Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

חיפשתי מקום לטיפול 45 ללאון שלי, זה הרכב הראשון שלי מקבוצב VAG ולאחר מספר המלצות הגעתי לרון היום לביצוע טיפול.

חלקים היו שלי ובן אדם קיבל זאת בברכה (יש מוסכים שמעקמים פרצוף ) לקח מחיר הוגן בהחלט על עבודה ותוך שעה הייתי בחוץ ועל הדרך עוד אפשר לי "לשחק" עם VAG COM שיש ברשות המוסך לאחר שסרק את הרכב.

עכשיו אני אוכל להיצטרף לשורה של ממליצים וכולי תקווה שהמקום ימשיך ברוח הזו, אני די בטוח שאשתמש בשורותיו גם בעתיד.

יישר כוח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היי לכולם.

קיבלתי מהמשפחה גולף 2001 מנוע 2 ליטר במתנה לפני מספר ימים.

הרכב לא טופל לפחות כמה שנים.

בכביש בין עירוני הרכב לגם בין 1:6 ל1:7

אני עובד במקום מסווג אשר דורש ממני המון שעות ולכן כשאני מסיים לעבוד - רוב המוסכים סגורים.

בהמלצת חבריי לעבודה ומקריאה כאן - נסעתי מירושלים עד למוסך רון.

תוך פחות מדקה (ואני לא ציני בכלל) רון היה אצלי ברכב,כאשר המחשב של הרכב מחובר למחשב שלו - לקריאת נתונים.

רון עלה על חיישן MAF תקול,וכאשר הסברתי לו על הבעייה של התקררות הרכב,קבע שיש להחליף טרמוסטט.

תוך כדי עבודה גילינו שגם הפלאגים גמורים וגם אותם החלפנו.

כאשר שמעתי את המחירים,נורא נבהלתי.

אך רון הבטיח (וקיים) שיבוא לקראתי במחיר.

אני רוצה לעדכן את כולכם אך בעיקר את רון:

הרכב מתחמם בדיוק על 90 ולא זז מילימטר.

כבר הספקתי לנסוע 90 קילומטר ואני חייב לציין שצריכת הדלק השתפרה פלאים.

(אבל עכשיו צריך להסביר לאשתי למה השקעתי כלכך הרבה על האוטו (: )

 

רון הבטיח שיש שנה אחריות על חלפים ועבודה - אני מקווה שנתראה לעיתים רחוקות !

סוף סוף מצאתי מוסך עם שירות אדיב,אמיתי,שלא מנסה לדחוף דברים כדי להרוויח.

 

יש לציין שקיבלתי שטיפה לרכב ללא עלות.נורא אדיב!

שיהיה לכם לילה טוב חברים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

 

היום בצהריים ביקרתי במוסך רון לאחר המלצות מהפורום ולאחר שמאסתי במוסכי הרשת.

 

ברשותי גולף משנת 2002 המגעים של ידיות האורות והמגבים נשחקו והייתי צריך להחליף אותם

 

רון שלח את העובד שלו לבדיקה לאחר בדיקה מהירה קבע כי צריך להחליף אותם החלטתי להחליף רק את ידית האיתות מכיוון

 

שרציתי חלקים חדשים לאחר כ-10 דקות החלק הוחלף ביקשתי גם Reset ל-Servise נעשה, ללא תשלום

 

 

כמו כן ביקשתי ממנו שישמע רעשי שחיקה מהמנוע לא הספקתי לפתוח מכסה מנוע ורון אמר לעובד שלו למלא שמן הגה "On the house"

 

הבעיה נפתרה.

 

לסיכום:רון מכונאי מעולה שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ,מזהה תקלות ואומר לך מה הבעיה ואיך צריך לטפל בה-

מראה על מקצועיות גבוהה

 

הגעתי מהדרום וזה היה שווה את זה ,זה עדיף מאשר להעביר את הזמן במוסכים שמהמרים בניסוי ותעייה

English cake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למגיב שמעלי.

אתה רציני?

 

תכנס לשרשור על מוסך רון ותבין במי מדובר.

הדבר האחרון שהוא צריך זה לשלם למישהו על המלצה בפורום.

 

אני אישית רכשתי פולקסווגן רק מההמלצות על האיש בפורום [ממשתמשים עם יותר מהודעה אחת], ונוסע אליו מירושלים.

 

ולגופו של ענין:

הייתי במוסך כשפות"ש היה שם. לא הבחנתי בכל הפרטים, אבל הסיפור בכללותו היה ונברא.

 

לא צריך לדחוף את השטות של "הודעה ראשונה בפורום" לכל אחד, למרות שאני אישית גם מסתייג מהודעות ראשונות שבאות כהמלצות.

 

ולפות"ש: יש שרשור ייעודי להמלצות על רון. אני מאמין שההמלצה שלך תודבק שם ושרשור זה יימחק.

 

בהצלחה עם האוטו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הזמנתי מאיביי פנסי לד אחוריים מקוריים של Hella לגולף GTI MK6 (לא זול הסיפור הזה אבל הם נראים ממש טוב!) ואחרי שחיברתי אותם לרכב הופיעה לי הודעה שאומרת שכביכול יש תקלה עם הפנסים האחוריים. אין איתם שום תקלה, הם עובדים כמו שצריך, פשוט צריך לקודד אותם למחשב הרכב וזה הכל.

 

אז יצרתי קשר עם מוסך מורשה ושם נאמר לי שאין מה לעשות עם זה ושתמיד תופיע לי ההודעה הזו כי הנורות שהזמנתי לא מתאימות לרכב שברשותי בגלל שההתנגדות שלהם שונה מהפנסים הקודמים. לאחר מכן יצרתי קשר עם רון שאמר שיוכל לעזור לי עם זה רק אם אמצא את הוראות הקידוד (שאותם הוצאתי מהמוכר אגב).

 

הגעתי עם ההוראות ותוך פחות מחמש דקות, העובד של רון קידד את הפנסים לרכב וההודעה על התקלה נעלמה!

 

דרך אגב, מישהו יודע אם המחיר לטיפול "גדול" לגולף GTI אמור להיות שונה מגולף רגילה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוסך רון הגעתי בגלל קומבינה של חשמלאי שלא ממש הכיר את הרכב, המליצו לי על כל מני בעלי מקצוע שחלקם אפילו טובים אבל בין ההמלצות לסדנאות ומוסכים היתה אמירה חוזרת, ברכב שלך רק למומחה! (סקודה). כך הגעתי לרון שבדקות אכן פתר את הבעיה,מצא את הקומבינה שבלבלה גם רבים וטובים אחרים, והכל תוך כמה דקות!!!

התרשמתי לטובה ולכן חזרתי לטיפול, והטיפול הפעם היה שונה ממקומות אחרים. אני איש קבע ויודע איך מטפלים ברכבים בצבא - הכוונה לאו דווקא לאיכות אלא לנוהל עבודה. הרכב הגיע, רון עלה עליו לנסיעה קצרה וישר לליפט. תיאמתי איתו מראש ליפט כי שמתי פלאש מנוע לפני הכניסה למוסך. הקפיץ 2 מכונאים שדבר ראשון בדקו את הרכב והמכלולים!

מצאו שהתותבים גמורים, על הדרך החלפנו צינור אויר שנקרע ואבחנו תקלה במותחן חגורת הטיימינג וחגורה שלא מתאימה בגודלה לאביזרים.

המחיר היה הוגן לחלוטין, לאור העלות הגבוה של התיקון אמר רון בהגינות שניתן להמתין עד 15K עם הטיימינג.

אני יצאתי מרוצה! מחיר הוגן, מקצועיות מעל הכל! והגינות, לא מחפשים להכניס ללקוח עוד עבודה. אלא עובדים עם הלקוח ומתכננים תוך חשבון כלכלי ומקצועי מתי לבצע כל טיפול ולא להכנס להרפתקאות יקרות.

ממליץ בחום!

עריכה אחרונה על ידי d_medic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכולתי שלא לרשום את מה שקרה גם כאן על דפי הפורום -

באחת הפעמים שיצא לי לבדוק שמן מנוע ברכב, גיליתי כי המפלס ירד אל מתחת למינימום. כשפתחתי את פקק המילוי גיליתי טחינה על הפקק. מחשש לראש מנוע ובפאניקה התקשרתי ישירות לרון. לא ברור בכלל כי בעל מוסך יעזוב הכל בשעות העבודה כדי לייעץ ללקוח בטלפון, אבל כך בדיוק רון עשה. שנייה לאחר שמיעת הפרטים נתן חוות דעת מקצועית כי מדובר בתופעה ידועה של אידוי וסך הכל מה שנדרש ממני זה לנקות את הפקק. מאמין בלב שלם שמוסכניק אחר היה ממהר לזמן אותי לטיפול ראש מנוע. אבל רון אדם ישר ומקצועי.

אז פשוט תודה. נתראה בטיפול הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם ,

זה הולך להיות ארוך אז אני אתחיל מהסוף.

סוף סוף מצאתי מוסך מקצועי, אדיב ,עם מחירים מעולים!

מוסך רון בתל אביב בהנהלת רון אוחנה והצוות המקצועי בראשות מוטי.

ועכשיו מההתחלה..

בשישי האחרון רכשתי רכב מסוג אוקטביה 2003 , אוטומט 1.6 , מיד ראשונה ועם 90K ק"מ !

לאחר בדיקה לא מעמיקה במיוחד , קניתי את הרכב בלב שלם .

לקראת סוף הנסיעה מחיפה לאשדוד , התחילו כל מיני תופעות שגרמו לי להתחרט שקניתי את האוטו : החלקת גיר, זיופי מנוע וכו' .

לאחר בירורים תיאמתי הגעה למוסך רון כי הוא נחשב מוביל בתחום , אני לא אפרט לכם על היחס האדיב והסבלנות שהייתה במוסך ,

כי זה לא חיים שכאלה , במילה אחת מצויין !

מיד עם ההגעה ,הרכב חובר לסורק תקלות אשר קרא 6 תקלות מנוע ו2 תקלות גיר .

בזמן הסריקה רון הבחין כי לא קיימת נורית צ'ק אנג'ין דולקת , וביקש לפתוח את לוח השעונים.

 

להלן ישראבלוף #1:

נורית צ'ק אנג'ין מכוסה באיזולירבנד, לוח השעונים מורכב והנורית דלקה לה.

התחלנו בתקלות המנוע :

הוחלפו אטמים בסעפת , פלאגים (שהיו גמורים ) , חיישן למבדה , וטיפול 10000 כללי.

מיותר לציין שהערכים התאזנו והתקלות נמחקו כליל , וכל זה במהירות ובמקצועיות שטרם ראיתי במוסכים בארץ.

 

 

בזמן החלפת השמן בורג הקארטר הסתובב חופשי .

להלן ישראבלוף #2 :

הקארטר קיבל בעבר מכה , רותך ועבר הברזה באובר סייז לבורג שבוצע באופן גרוע.

העניין טופל במהירות ע"י אובר סייז נוסף והכנסת בורג איכותי ומתאים .

 

תקלות גיר:

 

כל התופעות קרו כשהרכב היה ממש חם, יש לציין כי במהלך כל העבודה, מתחילתה ועד סופה לוו בהסברים של רון על מידת הסיכויים של התופעות להיעלם ועל המשמעות הכספית והמקצועית.

הוסבר לי כי התקלות שתיארתי יכולות להעיד על טורק קונברטור גמור בגיר , או סלונואיד דפוק במוח של הגיר .

לאחר בירור מעמיק התגלה כי השמן היה שרוף עקב סתימת הקולר גיר המקורי .

מה שהעלה את הסבירות שלא היה קירור מספיק לגיר וגרם לכל התקלות הנ"ל ותקיעת הסלונואיד בפרט.

סלונואיד נבדק ונמצא תקין , הוחלף שמן והותקן קולר גיר איכותי .

יש לציין כי " על הדרך" רון הפנה את תשומת לבי להרבה פריטים שמקולקלים או בדרך ללהיות מקולקלים ושאל אם ארצה להחליף אותם ואת משמעות ההחלפה.

 

על הדרך התקשרתי לאחי שגורר תקלה מעצבנת בפאביה שלו , תוך שעה האוטו היה בחוץ לאחר פתרון הבעיה (צריכת דלק גבוהה).

 

לסיכום: יום דחוס שבסיומו כל התקלות נפתרו עד הסוף , במחיר הוגן ביותר (בטוח שכחתי דברים) כולל שטיפה חחח! עכשיו הרכב חדש! ובכנות , פעם ראשונה שאני חוזר ממוסך ואני מרוצה. רון אתה גבר!!!

 

אני מצרף פה תמונות של כל התהליך.

בברכה,

רונן.

10003291_10152290090978536_1829710530_n.jpg

1062623_10152290641313536_391171486_n.jpg

1579918_10152290641933536_342886352_n.jpg

1056818_10152290091033536_1938677941_n.jpg

10008556_10152290647648536_72723732_n.jpg

10011263_10152290688843536_1102649102_n.jpg

10009536_10152289862948536_1344344159_n.jpg

961274_10152289863073536_1921454387_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי פורוצ

W202 C240

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מוסך רון הוא הכתובת לרכבי קונצרן VAG.

 

לא לקחת את הרכב לבדיקה כולשהי לפני הרכישה ? חלק מהבעיות שציינת ניתן לאבחן בקלות גם ללא ידע של מכונאי.

חבל :cry:

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאמן הקטע עם האיזוליר בנד.

הקילומטראז' לפחות אמיתי?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הגיר אי אפשר לעלות בכלל כשהאוטו קר, אפילו רון ראה שכשהוא קר הוא פיקס. שאר הבעיות לא שמתי לב כי חשבתי שנורית צק אנג׳ין באוטו הזה באה בצורת הודעה על הצג של המלל. הקילומטראז אמיתי זה אומת מול החברה. לא נורא לפחות הרווחתי מכונאי וחבר, ועשיתי יישור קו רציני שיתן לי שקט. והכי חשוב: קולר לגיר!!!!

W202 C240

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאמן הקטע עם האיזוליר בנד.

הקילומטראז' לפחות אמיתי?

 

מה זה לא יאומן? בזמנו רכשתי פיאט טיפו (רכב מקולל). שאכל אלטרנטורים בלי סוף ומצברים כתוצאה מטעינה לקויה של המצבר. אחד ה"מוסכים" בהם טיפלתי אז הוציא את מנורת הביקורת המעידה על טעינה לקויה "זרק" אותה בתוך המנוע ועטף באיזולרבנד. מיותר לציין שהוא לא קיבל תשלום עבור ה"עבודה" ומעולם לא חזרתי אליו.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

היום הייתי במוסך רון ורציתי לשתף את החוויה ולהמליץ.

לפני חודשיים קניתי את האוטו הראשון שלי, גולף 2008.

בערך לפני שבוע האוטו התחיל לעשות קרחצים מוזרים, המשכתי לנסוע איתו עם הקרחצים במחשבה שמתישהו בהזדמנות אקח אותו למוסך.

אתמול בעודי נוסעת נדלקה פתאום נורית המים, האוטו התחיל לצפצף והטמפרטורה צנחה ל -50.

הבנתי שכבר אין ברירה וישר לקחתי את האוטו למוסך המרכזי של צ'מפיון ברמת גן.

הכנתי את עצמי לחוויה בסגנון של what was was, was was...

כשהגעתי לשם שאלתי מה הבעיה. לא ידעו לומר לי מה הבעיה, כמה זמן יקח לתקן אותה או מה העלות ואמרו שאני צריכה להשאיר את האוטו עד יום שלישי בצהריים ושמחר יתקשרו אלי וידברו איתי.

היום בבוקר התקשרו אלי ואמרו שצריך להחליף את משאבת המים ושעלות הטיפול היא 3800 שקלים, אמרתי להם שזה יקר לי אז הם הציעו לי שהם ישתמשו בחלק לא מקורי ואז הם יוכלו להוזיל את העלות ב 500 שקלים. אמרתי להם לא תודה. [אם מעניין אתכם אז תיקון פגוש עולה שם 280 לפני מעמ ושטיפה פנימית וחיצונית של האוטו 48 ]

בן זוגי היקר המליץ לי לנסות את מוסך רון.

התקשרתי למוסך, תיארתי את הבעיה וביקשתי הצעת מחיר.

רון אמר שהוא מעריך את העלות ב 2480 שקלים (עם משאבה מקורית).

בערך ב 11 מסרתי את האוטו במוסך.

בשעה 14:30 כבר התקשרו אלי לומר שהאוטו יהיה מוכן בעוד חצי שעה.

הגעתי בשלוש לקחת את האוטו וגיליתי להפתעתי שרון תיקן את הפגוש על חשבון הבית.

האוטו הגיע נקי גם מבחוץ וגם מבפנים ללא תוספת תשלום וכמובן שהוא הפסיק לעשות קרחצים.

 

לסיכום אני מאוד ממליצה על המוסך. אין לי ספק שאני אחזור לשם ואעשה שם את כל הטיפולים וגם אמליץ לחברי.

רון הרגיש לי כמו אדם ישר והגון שלא ניסה לסבן אותי או לנצל חוסר בקיאות מכנית למטרות רווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...