Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין להחליף את ארבעת הרמקולים המקוריים בדלתות הרכב

יש לי מערכת מקורית מובנית. לא מעוניין בהוספת מגבר.

זקוק להמלצה על רמקולים שיתנו לי איכות טובה יותר מהמקוריים

מידה 6.5 אינץ. תקציב לכל הרביעייה 700 שקל. אני מתקין לבד.

 

תודה.

פורסם

תראה הרמקולים היחידים שכדאי לך להתקין ללא מגבר הם מורל טמפו או HERTZ DIECI. (לטעמי). מעבר לזה אין טעם להשקיע משום שלא ינוצלו ללא מגבר.

אם זאת הלאון החדשה הפירוק של הדלת מאוד מסורבל וכרוך בפירוק המנגנון של החלון אז אם אתה לא מכיר את הדלת תעשה את העבודה בזהירות היא לא פשוטה. הכי חשוב אל תשים קרוסים בדלת :lol:. (ברצינות ברכב הזה אי אפשר הדיפון הוא זה שאוטם)

 

בכללי לדעתי לא שווה לך להיכנס לזה משום שכנראה לא תרגיש יותר מדי שינוי, אם בכלל, אבל כן תיכנס לעבודה שכל מתקין שונא לעשות.

פורסם

את הטוויטר שישים על הדש אם הוא לא מתכנן להשקיע יותר מידיי

וגם התוצאה תיהיה עדיפה, לגבי החיווט זה לא בעייה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אני לא מעוניין בקומפוננטים משום שאני לא רוצה לשים קרוסים.

חשבתי על 6.5 רגילים עם טויטר מובנה.

אבל אם כבר העלתם את זה. אם ארכיב קומפוננו של טמפו ללא הקרוסים?

הוופר במקום המיועד והטויטרים של הטמפו במקום המקורי של הטויטרים המקוריים.

תהיה בעיה להכניס את הטויטרים של הטמפו לשם? הם יותר גדולים מהמקוריים בטח.

אם זה אפשרי אז קומפוננט ללא קרוסים מקדימה. ואחוריים עם טויטר מובנה.

ישמעו את הטמפו הייטב גם ללא מגבר? יותר טוב מאשר way2 של רוקפורד למשל?

פורסם

תראה אני לא חושב שזה רעיון טוב להחליף את המקוריים ברמקול קואקסיאלי.

לא ניתן לחבר את הטמפו לרדיודיסק ללא קורס (אולי אם תחבר קבל בכניסה לטוויטר לא כדאי להתעסק עם זה לדעתי) כי הטוויטרים יכולים להישרף.

אם הטוויטר נכנס במקום המקורי אני לא יודע כי לא עשיתי את זה לדעתי ניתן למצוא פתרון, אבל כדי להגיע לטוויטר המקורי אתה צריך לפרק את כל הדיפון.

טמפו יכול לעבוד ללא מגבר, כמה הוא יישמע יותר טוב מהמקורי ללא מגבר, אין לי מושג.

מקווה שעזרתי.

פורסם

עזרת! קיצר ירדתי מקומפוננט.

אז המלצה לשני זוגות קואקסאלים? 2 way בלבד.

אשאיר את הטויטרים המקוריים במקומם כי לא מעוניין להתעסק עם פירוק מסובך.

פורסם

אז ככה:

 

אני הייתי הולך על:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=745031

או:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=598754

 

מאוד אוהב את הסאונד של ה-JBL בלי הגברה (שים לב שאני שמתי קישור של סדרות ה-GTO ולא GT - יש הבדל גדול ביניהן).

 

עוד אופציות:

מורל טמפו COAX 6.5 - זוהי הגרסה 2WAY רגיל (לא קומפוננט).

או הרץ דיאצ'י שאני לא אוהב אותם (אם כבר הרץ אז מסדרת האנרג'י ומעלה).

 

ד"א ממליץ לך לשים 9*6 מאחורה על המגש ולא רמקולים בדלתות - השיפור יהיה משמעותי יותר.

×
×
  • תוכן חדש...