Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבת ג'אסטי לג'יפ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מכיר כמה שיש להם סמוראי משנתון 80 ומשהו.

עם קצת שדרוגים פה ושם אתה יכול לייצר לך אחלה גיפון שבעולם.

 

 

 

הבחור לא מדבר על שיפור הרכב ושינוי שיהפוך את הרכב לבעל יכולות שטח

 

הרכב שברשותו שאינו בעל יכולות שטח,אינו יכול לרדת לשטח מבלי לגרום נזק למרכב/גחון וכו....

פורסם

הבנתי, אז הצעתי לו תחלופה במידה ויוכל להרשות לעצמו זה הכל...

והשדרוגים שאמרתי הם לדוגמא להחליף צמיגים וכזה, הסמוראי מגיע במקור כגיפ.

פורסם

אני כן התנסתי עם ג'אסטי בשטח! :twisted:

 

לפני כמה שנים הייתה לי ג'אסטי. לילה אחד, לפני כשנתיים וחצי, מישהו נכנס בי והפך אותי לנתיב הנגדי בכביש מהיר. מאז הג'אסטי משמשת אותי מידי כמה חודשים לטיול שטח קטן פה בסביבה.

הג'אסטי מציגה אמינות מצויינת בשטח (גם בתנאים לא כל כך עדינים), ועברה כמעט כל דרך שעברו הבאגי-חיפושיות מהסביבה. :lol:

 

בקיצור, אם בא לך להנות בלי יותר מידיי הוצאות - אני ממליץ! רק תזכור לשמור על עצמך ועל שאר המשתמשים בדרך, כי זה יכול להיות מהנה, אבל בטיחותי זה לא.

 

 

 

‏‏עותק של 08-05-09_1550.jpg

‏‏עותק של 12-05-09_1640.jpg

20112009399 (Large).jpg

פורסם
אני כן התנסתי עם ג'אסטי בשטח! :twisted:

 

לפני כמה שנים הייתה לי ג'אסטי. לילה אחד, לפני כשנתיים וחצי, מישהו נכנס בי והפך אותי לנתיב הנגדי בכביש מהיר. מאז הג'אסטי משמשת אותי מידי כמה חודשים לטיול שטח קטן פה בסביבה.

הג'אסטי מציגה אמינות מצויינת בשטח (גם בתנאים לא כל כך עדינים), ועברה כמעט כל דרך שעברו הבאגי-חיפושיות מהסביבה. :lol:

 

בקיצור, אם בא לך להנות בלי יותר מידיי הוצאות - אני ממליץ! רק תזכור לשמור על עצמך ועל שאר המשתמשים בדרך, כי זה יכול להיות מהנה, אבל בטיחותי זה לא.

 

 

 

 

 

אם הרכב של הבחור נראה כמו הגאסטי שלך עדיף לגרוט את הרכב,הרכב בתצלום לא בטיחותי בכביש ובטח לא בשטח,מספיק טעות אחת ואתה מוצא את עצמך מעוך מתחת למרכב של הרכב שלך!

 

הרכב בתצלום לא רק עבר תאונה אשר החלישה את המבנה,חסרים הרבה דברים אשר יגרמו נזק לנוסעים

 

 

ממליץ לך לבצע ריתוך בשביל לבנות כלוב שישמור עליך

פורסם

היה בתכנון ריתוך כלוב, אך הכל הוזנח כי כבר כמעט שנה שלא התנעתי אותה... לדעתי אפילו המצבר כבר מת.

אם יהיה לי זמן בעתיד לטיולים האלה שוב - בהחלט אעשה כמה שינויים בטיחותיים.

 

תגידו, בנוגע לחוקיות - אם אני בשטח, משטרה יכולה לעצור אותי? אם כן, מהם הסעיפים עליהם אני עלול להיענש?

פורסם

חח מה שאהבתי שאין קורה שמאלית חחח

 

עכשיו לגבי חוקיות זה כבר תלוי,כאשר הרכב עבר תאונה כיצד הוגדר הרכב? אם לאחר התאונה הרכב הורד מהכביש וברשותך אישור ממשרד הרישוי על הורדה?

 

 

אם הרכב לא הורד מהכביש אז ברשותו עדין מספר רישוי אשר מצריך תשלום אגרות טסט,לפי דעתי ברגע ששוטר בודק את הסטטוס של הרכב ורואה שאין טסט ואין ביטוח הוא יכול לנקוט מולך בתהליכים אשר מוגדרים בחוק

פורסם

אם הבנתי נכון, פותח השרשור שואל על א' ואתם עונים לו על ב'. שוב, אם הבנתי נכון, הבחור רוצה לדעת איך הג'סטי תתנהג על שביל עפר, חול לא עמוק, דרך משובשת וכיו"ב. לדוגמא האם יוכל לטייל אם הג'סטי בשבילי הכרמל, או לעבור את דרך החול שמובילה לחוף עתלית.

אם אכן זו השאלה, לדעתי (מבלי שהיתה לי ג'סטי) אם תדע כיצד להתנהג איתה, תוכל לצלוח בהצלחה את ה"שטח" הזה, מבלי לצאת אם נזק יוצא דופן (בטח לא ברמת הראש מנוע) אולי תתחפר פה ושם ותמתין לעזרה (חלק מהכיף) ואולי תאלץ להחליף בולמים מוקדם מעט מהצפוי, אבל לא משהו שלא תוכל לחזור בגללו הביתה ולהמשיך לנהוג בעיר.

הגולף דור 2 (הנעה קדמית) שלי נוסעת בשטחים שהרבה נהגים מפחדים להיכנס אליהם, והיא עושה זאת בהצלחה/הנאה רבה.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
אם הבנתי נכון, פותח השרשור שואל על א' ואתם עונים לו על ב'. שוב, אם הבנתי נכון, הבחור רוצה לדעת איך הג'סטי תתנהג על שביל עפר, חול לא עמוק, דרך משובשת וכיו"ב. לדוגמא האם יוכל לטייל אם הג'סטי בשבילי הכרמל, או לעבור את דרך החול שמובילה לחוף עתלית.

אם אכן זו השאלה, לדעתי (מבלי שהיתה לי ג'סטי) אם תדע כיצד להתנהג איתה, תוכל לצלוח בהצלחה את ה"שטח" הזה, מבלי לצאת אם נזק יוצא דופן (בטח לא ברמת הראש מנוע) אולי תתחפר פה ושם ותמתין לעזרה (חלק מהכיף) ואולי תאלץ להחליף בולמים מוקדם מעט מהצפוי, אבל לא משהו שלא תוכל לחזור בגללו הביתה ולהמשיך לנהוג בעיר.

הגולף דור 2 (הנעה קדמית) שלי נוסעת בשטחים שהרבה נהגים מפחדים להיכנס אליהם, והיא עושה זאת בהצלחה/הנאה רבה.

 

קלעת בול!!!

 

אהבתי את התשובה.

בסיכומו של דבר אפשר לנהוג בשטח מבלי להרוס את האוטו.

 

אני אצטרך לשמור על הרכב (אם אקנה) שיהיה גם במצב של טסט ככה שזאת גם סוגייה שצריך לקחת בחשבון.

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

טוב, בתור אחד שיש לו הרבה(!) ניסיון בשטח עם גרוטאות (הייתה ג'אסטי שהייתה מעולה והציגה שרידות ועבירות טובים [הסטבילייזר-מוט מייצב יתפרק לך בקפיצה הראשונה, ככה זה בג'אסטי], הייתה רנו 5 שהייתה מדהימה ושרדה קפיצות יפה (הפגוש האחורי והבקליות התפרקו לפני הקרטר שמן והרדיאטור, שזה יפה!), הייתה סקודה פייבוריט, הייתה פונטיאק טמפסט 3.1 - מנוע חזק, סאונד יפה של V6, אבל לא בנויה לשטח, הייתה 205 צבאית לשעבר, ועכשיו יש ג'יפ 'אמיתי' :-), סוף כל סוף.

 

אתה הולך לעשות חיים. ואני אומר את זה בתור בעלים של קליאו ספורט. יצא לי לנהוג על הרבה רכבים ספורטיביים, ובפרמטרים של הנאה, עם הגרוטאות זה כיף לא פחות. כמובן שבלם יד תקין ומתוח זה חלק מהכיף.

 

אבל!! בשום פנים ואופן, אל תיסע בלי ביטוחים! צריך גם טסט, כדי שהביטוח יהיה בתוקף.

לא בגלל המשטרות - אלא כי בשטח יש סיכון - טרקטורונים שבאים מסיבובים עיוורים, לדוגמא.

 

וכן, יש משטרות בשטח. אותי עצרו פעם אחת (בלילה, הם כיבו את האורות והדליקו צ'אקלקלה כשהיו מאחוריי).

 

נ.ב 4000 שקל זה המון!! את הרנו 5 (טסט לחודשיים, יד שניה ואחרי טיפול) קניתי ב-800. עכשיו עם הגריטה הרבה יותר בעייתי למצוא גרוטאות בזול, אבל יש סיכוי במודלים חדשים יותר.

פורסם
טוב, בתור אחד שיש לו הרבה(!) ניסיון בשטח עם גרוטאות (הייתה ג'אסטי שהייתה מעולה והציגה שרידות ועבירות טובים [הסטבילייזר-מוט מייצב יתפרק לך בקפיצה הראשונה, ככה זה בג'אסטי], הייתה רנו 5 שהייתה מדהימה ושרדה קפיצות יפה (הפגוש האחורי והבקליות התפרקו לפני הקרטר שמן והרדיאטור, שזה יפה!), הייתה סקודה פייבוריט, הייתה פונטיאק טמפסט 3.1 - מנוע חזק, סאונד יפה של V6, אבל לא בנויה לשטח, הייתה 205 צבאית לשעבר, ועכשיו יש ג'יפ 'אמיתי' :-), סוף כל סוף.

 

אתה הולך לעשות חיים. ואני אומר את זה בתור בעלים של קליאו ספורט. יצא לי לנהוג על הרבה רכבים ספורטיביים, ובפרמטרים של הנאה, עם הגרוטאות זה כיף לא פחות. כמובן שבלם יד תקין ומתוח זה חלק מהכיף.

 

אבל!! בשום פנים ואופן, אל תיסע בלי ביטוחים! צריך גם טסט, כדי שהביטוח יהיה בתוקף.

לא בגלל המשטרות - אלא כי בשטח יש סיכון - טרקטורונים שבאים מסיבובים עיוורים, לדוגמא.

 

וכן, יש משטרות בשטח. אותי עצרו פעם אחת (בלילה, הם כיבו את האורות והדליקו צ'אקלקלה כשהיו מאחוריי).

 

נ.ב 4000 שקל זה המון!! את הרנו 5 (טסט לחודשיים, יד שניה ואחרי טיפול) קניתי ב-800. עכשיו עם הגריטה הרבה יותר בעייתי למצוא גרוטאות בזול, אבל יש סיכוי במודלים חדשים יותר.

 

לא ראיתי משהו נורמלי ביד 2 פחות מ3500.

אני לא פורע חוק ככה שלא מפחידה אותי המשטרה.

איזה ביטוח מומלץ חוץ מחובה? כדאי להוסיף צד ג'? לפחות גרירה אני מאמין שצריך

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

אם מדובר רק על טיולי שבילים, אין צורך ב צד ג'.

אם אתה נוסע גם על כבישים, השיקול הוא כמו שיקול של כל רכב רגיל.

מתחדשת*

פורסם

שווקה בארץ בשנות ה-90 ג'אסטי 4X4 מקורית, לא מקומבנת.

חפש במנוע החיפוש של הפורום ותמצא מידע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...