Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פשוט תענוג. באתי לעשות יישור קו לרכב לאחר קנייה בעקבות ההמלצות בפורום. שירות איכותי ומקצועי. דיאגנוסטיקה אמיתית ולא מנסה "לדחוף". מחירים נוחים. בנוסף, אחרי שצץ איזה סיפור שאפרט עליו כבר בהמשך, רון מיד הציע להשאיל לי את הרכב הפרטי שלו לטובת נסיעה למשרד הרישוי בחולון. מזל שקניתי רכב גרמני וכך זכיתי לטפל אצל רון. ניפגש בטיפול הבא בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפעם הגרמניה בצי המשפחתי (גולף MK4 2001 עם 75K ק"מ) החליטה שהיא מתגעגעת לרון אז היא החליטה להתקלקל לפני מועד הטיפול השנתי (בד"כ לפני הטסט). אני רק שמח שכל האקשן קרה לי ולא להורים שלי כי הם היו מזמינים גרר ושולחים את הרכב לגריטה (לאחר שדיווחתי להם על המתרחש כי בכל זאת הרכב בבעלותם, הם כבר עשו את החישובים איך מחליפים את הגרמניה הזקנה בפיקנטו חדשה).

בדרך ללימודים הרכב התחיל "להשתגע". זה התחיל ממנורת ESP, לאחר כדקה הרדיו דיסק הפסיק לעבוד, אחרי עוד דקה בערך המזגן הפסיק לקרר והגיר התחיל לדפוק.

למזלי הייתי רחוב ליד המכללה אז החנתי את האוטו, הלכתי לעשות בחינה. סדרך אמרתי לעצמי עדיף לבדוק מה קורה בערב כשיהיה פחות חם.

כשחזרתי לאוטו בדקתי חיבורים למצבר, רצועת אלטרנטור, מים ושמן. הכל היה תקין, הנעתי והלא הייתה שום התראה אז התחלתי בנסיעה. איך שאני עולה לאיילון שוב האוטו מתחיל להראות סימני גסיסה ונכבה.

מהר הרמתי טלפון לאח שלי שיבוא לחלץ. המזל שוב פעם היה לצידי כי הייתי רק 10 דקות נסיעה מרון. אבל השמש מתחילה לשקוע ויש פקקים באיילון. הטענו את המצבר ונסעתי בזהירות ובלי אורות (אבל עם 4 מאותתים) אל רון והחנתי את האוטו מחוץ למוסך.

למחרת אבא שלי הקפיץ לרון את המפתחות, אמרתי לו שיגיד לו שכנראה הלך האלטרנטור ושיכין אלפייה לפחות.

רון הרגיע אותו שהאלטרנטור מצויין וזה כנראה רק קצר/נתק. ואכן אחרי כמה שעות הטלפון צלצל, סכום מגוחך החליף ידיים והגרמניה חזרה לשירות.

אבא שלי לא האמין שיש כאלה מוסכניקים שלא ממהרים להשחיל לך תיקון גם כאשר הלקוח בא מוכן לזה. אחרי הכל בגלל מוסכניקים כאלה הוא כבר מעל 10 שנים מחליף רכבים בליסינג ושכח מה זה מוסך.

 

אז רון, אל תתגעגע יותר מדיי, בקרוב יש טסט אז נכנס לעשות טיפול שנתי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הייתי היום בבוקר אצל רון לטיפול קטן (פילטר+שמן), החלפת מגבים קדמיים ומגב אחורי, והחלפת מצבר (הקודם היה גוסס, בן 5.5 שנים). במהלך הטיפול רון גילה כי גומיות המשולשים קרועות לגמרי בשני הצדדים (יש לי טסט השבוע ולא הייתי עובר ככה), ובנוסף כשפירקו את בורג אגן השמן, הסתבר שצ'מפיון מוטורס בשנה שעברה הרסו את הברגת הבורג הנ"ל, ובמקום לסדר את זה תקעו שם כמה אומים בראש הבורג כדי שזה יחזיק מעמד... התנהגות מוסך צ'מפיון היא בושה לדעתי וכך מוסך מורשה לא אמור לאלתר תיקונים, וגם אם כן שישאלו אותי מה אני מעוניין לעשות!

בכל מקרה, ביקשתי מרון שיעשו שם הברגה חדשה ויחליפו את הבורג, וכך נעשה. בגלל הבעיות עם המשולשים הרכב נלקח אח"כ לכיוון פרונט במקום סמוך.

בנוגע למגבים שקניתי בזמנו מצ'מפיון ושהתחילו לחרוק אחרי כמה שבועות, מסתבר שהמגבים שלהם זה מגבים שהביאו מטורקיה באיכות זוג ז', לא ברור לי למה מוסך מורשה מרכיב מגבים באיכות ירודה כזאת - בכל מקרה הרכבתי עכשיו בוש.

 

חייב לציין לחיוב את רון אוחנה - מדובר בבחור זהב, וכמו כן את הפקידה מזל וצוות העובדים שטיפל ברכב. המחיר היה טוב, אבל חייב לציין את ההבדלים במחירים במוסך רון לעומת מוסך צ'מפיון:

ההפרש בין שמן מנוע במוסך צ'מפיון למוסך רון עומד על 60 ש"ח, וההפרש בין מסנן שמן ממוסך צ'מפיון למוסך רון עומד על 65 ש"ח שזה פי 2 (!) כמובן לטובת מוסך רון. עכשיו לא ברור לי מדוע צ'מפיון גובה מחירים מופרזים כאלה על החלקים, הם מצופים זהב?

 

תודה לרון ולעובדים, רק חבל שאתם נמצאים כ"כ רחוק... אבל אני מסתדר :)

D0944040.AVI_snapshot_09.26_[2013.09.29_18.14.38].jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין מסנן שמן ממוסך צ'מפיון למוסך רון עומד על 65 ש"ח שזה פי 2 (!) כמובן לטובת מוסך רון. עכשיו לא ברור לי מדוע צ'מפיון גובה מחירים מופרזים כאלה על החלקים, הם מצופים זהב?

 

לדעתי, רון מתקין לא מקורי אלא תואם מקורי (OEM) של MANN או משהו דומה .

(האיכות זהה) ולכן ההפרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות, זה דבר מאוד מקובל במוסכים - לי אין שום בעיה להתקין לא מקורי אבל תואם OEM.

 

אגב, יצא לי לתת כמה סטרטרים מאז שהוחלף המצבר אצל רון אתמול. הסטרטר נשמע עכשיו ממש מהיר ומתניע ממש בקלות! הנורות בלוח שעונים לא נכבות יותר בהתנעה וגם לא התאורה בתוך הרכב, וגם הסטרטר לא נתקע יותר באמצע ומתעייף... אני חושב שהמצבר הקודם היה ממש גמור, לא יודע איך החזיק מעל 5 שנים ולא יודע איך עדיין הצליח להתניע. אין ספק שהייתי נתקע איתו בקרוב אם לא הייתי מחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי ספק שאחזור.

פעם שלישית אצל רון, הפעם טיפול 70k. (קטן)

 

הגעתי ב-11 בבוקר, רון קיבל אותי במהירות, ביצע בדיקה ממוחשבת ושלח את הרכב לליפט, לטיפול שבמסגרתו הוחלף שמן castrol edge 5w30 האהוב עליי, פילטר שמן מקורי כמובן, פלאגים שסופקו על ידי (ngk bkr7eix אירידיום, מרווח 0.8 דרגת קור 7, למי שמעוניין).

בנוסף הוחלט על החלפת רפידות אחוריות שעשו את עבודתן נאמנה (הוחלף לרפידות של ATE, כמובן OEM).

פילטר האוויר שלי הוא אינבוקס מתוצרת k&n, כך שלא נדרש להחליפו.

 

ביקשתי לא לשטוף את הרכב, לא להדביק מדבקות, ולא למלא נוזל חלונות, רון אמר שיבוצע והוסיף כי בכל מקרה הוא ישמח אם אשאר בסביבה ואסתכל. (כך היה)

 

העבודה בוצעה במהירות יחסית, לצערי לא לקחתי בחשבון שהגעתי בשעה שקרובה להפסקת האוכל, בזמן הזה ישבתי לקשקש עם מזל המזכירה והתפעלתי מאוודי S8 V10 מפלצתית שחיכתה לבעליה.

לקראת אחת הרכב היה מוכן, ישבתי עם רון במשרד, סיכמנו על מחיר הוגן לחלוטין.

יצאתי מרוצה, תודה רון, נפגש בטיפול הבא.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כמו רובכם, הגעתי לרון ע"י ההמלצות בפורום. לא פעם נעזרתי בשירותיו ועצותיו בטלפון, וידעתי שאת הטיפול הכי גדול באוטו שלי אני אעשה אצלו. הרגע הזה הגיע היום, מד האוץ מראה 179K - זמן טיפול + טיימינג. 4:30 בבוקר מתעורר, מתארגן ומתחיל את הדרך מנהריה לתל אביב במיוחד לרון. מגיע ב7 בבוקר, העובדים מקבלים אותי יפה מאוד. 7:30 מגיע רון, מסביר לשם מה הגעתי - נכנסים לרכב לנסיעת מבחן. רון שם לב מהר מאוד כי הבלימה חלשה משהו, והידית הילוכים מאוד חופשית. אני למדתי לחיות עם זה כבר, רון טוען כי המצב לא תקין בעליל. חוזרים למוסך, רון פותח מכסה מנוע, בודק צינור ואקום לבלימה - הופס, הנה יש קרע בצד אחד. מתקן במקום, ללא ועלויות. האוטו עולה על הליפט ואני מתיישב בשולחן בפינה, פותח את המחשב הנייד ומתחיל את עיסוקי. בנתיים מתלבט עם עצמי האם אני רוצה לסדר גם את החופש בהילוכים. רון הסביר כי זה נטו לנוחות שלי, ואם למדתי לחיות עם זה אפשר להשאר ככה. שאלתי לגבי העלויות - נשמע סכום מאוד מאוד סביר ביחס למה שביקשו בצ'מפיון. רון קיבל את האישור להחליף ולסדר.

11:30 בבוקר והאוטו כבר מוכן. ואוו, באמת כל כך מהר? אף פעם לא דמיינתי אפילו לסיים כל כך מוקדם כאן. נכנסים לנסיעת מבחן לאחר טיפול - הבלימה השתפרה במעט, אך עדיין רכה מידי. חוזרים למוסך, ורון מעלה תהייה האם הבוסטר מתחיל לגמגם ולהראות סימני גסיסה? ואני מתחיל להראות סימני לחץ לחשבון בנק. כל מקום אחר שהגעתי אליו ושאלתי לגבי הנושא - זרקו מחירים של 1K ומעלה על משאבות ואקום ובוסטרים למיניהם.

רון ממשיך להתעקש ולבדוק - והופס, מוצא עוד קרע בצינור - בצד השני. גם הוא, מתוקן ללא עלות. רון מפציר בי לבדוק את הבלימה עכשיו. נדבקתי לשמשה. ככה הרכב הזה בולם באמת??? :oops:

 

בשעת החשבון - הופתעתי לטובה מאוד. כל התקלות שהיו לי ברכב טופלו, יחד עם הטיימינג, במחיר שמאוד הגיוני לי.

 

המקום עצמו נקי, מסודר, העובדים מאוד מסבירי פנים ונחמדים, ורון עצמו - אדם זהב! תודה רבה!

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מצטרף לפרגונים למוסך רון!!

 

במיוחד בגלל שם נשארו שעתיים מאוחר בשבילי ביום שישי!!!(לפי חוקי מרפי כמובן)

 

באתי במיוחד מראשל"צ לעשות טיפול גדול לרכב אחרי קניית אודי A3 98 1.8 ידני

נורת כרית אויר תוקנה בשנייה דרך המחשב.

החלפת מצבר למצבר בוש בשל המערכת הכבדה.(למרות שלוקח לרכב זמן להניע)

החלפת צינור וסת דלק,- הוחלף באחר אך לא נמצא באורך המתאים אז הוא מצא פתרון זמני.

מילוי גז במזגן שהתברר כבעיה באיזור המדחס אך צריך לפרק כדי לדעת בדיוק ולא היה זמן.

בדיקת מי חלודה בגיבוי הרדיאטור- רון אמר שאם הרכב נסע עד עכשיו ככה ולא עשה בעיות,

כנראה שלא צריך להחליף את המים אבל ניתן לעשות פירוק בדיקה מדוייקת ביום אחר.

 

ואז התגלו וטופלו הבעיות הקטנות שציפיתי להן

כמו החלפת פלאגים, פילטרי שמן, דלק ומזגן, מצתים, רפידות דיסק קדמיים.

(החלפת גומיות ציריה ביום אחר)

 

הבעיות הגדולות היו שהמאווררים של הרדיאטור פעלו מרגע הפעלת הסוויץ, ואחד מהם כבר שבק חיים

אז נאלצתי להחליף מאוורר לרדיאטור(יקררר) אבל עדיין המאווררים עבדו ללא סוף,

למזלי הפתרון היה בפלאג שרוף שהוחלף בפלאג משומש (150 במקון 600)

רון המליץ לי להחליף את מוט המכסה מנוע למוט מקורי הידראולי -

שכנע אותי בקלות, המוט הסיני היה לא במידה וחורק אפילו לאחר שימונים.

 

הצוות עובד ללא הפסקה ביעילות ומקצועיות,

לא מאלה שלא אוהבים שמסתכלים עליהם עובדים,להיפך!!

מפרטים בדיוק מה הבעיה שתראה ותבין את הבעיה ושלא ממציאים לך כלום,

עונים על כל השאלות בחיוך,

תמיד שומרים על נקיון וסדר שמבחינתי זאת המקצועיות לשמה!!

 

ממש נהנתי להעביר את הארבע שעות האלו אצל מוסך רון..

אני די בטוח שמקום אחר היו קורעים אותי במחיר, בלי יותר מדי הסברים ומוסיפים עוד תקלות!!

אז בנוסף אני רוצה להודות גם לכם! לצוות חברי קארספורום שהמליצו לי בחום על המוסך הזה!!

איזה כיף למצוא כזה מוסך!!

 

עכשיו נשאר לי רק להחליף גומיות לציריות, לבדוק מה הסיפור של המדחס

ואולי להחליף את כל המערכת צינורות של מי הקירור כולל הפלסטיק כי לא בא לי לחכות שילך הרדיאטור.. )-:

 

בנוסף רון מודה לכולכם על הפירגון ומוכן לענות לכל שאלה שלכם

במספרו הנייד האישי לחברי הפורום בלבד 057-728-0165

1379116_10151920123042290_2043940879_n.jpg

1001567_10151920122997290_89821079_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בהמשך לשרשור הזה (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=504181)

 

לא קל לגלות שהרכב לא נוסע, ועוד יותר לא קל לגלות שהמנוע שבק חיים :evil:

 

פתחתי שרשור עזרה בפורום, הרמתי טלפונים, דיברתי עם מספר בעלי מקצוע אבל בסוף הפתרון הסתתר במקום הרגיל:

 

רון ליווה את התהליך בצורה הכי מקצועית שיש, עזר להבין את החלופות, העלויות וידע לתת את ההצעה ההוגנת ביותר מכלל ההצעות שקיבלתי לתיקון/החלפת המנוע.

 

בשורה התחתונה, תוך 3 ימי עבודה הותקן מנוע מייבוא בגולף MK4, במחיר תחרותי ביותר.

 

רון, תודה רבה!

 

מצ"ב התמונה של המנוע שהותקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי גולף 2001 מנוע 2000 אוטומט

לפני כשבוע חזרתי מנסיעה ארוכה.

טרם הגעתי הבייתה התחילה תופעה שהילוך 2 לא נכנס

והגיר מקפץ בנסיעה מהילוך 1 ל-3

גם כאשר הכנסתי הילוך 2 ידני הוא נשאר ב-1

לאחר עצירה וכיבוי המנוע למשך חצי שעה ההילוכים חזרו לעבוד כהרגלם

 

למחרת נסעתי למוסך צ'מפיון של פולקסואגן

במוסך אמרו לי שקודם כל בודקים שמן גיר ועם מפלס השמן תקין כנראה הגיר בדרך וצריך לחשוב על שיפוץ

לפי הוראתם נדרשתי להשאיר את האוטו כלילה שלם שבבוקר יבדקו את מפלס השמן בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות

בסיום הבדיקה קבעו שחסר ליטר אחד שמן

וזאת כנראה הבעייה

לסיום נדרשתי לשלם 250 ש"ח על ליטר 1 של שמן + 100 ש"ח בדיקה

 

ההיגיון שלי אמר שלא הגיוני שליטר 1 של שמן יפתור לי את הבעייה

לכן התחלתי לחפש חוות דעת נוספת

כשערכתי חיפוש בדפי האינטרנט גיליתי המון חוות דעת חיוביות על מוסך רון

ולכן התקשרתי

 

סיפרתי לו את הבעייה וכבר בטלפון קבע שהגיר נכנס למצב חירום בשל התחממות יתר

ונדרש להחליף את הקולר (מצנן)

נסעתי לרון במיוחד מחיפה

כשבדרך ההילוכים החלו לזייף

 

כשהגעתי חיכינו שהאוטו יתקרר

ולקחנו את האוטו לנסיעה בעיר שבו הוא מחובר למחשב

כבר בנסיעה קצרה אישרנו שהגיר מתחמם לפי טמפרטורה שהמחשב הציג

 

רון התחיל בעבודה

ופירק את הקולר המקורי

רון הציג אותו לפני ואמר לי לנשוף דרכו

הקולר היה סתום

והחליף את הקולר לרדיאטור שמונח בפרונט הרכב

בסיום העבודה חיכינו שהאוטו יתקרר כדי שנוכל למלא חצי ליטר שמן שהרדיאטור + הצינורות לוקחים

להפתעתי גיליתי שלא רק שלא ניצרכנו להוסיף שמן אלא נדרשנו עוד לרוקן חצי ליטר כדי להגיע למפלס השמן הרצוי

 

והנה הליטר שמוסך פולקסוואגן הוסיף

מוסך שם ליטר 1 פחות חצי ליטר שהרדיאטור לקח פחות חצי ליטר שנזרק כדי להגיע למפלס השמן הרצוי

 

בדרך חזור הבייתה האוטו נסע מתל אביב לחיפה (עם הפקקים של איילון)

ללא זיוף הכי קטן בגיר

וכמובן שנסע מאז דרכים הרבה יותר ארוכות

 

לסיום אומר

שהתרשמתי מאמינותו ומקצוענותו של רון

ובפעם הבאה הגיע אליו אפילו מאילת עם אצטרך

 

תודה רון חסכת לי חמישייה על שיפוץ גיר:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נדלקה לי נורת תקלה צהובה בלוח שעונים

הגעתי לרון ממוסך רון כרגיל (מס 1 , רחוב ישראל ב"ק ת"א)

תיק תק חיבור למחשב מראה בעיה של וואקום , מבט למנוע ושתי דקות קולט שצינור וואקום קרוע בחיבור ,

חתך שם חתיכה צינור חדשה מקשרת , סגר ברגים עשה כיוון מערכת עם המחשב , לקח סכום סימלי וטסתי להמשך עיסוקי,

סה"כ 10דקות בילוי אצל רון !

בקיצור מומלץ בחום , בחור ישר מקצועי ואמין , לא מנסה להתחכם ולהתעשר על חשבונינו :lol:

תודה רון

אוהב אותך !

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

גם אני מצטרף לשלל הפירגונים וההמלצות!

 

הפעם מדובר על החלפת 4 רפידות בלמים וזוג דיסקיות קדמיות (גולף mk4). לא משהו מורכב לכן נפרט בקצרה: תמיד קיים אצלו במלאי חלקים מקוריים\תחליפיים ככה שאין בררית מחדל והבחירה תמיד בידך, גם כשיש לחץ עבודה רון תמיד נותן לך הסבר מפורט מה כדאי לבחור, וברגע שהאוטו עלה לליפט, שלושה עובדים עבדו על הרכב והורידו אותו תוך חמש דקות!. ובסוף המחיר שהוא תמיד זול משמעותית מהאחרים, במיוחד כשבוחרים בחלקים מקוריים (ואני נוהג להשוות מחירים).

 

אני לקוח שלו כבר מלפני 9 שנים ותמיד מרוצה :)

 

עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...