Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כמות המכות שספג. עולי על יד אחת. אני שומר על המכשירים שלי.

לי נראה היה תהליך חימי. שגרם לדבק לנמוס.

 

הפלסטיק האחורי. שלם. בלי שברים.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

מדבקות אטימה נמכרותֶבפרוטות אצל עלי. ההשימוש בהן לא ברור לי

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 שעות, yor2 כתב:

רק רוצה לשתף. הסמסונג A72 שלי התפרק. ולא מנפילה.

המכשיר היה בקייס סיליקון פשוט. שהגיע אם המכשיר. הכייס התחיל להתפרק.

אתמול התחיל להתפורר. אז פירקתי אותו. ואז כל החלק האחורי. היה מלא אם דבק.

ניקיתי אם מנקה חלונות ומגבון נייר. הכל מאחורה יצא אחוצה. לא משכתי עד הסוף.

הדבקתי תמכשיר אם רצועות. סלוטייפ.

ביקשתי מאחותי להזמין כייס חדש מתימו או עלי.

המכשיר מיוצר בויאטנם. בן 4 לא נחשף להרבה שמש. יבואן סאני. אחזוה. 

לא יודע אם המחליף. גם יהיה סמסונג.

 

לא ברור אם הקייס נמס וזה הדביק אותו למכשיר או שהדבק שמדביק את הגב למכשיר (ואת הסוללה גם) נמס ונזל. אני מניח שהשני הוא הנכון, כי סיליקון לא נמס כ״כ מהר.

צריך לזכור שאנחנו חיים בארץ חמה, יחסית, וגם המכשיר עצמו מייצר חום.

מדובר במכשיר רמת ביניים ו-4 שנים זה די תוחלת החיים של מכשיר כזה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה שאני יודע. זה הדבק של המכשיר. המכשיר נראה חדש. ואיים לא נקודה במסך. של יודע איך נפגע.

בכל זאת זה מאכזב. המכשיר עלה לי 1800 שקל. פחות או יותר. בינתיים אנסה לסחוב איתו.

היו לי הוצאות. החודש גדולות. התרגלתי אלו. ואני חושב שיצרן כזה. 4 שנים זה מעט.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

4 שנים זה יפה למכשיר. ה-A51 של אחד הבנים מת בפתאומיות אחרי קצת פחות מ-3 שנים, ה—A71 של אשתי התחיל התנהגויות מוזרות אחרי 4 שנים. אפילו ה-S10e של בן אחר , לכאורה גרסה של מכשיר דגל, הצריך החלפה אחרי 3 שנים כי נזקק להטענה יותר מפעם ביום.  המכשירים היחידים במשפחה שחיו מעל 4 שנים הם אייפונים, ואלה עולים החל מכפליים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 41 דקות, yor2 כתב:

ואני חושב שיצרן כזה. 4 שנים זה מעט

 

מבחינת התמיכה של היצרן, המכשיר כבר הפסיק לקבל עדכוני תוכנה השנה.

כנראה באמת יש בעיה בהתמודדות של הדבק עם חום, אבל אפשר כנראה לתקן, אלא אם לבעיה מצטרפת סוללה שכבר התנפחה ובעצם גרמה לתהליך. 

 

בכל מקרה, לא ריאלי לצפות ליותר שנים ממכשיר סלולרי במחיר הזה, בלי קשר ליצרן. 

גם אייפון, מכשיר יקר בהרבה, לא יחזיק עוד הרבה יותר, בלי החלפת סוללה, ואחרי 5 שנים כבר יראה סימני עייפות בביצועים.

 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדקת אולי הסוללה התנפכה וגרמה להיפרדות של החלק האחורי? אולי כדאי גם להחליף סוללה על הדרך ולהדביק את המכסה

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם
לפני שעתיים, yor2 כתב:

ואני חושב שיצרן כזה. 4 שנים זה מעט.

 

היה לי GALAXY S8 ששירת אותי 8 שנים, אבל גם זה עם החלפת סוללה. מדובר במכשיר דגל בזמנו שעלה הרבה יותר.

פורסם (נערך)
לפני שעה, makatuvkan כתב:

בדקת אולי הסוללה התנפכה וגרמה להיפרדות של החלק האחורי? אולי כדאי גם להחליף סוללה על הדרך ולהדביק את המכסה

לא נראה לי שהסוללה התנפחה. המכשיר מאחורה ללא בליטות.

בדרך כלל לא נתתי לסוללה להגיע ל 60%. האיתי מטעין עד 100%. לא בריא אבל חיה עוד.  שאני לוחץ על גב המכשיר. באזור הסוללה. יש גמישות של הגב.

 

כנראה זה גיל של מכשירי ביניים היום. או אולי המכשירים נועדו לזמן קצר.

יש שכן שעוד אם S6. חושב סוללה מקורית.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

4 שנים זה יפה למכשיר. ה-A51 של אחד הבנים מת בפתאומיות אחרי קצת פחות מ-3 שנים, ה—A71 של אשתי התחיל התנהגויות מוזרות אחרי 4 שנים. אפילו ה-S10e של בן אחר , לכאורה גרסה של מכשיר דגל, הצריך החלפה אחרי 3 שנים כי נזקק להטענה יותר מפעם ביום.  המכשירים היחידים במשפחה שחיו מעל 4 שנים הם אייפונים, ואלה עולים החל מכפליים.

ה S8 הישן שלי עדיין חי יפה אצל חמותי.

ה S10e עדיין חי כמכשיר ספייר.

פורסם
לפני 25 דקות, Nemesis כתב:

ה S10e עדיין חי כמכשיר ספייר.

גם אצלי. וכן, צריך להטעין אותו בערב אם משתמשים בו ברצף.

מכשיר טוב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

כמכשירי ספייר/חו״ל (כשלא היו לי dual SIM) יש לי מכשירים יותר ישנים. אבל אם מדברים על פונקציונאליות מלאה היא נמשכתֶ3-4 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ה s8 חי כמכשיר בשימוש שוטף.

אני יודע שאני הולך להתחרט שכתבתי את זה, אבל עד כה לא התקלקל לי אף סלולרי של סמסונג במשפחה. אני מחזיק במכשירים כשנתיים, ואז נמכר או הולך לאשתי.

פורסם

גם למכשירים מסדרה A.

 

ניסיוני הוא שאורך חיים סביר הוא 3-4 שנים,התלוי באופי השימוש.

 

@Nemesis איך אפשר להשתמש במכשיר בן 8, שסביר שהסוללה שלו עשתה את שלה ומערכת ההפעלה בפיגור 5 דורות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...