Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

בדרך כלל אני כותב בג'יפולוג וכאן אני בעיקר קורא, אבל הפעם אני חייב לחרוג ממנהגי ולתת מחמאה גדולה לרון וצוות המוסך שלו.

במוצאי שבת האחרון, עם רדת החשכה , בגשם, בדרך מתל אביב הביתה לכיוון אילת, האוקטביה של האשה לא מניעה.

אחרי ששני חברים ניסו לאתר את הבעיה במשך מספר שעות הוחלט שצריך מוסך.

העדפתי לטפל בבעיה במרכז ולא לגרור את האוטו דרומה למוסך שלי.

 

 

הרכב חדש אצלנו ובשמונה השנים האחרונות טופל ע"י הבעלים הקודמים במוסך הקבוע שלו ברחובות.

למרות שהאוטו היה תקוע באיזור גדרה, רבע שעה מהמוסך ברחובות, היה לי ברור שאני מעדיף לטרטר את האשה עם הגרר עד תל אביב למוסך רון.

למרות שרון לא התלהב לטפל ברכב שאחרים כבר התחילו לעבוד עליו ובחשו בו היטב היטב (חצי דשבורד מפורק, צמות חשמל פתוחות, נראה כמו אחרי גניבה...) ככשמע שאני מהפורום ועמית למקצוע הסכים לקבל את הרכב מייד.

 

אמנם לא נכחתי במוסך בזמן הטיפול, אבל מסיפורי האישה הבנתי שכל המחמאות וההמלצות שיש על רון והצוות נכונות.

היחס היה מעולה.

הטיפול היה מקצועי ומהיר.

האווירה במקום מאד נעימה.

המחיר סביר בהחלט.

 

התקלה אותרה וטופלה בזמן קצר, הרכב הניע והאשה הפליגה בדרכה לאילת...

ורון עוד שלח לי הודעה כדי לוודא שהאשה הגיעה בשלום והכל תקין...

 

לסיכום

אם הייתי שכיר במוסך, זה המוסך שהייתי רוצה לעבוד בו.

אם אי פעם יהיה לי מוסך גדול, כך בדיוק הייתי רוצה שיתנהל.

 

ושוב תודה לרון ולאינדיאני שעבד על האוטו

 

בברכה,טושי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחרי יום עבודה אני נכנס לרכב שלי (A3 03) ומגלה שדוושת הבלם קשה כמו אבן ואין כמעט אופציה לבלום ברכב .

מזמין גרר בבוקר ומביא אותו לרון .

 

רון מאבחן ב2 דקות בלבד מה הבעיה , ובתוך זמן קצר אני נוסע לי לדרכי

המחיר סביר ביותר על גבול החינמי

 

ההגינות , היושר עם הלקוח והשירות זה לא דבר של מה בכך.. ועליך רון אני סומך בעיניים עצומות

תודה תודה תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לקוח של רון 4 שנים (מרגיש יותר).

 

כשקניתי את הרכב היו המון צרות. טיפלתי במוסך הקודם של הרכב כי חשבתי לתומי שהם מכירים את הרכב ומסתבר שאין להם מושג.

המון דברים שתיקנו לא החזיקו מעמד או לא פתרו שום דבר והכסף שנתתי קנה לי רק לוקשים.

 

בזכות הפורום הזה מצאתי את רון.

 

לפני שנה+ כשכבר הייתי לקוח של רון, "בגדתי" ברון והלכתי למסוך מורשה יבואן רק בגלל שהוא 5 דקות מהבית (צומת בילו) ומשום שכל מה שרציתי זה פעולה מאוד פשוטה - החלפת נוזל קירור מאחר ובטעות הוספתי נוזל קירור אחר שגרם לתגובה עם הנוזל הקיים ויצר בוצה.

 

למחרת הייתי אצל רון ושילמתי שוב על אותה פעולה.. כי במורשה לא זיהו שמשאבת המים דולפת וזקוקה להחלפה ואחריה שוב מילוי נוזל קירור.

 

לאחר שראיתי אצל רון שירות טוב מהו, הדעזעתי ממה שהולך במוסך המורשה ההוא - המכונאי לא ידע שצריך לדלל את נוזל הקירור (למרות שיש ציורים על גב המיכל שגם ילד בן 10 יוכל להבין), אחד המנהלים שם שיחק במלחמת מים עם המכונאי בשעה שזה עבר על הרכב המונע ויכל לגרום לנזק חשמלי. שלא לציין שאחרי שהמכונאי במורשה אמר לי שהרכב מוכן, הייתי צריך להזכיר לו שהוא שכח לחבל בחזרה את הצינור למיכל עודפים. כמה שהוא הודה לי על ששמתי לב (נו ברור, הייתי נשאר בלי מנוע אם היה משחרר אותי כך).

 

 

נחזור לרון:

 

  • אצל רון תמיד האבחון מדוייק 100%. רון תמיד אומר לך במה הוא חושד לפי שהוא מתחיל בעבודה. עושה רושם שאין תקלה שהוא לא נתקל בה.
  • התיקונים מבוצעים במקצועיות - כלומר, לא צריך לחזור למועד ב' כי שכחו לעשות משהו או לא הרכיבו משהו נכון. התיקונים מחזיקים מעמד שנים. הם יודעים את העבודה ויודעים איך לעבוד.
  • העובדים שם עובדים ביסודיות ברוגע ובדייקנות. רואים שלא עומדים להם על הראש ומלחיצים אותם על חשבון איכות העבודה.

שני דברים הכי חשובים

  • רון מתייחס לאבחון ברצינות ובייסודיות שהלוואי והייתי רואה כזה אבחון ותחקור תקלה אצל הרופאים בארץ.
  • רון לא מתעסק בגבייה על שטויות. פעם החליפו נורה שרופה ולא חייבו. פעם אחרת פתחו סתימה בשפריצים של ניקוי השמשה. פעם אחרת, קיבל משלוח של ידיות פתיחה/נעילה (בחלק הפנימי של הדלת) וזכר שכבר קניתי אצלו אחת (אחרונה) ויש אצלי עוד 2 שבורות. פשוט הכניס ידו לאריזה שקיבל, הוציא שלוש, שם בידי ואמר "תשמור, שיהיה לך".

 

 

אז רון, תודה על השירות וסליחה שאני לא רואה אותך מעבר לטיפולים התקופתיים בזמן האחרון :wink:

עריכה אחרונה על ידי vpvi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

בעקבות השרשור הזה שגרם לי להיות לא רגוע, יצא לי להיות בתל אביב (מגיע מהצפון הרחוק...) החלטתי להיכנס לרון שבלי הודעה מוקדמת קיבל אותי בלי להסס ובדק את הרצועה / מותחן. מכיוון שעברתי 5K מאז הטיפול הקודם החלטתי שעל הדרך אעשה טיפול אצל רון, לאחר התחברות למחשב,[ATTACH=CONFIG]405745[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]405746[/ATTACH]10734048_10205536924645098_543925044777275265_o.jpg הסביר לי אופיר שיש לי תקלה בקניסטר והראה לי שמופיע קוד תקלה למרות שלא נדלקה לי שום נורה בלוח שעונים. חייב לציין שאופיר (הבחור שעבד לי על הרכב) היה סופר סבלני, מקצועי הסביר כל דבר כמה פעמים, והכי חשוב רואים שעבד מכל הלב (-: הוחלף החלק וכמובן שנעשה טיפול. אין ספק שלמוסך הנ"ל אני אחזור גם שאני צריך להגיע מהצפון הרחוק. שוב - המון המון תודה לרון ואופיר 8)

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ביום שישי נסעתי למוסך רון לעשות טיפול 30,000ק"מ לריכבי פולקסוואגן טיגואן.

המוסך: מוסך בסיגנון הישן סככה ובה תאי עבודה משרדון קטן לפקידה וברחבת המוסך שולחן כתר פלסטיק עם כסאות מסביב לנוחות הלקוחות.

השרות: רון הגיעה למוסך והציג את עצמו לאחר שיחת הכרות קצרה לקח את הרכב לנסיעת מבחן, כאשר חזר הכניס את הרכב לעמדת עבודה.

פרט לטיפול הראה לי רון שהמגבים זקוקים להחלפה, נוזל הקרור אינו בצבע הדרוש (הנוזל מדולל מידי) ואני צינתי שהמצבר כנראה כבר הגיעה יומו וכדאי להחליפו במקום להתקע ביום גשום ללא מצבר.

מסקנות: שרות מעולה ויחס אישי, המכונאי שביצעה את הטיפול לקח את הרכב לבדיקת לחץ אוויר בצמיגים ונשאלתי אם אני רוצה שיטפו את הרכב.

מחיר הטיפול כולל החלפת מצבר ומגבים כ- 1800 ש"ח מחיר הוגן לכל הדעות.

הערות: כמתכנן מוסכים במקצועי הייתי רוצה שהמוסך יהיה ברמת המוסכים המודרניים שמוקמים היום בארץ ובחו"ל כמו:מבנה סגור עם ריצפת גרניט פורצלן וקירות מחופים בקרמיקה, workshop bay 01small.jpgחדר המתנה ללקוחות כולל שרותים נהותים, עמדת טלוויזיה ואינטרנט והדבר החשוב לי שרות לקיחת הרכב והחזרתו מבית הלקוח כי ברוב המקרים הנוכחות שלי במוסך מיותרת.

ולבסוף שאלה: איך מחזירים את הפרמטרים הקודמים לאחר החלפת מצבר כמו הרמת חלונות אוטומטית בלחיצה אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אצלי רון היה המוסך היחידי שנתן לי את הרכב שלו בזמן שהרכב היה במוסך. ואפילו לא ביקשתי, גם סירבתי בנימוס בהתחלה והוא התעקש.

 

מוסך עם גרניט פורצלן וחדר המתנה ממוזג יש לך בשפע. לא חסר.

אני כמו רוב הלקוחות של רון מעדיפים להיות קרובים לרכב, לקבל שירות הוגן ומחיר הוגן בלי לשלם על גרניט פורצלן. אינטרנט יש לי בפלאפון.

 

בנוגע לחלונות - תעלה ותוריד ידנית כל אחד עד הסוף ואחרי הפעולה תשאיר את הכםתור לחוץ לעוד 2 שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מספיק במוסכים עם מיזוג, רצפה יוקרתית וקרמיקות בקירות ואז דפקו אותי מכל כיוון אפשרי - ועכשיו אני מעדיף לשבת ליד השולחן מפלסטיק, בלי מזגן, עם קירות מטיח וגג סככה ולקבל את השירות והמקצועיות שאני מקבל שם.

 

כל מה שרשמת על מבנה המוסך זה לא רלוונטי כל עוד מדובר בשירות, מקצועיות ומחיר שמקבלים שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

בנוגע לחלונות - תעלה ותוריד ידנית כל אחד עד הסוף ואחרי הפעולה תשאיר את הכםתור לחוץ לעוד 2 שניות.

תרחיב בבקשה על הנושא בבקשה.

האם הלחיצה הארוכה צריכה להיות כאשר החלון פתוח (כפי שמובן ממה שכתבת), או כאשר החלון סגור.

בנוסף האם הבנתי נכון שיש לבצע פעולה זאת בכל חלון וחלון בנפרד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערות: כמתכנן מוסכים במקצועי הייתי רוצה שהמוסך יהיה ברמת המוסכים המודרניים שמוקמים היום בארץ ובחו"ל כמו:מבנה סגור עם ריצפת גרניט פורצלן וקירות מחופים בקרמיקה, [ATTACH=CONFIG]408104[/ATTACH]חדר המתנה ללקוחות כולל שרותים נהותים, עמדת טלוויזיה ואינטרנט והדבר החשוב לי שרות לקיחת הרכב והחזרתו מבית הלקוח כי ברוב המקרים הנוכחות שלי במוסך מיותרת.

ולבסוף שאלה: איך מחזירים את הפרמטרים הקודמים לאחר החלפת מצבר כמו הרמת חלונות אוטומטית בלחיצה אחת.

 

בלי קשר לרון, אתה יודע, על הגרניט והקרמיקה מישהו צריך לשלם, אתה יכול לנחש מי?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לאקסודוס - זו אומנם חריגה מנושא השרשור, אך אני מכיר מוסכים שנראים כמו ארמון - והשרות חרבון.

מאידך - מכיר מוסכים שנראים ומזכירים סככה-חורבה, אך השרות במקצועיות ואהבה.

(לא כל אחד (בעל מוסך) יכול להרשות לעצמו קרמיקה ובורקסים, אבל נסכים שהשרות והמקצועיות הם "קצת-קצת" לפני זה. נכון ?)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורנצו - שהחלון סגור תפתח את החלון עד הסוף ותשאיר לחוץ לעוד 2 שניות.

 

אח״כ תסגור עד הסוף ותשאיר לחוץ לעוד 2 שניות.

 

לכל חלון בנפרד לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

בוצע כאמור ולא עזר...

נ.ב

אינני בטוח בכלל שהדבר אפשרי, בפאביה (2009) היה לי גישה דרך תוכנת VCDS אפשרות לשנות את הגדרת סגירת החלונות ברומסטר (2012) אפשרות זאת נעלמה, למיטב ידעתי בגלל תקנות בטיחות.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

למה לא להיכנס יותר בחיים למוסך צ'מפיון "השחר מוטורס" בחולון ולמוסך צ'מפיון המרכזי בחיפה וללכת רק למוסך רון?

 

כי במוסך רון נתקלתי ביחס הבינאישי הכי טוב שחוויתי אי פעם במוסך כלשהו.

כי במוסך רון שמים לך רק חלפים מקוריים של פולקסווגן ולא קורעים לך את הכיס.

כי במוסך רון העבודה מקצועית ואתה יכול לדעת בוודאות שלא עושים לך פוילישטיקים.

כי במוסך רון אני יודע שלא יעבדו עלי ויטפלו לי באמת בבעיה ולא ימציאו בעיות אחרות.

 

הגעתי למוסך רון לטיפול 60k כשלילה לפני באופן מקרי בהחלט הרכב שלי התחיל לרעוד בטירוף בנסיעה וכל הנורות נדלקו.

לצערי האחריות של "רצון עאלק טוב" נגמרה בדיוק החודש והבעיה בעיה מוכרת. בדיוק לפני מספר חודשים קרה לי אותו הדבר בדיוק.

בצ'מפיון חיפה אמרו לי שהבעיה היא כבל מצת והחליפו אותו מה שאכן פתר חלקית את תחושת הרעידות שהייתי עוד חווה מידי פעם במעבר בין הילוך 4 ל5.

אצל רון גיליתי לתדהמתי שהבעיה נגרמה בכלל מסליל הצתה פגום עם קורוזיה שהתפשטה לכבלי ההצתה. בצ'מפיון הבינו שהאחריות נגמרת ובמקום להחליף את הסליל הפגום שהוא הרכיב היקר שמו פלסטר והחליפו את הכבל בידיעה שעוד מספר חודשים אחרי שתיגמר לי האחריות הבעיה תחזור על עצמה ואני אשא בנטל של התיקון. אצל רון גם גיליתי שבכל הטיפולים האחרונים שהרכב עבר במוסך "השחר מוטורס" הרשמי של צ'מפיון בחולון שמו לי ברכב רק חלקים תחליפיים תוצרת סין ואף לא חלק אחד מקורי. מילא שהיו זולים משמעותית כדי להצדיק את העניין, אבל לא, בעוז חוצפתם הם מעיזים לגבות מחיר פרמיום מלא של מוסך מרכזי. רק לצורך השוואה, באותו המוסך "השחר מוטורס" רצו לגבות ממני עבור טיפול 60,000 שכזה עם חלקים סינים זולים 2000ש"ח לפני מע"מ! אצל רון כשכל החלקים מקוריים העלות היתה זולה בהרבה לאין שעור! פשוט שערוריה...

אפילו הברקסים שהם החליפו לי, אחד החלקים הכי חשובים ברכב לא מקוריים ועכשיו יש לי רעידות קלות בהגה בגלל זה.

בקיצור, שומר נפשו ירחק מצ'מפיון.

 

אבל מספיק עם התלונות. אני רוצה להודות תודה גדולה למוסך רון על השירות האדיב המקצועי, היחס החברי וההוגנות. ברור לי שמעכשיו אטפל ברכב שלי אך ורק שם ואני תושב יקנעם שזה לא טרוויאלי בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

למרות שיש כאן 374 המלצות אני חייב להוסיף את שלי.

 

אני גר בירושלים והייתי כבר מספר פעמים אצל רון עם רכבי VW של המשפחה.

כל פעם מחדש אני נהנה מהיחס, המקצועיות, נו נונסנס והמחירים המצויינים.

תמיד אפשר להיכנס, לקבל שירות מהיר, מקצועי ויעיל ולהיות בטוח ב100% שנעשתה עבודה מצויינת, שלמה וללא תוספות מיותרות.

 

עכשיו, לראשונה מזה עשר שנים אני שוב בעלים של VW וכמובן שאטפל בה במוסך רון בלבד.

 

שלשום רציתי לרכוש גולף פלוס בתל אביב. נעזרתי ברון לצורך בדיקה של שני אקזמפלרים והוא עזר לי מיד לעלות כל הבעיות (היו הרבה) של האקזמפלר הראשון, והמליץ לי בחום על קניית האקזמפלר השני שהיה במצב מצוין. שירות שלא תקבל בשום מכון בדיקה.

 

כמובן שהכנסתי את הרכש הנבחר מיד לטיפול גדול אצל רון כולל טיימינג ובלמים.

 

חבר הפורום היקר אופיר רודניצקי (ToSToS) שעובד אצל רון, טיפל אישית על הרכב (בתמונה), נתן יחס אישי ועבודה מקצועית.

GPOABF_0608.jpg

GPOABF_0609.jpg

GPOABF_0606.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...