכות האמינות החדשות (בכל יתר הדברים הן נופלות לעומת המתחרות).

פורסם
אין שום בום ברכישה של שום קיה, רכב אמין ומעולה, החל משנתון 2006-7 גם בעל פלסטיקה קשיחה, פשוטה ועמידה שתחזיק לעד גם בשמש הישראלית.

 

הרכבים האלה משרתים כמוניות בגירסת הדיזל ומגיעים לקילומטראז' מטורף ללא בעיות מיוחדות למעט מזרקי דיזל שנדפקים בסביבות 200 אלף ק"מ, בטח לא רלוונטי למי שלא קונה גירסת דיזל...

 

יש כאלה עם 150 אלף ק"מ, יוצאות צבא, שם הן נטחנות בטירוף ולא מדווח על אף בעייה מיוחדת. בהחלט אפשר להכתיר את ריו ואקסנט כמלכות האמינות החדשות (בכל יתר הדברים הן נופלות לעומת המתחרות).

 

כמעט שכנעת אותי שהקיה ריו היא הרכב הכי אמין בשוק....אבל רק כמעט!

 

מנסיון עם אחותה התאומה האקסנט - מעל 200K מתחילה תצרוכת שמן שבהמשך גם מתבטאת בירידה "בסחיבה"- גם התיבות האוטומטיות אינן עמידות לעד ופעולתן בנסועה של 200-250K אינה חלקה כמו בעת יציאתן מהמפעל.

 

חבל שאתה נטוע בקונספט של הריו - אני מבין שמכר שלך רכש אחת ומאז הינך גרופי של המותג - אבל עדיין מדובר במכונית בסיסית שאינה עונה על צרכיה של משפחה שנדרשת למשפחתית "אמיתית". גם אמינותה הטובה אינה מוחלטת (בטח בהשוואה ליפניות המובילות).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

גיר מקורי שחיי ב 200-250K זה נתון מעולה,ומן הסתם ברור שזה לא יהיה כמו מפס היצור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...