Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואילו נוזל קירור של פז, יעשה את העבודה טוב יותר !

יקר יותר, אך איכותי יותר !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא חושב שזה נכון להגיד שהמים של פז יותר טובים מהמים של Prestone.

ל-Prestone ישנם מספר דגמים של מים "ירוקים".

כמו כן להזכירכם Prestone זו חברה מוכרת בכל העולם, ופז-טוב לא נראה לי שמישהו מחוץ לישראל שמעו עליהם.

שלא נדבר על חברה שלפני תחרות תהיה מוכנה למלה ברכבים שלה מים של פז.....

פורסם
אנחנו ממליצים על נוזל קירור של מוטול

ואם מדובר על אימפרזה טורבו gt שנת 99 האם ההמלצה דומה?

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

"נוזל קירור מקורי של סובארו שמיוצר ע"י פז" - אתה אמיתי? פז מייצרת נוזל מקורי עבור סובארו?

סובארו יודעים מזה ?

מצטער לאכזב אותך, אך אני לא חושב שסובארו, החברה העולמית כמובן, שמעו אי-פעם על חברת פז.

פורסם

שרון מעפולה שלום רב !

יש לך הרבה מה ללמוד על סובארו ועל יבואן סובארו בארץ לובינסקי, המשווק עשרות שנים עוד לפני הולדתך, את דגמי סובארו למינהם עם מדבקה מומלצת על יד היבואן על שימוש בשמני פז למנוע, לתיבת ההלוכים והתמסורת, ולתיבת ההלוכים האטומטית ולהגה הכח.

בנוסף הוא מממליץ על נוזל קירור של פז, העומד בתקן של חברת יפנאוטו.

http://www.pazlub.co.il/PDF/qHQ7hwpaz_oil-pdf.pdf

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שרון מעפולה שלום רב !

יש לך הרבה מה ללמוד על סובארו ועל יבואן סובארו בארץ לובינסקי, המשווק עשרות שנים עוד לפני הולדתך, את דגמי סובארו למינהם עם מדבקה מומלצת על יד היבואן על שימוש בשמני פז למנוע, לתיבת ההלוכים והתמסורת, ולתיבת ההלוכים האטומטית ולהגה הכח.

בנוסף הוא מממליץ על נוזל קירור של פז, העומד בתקן של חברת יפנאוטו.

http://www.pazlub.co.il/PDF/qHQ7hwpaz_oil-pdf.pdf

 

בברכה

צביקה

 

+1

אין קשר לסובארו העולמית, אספקת השמנים והנוזלים למינהם תלוייה ביבואן ובמקרה הזה היבואן (לובינסקי) בקשר עסקי עם פז שמספקת לו את כל החומרים הנ"ל ולכן המוצרים שלה מומלצים ע"י היבואן של סובארו כמו שמוצרי חברת "דלק" מומלצים ע"י חברת מאזדה פורד.

פורסם
+1

אין קשר לסובארו העולמית, אספקת השמנים והנוזלים למינהם תלוייה ביבואן ובמקרה הזה היבואן (לובינסקי) בקשר עסקי עם פז שמספקת לו את כל החומרים הנ"ל ולכן המוצרים שלה מומלצים ע"י היבואן של סובארו כמו שמוצרי חברת "דלק" מומלצים ע"י חברת מאזדה פורד.

יש קשר -

כאשר יבואן ממליץ על נוזלים לטיפול ברכב , הוא בודק כי הם עומדים בתקן היצרן .

 

חשוב , אם הנוזלים הללו לא מתאימים , הרי היבואן חשוף לתביעות ותיקונים על חשבונו .

 

יש בארץ יצרנים טובים העומדים בתקנים של יצרני הרכב ולא צריך לזלזל באופן גורף בתוצרת הארץ .

צריך לבדוק אישורי תקן , והתאמה לדרישות היצרן .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
יש קשר -

כאשר יבואן ממליץ על נוזלים לטיפול ברכב , הוא בודק כי הם עומדים בתקן היצרן .

 

חשוב , אם הנוזלים הללו לא מתאימים , הרי היבואן חשוף לתביעות ותיקונים על חשבונו .

 

יש בארץ יצרנים טובים העומדים בתקנים של יצרני הרכב ולא צריך לזלזל באופן גורף בתוצרת הארץ .

צריך לבדוק אישורי תקן , והתאמה לדרישות היצרן .

 

אייל .

 

הכוונה שלי היא שאין קשר במובן שהיצרן לא קובע ליבואן ממי לקחת את הנוזלים אלא הם אומרים לו את דרישות התקן ובהתאם לכך היבואן מוצא את הספק המתאים לו.

פורסם

צביקה, אני לא חושב שאני צריך ללמד אותך מה זה עסקים - זה שהיבואן בארץ ממליץ על חברה מסויימת עדיין לא אומר שהמוצרים שלהם טובים יותר משל חברה אחרת. גם אם יוסיפו רק מים למערכת הקרור, הנזק לא יגרם בשנה-רק לאחר מספר שנים, וכמובן בגמר האחריות יתחילו לצוץ כל הבעיות.

אני לא בא להתווכח, מי שמכיר את הקומבינות בארץ ועדיין מעדיף לחסוך מספר שקלים ולשים "פז"-אין לי בעיה.

אם פז היו באמת ברמה אז היו מכירים אותם במדינות נוספות.

יתכן שבאמת זהו נוזל איכותי, אך אני לא רוצה להיות שפן הניסיונות.

אני רק יודע מניסיון, שאצלי ברכב שנת 92, הוחלף רק לפני מספר חודשים לראשונה רדיאטור מקורי, שלא היה אפילו סתום, הרדיאטור עצמו היה אפילו במצב טוב (ללא חלודה אפילו), אך הדוד הפלסטי בקצוות כבר לא החזיק מעמד.

×
×
  • תוכן חדש...