Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבת ג'אסטי לג'יפ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי שאלה שהיא ספק היפוטית ספק רצינית.

מאחר ואני מאוד מעוניין בג'יפ ואני לא יכול להרשות לעצמי בגלל יוקר ומחייה וכו' ואני עדיין מאוד מתעקש על שטח הייתי רוצה בבקשה לקבל תשובות לשאלות הבאות:

האם ניתן להסב ג'אסטי לג'יפ? כוונתי הינה לא לקחת את האוטו, לפרק אותו, להוסיף סרנים, להחליף גלגלים, לחבר שנורקל וכו'

לדעת האם אפשר לקחת ג'אסטי במחיר סביר של 4K שאני מוכן להשקיע וליסוע איתה בשטח מבלי לחשוש? גם כאן אני רוצה לציין שאני לא מתכוון לצלוח את החרמון, לחצות את אגם החולה או לדהור על הדיונות בחולות חלוצה.

שאלתי נוגעת לשולי הכביש, אדמה חקלאית פחות או יותר, דרכי עפר וכו' (דרך שאינה אסקטרים)

 

אם למישהו יש משהו להוסיף פרט למה שרשמתי, בשמחה, אשמח ללמוד.

 

מה יהיו ההשלכות של התנהגות כזאת על האוטו?

 

תודה,

עתיר

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

רשמת להוסיף סרנים, אתה בוודאי מתכוון לפרייבטים כמו זו שצירפתי עם סרנים וצמיגי שטח אז מדובר בג'יפ כלשהו שרק הולבש עליו בודי של אוטו אחר ומן הסתם העלות תהיה גבוהה יותר מהג'יפ והפרייבט ביחד...

בצורה כללית מאוד אם אתה רוצה להנות כמה שיותר בזול - אתה צריך לקנות משהו במצב נסיעה, להפשיט ממנו כמה שיותר חלקים לא נחוצים ולא להוסיף שום דבר אחר למעט ציוד בטיחות וזה בלי שום מילה על חוקיות.

Capture.JPG

פורסם

הג'אסטי היא אמנם בסיס מאד זול (גם לי עברה המחשבה בראש לא פעם) אבל היא הנעה קידמית.

לא אומר שלא ניתן להינות איתה, אבל בצורה די מוגבלת.

מתחדשת*

פורסם

האמת שכבר די הרבה זמן אני מחפש תורמת איברים לבאגי שבילים, הנעה אחורית.

יש הצעות לכיוון?

מתחדשת*

פורסם

אם אין כסף לג'יפ, גם אין כסף לשיפורים, כך שהשאלה היחידה שנותרה היא:

האם אפשר לנסוע בדרכי עפר עם רכבים שאינם רכבי שטח?

 

בגדול, כן, אם לא אכפת לך לדפוק פה ושם את גחון הרכב או לתלוש כל מיני חלקים בולטים,

ואם אתה בוחר בזהירות את נתיב התנועה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני מאמין שבסכום טיפה יותר גדול (עוד 2-3 אלפים), תוכל לקנות ג'יפ של סוזוקי משנות ה-80, יכול להיות שללא רישיון (אך אם אתה מתכוון לנסוע בו רק בשבילם, אין לך צורך בכך).

 

עוד אופצייה זו לאדה ניבה (ג'יפ), המחירים נעים באזור ה-5-7 אלף...

 

אבל אם אתה ממש רוצה להכנס להרפתקה (אני רק מקווה שלא יעשו בי לינץ') - קנה סיטרואן BX, במצב סביר, ויש לך רכב משפחתי, עם מרווח גחון טוב מאוד (אבל אמינות מוטלת בספק)

פורסם
הכל אפשרי:

 

676Rcu_xj5s דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אני לא הייתי משפר כלום, נוסע איתה ככה בשבילים, חבל על הכסף.

 

הג'סטי בסרטון היא 4X4, אם תמצא אחת כזו למכירה אתה בר מזל.

אם תמצא אחת למכירה במחיר זביר לך למלא לוטו.

 

לפותח השירשור, כמעט כל סובארו (להוציא את הדגמים שמהלגסי ומעלה) מתאימה לנסיעות שבילים, ועם כל רכב אפשר לטייל, הכל שאלה אם לנהג יש את היכולת להבין איפה הוא עובר ואיך.

 

קח בחשבון ששטח זה נזקים, הם תמיד יגיעו.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

פעם קניתי סובארו DL שנת 83 לצורך נהיגת שבילים, הקטע המבאס שגילית מאוחר מדי הוא שבלם היד נועל את הגלגלים הקדמיים :shock:

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
האמת שכבר די הרבה זמן אני מחפש תורמת איברים לבאגי שבילים, הנעה אחורית.

יש הצעות לכיוון?

 

לאדה ישנה.

פורסם

כל מי שמחפש רכב שבילים. תעשו חיפוש ביד2 עד 2000 שקל או שתרשמו בחיפוש "ללא ניירות".

 

לי היתה חיפושית זה היה כיף בשטח!

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

תודה לכולם על התשובות

 

אני גר בקריות ליותר מידיי שטח אין כאן לכן רכב ללא ניירת יורד מהפרק

 

אני אדגיש שוב את כוונתי: אני רוצה ג'אסטי AS IS לא לשנות בה כלום, לקחת את האוטו ולרדת איתו לשטח (אני צריך להגדיר את השטח, אני לא הולך לטפס על סלעים)

אני לא רוצה להסב נזקים לרכב וחלק מהכוונה שהרכב גם יסע אבל אם יקרה לו נזק מסויים אז זה לא יהיה על מצפוני אלה כחלק מהעניין.

 

 

עד כמה אפשר להיתקע בבוץ? לשפוך מנוע באמצע שום מקום? ועוד דברים שיכולים לקרות?

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
תודה לכולם על התשובות

 

אני גר בקריות ליותר מידיי שטח אין כאן לכן רכב ללא ניירת יורד מהפרק

 

אני אדגיש שוב את כוונתי: אני רוצה ג'אסטי AS IS לא לשנות בה כלום, לקחת את האוטו ולרדת איתו לשטח (אני צריך להגדיר את השטח, אני לא הולך לטפס על סלעים)

אני לא רוצה להסב נזקים לרכב וחלק מהכוונה שהרכב גם יסע אבל אם יקרה לו נזק מסויים אז זה לא יהיה על מצפוני אלה כחלק מהעניין.

 

 

עד כמה אפשר להיתקע בבוץ? לשפוך מנוע באמצע שום מקום? ועוד דברים שיכולים לקרות?

 

 

אתה רציני???:?

 

הרכב לא בנוי לשטח נקודה! זה כמו שתשאל אם אפשר לשייט בים אם גאסטי

(אתה יכול לנסות אבל התוצאה לא תהיה נעימה במיוחד,כך גם בשטח)

 

לכן אין בעיה אם בא לך לבצע ניסוי על הגאסטי המסכנה.......אבל זה באחריות שלך בלבד!

 

עוד נקודה למחשבה,תחשוב איזה מצחיק תראה בשטח אם גאסטי כאשר מסביב רכבי שטח רציניים! תחשוב על זה

פורסם

אני מכיר כמה שיש להם סמוראי משנתון 80 ומשהו.

עם קצת שדרוגים פה ושם אתה יכול לייצר לך אחלה גיפון שבעולם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...