Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אז ככה. הגעתי השבוע לרון אחרי הגשם הכבד שירד. הסיבה ? ההגה שבק חיים ללא כל התרעה. הסיפור הוא החלפת מסרק שלם סיפור ברכב שלי לאון mk2 יקר ביותר להגה חדש. בקיצור אחרי חיפושים רבים וכמה ימים רון מצא בסוף הגה משומש במצב מעולה. פה המקום לומר תודה ענקית לרון על הסבלנות והגישה השירותית ללקוח באשר הוא. גישה זאת חסכה לי המון המון כסף. אין ספק שרון מייצג דוגמא אחרת בענף הרכב . אז כאן המקום לומר תודה רון יישר כוח!

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חזרתי מטיפול 60K לפולו שלי, והייתי מאוד מרוצה.

נהנתי משירות טוב והסברים תוך כדי הטיפול עצמו: מה עושים, למה מחליפים וקיבלתי תשובות לכל שאלה ששאלתי.

באמת מומלץ!

 

20151201_151437_HDR.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

יש לי אאודי Q5 2012 - אחרי הגשם האחרון השטיחים שלי היו מוצפים מים והכסא החשמלי לא עבד. התקשרתי לפליקס ואמרו לי להכין 15000 ש"ח ולקחת בחשבון שהמחשב הרוס (יש לפרק מושבים וריפוד ולייבש). אפילו לא עצרתי ב"פליקס" המשכתי למוסך רון - פרקו את המושבים והשטיחים ומצאו מים וקורוזיה בצמות חשמל שנובעת מכך שמתקין האיתורן פצע את הקופסא של המחשב ומים חדרו לרכב דרך הקופסא והצמות חשמל שיוצאות ממנה. במשך יומים פרקו את מה שצריך..ייבשו את הרכב, אטמו את הקופסא , ניקו קורוזיה מצמות החשמל והחזירו לי את הרכב כמו חדש. 2000 ש"ח - עבודה בלבד והרבה עבודה. לא ניסו למכור לי סיפורים על מחשבים שהתקלקלו - פשוט עבדו בצורה מקצועית ואמינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הצעת המחיר המנופחת והמפוקפקת שהבן שלי קיבל לסיאט לאון שנת 2002 במוסך "טלנוע" באשדוד, הכרחתי אותו לנסוע לת"א, אל רון.

 

רון עשה סיבוב על הרכב, אבחן במהירות את מקור הרעש שיש בבלימה ובמעבר על מהמורות, והחליף גומיה למייצב (פרונט). רון התבקש על-ידי לבצע בדיקה מקיפה לרכב לאיתור בעיות/תקלות. שום דבר לא נמצא.

בנוסף, נעשה לרכב טיפול שנתי שכלל גם בלמים אחוריים.

 

תודה לרון שקיבל אותו ללא תיאום מראש, על המקצוענות, האדיבות ומחיר שפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום נגמרה שנת ה"רצון טוב" בצ'מפיון (הפולו בת 3) והלכתי לרון לטיפול.

היחס, המקצועיות, התחושה שלא מתקתקים אותך, להיפך... נותנים לך 200% תשומת לב, שווה את הנסיעה הארוכה מפ"ת :wink:

 

על אחת כמה וכמה שגילינו שבטיפול האחרון בצ'מפיון הותקנו אצלי פילטרים סיניים ורון החליף אותם ב-OEM.

 

כל המחמאות והשבחים שהמוסך הזה קיבל פה בתגובות מגיעות לו לגמרי. לא מכיר נותני שירות כאלה במדינתו... תודה רבה רון. והמון תודה לאופיר התותח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

 

לא הייתי פעיל באתר זמן רב (מספר שנים) ולא יכולתי לשחזר את החשבון (כתובת המייל הוחלפה, טרם עידן ה- GMAIL) אך בכל זאת ראיתי לנכון לפתוח חשבון חדש על מנת להמליץ על רון.

 

לעיניין – הרכב שלי הוא סיאט לאון מודל 2011 1.2, גם אצלי התחילו הרעשים משרשרת הטיימינג, יצרתי קשר עם צ'מפיון (ירושלים ואשקלון) אך משום מה שניהם לא שמעו על הצורך להחליף שרשרת ומותחן לגירסה החדשה.

 

אחרי ביקור רב בפורום הנהדר הזה גיליתי את רון, "קפצתי" אליו לביקור (אני גר באיזור ירושלים), רון קיבל אותי מיד, ביצע סיבוב וישר הכניס את הרכב לעבודה, רון והצוות שלו מקצועיים, אדיבים וסבלניים, מסבירים ועונים על כל שאלה, על הדרך הוחלפו בהמלצת רון סליל הצתה וחוטי הצתה (קורוזיה שגרמה למיספייר עדין).

 

הרכב שוחרר לאחר מס' שעות לא לפני שלחץ האויר בצמיגים נבדק והרכב עבר שטיפה ולא פחות חשוב, המחיר היה סביר בהחלט :-)

 

ירבו בעלי מקצוע כמו רון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום אנשים,

קניתי את הרכב הראשון שלי לפני כחודשיים מחבר של חבר טוב שלי, אז כמובן (לצערי) סמכתי עליו ולא ביצעתי שום בדיקה לרכב(טעות שאני לא אחזור עליה בחיים), הרכב הוא פולו 1.4 2007.

לפני כמה זמן הבלמים התחילו לחרוק וגם היה לי רעשים חזקים בפניות.

אחרי הרבה המלצות שראיתי בפורום החלטתי להגיע למוסך רון ולבדוק את הרכב ולסדר את כל הבעיות.

כשהגעתי רון קיבל אותי מיד, יצאנו לסיבוב על הרכב וגילינו עוד תקלה על הדרך, התבאסתי נורא על חבר שלי ועליי שיצאתי מטומטם, אבל רון אמר שאפשר לסדר הכל והרכב יהיה בסדר גמור. הרכב נכנס לעבודה ותוך כמה שעות הוחלף וסודר כל מה שצריך.

שירות מדהים והצוות פשוט תותח.

ממליץ בחום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע בן כמה אתה ומה הנסיון שלך עם תחזוקת רכבים, אבל ההתבעסות שלך על החבר היא לא במקום.

 

בכל רכב שתרכוש, בגיל כזה, תמיד יהיה בלאי שצריך לסדר עם הרכישה - מה שנקרא "יישור קו".

 

כל עוד שלא מדובר על תקלה חמורה בגיר או מנוע או מערכת יקרה אחרת, אלא בלאי רגיל של בלמים / ציריות וכד', אין שום מקום לתרעומת.

 

מיישרים קו, מתחזקים בהמשך כמו שצריך, והכל בסדר.

 

אז ממש לא יצאת מטומטם. בהצלחה!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חייב לתת מילה טובה, אני מתלבט לגביי רכב שרון מתמחה בטיפול שלו.

 

התקשרתי אליו , הקדיש לי מספר דקות ארוכות שבהן חפרתי לו ושאלתי אותו שאלות.

ענה באדיבות רבה ,

אין לי ספק שלאחר הקניה אני אטפל אצלו למרות המרחק ממני למוסך

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד ביקור קצר שהסתיים עם חיוך ארוך.

הוחלף שמן גיר ופילטר שמן לגיר, ונעשתה בדיקה ע"י אופיר לרכב כי התחילו רעשים מוזרים מאוד ברכב. אופיר עשה סיבוב, בדק קצת, והחליף את התותבים למשולשים ופתר את התעלומה.

תודה רבה על שירות מהיר, אדיב ומקצועי. מרוצה כל פעם מחדש!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי אל רון לעשות טיפול שנתי וטסט לסיאט איביזה שלי.

מכיוון שהרכב הוא הרכב הראשון הידני שלי, חששתי שאולי בתקופה שהוא אצלי הספקתי לשרוף את הקלאצ' וכך אמרתי לרון. רון מיד יצא איתי לסיבוב באוטו ואמר שהרכב מרגיש מצויין ואין צורך להחליף קלאצ'.

הטיפול היה ברמה גבוה. הוחלף שמן מנוע, פילטרים, מצתים, רפידות וצלחות בלמים, והרכב הועבר טסט. הכל היה מהיר ומקצועי. ואפילו קיבלתי עץ ריח והרכב נשטף!

אני מאוד מרוצה,

תודה רבה לרון ולצוות המוסך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ברשותי גולף 2011. 90000 ק״מ. היה צריך טיפול רגיל, וטיפול בתקלה מוזרה. נורת המנוע שלי נדלקה לסירוגין, האוטו גמגם, וההתנעה שלו הייתה ארוכה מן הרגיל, אם כי האוטו נסע יחסית בסדר. בשני מוסכים של צ׳מפיון מרכזיים טענו שהנורה נדלקת בגלל שמילאתי דלק מלוכלך, ושזה ייסתדר, ושאין תקלה ברכב - בנוסף ליחס מזלזל ויקר בצורה מחרידה. כמובן שאחרי יחס מזלזל שכזה, תשלום של מאות שקלים, וחוסר פתרון הבעיה הותירו אותי מיואש. יצאתי משם ובמקרה כמה רחובות משם נתקלתי במוסך רון. נכנסתי וכל העובדים היו באמצע ארוחת הצהריים. נכנסתי למשרד ושאלתי אם יש מצב שהם יספיקו לעשות לי טיפול היום, ולבדוק את התקלה, ולמרבית שמחתי נענתי: ״בטח! הם יסיימו לאכול עוד 10 דקות ויטפלו בך. שעתיים ואתה בחוץ״.

בנוסך למחיר שהיה כ-1000 שח זול מהמוסך המרכזי.

ניגש אלי רון-בעל המוסך-איש עבודה עם ידיים מלוכלכות, וסיפרתי לו אודות התקלה המוזרה. רון הפנה אותי לבחור צעיר בשם אופיר שמיד חיבר את הרכב למחשב והתחיל לסרוק את התקלות. תוך דקות ראה שאין משהו מובהק, אבל כן יש נתונים לא תקינים בלחץ בתוך משאבת הדלק. לאחר כמה דקות איבחן את הבעיה וזיהה ששסתום הלחץ לא נסגר כראוי וגורם לאוטו לגמגם וקשיים בהנעה. מיד הציע לי להלחליף את המשאבה, שעלותה כ1000 שח מפירוק ממנוע חדש. יחד אם זאת נאמר לי בפה מלא, שאם אחרי ההחלפה נתוני הדלק עדיין לא יישתנו, יוחזרו לי מלוא כספי עבור החלק, ואפילו עבור העבודה(!).

 

 

כעבור כ4 שעות האוטו היה מוכן. רון ניגש אלי ונתן לי את משאבת הדלק הישנה שלי, והורה לי לשמור אותה, ואמר שאם התקלה תחזור, שאחזור, וייזכו אותי במלוא הסכום והעבודה! הבטחתי שאמליץ עליהם בכל מקום אפשרי. פעם ראשונה שיצאתי ממוסך עם חיוך. שירות נדיר בימינו. שאפו!

 

אופיר, רון, בעלי מקצוע ברמה שקשה למצוא, אדיבים, חסרי פוזה ומניירות. דווקא בעולם המוסכים שיש כל כך הרבה רמאים, כיף למצוא אנשים כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב גם לפרגן למוסך רון, הגעתי לרון מחיפה עם פולו 2003 מקרטעת למרות שטופלה באופן תדיר על ידי מוסך באיזור. הייתי בצומת דרכים- קניית רכב חדש או השקעה גדולה בתיקון בליקויים ברכב. החלטתי בסוף להשקיע ברכב שלי כמה אלפים וידעתי מרוב התגובות הרבות המשבחות פה את המוסך שאעשה זאת רק אצלו למרות המרחק הגיאוגרפי.

בוצע החלפת ממיר קטליטי, החלפת פנס אחורי שדרכו חלחלו מים לפנים הרכב, החלפת בית תרמוסטט שהייתה ממנו נזילה , סטארטר משופץ,החלפת מנגנון חלון חשמלי, החלפת מאוורר שבכלל לא עבד,תושבות מנוע וגיר,פלאנג׳ מים, טיפול 30k , חיזוק גלגלי השיניים של הטיימינג שהמוסך שלי בחיפה לא ביצע כראוי ולכן היו רעידות בסרק. כולל עבודה וחלפים מקוריים יצא בערך 10k₪. הרכב כעת שקט מאוד וממש עבר מהפך. אמנם החשבון קצת גדול, אבל מרגישים שיש תמורה למחיר.

מעתה והלאה אסע אליו כל שנה לטיפול עד הרכב הבא שלי, שבשביל המוסך הזה כנראה שיהיה גרמני.

עריכה אחרונה על ידי shacharlevy013
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זכיתי להיות המפרגן ה-450 :-) למוסך רון ואחרי הביקור היום אני בהחלט חייב לפרגן,

 

הגעתי למוסך רון אחרי ההמלצות האינסופיות בפורום לטובת טיפול 60K לסקודה יטי של אשתי, כשהגעתי התברר שרון בחופש (רון, מזל טוב לחגיגות יום ההולדת של האישה :bday:) אבל למרות שקיוויתי לפגוש את רון לא התאכזבתי, פגשתי את אופיר המפורסם שבדק את הרכב ביסודיות והסביר לי בדיוק מה מחליפים.

תוך כדי הטיפול גיליתי שהרכב שהיה מטופל (לפני שקניתי אותו) במוסכי היבואן הוא עדיין עם פילטר האוויר והמזגן המקוריים מהחברה ולא הוחלפו מעולם ופילטר השמן אמנם הוחלף אך לאחד מתוצרת צ'יינה.

 

כל החלפים שהותקנו הם מתוצרת MANN , כולל שימוש בפלאגים המקורים של היצרן.

 

המחיר הסופי היה גם כן הוגן בהחלט ויש דברים קטנים שהם מעבר למחיר ועושים את ההבדל (כמו מילוי אוויר בגלגלים בסיום הטיפול ושטיפה של הרכב).

 

בהחלט מוסך מומלץ שאחזור אליו בעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...